Skoči na vsebino

DPF filter


froc

Priporočeno sporočilo

A ni tut fora, ?e gre nivo olja previsoko oz. zgubi viskoznost?

 

Za merjenje viskoznosti ni zadeva tako simpl da bi bla kr v motor montirana.

Seveda pa tud utripa DPF ?e je "olja" preve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem imel jaz ta problem na M5 se spomnim da je bil isto?asno po Evropi tale vpoklic, sem imel se shranjeno:

 

2008: TSB to replace injector seals of diesels at first service.

:whatever:

 

To je to

Diesels with DPFs suffering contaminated oil and raised oil levels that can lead to engine damage. The dip stick has a Low, Full and X mark. Between L and F is 1cm and then X is 6cm above Full. The handbook says do not fill past X or you could damage the engine, yet unused fuel gets deposited in the sump by the DPF. So crucial to check the oil level at least weekly, and it it starts to rise towards X, book the car in to your Mazda dealer. It may be that an ECU software upgrade can cure this, and the engine will need an oil change anyway.

 

Some owners believe the car is not suitable for town and/or stop start driving as the build up of particulates cannot be removed and contaminates the engine with diesel fuel, leading to costly engine replacements or 3,500 mile oil changes. More on this problem and how to avoid it in the DPF FAQ answer on this website.

 

Samo menjava na 5000km zaradi tega, ni za v mesto, tedensko ?ekiranje olja??????? PA sej to je avto

pa tudi zanimivi vpoklici v angliji:

http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp

 

:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne razumeva se, ?e bi bla brez dpf, bi porabla ?e manj.

 

Aha, to dr?i ampak kljub temu je povpre?na poraba na moji ?estki z DPF in 140KM za malenkost ni?ja (6,49l/100km : 6,52l/100km) kot na moji prej?nji ?estki brez DPF in 120KM. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, to dr?i ampak kljub temu je povpre?na poraba na moji ?estki z DPF in 140KM za malenkost ni?ja (6,49l/100km : 6,52l/100km) kot na moji prej?nji ?estki brez DPF in 120KM. :ne vem:

 

moja povprecja so okol 55 do 65 km/h na celoten tank, voznja v LJ in zasavje, 100 km dnevno. Povprecna poraba po BC je redko pod 6,5, prej 6,8, s tem, da po AC ne grem nikoli cez 150 km/h, najveckrat pa 120 130 km/h. Pri 800 km moram ze proti pumpi gledat....

 

tko da DPF sucks, ajvar ima prav v vseh tockah, zal pa je prodaja dizla in nakup bencina spet nateg, ker bo bencinar zlat in drag, dizlar pa poden in ga bom moral na pol senkat. Tko de... bom za drugic vedel. :) Da ne govorim o rednih servisih, samo olje in filter 400?? ne me jebat.

 

lahk pa da vozt ne znam. 86km/h za romunskim sleperjem bi gotovo pomenilo porabo 5 litrov.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moja povprecja so okol 55 do 65 km/h na celoten tank, voznja v LJ in zasavje, 100 km dnevno. Povprecna poraba po BC je redko pod 6,5, prej 6,8, s tem, da po AC ne grem nikoli cez 150 km/h, najveckrat pa 120 130 km/h. Pri 800 km moram ze proti pumpi gledat....

 

tko da DPF sucks, ajvar ima prav v vseh tockah, zal pa je prodaja dizla in nakup bencina spet nateg, ker bo bencinar zlat in drag, dizlar pa poden in ga bom moral na pol senkat. Tko de... bom za drugic vedel. :) Da ne govorim o rednih servisih, samo olje in filter 400?? ne me jebat.

 

lahk pa da vozt ne znam. 86km/h za romunskim sleperjem bi gotovo pomenilo porabo 5 litrov.

 

Ja ne vem mi smo se do Monze vozili do 150 na uro dinami?no s kramo, pa sta OBA avta z DPF imela 5,8 na ra?unalniku.... :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ne vem mi smo se do Monze vozili do 150 na uro dinami?no s kramo, pa sta OBA avta z DPF imela 5,8 na ra?unalniku.... :ne vem:

 

Pa tist izra?un po Bc je en navadn ?it, men la?e skor 1 liter(tud pri prej?nji M6), fotru pa 0,5 litra pri njegovi CD120.

Najbol?e je na roke izra?unat, ali pa poraba.com in to je to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa tist izra?un po Bc je en navadn ?it, men la?e skor 1 liter, fotru pa 0,5 litra pri njegovi CD120.

Najbol?e je na roke izra?unat, ali pa poraba.com in to je to.

 

Meni kaze v nulo, ko smo prisli domov (se mestne voznje po Comu) in nazaj je kazal 6,5 sam ve? da sva ga pol ze stiskala :)

 

Poraba.com in pe?

13.09.2010 64,03 74,66 13.531 989 6,47

 

Meni je lagal za 0,5 ampak VAGCOM ga nastavlja po 1% natan?no :)

 

Pa bo kar drzalo, ker kako bi drugace naredili 1000km pot pa se za 40km je bilo (no tu mi pa la?e ima ?e ful rezerve v range-u, oz. me prekmalu pelje na pumpo - vidi se da sem tankal 64L od 70L tanka...se 100km....

 

Pri novem praznem avtu sem spravil tole notri:

28.05.2010 70,30 80,35 18 prvi vpis

:jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni kaze v nulo, ko smo prisli domov (se mestne voznje po Comu) in nazaj je kazal 6,5 sam ve? da sva ga pol ze stiskala :)

 

Poraba.com in pe?

13.09.2010 64,03 74,66 13.531 989 6,47

 

Meni je lagal za 0,5 ampak VAGCOM ga nastavlja po 1% natan?no :)

 

Lej lagal ti je, meni BC ?e vedno DH pa ka?e 0,05l to?no.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej lagal ti je, meni BC ?e vedno DH pa ka?e 0,05l to?no.

 

pozabljam da si picajzlast, pa? ne prikazuje dveh decimalk :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lahk pa da vozt ne znam. 86km/h za romunskim sleperjem bi gotovo pomenilo porabo 5 litrov.

 

?e se bo? vozu za romunskim ?leperjem bo? imel porabo okrog 3,5 litre - preverjeno, ko sem imel bulo na gumi pri stari ?estki in sem raje po?asi za ?leperjem (resda ni bil romunski ampak vseeno :blush: ) vozil do Bre?ic.

 

Kar se pa ti?e tvoje ve?je porabe od recimo mojega povpre?ja je pa nekako takole. Karavanka ima slab?o aerodinamiko ?e zaradi same oblike zadka, precej pa jo zmanj?ujejo ?e stre?ne sani. Tako, da pri AC povpre?jih (okoli 130kmh) samo zaradi tega lahko ra?una? na 2-3 deci vi?jo porabo. Ne glej tehni?ne podatke o porabi, kjer je razlika le 1 deci, ker se recimo relacijski re?im vo?nje izvaja le do 120kmh pa ?e to se v celem testu dogaja le 5% vo?nje. Vse ostalo je manj kot 100kmh, kjer problem slabe aerodinamike ni ve? tako poguben na porabo.

 

Kot si napisal ima? precej relacijske vo?nje pri hitrostih, kjer mora avto premagovati velik zra?ni upor je tvoja poraba nekje v podro?ju pri?akovanega vsaj glede na to da jaz vozim pribli?no z enakimi hitrostnimi povpre?ji kot si jih ti navedel. Tako, da ne bi glih DPF krivil, da ti tolk kuri ampak so glavni vzroki drugje.

 

Aja pa ?e to: pregovorno var?ni VW TDI v mojem slu?benem Golfu pri enaki tipi?ni uporabi kot Mazda 6 porabi le kake 2-3 deci manj kot Mazda pri tem, da je "samo" 110 konjski in 250kg la?ji.

 

Lej lagal ti je, meni BC ?e vedno DH pa ka?e 0,05l to?no.

 

La?e pri tebi, pri novi pa je maximalna napaka okoli 0,1 litra kar sicer res ni ?ist to?no ampak je dovolj to?en indikator za ve?ino razen za najbolj picajzlaste. :harhar:

 

meni je po tankanju po Monzi BC kazal 6,2l/100km (ga vedno resetiram po vsakem tankanju)

 

poraba.com pa pravi

 

13.09.2010 56,40 65,76 52.966 900 6,27

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se bo? vozu za romunskim ?leperjem bo? imel porabo okrog 3,5 litre - preverjeno, ko sem imel bulo na gumi pri stari ?estki in sem raje po?asi za ?leperjem (resda ni bil romunski ampak vseeno :blush: ) vozil do Bre?ic.

 

Kar se pa ti?e tvoje ve?je porabe od recimo mojega povpre?ja je pa nekako takole. Karavanka ima slab?o aerodinamiko ?e zaradi same oblike zadka, precej pa jo zmanj?ujejo ?e stre?ne sani. Tako, da pri AC povpre?jih (okoli 130kmh) samo zaradi tega lahko ra?una? na 2-3 deci vi?jo porabo. Ne glej tehni?ne podatke o porabi, kjer je razlika le 1 deci, ker se recimo relacijski re?im vo?nje izvaja le do 120kmh pa ?e to se v celem testu dogaja le 5% vo?nje. Vse ostalo je manj kot 100kmh, kjer problem slabe aerodinamike ni ve? tako poguben na porabo.

 

Kot si napisal ima? precej relacijske vo?nje pri hitrostih, kjer mora avto premagovati velik zra?ni upor je tvoja poraba nekje v podro?ju pri?akovanega vsaj glede na to da jaz vozim pribli?no z enakimi hitrostnimi povpre?ji kot si jih ti navedel. Tako, da ne bi glih DPF krivil, da ti tolk kuri ampak so glavni vzroki drugje.

 

Aja pa ?e to: pregovorno var?ni VW TDI v mojem slu?benem Golfu pri enaki tipi?ni uporabi kot Mazda 6 porabi le kake 2-3 deci manj kot Mazda pri tem, da je "samo" 110 konjski in 250kg la?ji.

La?e pri tebi, pri novi pa je maximalna napaka okoli 0,1 litra kar sicer res ni ?ist to?no ampak je dovolj to?en indikator za ve?ino razen za najbolj picajzlaste. :harhar:

 

meni je po tankanju po Monzi BC kazal 6,2l/100km (ga vedno resetiram po vsakem tankanju)

 

poraba.com pa pravi

 

13.09.2010 56,40 65,76 52.966 900 6,27

 

Men je tudi na relaciji domov kazal 6,2 (trip 1 od vziga motorja do doma) :jupiii: celotna z izletom pa 6,5

 

Po moje ima mo? motorja veliko tukaj najina sta identi?na in dovolj mo?na da se 'ne matrata' par sekund pa ze kruza s 1/3 mo?i...

Vse okoli 100 konj?kov se pa ?e matra, ?ival trpi....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ne vem mi smo se do Monze vozili do 150 na uro dinami?no s kramo, pa sta OBA avta z DPF imela 5,8 na ra?unalniku.... :ne vem:

 

Maj?keno te bom popravil - res smo na poti proti Monzi ene parkrat stisnili 150 in ve? ampak ve?ino zaradi prometa (?etrtek popoldne) pa je bilo tam nekje okrog 120kmh. Zato je BC kazal cca 5,8.

 

Nazaj grede v nedeljo popoldne je bilo prometa (vsaj kamionskega) bistveno manj smo pa povpre?no hitrost dvignili na 140-150kmh in temu primerno se je poraba nekaj pove?ala. Pa ?e 15 minut stanja pred cestnino pa preganjanje nadute?ev v BMW-jih :hudicek: je tud mal pridonesla tako, da na koncu s 6,2 je ?ist OK.

 

Pa notri ni blo nobenega superduper meganorega dragega tujega goriva ampak ?isto navaden Petrol Ultimax. :P

 

Vse okoli 100 konj?kov se pa ?e matra, ?ival trpi....

 

Se strinjam... kr pi?tolo vzet pa skraj?at muke, da ne bo ve? trpela :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Maj?keno te bom popravil - res smo na poti proti Monzi ene parkrat stisnili 150 in ve? ampak ve?ino zaradi prometa (?etrtek popoldne) pa je bilo tam nekje okrog 120kmh. Zato je BC kazal cca 5,8.

 

Nazaj grede v nedeljo popoldne je bilo prometa (vsaj kamionskega) bistveno manj smo pa povpre?no hitrost dvignili na 140-150kmh in temu primerno se je poraba nekaj pove?ala. Pa ?e 15 minut stanja pred cestnino pa preganjanje nadute?ev v BMW-jih :hudicek: je tud mal pridonesla tako, da na koncu s 6,2 je ?ist OK.

 

Pa notri ni blo nobenega superduper meganorega dragega tujega goriva ampak ?isto navaden Petrol Ultimax. :P

Se strinjam... kr pi?tolo vzet pa skraj?at muke, da ne bo ve? trpela :hudicek:

 

Vi2 ja, mi2 nisva stala.... :danzoman:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

meni je po tankanju po Monzi BC kazal 6,2l/100km (ga vedno resetiram po vsakem tankanju)

 

poraba.com pa pravi

 

13.09.2010 56,40 65,76 52.966 900 6,27

 

Js sem ga resetiral pri 85 kkm, zdej bo 87 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se bo? vozu za romunskim ?leperjem bo? imel porabo okrog 3,5 litre - preverjeno, ko sem imel bulo na gumi pri stari ?estki in sem raje po?asi za ?leperjem (resda ni bil romunski ampak vseeno :blush: ) vozil do Bre?ic.

6,27

 

 

si vse povedal.

 

sicer pa prepucavanje o dveh deci ni moje podro?je. Avto pri 150 bo pa? nekaj po?rl. Moj problem je ?e trojanski klanec vsak dan, ki gotovo malo diga porabo. Ampak ?e mi je 115 KM stilo ?rl 5.5 bi jih lahk tud ta kanta japonska. na isti relaciji seveda.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Daj sarkazem na off :-)

 

 

ups. :)

 

ne sej ne mislem ni? slabga. Sam dejansk vozm ?e 10 let dizl avte med 110 in 115 KM. Vsak ?re ve?. Kje je tle napredek ?

 

Ampak bomo ?e.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sarkazem ON.

 

Jaz sem mel prej kliota dci 100 konskega. Letel ko sneta skira, pil pa 4.5 nekje povpre?je.

 

Sarkazem OFF.

 

:-) :danzoman: :ne vem:

 

 

o tem govorim. Zdej pa , predn naju ajvar nazija ku vola, pejmo nazaj na temo.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ups. :)

 

ne sej ne mislem ni? slabga. Sam dejansk vozm ?e 10 let dizl avte med 110 in 115 KM. Vsak ?re ve?. Kje je tle napredek ?

 

Ampak bomo ?e.

 

Avtomobili so iz leta v leto te?ji (zarad v?ite varnosti in dodatne opreme). Lete?ih trugic z 800-900kg ni ve? in hvala bogu, da jih ni.

 

Se je pa? treba sprijaznit s tem in pa po?akat, da se bo za?ela era hybridov oziroma popolnih elektri?nih avtomobilov mogo?e opremljenih z range extenderjem (dodatni bencinski motor za filanje baterij).

 

Je pa tudi ?e ena druga resnica, ki predvsem velja za avtomobile z manj?o mo?jo, ki se na zahtevnih cestah z veliko vzponi in pospe?evanji ne izka?ejo najbolje glede porabe. Predvsem zato, ker so pospe?evanja do ?eljene hitrosti po?asnej?a in posledi?no dlje ?asa traja samo pospe?evanje in vi?ja poraba glede tega, kot pa pri mo?nej?ih avtomobilih (zaradi same te?e Mazde 6 in "samo" 120KM zna biti bolj po?re?en, kot ?e bi bil notri 140 ali pa ?e mo?nej?i motor)**.

 

Zato tudi velja nasvet, da se izogibaj po?asnih pospe?evanj ampak odlo?no pospe?i do ?eljene hitrosti in nato tam to hitrost vzdr?uj z enakomerno vo?njo. Predvidevaj situacijo in ?immanj zaviraj z zavorami in ve? z motorjem pa se bo tudi nekaj prihranilo.

 

 

**glede na to kar si opisal kako zgleda tvoja vo?nja morebiti ne bi bilo neumno poskusiti s kak?nim powerboxom al pa chiptunningom. Si upam trditi, da bi ti padla poraba za tam ccc 0,3 - 0,5 litra.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.