Skoči na vsebino

Nevarni servo volan na M6


bojlar

Priporočeno sporočilo

?e bolj?e pa bi bilo, da bi se npr. v volanskem sistemu, zavornem sistemu in mogo?e ?e kje, v aktivni varnosti vozila vgrajevale samo preverjene stvari. Nove pa bi naj preizku?ali v testiranjih, dokler ne bi dosegli z avtomobili neko povpre?no kilometrino v ?ivljenjskem ciklusu avtomobila.

 

Tudi mi proizvajamo dolo?ene elemente, ki se uporabljajo v t.i. varnistnih sistemih, ampak ne za Mazdo. Zahteve in standardi so tukaj neverjetno visoki, tudi testiranja je veliko. Te?ko pa za 10 let v naprej napove?, kako se bodo ti elementi obna?ali v vseh pogojih. Moramo pa ?e zelo dolgo ?asa hraniti ?isto vse podatke o izdelavi teh elementov, da se lahko v takih primerih izlo?i tiste serije, ki so potencialno problemati?ne.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se popolnoma strinjam - lahko naredi? tiso?e raznoraznih testov v tak?nih in druga?nih pogojih pa se napaka ne bo pojavila. Zato pa so konstantno raznorazni vpoklici, ker se napake pojavijo ?ele pri redni uporabi pri samih uporabnikih. In ko to ugotovijo ?ele spro?ijo vpoklic in dol?nost uporabnikov je da se na to odzovejo in pripeljejo vozilo na izredni servis, kjer odpravijo te?avo na stro?ke proizvajalca.

 

In to je ?e en negativen aspekt kupovanja rabljenih vozil saj nikoli ne ve? ali je prej?nji lastnik opravil tudi servise zaradi vpoklicov. Verjetno bi vsak moral preveriti vpoklice za na novo kupljeno rabljeno vozilo ter preverit v bazi podatkov ali je to res bilo opravljeno.

 

da se pa ?e enkrat vrnem na testiranja - ?e obstaja 1% mo?nost neke napake lahko teoreti?no in prakti?no testira? 99 vozil pa se ne pojavi napaka. Potem bi nekdo rekel pa naj jih testirajo 150 pa ?e vedno ni nujno, da naletijo na napako se pa lahko ta nato pojavi pri dveh vozilih v naslednjih 50 testiranih pa imamo na kancu spet samo 1%. Tako, da ne bo nekih zablod v razmi?ljanih, da se da vse napake predvidet in pred?asno polovit.

 

Zadnji tak primer je pri novi Mazdi 6 zaradi sistema i-Eloop.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na?e napake se merijo v nekaj kosih na milijon izdelkov. Se je pa tudi ?e zgodilo, da smo izgubili kupce zaradi nekaj centov cenej?e konkurence (in jih kmalu dobili nazaj zaradi cele serije nedelujo?ih avtov presti?ne znamke :bravo: ).

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na?e napake se merijo v nekaj kosih na milijon izdelkov. Se je pa tudi ?e zgodilo, da smo izgubili kupce zaradi nekaj centov cenej?e konkurence (in jih kmalu dobili nazaj zaradi cele serije nedelujo?ih avtov presti?ne znamke :bravo: ).

 

 

Tole je v Sloveniji stalnica! Samo, da se pokasira. Vsi mislijo, da bodo v Bosni ali na Kitajskem profitirali. Nih?e se pa ne vpra?a kako kvalitetno bodo tam izdelek naredili/izdelali. Ni samo en podjetnik tam spakiral kov?kov in pri?el nazaj domov delat svoje delo. Imam ob?utek, da bo vedno ve? takih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pozdravljeni po dolgem ?asu...sem dol?an pojasnilo glede moje 6-ke. Bojlar in jaz imava iste izku?nje, ?al slabe. Se mi po svoje ,,fajn'' zdi, da lahko ?e nekdo razen mene potrdi ob?utke, ki nastanejo v taki situaciji.

No, pri meni se je zadeva odvijala tako. Ker je bil moj avto 5 tednov v popravilu pri nekem avtomehaniku v LJ(druga?e fejst dedc) sem dokon?no pobesnel nad ,,garancijsko hi?o'', ki je zadevo urejala in sem tako del stro?kov poravnal sam, samo da sem se jih losal. Torej modul ni bil zani?, ker so ga zamenjali-napaka je ostajala. Zani? je bil eden izmed senzorjev na volanski letvi. Posameznih se ne da dobiti, zato sem bil primoran zamenjati komplet volansko letev, ki pa je o?itno delno zlata, ker stane 1750?. V glavnem-moji 6-ki te napake jaz NISEM ODPUSTIL. Avto sem porihtal in tehni?no brezhibnega nemudoma zamenjal staro za novo. Ob?utek v avtu je bil zelo slab, ko sem ga po popravilu spet malo peljal,?ena ga tudi pogledat ni hotela ve?...tako, da sva se ga enostavno odlo?ila prodati.

Kupila sva ?isto novo diesel 6-ico-karavan in povem vam, da sva nad njo navdu?ena v vseh pogledih-razlika v tehnologiji in napredku je o?itna.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse ?estitke za pogum, da ste ponovno kupila istega proizvajalca navkljub nevarnim te?avam pri prej?nji. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Ve?er vsem skupaj . Sem ponosni lastnik mazde 6  l.2008 2.0 TE (sem bil do danes) ko se mi zgodilo isto kot opisujeta  Maat in Bojlar.

Hvala bogu pri hitrosti 25 km/h  na makedamski cesti s katere me je potegnilo na desno v kup  zlo?enih drv .  Spojler seveda adijo , lu?i ostale cele . Zgodilo se brez bilokakega opozorila in bilokake opozorilne lu?ke. Seveda sem potem avto res po?asi odstranil z vozi??a da se mi nebi ponovila stvar. Volan je s presledki zabijalo v desno in trzljaj v levo  pa spet  total v desno do konca. Po restartu avtomobila je bil umirjen dokler ga nisem  zmotal v skrajno levo lego - saj sem sumil da je kaj mehansko narobe in sem hotel pogledat  pri kolesu in glej ga  takoj  mi ga strga iz roke in spet zabije v desno. S seboj sem imel celo ra?unalnik in kabel  tako da sem preveril z obd2 kode   in presene?enje  NO ERRORS  !!! Avto sem potem po enournem postanku res po?asi spravil domov pri ?em se napaka ni ponovila. Sedaj me pa res zanima kako je sedaj s tem ? A je to stvarna napaka priznana s strani proizvajalca - zasledil sem da so vpoklicovali nazaj mazde 3 in 5 za "podobno" napako od letnika 2007  do 2009 in zanima me  kaj so dejansko mehaniki ugotovili za eno napako (senzor ali elektromotor)0 in ali se je sploh ?e varno vozit po odpravi napake saj dejansko skoraj nikoli ne vozim po?asi in sem mel res neverjetno sre?o danes .   Za va?e odgovore se v naprej zahvaljujem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ?alost kolikor je meni znano to ni serijska napaka in prav tako ?e nisem zasledil, da bi garancija krila.

Edina re?itev pa je menjava celotne volanske letve, ki pa je ekstremno draga (na ebayu jo pomoje najde? za slabega tiso?aka, original pa *2).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta problem pomojem sploh ni tako "redek" mojmu o?etu se je to isto zgodilo in to na avtocesti, vendar je na sre?o varno ustavil na odstavnem. Simonu sem to omenil in je samo neke nastavitve volana nastavil na 0 in od takrat se zaenkrat ?e ni ponovil omenjen problem. Upam, da tako tudi ostane.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve?er vsem skupaj . Sem ponosni lastnik mazde 6  l.2008 2.0 TE (sem bil do danes) ko se mi zgodilo isto kot opisujeta  Maat in Bojlar.

Hvala bogu pri hitrosti 25 km/h  na makedamski cesti s katere me je potegnilo na desno v kup  zlo?enih drv .  Spojler seveda adijo , lu?i ostale cele . Zgodilo se brez bilokakega opozorila in bilokake opozorilne lu?ke. Seveda sem potem avto res po?asi odstranil z vozi??a da se mi nebi ponovila stvar. Volan je s presledki zabijalo v desno in trzljaj v levo  pa spet  total v desno do konca. Po restartu avtomobila je bil umirjen dokler ga nisem  zmotal v skrajno levo lego - saj sem sumil da je kaj mehansko narobe in sem hotel pogledat  pri kolesu in glej ga  takoj  mi ga strga iz roke in spet zabije v desno. S seboj sem imel celo ra?unalnik in kabel  tako da sem preveril z obd2 kode   in presene?enje  NO ERRORS  !!! Avto sem potem po enournem postanku res po?asi spravil domov pri ?em se napaka ni ponovila. Sedaj me pa res zanima kako je sedaj s tem ? A je to stvarna napaka priznana s strani proizvajalca - zasledil sem da so vpoklicovali nazaj mazde 3 in 5 za "podobno" napako od letnika 2007  do 2009 in zanima me  kaj so dejansko mehaniki ugotovili za eno napako (senzor ali elektromotor)0 in ali se je sploh ?e varno vozit po odpravi napake saj dejansko skoraj nikoli ne vozim po?asi in sem mel res neverjetno sre?o danes .   Za va?e odgovore se v naprej zahvaljujem.

 

Zanima me ali je mo?no da sva dva razli?na uporabnika z istim uporabni?kim imenom ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je res horror pi?uka. Tega ?lovek res ne bi rad do?ivel, zanimiv bi bil razplet ?e bi to?il mazdo v kaki taki nesre?i z resnimi posledicami. 

 

Najbr? ra?unajo, da navadni ljudje nimamo ?za tak proces. Samo tole res ni hec.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

l.p. spet vsem skupaj  in nadaljevanje zgodbe - na servisu ni ra?unalnik ni? pokazal . pri testni vo?nji tudi ne  ampak o?itno je nekaj narobe z volanom glede na to da so mi vrjeli (meni in izjavi o?ividca) in enostavno naro?ili novo volansko letev . Res da  bo stro?ke nosila  1 letna garancija prodajalca z delom vred ampak men je va?no da se zamenja in upam da bom dobil spet ob?utek varnosti pri vo?nji nazaj. ?al pa mi niso priznali po?kodovan sprednji spojler - bom ?e sam to nekak po?rl kr se mi ne da z njimi ubadati da ni  bilo moje napake - ko bi vsaj ra?unalnik kaj pokazal sploh nebi bilo problemov :-( . Malo sem raziskoval ta problem  in dejansko se pojavlja tudi pri dosti drugih znamkah ampak te napake zamol?ijo saj 1% riziko  njih ni? ne stane  - na koncu pa vra?anje koliko jih je zgubilo ?ivljenje zaradi  napake  ki se  naknadno sploh ne more ugotoviti .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 6 mesecev kasneje...

Mene pa zanima, ?e je kdo omenjen problem trajno re?il? Doma imamo isti problem in sicer ob mo?nem nalivu se dogaja kot, da bi elektronka dobila kratek stik. Na armaturi se pr?gejo use lu?ke, volan postane trd, pa kot bi sam od sebe za?el bremzat. Po doma?e povedano, kot bi ga vrglo v nek zasilni program. Avto smo hvala bogu varno ustavili ga ugasnili in ?ez nekaj minut je use spet delovalo kot, da ni bilo ni?. V?asih se je tudi zgodilo, da ko smo avto ugasnili in 15 min po?akali ter ga nato zopet pri?gali je na prvi pogled izgledalo, kot da spet use normalno deluje (lu?ke so ugasnile), ampak ko si pa dal malo po gasu se je zopet use nazaj pri?galo. V tem primeru smo ga spet ugasnili in po?akali ?e naslednjih 10-15 min dokler avto ni normalno deloval. Problem sem pelkotu javu in je samo neko nastavitev na volanu spremenil na 0 in je bilo to to. Je pa reku,da za isti primer na servisu menjajo celotno volansko letev...problem naj bi delal kao nek senzor. No okej od takrat naprej je bilo 5 mescov use lepo in prav, ampak sedaj se je pa zadeva spet ponovila. Po pravici povedano me je prav malo strah, saj avto ve? ali manj vozi samo mami pa ?e to je vo?nja ve?inoma po avtocesti. Da ti pa servo pri 140km/h sam od sebe odpove je pa hitr lahko pizdarija.
Mazda 6 2.0 (147hp) 2008 letnik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Nima nih?e podobnega primera ? Ko sem spra?eval na uradnem servisu niso bili ni? za?udeni ter so rekli, da so v?asih menjali komplet volansko letem sedaj se pa ?e da menjati samo senzor samo pride 600e?!? Sem tudi govoril s pelkotom in se jutri ponovno oglasim pri njemu, da mi zopet na?tima pozicijo volana na 0, vendar je to samo vpra?anje ?asa kdaj bo te?ava spet nastopila. Je pa to edino kar lahko naredi...ali pa menajva komplet volanske letve cca 1.500e :S. Mogo?e kak?en predlog ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Bla?, daj ti men (ki sicer nisem iz tega foha), razlo?i kak?en je ta presneti japonski senzor, za 600 cekinov?  :blink:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Volanska letev ima senzorje katere vlaga zjebe in avto crkne oz. volan ostane brez servota, cel ringelspil luck se przge in avto trokira. Avto ugasnes ter cakas dokler se senzor ne posusi nato lahko nadaljuje? voznjo. Da ne bo pomote avto dela normalno in pri?ge samo volan je trd in en kup luck se pr?ge. Na uradnem servisu so rekli da so za to krivi senzorji na volanski letvi in so vcasih menjali komplet letev... sedaj se pa baje ze da menjati samo senzorje cca. 600e. Pelko je rekel da lahko samo pozicijo volana na novo nastavi na 0 ter s temu omili problem. Enkrat je to ze nastavil in je bilo nekaj casa mir. Menjava samega senzorja pri pelkotu ni mozna. Ta problem do danes ni bil tako pogost in ga je recimo zatrokiralo 1x na mesec, zadnje cajte se pa pojavla kar pogosto in je res nevarno, ker ti brez kakrsnega koli opozorila vzame servo volan in volan postane trd.

 

Gre pa za mazdo 6 druga generacija 2008, 147hp (elektricn servo)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • https://www.slovenskenovice.si/bulvar/tuji-traci/tito-sploh-ni-bil-tito/
    • Po mojem, najboljših 6 minut, porabljenih na Youtube. Kapo dol ustvarjalcem!    
    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.