Skoči na vsebino

DPF filter


froc

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Pribli?uje se mi servis na 120.000 km (Mazda 3, 1.6 D).

Ker je ne mislim ve? peljati na uradni servis (pa? slabe izku?nje) me zanima naslednje. V programu servisa na 120.000 km je tudi EOLYS aditiv, ki ga je potrebno dodati.

Zanima me, kje se ta 'rezervoar' nahaja in ?e morda veste, kje se ta aditiv ?e da kupiti, razen na uradnem servisu seveda. :)

 

Hvala za pomo?...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Pozdravljeni,

 

T resetiranje deluje tudi na 6 l.2006 143 konjev. Sprememba je v tem, da sem moral najprej povezati ?i?ko s negativni polom , ?ele nato pa dati kontakt s klju?em in pritisniti pedal za gas. Vmes mi je avto odgovoril tako, da mi je utripala lu?ka za ogrevanje goriva (narisana ?pirala desno zgoraj).

 

Sedaj mi ne DPF ne utripa ve?.

 

Je pa to utripanje pomenilo opozarjanje na servisni interval.

 

Upam, da bo ?e komu to pomagalo.

 

Lp,

Igor

 

 

Slika

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

je od ta nove. Kje to naredim pri ta stari facelift 143 km - ista kot tvoja?

Ali lahko naredi? kak?no slikico?

 

P.S. Kje pa se te varovalke sploh nahajajo? Pri levi nogi so, ampak o?itno ne ta prave.

P.P.S. Kontakt s klju?em ali v?ig? IGNITION je namre? v?ig.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slika

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

je od ta nove. Kje to naredim pri ta stari facelift 143 km - ista kot tvoja?

Ali lahko naredi? kak?no slikico?

 

P.S. Kje pa se te varovalke sploh nahajajo? Pri levi nogi so, ampak o?itno ne ta prave.

P.P.S. Kontakt s klju?em ali v?ig? IGNITION je namre? v?ig.

 

 

 

Varovalke so spredaj pri akomulatorju.

 

Samo kontakt in ne v?ig.

 

To sem izvedu enkrat, zej pa imam comp. pa ga resetiram in to je to.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Varovalke so spredaj pri akomulatorju.

 

Samo kontakt in ne v?ig.

 

To sem izvedu enkrat, zej pa imam comp. pa ga resetiram in to je to.

 

lp

 

OK, na?el. Razporeditev je malo druga?na. Zdej pa problem: konektor nima vseh pinov polnih (samo od 1 do 4), zato se pojavlja vpra?anje: ali je tudi pri tem konektorju potrebno narediti povezavo na 3. pinu?

 

Iz slik bo morda bolj jasno.

 

https://picasaweb.google.com/11808425868890...710028290217538

 

https://picasaweb.google.com/11808425868890...710038719528578

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst sem priklopil na 3-jem pinu. Ko bo? pristiskal pedal za gas ti bo avto odgovoril s utripanjem "spirale" na armaturki.

Lp

 

 

Uspelo je. :danzoman:

Pa ne v prvo. Ene parkrat sem proval, kabel gor, kabel dol. ?ele potem, ko je za?ela utripati "spirala", potem pa je DPF ugasnil. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

ok problem je sledeci, med voznjo se mi je kr naenkrat prizgala lucka za DPF in zacela utripat,avto je vrglo na safe mode tko da pospesuje kot da ima ene 50 konjov..

 

zdej me zanima ali naj grem kr direkt na servis? kok kj stane rocna regeneracija? da bom mal pripravljen.. ce kdo ve seveda...

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Regeneracija je par litrov nafte, sam ti bodo pol verjetn ?e ole menal tist bo luxuz, razen ?e svojga prnese? sabo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Regeneracija je par litrov nafte, sam ti bodo pol verjetn ?e ole menal tist bo luxuz, razen ?e svojga prnese? sabo.

 

a to ga kr takoj menjajo? sj morm preverit kok je nivo olja ker sm preveru par dni nazaj pa je bilo kak centimeter nad F. do X je bilo se kr nekej.

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a to ga kr takoj menjajo? sj morm preverit kok je nivo olja ker sm preveru par dni nazaj pa je bilo kak centimeter nad F. do X je bilo se kr nekej.

 

Da nau? presene?en. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce bom mogu menjat olje mas ti kj tega olja na zalogi?

 

Rufen Sie mich an! :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok problem je sledeci, med voznjo se mi je kr naenkrat prizgala lucka za DPF in zacela utripat,avto je vrglo na safe mode tko da pospesuje kot da ima ene 50 konjov..

 

zdej me zanima ali naj grem kr direkt na servis? kok kj stane rocna regeneracija? da bom mal pripravljen.. ce kdo ve seveda...

 

Si chipal????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja sm cipal. meritve mas pod temo predstavitve. zadevo sm resu tako ga sm dal na manual regeneracijo. so mi ga pri mocniku prek racunalnika

 

Jaz sem te opozoril, nebi se cudil da se ti to spet zgodi......ali se kajo vec...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda se da odklopit.

Potrebno je odstranit filter, ga zamenjati s cevjo in preprogramirat ra?unalnik.

?e ne preprogramira? je te?ava pri regeneraciji. Vse deluje brez te?av, samo za avtom se kadi moder dim, da kdo misle da se bo? v?gal (samo pri regeneraciji).

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda se da odklopit.

Potrebno je odstranit filter, ga zamenjati s cevjo in preprogramirat ra?unalnik.

?e ne preprogramira? je te?ava pri regeneraciji. Vse deluje brez te?av, samo za avtom se kadi moder dim, da kdo misle da se bo? v?gal (samo pri regeneraciji).

lp

 

To je deini problem, ker ?e tega ne naredi? gre v safe mode in pol pa se jeb...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri CSS runingu je men reku da dokler dela kot je treba naj ne brskam po tem. sj baje tudi pri nas se ga da zrihtat ampak so potem drugi problemi je treba par cevk zamenjat ker turbina dobi napacne podatke itd.

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Po prevo?enih 19.000km se je oglasil DPF - o?itno je bil resetiran 1.000km pred nakupom.

Grem probat http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

:)

reset uspe?en :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, samo mogo?e ti v 1. poskusu ne bo uspelo. Dej ve?krat.

 

takoj v prvo. Opazil sem da po petem pritisku pedala za?ne svetiti tuljavca predgretja preden vzame? kontakt. Neke vrste potrditev.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.