Skoči na vsebino

EU vs SLO


Strela

Priporočeno sporočilo

To je to. Preverjena doma?a klientela k te pozna in ve kaj kupuje. To tudi jaz po?nem v najve?ji mo?ni meri.

 

S kje pa si? ?e pripelje? kaj lahko npr v BTC npr mix gajbica s 5 kg raznega mi?ma?a se lahko kdaj kaj zmeniva....

 

Jaz sem iz Gori?kih Brd. Ko se bo sezona za?ela na veliko, ko bo ve? vrst sadja, se lahko zmeniva za bilokaj :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

?e mogo?e koga zanima:

 

po?asi po?asi se bli?a ?as, ko bom to?il med. Vsekakor ne bo za prodajo pred avgustom. V ponudbi je:

 

- kanta 12 kg medu = 75 ?.

 

- lahko pa tudi v kozarcih po 900g. Za tak kozarec je pa cena 8?.

 

Koli?ina je omejena. Ko zmanjka, pa? zmanjka.

 

 

?e pa koga zanima jabol?ni sok, bo pa tudi na razlpolago. En 10 litrski meh v kartonasti ?katli je 12?. Mogo?e mogo?e bi bila tudi jabolka, a so precej neugledna na pogled, ker se izogibam ?kropljenju (dobro, na za?etku ?e proti zavija?u in podobno, potem pa po?asi kar kon?am) in ker se izogibam umetnim gnojilom. In so zato jabolka, kakr?na so in ker so mi preve? zbijali ceno, jih raje predelam v sok.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e mogo?e koga zanima:

 

po?asi po?asi se bli?a ?as, ko bom to?il med. Vsekakor ne bo za prodajo pred avgustom. V ponudbi je:

 

- kanta 12 kg medu = 75 ?.

 

- lahko pa tudi v kozarcih po 900g. Za tak kozarec je pa cena 8?.

 

Koli?ina je omejena. Ko zmanjka, pa? zmanjka.

?e pa koga zanima jabol?ni sok, bo pa tudi na razlpolago. En 10 litrski meh v kartonasti ?katli je 12?. Mogo?e mogo?e bi bila tudi jabolka, a so precej neugledna na pogled, ker se izogibam ?kropljenju (dobro, na za?etku ?e proti zavija?u in podobno, potem pa po?asi kar kon?am) in ker se izogibam umetnim gnojilom. In so zato jabolka, kakr?na so in ker so mi preve? zbijali ceno, jih raje predelam v sok.

 

Koliko je pa sok obstojen v mehu (ko je enkrat odprt)?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko je pa sok obstojen v mehu (ko je enkrat odprt)?

 

 

Jest sem dal pakirat svoja jabolka v 5 litrske balone ... in tudi, ko je enkrat odprt, je se vedno dober lahko tudi en mesec... ce je v hladilniku recimo... Itak zrak ne pride notri, tudi, ko ga odpres ...

 

http://www.stiskanje-sadja.si/notranja.asp...odukti&id=4

 

Objavljena slika

 

Ni sicer najcenejsi, je pa 100% naraven in domac :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako. Tudi na? je naraven in doma?, delam ga zato, ker (zaradi ?ebel) ne ?kropim in potem jabolka na pogled niso primerljiva z Mercatorjevimi...

 

Tudi ko ga odpre?, ni problema. Tisto, kar sto?i? ven, pride do zraka in se lahko skisa - dobi? jabol?ni kis. Kar pa je ?e v mehu, nima zraka in miruje. Mogo?e edino proti koncu, ko je meh ?e prazen in ni ve? takega pritiska na ventil...

 

Ja, jaz imam samo 10 litrske mehove. In je 12?. No, 11 + 1 evro za kartonasto embala?o, ki jo odkupim nazaj, ko je meh prazen - le ?e ni razmo?ena, strgana, zme?kana, popisana,...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dragi kolegi, tak jabol?ni sok v mehu je bomba! Kdor ga ni probal ne ve kaj je jabi. Tisto fructalovo ?udo ima le okus po jabolkah, to v mehu pa so dejansko jabolka.

 

@Slivka, tisti, ki ti zbija ceno zaradi videza jabolk, jih naj kar kupuje v sparu ali v mercatorju in se naj lepo sam zastruplja. Tudi jaz sem letos spomladi posadil na manj?i travnik za hi?o polno sadnega drevja. Stare pa smo ?al porezali, ker rastlina brez plodov nima smisla, da raste.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

A ga mal dra?i?... :jezicek:

 

Njega? Kje pa...sam bezam ga na plano za Slivko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss v spinu mas mlad krompir iz Komende. 1,29? na kg

 

Dobu krompir pri kmetu in je odli?en :punk:

 

Njega? Kje pa...sam bezam ga na plano za Slivko

 

Ti pa si prjatu - vrgu bi me levu v areno samo, da bi bil "fun" :hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobu krompir pri kmetu in je odli?en :punk:

Ti pa si prjatu - vrgu bi me levu v areno samo, da bi bil "fun" :hohoho:

 

Slovenskega kruha in EU iger :pepsi:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko ste prej omenjal ?okolade,..milka, gorenjka in podobno je vse isto sranje oz. nadomestek ?okolade.

 

Prava ?okolada vsebuje samo kakav, kakavovo maslo, sladkor in stabilizator, ponavad sojin lecitin, pri mle?ni je ?e mleko v prahu pri beli pa ni kakava,..

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

V soboto, 31.8., se bom zna?el na JAPmeet-u. Pa ko je ?e prilo?nost, ?e kdo potrebuje jabol?ni sok, sve?a jajca ali pa med, pripeljem kar s seboj...

 

Js bi se priporo?u za sok, ker je res zakon :aaaaa:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Pojeden... :jezicek:

 

Med smo v glavnem ?e pojedli. No, dobro, v kleti je ?e 20 kg lipovega. Toda sam ve?, za koliko ?asa je 20 kg medu. Torej je to komaj za nas do naslednjega to?enja. Da ne bom nazadnje sam kupoval med...

 

Pa naslednje leto.

 

to je ?koda jest, bolj? je kako pija?ko naredit iz tega :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A-a. Prva klasa je za jest. Druga klasa gre za pekovski med (medenjaki in podobno). Kar niti za to ni dobro, gre za pija?o. No, jaz pri svojem delu zelo pazim, da je samo prva klasa, v?asih pa se kaj zalomi in je nekaj druge klase, ki pa jo ravno tako porabimo doma.

 

?e pa naredi? kak?no pija?ko, pa kve?jemu samo za sebe. Ker v nasprotnem primeru je obisk dacarja ?kodljiv za tvojo denarnico...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta dr?ava je neverjetna, bolj ko koplje? v katero zadevo, bolj vidi? da smo tako izolirani s svojimi pravili, da je joj.

 

Imam bberryja pol leta starega kupljenega z ra?unom v Franciji. V SLO (to je Slo - EU ?lanica), ga ne more? servisirati. Ne more? - enostavno zato, ker ga no?ejo in pravijo da tu ne velja EU garancija :blink: .

Fora je samo v tem, da ga nisi pri njih kupil, ni? drugega.

 

Gremo naprej, kli?e? TopTime - uradni servis BBja v SLO. Ja ne moremo, niste kupili pri Simobilu, mi samo njihove popravljamo...namre? mobitel pa ima drugega serviserja, ki popravlja samo pri njih kupljene

 

WTF?????????????????????????????????????????

a ni zanimivo pa da ?e slovensko kupljeni izdelek vsi v EU vzamejo pod garancijo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej mogo?e pa ni problem v Slo ampak je problem v tem, da BB ne prizna garancijskih popravil in ne krije stro?kov na?ih servisov razen za mobije, ki so bili kupljeni v SLo, kjer te zakonsko zavezuje, da morjo imeti garancijo in servis. Namre? kaj ho?em povedat, da je teoreti?no tudi mo?no, da je nosilec garancije in tist, ki jo tudi finan?no pokrije prav mobitel al pa simobil. Pol se pa oni naprej dogovarjajo z dobaviteljem kako pa kaj glede popla?ila stro?kov garancije tega pa ne morejo v primeru telefonov, ki niso kupljeni tu. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.