Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jst bi na tvojem mestu zavil na AC in ga prepucal. :bravo:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

SpEkTr itaq. Sej za enkrt jz nimam problemov in tut na avtocesti sem parkrat na teden. Tuki sem napisal moja opa?anja, ker kokr sem prebral na forumu je bil problem, da avta naj nebi uporabljali za mestno vo?njo zaradi nedokon?ane regeneracije. Zakaj ne? Sej se itaq regeneracija vedno ponovno sama vklju?uje dokler ne pride enkrat do konca!

To je moje razmi?ljanje, ki je (verjetno) napa?no...

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Ja, na?eloma ima? prav. Ampak, s temi prekinitvami je pomoje tako. Ko prekinja? se ne more tolk spucat, za kolkr se spet nabere. In to parkrat ponovi?, pa saje pridejo do nivoja, ko se ti za?ne lajt?ou...

 

Zmotno pa je mi?ljenje, ki ga ponavadi sli?im..v stilu. Aja ti ma? DPF..Pol mor? pa avtu ful ti??at..WTF. Ok, ti??i? ga takrat ko se regeneracija izvaja, sicer pa to nima nobene veze...

Napisano
  je fireman25 napisal:

SpEkTr itaq. Sej za enkrt jz nimam problemov in tut na avtocesti sem parkrat na teden. Tuki sem napisal moja opa?anja, ker kokr sem prebral na forumu je bil problem, da avta naj nebi uporabljali za mestno vo?njo zaradi nedokon?ane regeneracije. Zakaj ne? Sej se itaq regeneracija vedno ponovno sama vklju?uje dokler ne pride enkrat do konca!

To je moje razmi?ljanje, ki je (verjetno) napa?no...

 

Mojster vse ima? prav, samo pri ponovnem zagonu motorja(ko stoji pol ure ali pa tudi 10 minut) in nadaljevanju regeneracije si pozabil najbolj bistveno in to je temperaturo, ker ?e ni prave temperature v filtru DPF NI regeneracije in ennostavno saje in vi?ek nafte samo pacajo v filter.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Zopet je pri?ela utripat lu?ka DPF.

Od zadnje ro?ne regeneracije je preteklo cca. 10 mesecev oz. 20.000km.

 

Pa gremo spet na servis skurit malo nafte.

 

Lp,

igor

Napisano

Hm, jaz sem pa zadnji? kuril ro?no na servisu ob menjavi sonde lansko leto julija. Od takrat zaenrat b.p. Hvala bogu..naredil pa 28.000 kilometr?kov...

 

Ko se spro?i regeneracija ga mal bl prtiskam, pa je to to :-)

Napisano

Mogo?e en tak mali namig... ?e pada de? oziroma je cesta precej mokra se regeneracija izvaja kar ob?utno dlje tako, da je treba tudi malce na to misliti.

 

O?itno voda tolk hladi filter, da se ta bolj pozno toliko segreje, da ?tarta regeneracijo potem pa zaradi stalnega hlajenja se ta dlje izvaja, kar pomeni, da je tudi vo?nja 15-20km lahko prekratka za u?inkovito zaklju?en postopek.

33112_1.png

Napisano

@igorml: A si ti ?el na reprogramiranje ?ipa, ko je bil vpoklic? Baje, da se potem problem ni ve? ponavljal. Koliko km pa ?e ima? sedaj? ?udno se mi zdi, ker 10 mes in 20000 km ni tako malo, se pravi, da se ne "fr?ka?" po mestu ampak dela? relacije.

 

Kaj pa, ?e bi namesto na servis ?el na 200 km furo?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano
  je schurda napisal:

@igorml: A si ti ?el na reprogramiranje ?ipa, ko je bil vpoklic? Baje, da se potem problem ni ve? ponavljal. Koliko km pa ?e ima? sedaj? ?udno se mi zdi, ker 10 mes in 20000 km ni tako malo, se pravi, da se ne "fr?ka?" po mestu ampak dela? relacije.

 

Kaj pa, ?e bi namesto na servis ?el na 200 km furo?

 

 

Ja men so reprogramiral ?ip. Avto ima skupaj 112000km. Problem je ker se ne vozim veliko po avtocesti ampak po na?ih prelepih ovinkih.

 

lp,

Igor

Napisano

Sej kaj pa mu sploh pomaga 200km fura v tem primeru. Regeneracija se mu ravno tako opravi lahko v 20-30kilometrih vo?nje. Ok, drugo je ?e se vmes prekinja. Ampak, ?e se ne, potem ne vidim razloga za dalj?e fure?

Napisano

yebe? DPF... raje delam dimno zaveso kot ruski tank :)

 

pa saj nisem avta kupil zato, da si bom planiral vnaprej, da se vsak dan vozim zaradi regeneracije...

 

k sre?i mam 2004 letnik :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Moja skrb je v eni stvari: Ker je v karterju me?anica olja in nafte, se bojim, da se bo za?ela ob dotrajanem motorju nafta spodaj v?igati in bojo motorji noreli. To se mi je dogajalo na Daihatsuju samo zaradi tega, ker je kompresija uhajala v spodnji del motorja, pa ni bilo tam ni? nafte. Torej v hlastanju po hitrem zaslu?ku dvomim, da je kdo razmi?ljal kaj veliko kako bodo avti ?pilali ko bodo ?e "utrujeni". Seveda se da vse popravit ampak za kak denar.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ja in kaj ho?emo sedaj. Take avte smo kupili in take imamo in z njimi moram it naprej.

Se pa strinjam, da s to ekologijo nekateri samo slu?ijo.

Lp

Napisano

Pa sej, ?e je vse ok, ?e regeneracije te?ejo, se nafta na?eloma ne nabira. Sicer pa olje menja? na 15 jur?kov pa je :)

Napisano

No ko smo glih pri tem - v ponedeljek sem imel servis na 40kkm in v tem ?asu se je nivo "olja" dvignil za cca 2 cm. Do oznake X na pal?ki kjer je kriza in nujna menjava je bilo ?e cca 3cm.

 

Do 20.000km sem to full mirkal, da ko se je za?ela regeneracija nisem ustavljal motorja ampak sem jo izvedel do konca, kar je bilo v?asih kar mote?e in je bilo pri menjavi po 20kkm cca za kake pol cm nad vrednost F.

 

Naslednjih 20.000km pa nisem ni? pazil in sem uga?al avto ne glede ali se je za?ela regeneracija ali ne. Rezultat je pa? 2cm nad F, kar ?e zdale? ni kriza.

33112_1.png

Napisano

Je kak kandidat za "odrez", famoznega DPF ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@Boss: Zanimivo. Jaz nisem nikoli pazil, lu?ka se mi ni pri?igala. V ?em je torej ke??

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Je kak kandidat za "odrez", famoznega DPF ?

 

Tokrat grem ?e na servis na ro?no regeneracijo.

?e se mi pa to ?e enkrat nardi, pa ra?unaj name!

 

Kaj pa to pomeni za elektroniko (senzorji, itd...)

 

?e se bo pa za mano malo kadilo pa tud ne bo katastrofe.

 

Lp

Napisano
  je schurda napisal:

@Boss: Zanimivo. Jaz nisem nikoli pazil, lu?ka se mi ni pri?igala. V ?em je torej ke??

 

Vklopljeno ima? trenutno porabo na BC-ju in takrat visi? a se poraba pove?a ?e posebej takrat, ko zavira? z motorjem in bi moralo kazati 0.0

 

?e se to dogaja ve?, da gre za regeneracijo in temu primerno se odlo?a? al bo? naredu ?e en krog, da se lepo zaklju?i al bo? ustavil in prekinil proces.

33112_1.png

Napisano

Pa sej mi ka?e vedno 0.0 (razen ko :cheers: ). Je pa res, da je skoraj sama AC. Olje se mi tudi za mm ni dvignilo. Tudi preden sem ?el na servis na reprogramiranje.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Je kak kandidat za "odrez", famoznega DPF ?

 

Hahaha.... iVar... count me in.... :aaaaa:

Feel free....

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj.

Po dolgem ?asu, sem danes kontroliral nivo olja na moji 6 (navor). In glej ga zlomka. Nivo je na ?rti X oz. ?e malce ve? , vendar to je lahko tudi teren. V vsakem primeru bo potrebno menjati olje. Me pa zanima naslednje:

- lu?ka za dpf se ?e ni pri?gala zaradi nivoja. Ko je kriza bi se naj, a ne?

- katero olje mi priporo?ate?

- na uradnem servisu so mi trdili, da v primeru, ?e bom sam menjaval kdaj olje,imel problem z lu?ko motorja, ki ga je potrebno resetirati ob menjavi. :ne vem: Kako je s tem?

 

Hvala za pomo?.

Lp L.

Napisano

- ?e je olje preve? kontaminirano z nafto, se ti lahko pri?ge lu?ka za motor se mi zdi. Mislim, da je bilo pri moji tako.

- ?e je olje na to?ki X na palici, pa nisem siguren ali se kaj pri?iga ali ne. Meni se ni, vem pa da se shrani napaka v ra?unalnik.

- Olje lahko menja? sam, samo na servisu ti re?ejo, da je potrebno resetirati nivo olja v ra?unalniku, da ?tarta spet iz to?ke ni?. Hm, se pravi bi mogla bit kaka lu?ka tudi za visok nivo olja..

 

 

S tem olje je pa tako. ?e Yugo je imel bolj?i sistem, majkemi. Kaj bi jih stalo, ?e bi imeli elektronski prikaz olja..vsi avti majo to ?e pi?uka po defaultu. Pri?ge? avto in se ti prika?e nivo olja...Aja, oh ?estka nima tazga dispelja :( . To je pa druga stvar ... :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.