Skoči na vsebino

DPF filter


froc

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni.

Sem eden tistih ki ima tudi te?ave z DPF filtrom. Pred 14 dnevi, sem bil na servisu, kjer so m odpravili napako, lu?ke DPF. Opazil sem, da so mi menjali olje, kljub temu, da ni ?e ?as za redni servis.

Nivo olja je bil na sredini, v dveh tednih sem prevozil cca 1000 km. sedaj je nivo olja skoraj pri oznaki X.

Ali je to normalno.

 

Uro?.

 

Ni normalno. ?e "x" pomeni maximum, potem je problem z regeneracijo DPF-a.

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S svojo M6 CD129 se po?asi bli?am 40k km, avto star dobro leto in pol. Zaenkrat nisem imel ?e nobenih problemov z DPF, tudi nivo olja ni nikoli nara??al (parkrat sem ga moral celo doliti).

 

Opa?am pa, da so regeneracije v zadnjem ?asu pogostej?e (tam na 300-500 km; prej 700-800 km). ?e posebej se mi zdi, da je to takrat, ko tankam na OMV, z MOL-ovo ali Agip-ovo nafto so malenkost manj pogoste. Je mo?no, da kvaliteta goriva vpliva na pogostost regeneracij?

 

Pa tudi sicer, kaj bi bil lahko vzrok pogostej?ih regeneracij? Ker vo?nje imam ves ?as stalno iste, to je v 95% AC, po 130 km v slu?bo in enako nazaj (plus seveda tistih 2x, 3x na leto na morje) vozim dinami?no, motor tudi dostikrat zavrtim prek 3.000 obratov, poraba malo pod 6 litrov... Je pa res, da vozim 1x do najve? 2x tedensko, v?asih tudi kak teden ni? (ve? se nas namre? vozi skupaj). Bi bil mogo?e to razlog, da avto ni vsak dan v pogonu? :ne vem:

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S svojo M6 CD129 se po?asi bli?am 40k km, avto star dobro leto in pol. Zaenkrat nisem imel ?e nobenih problemov z DPF, tudi nivo olja ni nikoli nara??al (parkrat sem ga moral celo doliti).

 

Opa?am pa, da so regeneracije v zadnjem ?asu pogostej?e (tam na 300-500 km; prej 700-800 km). ?e posebej se mi zdi, da je to takrat, ko tankam na OMV, z MOL-ovo ali Agip-ovo nafto so malenkost manj pogoste. Je mo?no, da kvaliteta goriva vpliva na pogostost regeneracij?

 

Pa tudi sicer, kaj bi bil lahko vzrok pogostej?ih regeneracij? Ker vo?nje imam ves ?as stalno iste, to je v 95% AC, po 130 km v slu?bo in enako nazaj (plus seveda tistih 2x, 3x na leto na morje) vozim dinami?no, motor tudi dostikrat zavrtim prek 3.000 obratov, poraba malo pod 6 litrov... Je pa res, da vozim 1x do najve? 2x tedensko, v?asih tudi kak teden ni? (ve? se nas namre? vozi skupaj). Bi bil mogo?e to razlog, da avto ni vsak dan v pogonu? :ne vem:

 

ima? isto kot jaz, cca enake vo?nje - jaz sem na 52k kmji. Nikoli tudi problemov, sem pa danes zagnal ro?no regeneracijo, ker je avto klenkal, pa zadnjo regeneracijo na cesti mi je delal nenavadno dolgo. Meni ?e se ne motim dela na 350km od nove, in to je normalno, lahko da na za?etku nisi opazil vmes

 

Bomo videli kaj je razlika. NAfta lahko vpliva, ker je 'pripomo?ek' pri izgorevanju - enako lahko velja za vro? in nasi?en zrak.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A to si tisti trik uporabil? A olja ne bos nic menjal?

 

Bom itak cez 8000km

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Olje se ne more segreti vec kot motor ce mene vprasas, saj izgorevanja delcev ni tam, kvecejmu razredci zaradi mesanja, ko nekaj nafte stece mimo v karter

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Evo tudi jaz sem spro?il zadnji? ro?no regeneracijo. ?e se je prej s Petrolovo nafto regeneracija izvajala na cca 170-180km, se sedaj na 210. Me pa zanima kaj bo , ko bom tankal spet hoferjev, s to se je ?e prej izvajala na cca 210km. Torej, nek napredek je :-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
  • 7 mesecev kasneje...

FO

Na 5ki se je danes najprej pritgala potem pa zacela utripat DPF lucka. In to tocno na cajt novega intervala - 190km nazaj je bila vceraj sigurno narejena regeneracija.

 

Servisni interval ni ker sem nasel kako resetirat za 5ko.

Dez in stik na lambdi? Samo avto zdej nikamor ne gre, napake ni v racunalniku :vskalo:

Super prazniki

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mo?no mo?no upam, da je 'samo' tole:

 

sode? po tem grafu

http://www.mazda-si.net/index.php?act=Atta...st&id=19158

 

sem jaz na flashes every 0,4s brez napak zapisanih. Tudi olje je na ?ibki 1/3 nad F do X, ne sicer na polovici. In ob tem pi?e, da je avtomatska regeneracija disable.

Ko se je to zgodilo sem bil pa na Vrhni?kem klancu navzdol..... :blink:

 

 

Sedaj samo vpra?anje ali se res sama povrne tudi ?e olje zni?a?, ali pa je treba nekaj preko testerja ruknt.

 

Bom pelka poklical. Ker napak nimam in tudi obe lambdi na OBD ka?eta vrednosti

VPRA?ANJE

Ali na petrolu oz drugje imajo mo?nost da ti olje ven spumpajo zgoraj? V?asih so imeli...rabim ene pol litra zvakumirat ven :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js ti lahko pogledam kolk trdih delcev ima?, oziroma temperaturo-tlak le teh, ?e je to to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Manj olja ni pomagalo. Bo treba do pelka.

Drugace sem proti temu a za 250 ga fuknejo ven all inclusive.... :angry:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

It did the trick!!!! Diagnostika na mazdi 5 cd143 je popolnoma enaka kot na sestki samo stekar je na killerju.

 

Sedaj samo vprasanje ali bo ob naslednjem ciklu naredil avtomatsko regeneracijo.

 

Happy :cheers:

 

Kar pomeni da lahko se sobe kalibriram :punk:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti je Pelko pomagal ali si sam re?il zadevo? :D

 

rekel sem si tole probam druga?e do pelka, ker sva govorila a sem prepozno dam pri?el (?koda me re?uje). ampak zadeva ?e ni 100% - ?e ?e vedno ne bo sam izvajal regeneracij je dr pele naslednji

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni je za?elo na avtocesti hecat podobno kot tebi, ni regeneriral ve? sam, oz. se mi je pri?gala lu?ka, ?ele potem je ?el v regeneracijo, po 20km. Po mestu mi je delal normalno.

 

Meni je utripala

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Mazda 3 letnik 2004 bencin 1.6 motor

 

V?asih, ko peljem pribli?no  kak?nih 5 do 6 km se ob?asno za?ne, da mi motor malo cukne, mo? se mu zmanj?a, lu?ka engine utripa kak?nih 5 ali 6 krat se pri?ge nato takoj ugasne, motor dobi nazaj mo? in te?e kot da se ni ni? zgodilo.

To se mi jezgodilo v ?asu treh mesecev ze 2x. Na servisu so ga dali na tester ta pa ni? ne poka?e.

Ima mogo?e kdo kak?no idejo kaj bi naj to bilo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.