citam Napisano 26. julij, 2011 Prijavi Napisano 26. julij, 2011 Pozdravljeni! Pribli?uje se mi servis na 120.000 km (Mazda 3, 1.6 D). Ker je ne mislim ve? peljati na uradni servis (pa? slabe izku?nje) me zanima naslednje. V programu servisa na 120.000 km je tudi EOLYS aditiv, ki ga je potrebno dodati. Zanima me, kje se ta 'rezervoar' nahaja in ?e morda veste, kje se ta aditiv ?e da kupiti, razen na uradnem servisu seveda. Hvala za pomo?... Citiraj
citam Napisano 7. avgust, 2011 Prijavi Napisano 7. avgust, 2011 Na?el sem PAT fluid, ki se ga da kupiti tudi pri nas za ni?jo ceno kot Eolys na uradnem servisu.Ali kdo pozna kaj ve? karakteristik tega Eolys aditiva, da bi ga lahko primerjal s PATom?Kaj pa drugi dolivate v svoje 'traktorje'? Citiraj
schurda Napisano 22. avgust, 2011 Prijavi Napisano 22. avgust, 2011 Pozdravljeni, T resetiranje deluje tudi na 6 l.2006 143 konjev. Sprememba je v tem, da sem moral najprej povezati ?i?ko s negativni polom , ?ele nato pa dati kontakt s klju?em in pritisniti pedal za gas. Vmes mi je avto odgovoril tako, da mi je utripala lu?ka za ogrevanje goriva (narisana ?pirala desno zgoraj). Sedaj mi ne DPF ne utripa ve?. Je pa to utripanje pomenilo opozarjanje na servisni interval. Upam, da bo ?e komu to pomagalo. Lp,Igor Slika http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htmje od ta nove. Kje to naredim pri ta stari facelift 143 km - ista kot tvoja?Ali lahko naredi? kak?no slikico? P.S. Kje pa se te varovalke sploh nahajajo? Pri levi nogi so, ampak o?itno ne ta prave.P.P.S. Kontakt s klju?em ali v?ig? IGNITION je namre? v?ig. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
igorml Napisano 22. avgust, 2011 Prijavi Napisano 22. avgust, 2011 Slika http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htmje od ta nove. Kje to naredim pri ta stari facelift 143 km - ista kot tvoja?Ali lahko naredi? kak?no slikico? P.S. Kje pa se te varovalke sploh nahajajo? Pri levi nogi so, ampak o?itno ne ta prave.P.P.S. Kontakt s klju?em ali v?ig? IGNITION je namre? v?ig. Varovalke so spredaj pri akomulatorju. Samo kontakt in ne v?ig. To sem izvedu enkrat, zej pa imam comp. pa ga resetiram in to je to. lp Citiraj
schurda Napisano 25. avgust, 2011 Prijavi Napisano 25. avgust, 2011 Varovalke so spredaj pri akomulatorju. Samo kontakt in ne v?ig. To sem izvedu enkrat, zej pa imam comp. pa ga resetiram in to je to. lp OK, na?el. Razporeditev je malo druga?na. Zdej pa problem: konektor nima vseh pinov polnih (samo od 1 do 4), zato se pojavlja vpra?anje: ali je tudi pri tem konektorju potrebno narediti povezavo na 3. pinu? Iz slik bo morda bolj jasno. https://picasaweb.google.com/11808425868890...710028290217538 https://picasaweb.google.com/11808425868890...710038719528578 Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
igorml Napisano 25. avgust, 2011 Prijavi Napisano 25. avgust, 2011 Jst sem priklopil na 3-jem pinu. Ko bo? pristiskal pedal za gas ti bo avto odgovoril s utripanjem "spirale" na armaturki. Lp Citiraj
schurda Napisano 28. avgust, 2011 Prijavi Napisano 28. avgust, 2011 Jst sem priklopil na 3-jem pinu. Ko bo? pristiskal pedal za gas ti bo avto odgovoril s utripanjem "spirale" na armaturki.Lp Uspelo je. Pa ne v prvo. Ene parkrat sem proval, kabel gor, kabel dol. ?ele potem, ko je za?ela utripati "spirala", potem pa je DPF ugasnil. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
iceman22 Napisano 3. oktober, 2011 Prijavi Napisano 3. oktober, 2011 ok problem je sledeci, med voznjo se mi je kr naenkrat prizgala lucka za DPF in zacela utripat,avto je vrglo na safe mode tko da pospesuje kot da ima ene 50 konjov.. zdej me zanima ali naj grem kr direkt na servis? kok kj stane rocna regeneracija? da bom mal pripravljen.. ce kdo ve seveda... Citiraj www.trziskisladoled.si
YavarYe X6V6 Napisano 4. oktober, 2011 Prijavi Napisano 4. oktober, 2011 Regeneracija je par litrov nafte, sam ti bodo pol verjetn ?e ole menal tist bo luxuz, razen ?e svojga prnese? sabo. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
iceman22 Napisano 4. oktober, 2011 Prijavi Napisano 4. oktober, 2011 Regeneracija je par litrov nafte, sam ti bodo pol verjetn ?e ole menal tist bo luxuz, razen ?e svojga prnese? sabo. a to ga kr takoj menjajo? sj morm preverit kok je nivo olja ker sm preveru par dni nazaj pa je bilo kak centimeter nad F. do X je bilo se kr nekej. Citiraj www.trziskisladoled.si
YavarYe X6V6 Napisano 4. oktober, 2011 Prijavi Napisano 4. oktober, 2011 a to ga kr takoj menjajo? sj morm preverit kok je nivo olja ker sm preveru par dni nazaj pa je bilo kak centimeter nad F. do X je bilo se kr nekej. Da nau? presene?en. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
iceman22 Napisano 4. oktober, 2011 Prijavi Napisano 4. oktober, 2011 Da nau? presene?en. ce bom mogu menjat olje mas ti kj tega olja na zalogi? Citiraj www.trziskisladoled.si
YavarYe X6V6 Napisano 4. oktober, 2011 Prijavi Napisano 4. oktober, 2011 ce bom mogu menjat olje mas ti kj tega olja na zalogi? Rufen Sie mich an! Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
iceman22 Napisano 4. oktober, 2011 Prijavi Napisano 4. oktober, 2011 Rufen Sie mich an! nichte sprechen doutsche. ali nekej takega:) Citiraj www.trziskisladoled.si
jures Napisano 4. oktober, 2011 Prijavi Napisano 4. oktober, 2011 ok problem je sledeci, med voznjo se mi je kr naenkrat prizgala lucka za DPF in zacela utripat,avto je vrglo na safe mode tko da pospesuje kot da ima ene 50 konjov.. zdej me zanima ali naj grem kr direkt na servis? kok kj stane rocna regeneracija? da bom mal pripravljen.. ce kdo ve seveda... Si chipal???? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
iceman22 Napisano 4. oktober, 2011 Prijavi Napisano 4. oktober, 2011 Si chipal???? ja sm cipal. meritve mas pod temo predstavitve. zadevo sm resu tako ga sm dal na manual regeneracijo. so mi ga pri mocniku prek racunalnika Citiraj www.trziskisladoled.si
jures Napisano 4. oktober, 2011 Prijavi Napisano 4. oktober, 2011 ja sm cipal. meritve mas pod temo predstavitve. zadevo sm resu tako ga sm dal na manual regeneracijo. so mi ga pri mocniku prek racunalnika Jaz sem te opozoril, nebi se cudil da se ti to spet zgodi......ali se kajo vec... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
schurda Napisano 5. oktober, 2011 Prijavi Napisano 5. oktober, 2011 Zadnja 2 posta ne razumem. Ali sta lahko bolj natan?na in jasna? Oz. a se da dobit zraven ?e kak?no razlago? Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
Active Napisano 11. oktober, 2011 Prijavi Napisano 11. oktober, 2011 Kolegice in Kolegi! Morda (tudi) ?e videno, verjetno (pre) dale?, ampak zgleda, da se da tudi Mazdin DPF (brez ve?jih te?av) odklopiti! http://www.sinspeed.co.uk/blog/mazda-6-dpf...f-breakthrough/ Lp Active! Citiraj
igorml Napisano 12. oktober, 2011 Prijavi Napisano 12. oktober, 2011 Seveda se da odklopit. Potrebno je odstranit filter, ga zamenjati s cevjo in preprogramirat ra?unalnik. ?e ne preprogramira? je te?ava pri regeneraciji. Vse deluje brez te?av, samo za avtom se kadi moder dim, da kdo misle da se bo? v?gal (samo pri regeneraciji). lp Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 13. oktober, 2011 Prijavi Napisano 13. oktober, 2011 Seveda se da odklopit. Potrebno je odstranit filter, ga zamenjati s cevjo in preprogramirat ra?unalnik.?e ne preprogramira? je te?ava pri regeneraciji. Vse deluje brez te?av, samo za avtom se kadi moder dim, da kdo misle da se bo? v?gal (samo pri regeneraciji).lp To je deini problem, ker ?e tega ne naredi? gre v safe mode in pol pa se jeb... Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
iceman22 Napisano 13. oktober, 2011 Prijavi Napisano 13. oktober, 2011 Pri CSS runingu je men reku da dokler dela kot je treba naj ne brskam po tem. sj baje tudi pri nas se ga da zrihtat ampak so potem drugi problemi je treba par cevk zamenjat ker turbina dobi napacne podatke itd. Citiraj www.trziskisladoled.si
jures Napisano 12. december, 2011 Prijavi Napisano 12. december, 2011 Po prevo?enih 19.000km se je oglasil DPF - o?itno je bil resetiran 1.000km pred nakupom.Grem probat http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm reset uspe?en Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
schurda Napisano 12. december, 2011 Prijavi Napisano 12. december, 2011 Ja, samo mogo?e ti v 1. poskusu ne bo uspelo. Dej ve?krat. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
jures Napisano 12. december, 2011 Prijavi Napisano 12. december, 2011 Ja, samo mogo?e ti v 1. poskusu ne bo uspelo. Dej ve?krat. takoj v prvo. Opazil sem da po petem pritisku pedala za?ne svetiti tuljavca predgretja preden vzame? kontakt. Neke vrste potrditev. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.