Skoči na vsebino

Prigode v prometu


Jest

Priporočeno sporočilo

Sicer ze starejsi posnetek... vseeno pa vreden ogleda... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale je garant tipkal smsje na smart phonu ali pa je za volanom baba, ki je s pilco obdelovala nohte. Tretja opcija pa je konkretna doza alkohola! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se je za?elo poletno trpljenje na cestah. O?itno so jodlarji za?eli s po?itnicami in vsi kot eden s hitrostjo okoli 100km/h na prehitevalnem pasu v koloni, ko ne prehitevajo nikogar. Se ?e ?lovek vpra?a kje so se to nau?ili in kako, da policija takega po?enjanja ne sankcionira.

 

In odgovor sledi v temle dogodku, ki sem ga ujel pred nekaj dnevi. O?itno bi ravno tisti, ki imajo mo? sankcionirat druge dejansko rabili obnoviti vozni?ko znanje in spet predelati CPP in ZPrCP pa ?e kaj zraven

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se je za?elo poletno trpljenje na cestah. O?itno so jodlarji za?eli s po?itnicami in vsi kot eden s hitrostjo okoli 100km/h na prehitevalnem pasu v koloni, ko ne prehitevajo nikogar. Se ?e ?lovek vpra?a kje so se to nau?ili in kako, da policija takega po?enjanja ne sankcionira.

 

In odgovor sledi v temle dogodku, ki sem ga ujel pred nekaj dnevi. O?itno bi ravno tisti, ki imajo mo? sankcionirat druge dejansko rabili obnoviti vozni?ko znanje in spet predelati CPP in ZPrCP pa ?e kaj zraven

 

 

A si mu poblendal ali potrobil, da se je potem umaknil? ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a ve?, da sem mel to idejo, sam sva bila ?ez hitrostno omejitev pa raje nisem izival. sramezljiv

 

model je na ravnem namre? potegnil do 130km/h (omejitev je pa 110km/h)

 

A tele besedice pa namenoma nisi prebral? Oba sva bila ?ez speed limit pa to mu niti ne o?itam, ker hitrost je ?isto administrativno dolo?ena in marsikje je ?e vedno ?isto varno tudi, ?e prekora?i? (seveda z glavo in varno). 

 

V tej zgodbi gre samo za nepravilno uporabo prehitevalnega pasu in s tem dajanjem napa?ne zgleda ostalim udele?encem. Ker ?e kaj dela gne?e in nervozo na AC je v 50% neprimerna uporaba voznega in prehitevalnega pasu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam ti bi mogu unga spustit, ki se je vkljuceval, policist v tem primeru je bolj pametno naredil

(poznam ta odsek zelo dobro in je bolje biti na levem pasu zaradi padalcev iz stajerske avtoceste)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam ti bi mogu unga spustit, ki se je vkljuceval, policist v tem primeru je bolj pametno naredil

(poznam ta odsek zelo dobro in je bolje biti na levem pasu zaradi padalcev iz stajerske avtoceste)

Katerega bi mogu spustit? Tistega temnega, ki je prisel iz stajerske smeri? Prednosti nima... Lahko bi se pa umaknil na levi pas... in mu tako olajsal vljucitev... Jaz se tudi na tem odseku ponavadi umaknem na levi pas...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

prednosti nima, ampak se ne gleda tako, tudi na avtosoli te ucijo, da moras tem, ki se vkljucijo na avtocesto to omogocat (seveda pred tem pogledas, ce mas prazno)

pri nas smo dalec zadi glede tega...mi je vsec po zahodni evropi, tudi po tropasovnicah kako to avtomatsko funkcionira

ta cist desni da zmigavc, ta srednji takoj odreagira da zmigavc in se premika levo

to pri nas se manjka, se rondoji, spanje na semaforjih in levi pas se zrihtajo pa smo na zmagal :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam ti bi mogu unga spustit, ki se je vkljuceval, policist v tem primeru je bolj pametno naredil

(poznam ta odsek zelo dobro in je bolje biti na levem pasu zaradi padalcev iz stajerske avtoceste)

aja, a res, da se zaletim ali pa izsilim tega, ki je malo za mano skoraj ?e v?tric pripeljal po prehitevalnem in tudi ni mogel naprej, ker je policaj veselo dr?al levi pas? :whatever:

 

Al smo mogo?e tudi malo pozabili pravila CPP? Vklju?evanje se po?enja v zadnji tretjini vklju?evalnega pasu in nikoli takoj na za?etku (verjetno je jasno zakaj). Pri izklju?evanju pa to naredi? v prvi tretjini, da je ?e dovolj zaviralnega pasu in da ne zavire? ?e na voznem pasu. Tukaj imajo pa na u? vsaj 700m ?asa za vklju?itev lepo po pravilih. 

prednosti nima, ampak se ne gleda tako, tudi na avtosoli te ucijo, da moras tem, ki se vkljucijo na avtocesto to omogocat (seveda pred tem pogledas, ce mas prazno)

pri nas smo dalec zadi glede tega...mi je vsec po zahodni evropi, tudi po tropasovnicah kako to avtomatsko funkcionira

 

Seveda je po bontonu, da se umakne?, ampak nikakor pri tem ne sme? izsilit tistega na levi, a ne? In ?e ne more? iti na levo, kaj ti po tvojem samo ?e preostane? Da bremza?, da dela? nore manevre ali pa? nadaljuje? in si malo bolj pozoren na tega z desne, da ne naredi budala?tine. Jaz ne poznam druge opcije.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aja, a res, da se zaletim ali pa izsilim tega, ki je malo za mano skoraj ?e v?tric pripeljal po prehitevalnem in tudi ni mogel naprej, ker je policaj veselo dr?al levi pas? :whatever:

 

Al smo mogo?e tudi malo pozabili pravila CPP? Vklju?evanje se po?enja v zadnji tretjini vklju?evalnega pasu in nikoli takoj na za?etku (verjetno je jasno zakaj). Pri izklju?evanju pa to naredi? v prvi tretjini, da je ?e dovolj zaviralnega pasu in da ne zavire? ?e na voznem pasu. Tukaj imajo pa na u? vsaj 700m ?asa za vklju?itev lepo po pravilih. 

 

 

Pravila CPP marsikje pogrnejo proti realnosti... ker so marsikdaj butasta (tudi sam to ugotavljas malo visje pri ocitkih, da si bil prehiter :) ) ... Tukaj recimo ni klasicen izkljucevalni pas ampak prikljucevalni... malo naprej pa se zacne hkrati tudi izkljucevalni pas ... 

 

Jaz se ponavadi vedno umaknem na prehitevalni pas pri uvozih... ce je to seveda mozno in ce ne oviram nikogar ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj so nas ucili da se ne menja pasov na prikljucevalnih delih, mimo prikljucka na avtocesto, bencinskih, pocivalisc...ce si nekoga zacel prehitevat, si ga prehitel pa si ob dovozu/izvozu se ne smes nazaj na desnega

 

Tako da policist ni ravno narobe delal ce je v zacetku koga prehiteval, ampak teorija pac pa prazna cesta

Priznam da tukaj tudi sam (ne cel levi ovinek) ampak pred priklopom stajerke grem levo ce tudi ni nobenega, ampak ne zarad cpp ampak zaradi izkusenj

 

Ampak v osnovi imas prav. Policija bi morala biti vzgled zakona

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...

Jaz se ponavadi vedno umaknem na prehitevalni pas pri uvozih... ce je to seveda mozno in ce ne oviram nikogar ... 

 

Tudi jaz.

Vendar sem ?e nekajkrat do?ivel, da se vozniki umikajo na vozni pas, brez da bi pogledali kaj se dogaja na prehitevalnem. Ravno tako se mi je enkrat zgodilo, da je voznik, ki se je vklju?eval, kar rinil levo v moj bok, ?eprav sem bil na voznem pasu, prehitevalni pa poln. Nato pa ?e trobil in krilil...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz.

Vendar sem ?e nekajkrat do?ivel, da se vozniki umikajo na vozni pas, brez da bi pogledali kaj se dogaja na prehitevalnem. Ravno tako se mi je enkrat zgodilo, da je voznik, ki se je vklju?eval, kar rinil levo v moj bok, ?eprav sem bil na voznem pasu, prehitevalni pa poln. Nato pa ?e trobil in krilil...

V tem primeri bi on seveda moral nadaljevat naprej po vkljucevalnem, ki kasneje postane odstavni pas in se prek tega varno vkljucil. Vmes seveda ustrezno pospeseval, se razume :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz.

Vendar sem ?e nekajkrat do?ivel, da se vozniki umikajo na vozni pas, brez da bi pogledali kaj se dogaja na prehitevalnem. Ravno tako se mi je enkrat zgodilo, da je voznik, ki se je vklju?eval, kar rinil levo v moj bok, ?eprav sem bil na voznem pasu, prehitevalni pa poln. Nato pa ?e trobil in krilil...

Neki ne razumem, umikajo? vklju?ujejo si mislil?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aja, a res, da se zaletim ali pa izsilim tega, ki je malo za mano skoraj ?e v?tric pripeljal po prehitevalnem

Aha, ?e eden s prekora?eno hitrostjo na prehitevalnem.

 

Ko smo ?e pri hitrosti in policajih. Saj  veste koliko enih besed o ogro?eni varnosti zaradi stavke policistov ker le ti niso izvajali meritev hitrosti. In ko se stavka kon?a in ko smo sedaj kar naenkrat varni, kje mislite da vidim prvo meritev hitrosti s strani mo? postave. V ?elodniku, kjer sploh ni naselje samo nekdo je po politi?ni liniji izsilil ?rn okvir okol table. Seveda so se policaji skrivali ?e naprej od table "konec naselja" - nabirali klope v enem grmovju.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ?tajerki je bolj?a fora... nikjer nobenega dela na cesti ali delovi??a niti zo?anja in nikogar nikjer okoli samo par sto metrov za znakom 60!!!!!!!!!  je postavljen radar. Druga?e je omejitev 130km/h. ?ur zagotovljen, ker morajo nadoknadit za pol leta izpadlega dohodka.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ?tajerki je bolj?a fora... nikjer nobenega dela na cesti ali delovi??a niti zo?anja in nikogar nikjer okoli samo par sto metrov za znakom 60!!!!!!!!!  je postavljen radar. Druga?e je omejitev 130km/h. ?ur zagotovljen, ker morajo nadoknadit za pol leta izpadlega dohodka.

 

od kdaj? v soboto ?e ni blo radarja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eno stvar je treba ločit od vsega tega. Kakorkoli obrneš, ti rečeš da je izkušen podjetnik, jest pa rečem da je samo en s preveč denarja in ga skrbi za svojo rit, in vse njegove izjave so v smeri da se njemu čim bl splača (finačno). Obtožb o insider tradingu ni kar tako za preč vržt, in musk jih ima ogromno. Tamle iz twitterja: "I also disagree with the hype. I mean, expressing an ambitious vision for the future is great.  But telling the public blatantly false prediction ("AGI next year", "1 million robotaxis by 2020", "AGI will kill us all, let'spause",...) is very counterproductive (also illegal in some cases)."   Temu se tudi reče zavajanje, in po vsaki taki izjavi je delnica tesle, ali katerega drugega njegovega podjetja poskočila. Se spomniš tudi unega robota teslinega ki je "sam" cunje zlagov? Delnica je takrat skočila za 10%, kasneje so pri tesli tudi sami priznali da to ni AI, ampak je zadej en upravljov robota, to je zavajanje in nategovanje, oziroma bi lahko rekli da je manipulacija trga.   Zj gremo pa na razvoj, treba je priznati da je musk zaposlil izjemne ljudi, ki to delajo in so tehnološko dejansko pred vsemi, dejansko bo trajalo par let da veliki ujamejo teslo po učinkovitosti motorjev, ampak musk sam pri razvoju nima nič, edino da on predstavlja kot da glih da ne sam vse to dela ... Glede hitrosti iteracij, hvala bogu da pri spaceX ne more vse polovično delati, ker se vidi pri tesli in kvaliteti izdelave avtomobilov kaj pomeni ta njihova hitrost. Cybertrucki dejansko skoraj razpadajo, oz crkuje vse kar se spomniš, pri ostalih pozabljajo dajat čepe na zavorne sisteme, počene šasije grejo vn, ... Pol pa še vidš za kaj se musku gre, da čim več avtomobilov proda, servisne mreže in podpore so pa skoraj neobstoječe, maš kar dost člankov že na netu kjer se pri tesli sprenevedajo na servisih. No to je pa nekaj kar bi dober podjetnik lahko zrihtov, nategun pa pač tega ne bo, ker nategunom je važno da prodajo, ne da kvalitetno prodajo, ali pa poservisirajo.   Tisto, da je bilo že kar nekaj takih v zgodovini, je pa dost žalostno, take ljudi bi bilo treba izpostavt in nehat podpirat, ne pa iskat izgovore za njih v stilu, saj so drugi tud to delal....   Še enkrat, tehnološko so njegova podjetja dost spredaj, ampak mislim da tukaj musk ni glih prov fejst zaslužen, ampak za tem dejansko stojijo kar pametni ljudje in leta prednosti pri razvoju. Zelo dober primer kaj pomenijo leta zaostanka pri razovju je  nokia (lahko tudi microsoft) pri pametnih telefonih, enkrat ko so se spomnli slediti temu je bilo že prepozno. Ko ostali enkrat ujamejo teslo pri razvoju motorjev, bi pa reku da bo tesla takrat samo še nišna znamka, ki bo služila samo navdušencem, oz fanboyem, in mislim da to ni toliko daleč. Vlogo pri tem igra prov musk, k njega samo zanima da ima avto pospeške, ostalo je pa sekundarnega pomena, pol pa pride cybertruck vn, k ma pospeške, pod pogojem da sploh dela
    • Politik je kot vol na strehi: gledaš ga in se sprašuješ, kako je to govedo lahko prišlo tako visoko...
    • ali ima kanal samo preko ebay-a?
    • Parček sedi v parku na klopci in se objema. Fant jo vpraša: - "Kaj si ti misliš o kritični  finančni situaciji avtomobilske industrije?" - "Jebe se mi…" - "Meni se tudi, pa nisem vedel, kako bi ti rekel..."
    • - "Dedi, kaj je to statistika, kaj je to povprečje?" - "Pa glej, vnukec, če seštejemo tvojega malega bratca, ki je star 2 leti, tebe, ki si star 4 leta in mene, ki jih štetjem 75, mi vsi skupaj jih štejemo 81 let. Naše povprečje je 27 let. Statistično gledano smo v najboljših letih za seks, v bistvu pa nobeden od nas ne zmore..."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.