Skoči na vsebino

Stellca


Quercus

Priporočeno sporočilo

No za vse k vam splo?na znanost ne gre ?ist dobr v glavo mod=moderator, to sm mislu.

To da ste pa vi na kej druzga pomislil, vam pa pa? narekuje va?a spolna usmerjenost :harhar:

Ampak sej je kul, ubadite se s tem ?lovekom, k je*e v glavo vse po spisku pa u?iva v branju. :blink:

 

:)

 

hahaha,normalno da vem kaj si mislu s tem...sam nema veze! :harhar: heheh

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 186
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Kaj je zdej? A bo kdo poro?al, ?e ste se ?e tolk hvlaili. Sem full na trnih da zvem kaj se je zgodilo v novem nadaljevanju sage o Stellici.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali ji je res v resnici ime Zvjezdana in ne Stella, kar je sicer podobno in lahko da je to le umetni?ko ime? PORO?AJTE, ?e veste! :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce pa zahrabte vsak troll kot da bi vam placal...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hahaha,normalno da vem kaj si mislu s tem...sam nema veze! :harhar: heheh

 

Saj je cel klub bu.... :zvizga:

post-2637-1374138334_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm,...Slivka zakaj pa ti ne mor? pustit Bossa in dveh njegovih objav? ?e ve? mescov beremo kaj vse bo? naredu z njim,..

 

Je razlika:

 

- Boss je ?lan Mazda foruma, Stellca pa ne. ?eprav, oba sta kar precej na tem forumu. Eden pi?e, o drugem se pa pi?e...

 

- Boss dela ?kodo in ogro?a javni mir in ?kodi zdravju, ko ?ara sneg, Stellca pa... ... hja, no, pa ravno tako ogro?a javni mir na tem forumu in ?kodi zdravju nekaterih, ki se zaradi nje pretirano obremenjujejo...

 

Mnja, pravzaprav ima? prav. Med njima res ni kak?ne bistvene razlike...

:zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
  • 2 meseca kasneje...

Ja kaj pol kojn in pol pisda?

 

Kako si pa to ugotovil ?

 

Pol fantek in pol pun?ka, da potem ne ve na kateri wc naj gre? :blink:

 

Kako si pa ti to ugotovil ?

 

pol lezba in pol peder :ne vem:

 

BSX ja. Tipi?no italjansko.

Fotr je bosanc, mt italjanka, ?ivijo pa na na?ih tleh.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.