Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri zagonu kontrolna lu?ka DPF ?e vedno zasveti, nato pa ugasne tako kot prej.

 

Po odstranitvi DPF, kontrolna lu?ka ?e vedno sveti in njena naloga je, ne samo za DPF, ampak tudi za druge senzorji, kot so merjenje nivoja olja.

Tudi, po odstranitvi DPF morate uporabljati isto olje.

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Super tole prebrat, ker sem imel na poti na dopust in z dopusta veselico z DPF lu?ko, avto ni htel it in tako dalje. Sedaj resno razmi?ljam o odstranitvi filtra tud sam, me pa predvsem zanima eno....

Nekako ko se finance bojo opomogle, imam namen zadevo malo chipat. Je mogo?e pametno da DPF fliknem ven po chippanju (ker recimo pri odstranitvi modificirajo obstoje?i program), ali je vseeno, ker se ta del programa ne spreminja?

Ne bi recimo rad do?ivel scenarija, da se avto napili malo, potem mi bo pa en veseljak nalo?il kak osnoven software in bo mo? motorja enaka... Lahko da se motim, samo vpra?am malo :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

To sem tudi jaz spra?eval 2 tedna nazaj eno podjetje, ki je ukvarja s tem. Pomoje bom kar oboje hkrati naredil (odstranitev DPFja + chipanje). Oni priporocajo oboje hkrati... delno najverjetneje tudi zaradi samega zasluzka :) Ampak cenovno se mi zdi sprejemljivo..

 

LP

Napisano

Dans sm govoril z mojim "majstrom" (dec, k mi je ?e vse kar se elektronke chippal, rihtal, ipd...) in mi je dejal, da mi bo DPF u?timal on. Odstrant ga ne sme, se pa ga odpre, prevrta in za?vasa nazaj tko, da se od spodaj ne vidi, da je bla komora odpirana. Glede pove?anja mo?i pravi da je dokaj vseeno, v kak?nem vrstnem redu se dela, so pa definitivno rezultati bolj?i po odstranitvi particle filtra, ker ?e ostane not in funkcionalen, se raje zaba?e in tudi manj prirastka mo?i nudi, ko pa je filter prebit, pa se lahko nasmejemo menda v smeri blizu 170KM... Ceno mi je dal potem za oba posega bolj?o, tko da verjetno ob prvi finan?ni injekciji gremo v akcijo.

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

To sem tudi jaz spra?eval 2 tedna nazaj eno podjetje, ki je ukvarja s tem. Pomoje bom kar oboje hkrati naredil (odstranitev DPFja + chipanje). Oni priporocajo oboje hkrati... delno najverjetneje tudi zaradi samega zasluzka :) Ampak cenovno se mi zdi sprejemljivo..

 

LP

 

 

 

 

Kje pa si to spraseval ter cena za oboje?

Napisano

Kje pa si to spraseval ter cena za oboje?

 

Jaz sem spra?eval pri SBS Tuning. Za mojo 2.0 MRZ-CD obljubljajo 175KM, 2 letno garancijo ter ugodno ceno za pla?ilo z gotovino.

O konkretnem znesku se lahko zmeniva po ZS..

 

LP

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

no, tisti brez filtra, kako se obna?a avto, dela vse normalno, kake dimne zavese, poraba kaj manj?a? Skratka,rabim ob?utke, zdaj, po ve? prevo?enih kilometrih :cheers:

 

Sam ga bom namre? dal v kratkem odstranit(?e i?e?m ponudbe), ker imam po novem ve? ali manj samo mestno vo?njo in mi po vsakih 90 km dela regeneracije- brez veze... :closedeyes:

Napisano

no, tisti brez filtra, kako se obna?a avto, dela vse normalno, kake dimne zavese, poraba kaj manj?a? Skratka,rabim ob?utke, zdaj, po ve? prevo?enih kilometrih :cheers:

 

Sam ga bom namre? dal v kratkem odstranit(?e i?e?m ponudbe), ker imam po novem ve? ali manj samo mestno vo?njo in mi po vsakih 90 km dela regeneracije- brez veze... :closedeyes:

 

Nafta je skor zastonj, pa tiste pol litra ni nevem kak stro?ek, pa ?e baje je z dpf full neki eko enđin. ^_^

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma ne, njega skrbijo cavallinoti, samo ni?e priznat. 5 konjev ve? je pa? 5 konjev. Podarjenim se ne gleda na zobe! :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

no, tisti brez filtra, kako se obna?a avto, dela vse normalno, kake dimne zavese, poraba kaj manj?a? Skratka,rabim ob?utke, zdaj, po ve? prevo?enih kilometrih :cheers:

 

Sam ga bom namre? dal v kratkem odstranit(?e i?e?m ponudbe), ker imam po novem ve? ali manj samo mestno vo?njo in mi po vsakih 90 km dela regeneracije- brez veze... :closedeyes:

 

Po cca 5000 km prevo?enih nimam nobenih te?av. Poraba je padla z 7,1 na 6,1 do 6,3 v var?nej?em re?imu vo?nje, ker si to lahko zdaj privo??im. ( ne ti??im ga ve? toliko, ker ni potrebe. Zdaj se vozim tistih normalnih 140 do 150 km v ?esti po AC, prej pa je to bila v?asih tudi peta prestava.)

Dimna zavesa pa verjetno je ko bol pritisne? na gas, sam jaz se ne vozim rikverc, pa je ne opazim.

 

Po ob?utku pa se mi zdi da avto nekaj bolje potegne, sploh iz nizkih obratov

Napisano

Naj tudi jaz povem glede odstranitve dpf-ja.

Sam sem se odlo?il za ta poseg pred cca 1000km

in kot je napisal mazdafrik je tudi pri meni tako!

Prej pri moji vo?nji poraba cca 6,6-6,8 zdaj se poraba vrti med 5,8-6,1.

Napisano

Pa je ni?ja poraba po odstranitvi dpfja dejansko zaradi druga?nega delovanja motorja ali pa? zaradi tega, ker regeneracija ve? ne poteka? meni se regenerira cca. na 200km, poraba 8-10 za cca. 10-20 km...

Napisano

Poraba je ni?ja samo zaradi tega, ker se ne izvajajo regeneracije, ki kr po?teno kurijo nafto.

33112_1.png

Napisano

Poraba je ni?ja samo zaradi tega, ker se ne izvajajo regeneracije, ki kr po?teno kurijo nafto.

 

Nekaj malega prispeva tudi zmanj?an odpor izpu?ih plinov na poti do bolj onesna?enega okolja. Ne gre pri tem toliko za skupne izpuste plinov, kot za izpust trdih rakotvornih delcev.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Nekaj malega prispeva tudi zmanj?an odpor izpu?ih plinov na poti do bolj onesna?enega okolja. Ne gre pri tem toliko za skupne izpuste plinov, kot za izpust trdih rakotvornih delcev.

 

baje da so tisti nanodelci, katere ustvari filter ?e bolj ?kodljivi kot sajasti delci, pridejo ?e na atomski nivo v telesu.. :ne vem:

Napisano

Kak mi je fajn ko nimam DPF :D hah berem tole si sam mislim kako sranje bi blo za moje voznje ko rad teram.... Jz pa v speglu prav vidim dimno zaveso ko pohodm :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

Kak mi je fajn ko nimam DPF :D hah berem tole si sam mislim kako sranje bi blo za moje voznje ko rad teram.... Jz pa v speglu prav vidim dimno zaveso ko pohodm :D

 

Sj ce teras naceloma ni problemov z dpf-jem..problem je ce ga ne teras..:)js tudi nimam nobenih problemov z dpf-jem...

www.trziskisladoled.si

Napisano

To?no tko kot pravi? iceman... problema imajo samo tisti, ki avto ?parajo in bohne dej, da gre ?ez 2500 obratov. Tist k ve, da je treba ma?ino zavrtet tudi v obrate z DPF-jem na?eloma ne bi smel imeti te?av.

33112_1.png

Napisano

To?no tko kot pravi? iceman... problema imajo samo tisti, ki avto ?parajo in bohne dej, da gre ?ez 2500 obratov. Tist k ve, da je treba ma?ino zavrtet tudi v obrate z DPF-jem na?eloma ne bi smel imeti te?av.

 

vi ste tisti kateri imate mazdo druge generacije.. tud jaz teram in tud jaz nimam problemov z filtrom, imam pa novo slu?bo, ki je izklju?no mestna in se mi regeneracija izvaja na 90km. Mislim da to ni dobro za filter, oz. druga?e re?eno bo po moje ?el kmalu po gobe.. zato odstranitev iz moje strani.

Napisano

Ja, bolj ti filmi, prej se ti zaba?e. ?e bi ga na ac ti??al, bi se tudi regenerirat na 100km.tako da ni samo mestna vo?nja kriva.. .

Napisano

Ja, bolj ti filmi, prej se ti zaba?e. ?e bi ga na ac ti??al, bi se tudi regenerirat na 100km.tako da ni samo mestna vo?nja kriva.. .

 

Mestna je kriva zato, ker se regeneracija ne more kon?ati zaradi premajhnih obratov in tudi ?asovno ve?inoma ne gre skozi. Tako se z regeneracijo najverjetneje filter ?e bolj ma?i. Ko bodo strokovnjaki razvozljali kako izvesti regeneracijo na malih obratih in nau?ili ra?unalnik, da pri prekinitvi regeneracije zaradi zaustavljanja motorja pri ponovnem zagonu nadaljuje delo, kjer se je prekinilo (po ogrevanju motorja), bodo re?ili problem uporabe dizelskih motorjev v mestni vo?nji in uporabi na kratke relacije.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

To?no tko kot pravi? iceman... problema imajo samo tisti, ki avto ?parajo in bohne dej, da gre ?ez 2500 obratov. Tist k ve, da je treba ma?ino zavrtet tudi v obrate z DPF-jem na?eloma ne bi smel imeti te?av.

 

Ja!

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No, tudi jaz lahko sedaj iz lastnih izku?enj potrdim, da je odstanitev DPFja nakaj najbolj?ega, kar sem storil v zadnjem ?asu :)

Aja, gre za 2.0 dizla.

Ni? ve? prisilnih regeneracij in cukanja!

No, pa ?e chipal smo isto?asno... ?e sem bil ?e tam :D Je kar opazna razlika! Me happy.

 

LP

Napisano

No, tudi jaz lahko sedaj iz lastnih izku?enj potrdim, da je odstanitev DPFja nakaj najbolj?ega, kar sem storil v zadnjem ?asu :)

Aja, gre za 2.0 dizla.

Ni? ve? prisilnih regeneracij in cukanja!

No, pa ?e chipal smo isto?asno... ?e sem bil ?e tam :D Je kar opazna razlika! Me happy.

 

LP

 

Pri kermu pa si dal odstranit dpf in kok moci mas trenutno na kok si ga cipal..pa se cena ce ni skrivnost?

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.