Skoči na vsebino

Prigode v prometu


Jest

Priporočeno sporočilo

Pa se to od asistence si odvisen, lahko kar nekaj ur, mogoce dan ali dva, ker ti ne bodo prisli menjat gume ampak te bodo odslepali na servis - v nedeljo ali pa v tujini....?

Za nekaj kar lahko dec v pol ure zrihta....

2 minutes ago, Bini said:

Joj,ne morem verjet,končno se enkrat strinjava...:ouje:

A potem ni vec nasvidenje?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je marko91 napisal:

Pa se to od asistence si odvisen, lahko kar nekaj ur, mogoce dan ali dva, ker ti ne bodo prisli menjat gume ampak te bodo odslepali na servis - v nedeljo ali pa v tujini....?

Za nekaj kar lahko dec v pol ure zrihta....

A potem ni vec nasvidenje?

Kaj ne vidiš,da si v drugi temi ne vcepljenju.....?zmeden?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

8 hours ago, marko91 said:

Pa se to od asistence si odvisen, lahko kar nekaj ur, mogoce dan ali dva, ker ti ne bodo prisli menjat gume ampak te bodo odslepali na servis - v nedeljo ali pa v tujini....?

 

Pa u bistvu ni čist tak. Sem mel primer, ko sem se vraču iz Prage mi je v Avstriji odpovedu altenator. Lahk sm si sam zbral kam mi odpeljejo avto, tak da so  mi ga dostavli lepo na dom. 🙂

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Deeyan napisal:

 

Pa u bistvu ni čist tak. Sem mel primer, ko sem se vraču iz Prage mi je v Avstriji odpovedu altenator. Lahk sm si sam zbral kam mi odpeljejo avto, tak da so  mi ga dostavli lepo na dom. 🙂

Tudi sam sem imel podoben primer pred veliko leti še s peugeotom v Italiji. 

Odpovedala mi je centralina (elektronika) v Livornu (550km od Kopra). In so mi pripeljali avto domov. Resda sem čakal par ur na prihod vlečne a vendarle. Najprej so hoteli odpeljati avto na najbližji servis a ker obvladam italijansko, sem se uprl in po kratkem telefoniranju smo se dogovorili. Je pa zanimivo, da je italijanska asistenca  (ljudje, ki se odzovejo na telefon in pomagajo) nastanjena v Kopru( v objektu pošte). In tako sem slučajno  na telefon dobil kolega iz Izole, tudi glasbenik, ki dela na tem centru. Zdaj ne vem točno. ali je to prevagalo. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1 hour ago, Deeyan said:

 

Pa u bistvu ni čist tak. Sem mel primer, ko sem se vraču iz Prage mi je v Avstriji odpovedu altenator. Lahk sm si sam zbral kam mi odpeljejo avto, tak da so  mi ga dostavli lepo na dom. 🙂

No govora je bilo o gumi. Nekaj kar je lahko v tvojih rokah, ne da bi orekinil pot ali dopist. Asistenca je pa asistenca.

34 minutes ago, Alex said:

Tudi sam sem imel podoben primer pred veliko leti še s peugeotom v Italiji. 

Odpovedala mi je centralina (elektronika) v Livornu (550km od Kopra). In so mi pripeljali avto domov. Resda sem čakal par ur na prihod vlečne a vendarle. Najprej so hoteli odpeljati avto na najbližji servis a ker obvladam italijansko, sem se uprl in po kratkem telefoniranju smo se dogovorili. Je pa zanimivo, da je italijanska asistenca  (ljudje, ki se odzovejo na telefon in pomagajo) nastanjena v Kopru( v objektu pošte). In tako sem slučajno  na telefon dobil kolega iz Izole, tudi glasbenik, ki dela na tem centru. Zdaj ne vem točno. ali je to prevagalo. 🤔

Enako zame, vendar sem se v polomljeni italjanscini (blizina svice, dialekt) dogovoril da so me peljali na nek kvazi servis / odpad kjer sem dobil dokaj primeren mikrojermen (nedelja).

drugace pa obrni pa idi kuci....dobis tudi nadomesten avto ali nastanitev ampak takoj je 24ur mimo.

ja v slovenscini je bilo z italjani (triglav asistenca) potem pa so poslali ACI z nekom ki je imel tak dialekt da joj

9 hours ago, Bini said:

Kaj ne vidiš,da si v drugi temi ne vcepljenju.....?zmeden?

A pisem o cepljenju?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj slucajev, da moras menjat gumo je ravno toliko, kot da ti odpove kaj drugega ... Jaz se ne spomnim, kdaj sem imel nazadnje prazno gumo... Nazadnje se, ko sem imel Kio... torej je bilo to nekje pred vec kot 20 leti :D ... Res je, da se mi lahko zgodi ze danes ali jutri... enako moznosti pa je, da odpove kaksen senzor in bom v vsakem primeru klical asistenco :D

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Jest napisal:

Saj slucajev, da moras menjat gumo je ravno toliko, kot da ti odpove kaj drugega ... Jaz se ne spomnim, kdaj sem imel nazadnje prazno gumo... Nazadnje se, ko sem imel Kio... torej je bilo to nekje pred vec kot 20 leti :D ... Res je, da se mi lahko zgodi ze danes ali jutri... enako moznosti pa je, da odpove kaksen senzor in bom v vsakem primeru klical asistenco :D

 

 

Jaz tudi, tok tok na les, sem imel nazadnje gumi defekt na stari Mazdi pred dvanajstimi leti. Pa še to je bila moja krivda, ker sem zadel v oster robnik, ko sem se enemu avtu umikal. Pa dam gor rezervno guma in ta je bila-skoraj razna. 😬

Nekako sem pridrsal do prve pumpe, kjer sem lahko napumpal to tanko rezervno kolesce. "e bi se kaj podobnega zgodilo  a avtocesti pa se ne bi s tem ubadal sam. Jaz vedno najbolj cvikam, da se ti kaj pripeti v kakem dolgem tunelu, kjer ni dostavnih pasov. 😬

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No saj na Kii sem bil tudi sam kriv, ker sem prehitro zapeljal na robnik... Pred se vec leti se pa spmnim, da mi je pri Jugotu guma kar spustila ... 

 

Sem se pa spomnil, da sem bil jeseni pri vulkanizerju takoj po menjavi na zimske gume, ker mi je pocasi spuscalo in se je po dnevu ali dveh zacel oglasati TPMS... Sem sel preverit tlak in je prednja leva guma imela za ene pol bara prenizek tlak... Ko se je to pojavilo drugic, sem peljal nazaj k vulkanizerju in je v gumi nasel vijak :D ... Ki je bil notri verjetno ze spomladi, ko sem gume dal dol... samo je sedaj po premontazi ocitno zacelo tam malo puscati... So popravili in od takrat je spet mir... Ni pa bil to primer, zaradi katerega bi moral klicati asistenco ali bi moral menjat kolo... Ce bi ze toliko spustilo, da bi to bilo vidno, bi jo enostavno sam napumpal in se odpeljal do vulkanizerja...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Največji problem je če gumo poškodoješ od strani, takrat res rabiš rezervo, drugače lahko uporabiš komplet v avtu, ki deluje 100%. Jaz na pot v tujino vzamem 5kolo iz drugega kompleta, če se slučajno zgodi kaj takega. Se mi pa  sigurno ni več kot 25let pa še to na službenem.... Gume so danes res vrhunske. :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem v 15ih letih in letno 80.000.km presekal 2gumi (1 robnik ki sem ga spregledal in 1x neutrjena bankina).

 

Vseeno mi na kraj pameti ne pade, da nebi imel rezerve. Še sedaj jo vozim v prtljažniku, kljub temu da je avto predelan na lpg in ob predelavi nisem niti slišati želel o kitu za popravilo. Zakaj klicati in čakati asistenco in hoditi okoli vulkanizerjev, če lahko sam rešiš zadevo v 15ih minutah. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 47 minutami je Bini napisal:

Največji problem je če gumo poškodoješ od strani, takrat res rabiš rezervo, drugače lahko uporabiš komplet v avtu, ki deluje 100%. Jaz na pot v tujino vzamem 5kolo iz drugega kompleta, če se slučajno zgodi kaj takega. Se mi pa  sigurno ni več kot 25let pa še to na službenem.... Gume so danes res vrhunske. :prstgor:

A ni neka fora, da ti polnilo uniči gumo? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Bini napisal:

Nimam s tem izkušenj, saj veš zakaj. Bom preveril. :prstgor:

Tako sem slišal,je pa nepreverjena info. Niti nisem še nikoli uporabljal polnila. Baje je neka fora, da mora biti ventilcek na tleh? Oziroma na številki 6, če si predstavljava urne kazalce. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Nejc1986 napisal:

A ni neka fora, da ti polnilo uniči gumo? 

Preveril; vulkanizer pravi, da ni zanič ampak je veliko dela z čiščenjem kar pa tudi stane. Za proizvajalca je to najceneje, za nas pa jeba bi rekli M2 😂

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Bini napisal:

Preveril; vulkanizer pravi, da ni zanič ampak je veliko dela z čiščenjem kar pa tudi stane. Za proizvajalca je to najceneje, za nas pa jeba bi rekli M2 😂

Feltno vem da se da spucati, za gumo pa nisem bil zihr. No, pa tudi polnilo ni zastonj. Poleg tega ima svoj rok uporabe+homologacija. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Nejc1986 napisal:

Feltno vem da se da spucati, za gumo pa nisem bil zihr. No, pa tudi polnilo ni zastonj. Poleg tega ima svoj rok uporabe+homologacija. 

 

Ampak to slednje velja tudi za rezervno gumo :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Nejc1986 napisal:

Tako sem slišal,je pa nepreverjena info. Niti nisem še nikoli uporabljal polnila. Baje je neka fora, da mora biti ventilcek na tleh? Oziroma na številki 6, če si predstavljava urne kazalce. 

Sta dva načina tega početja. En je ta kot ga opisuješ ti. Pri tem pripraviš komplet kot je opisano in direkt s polnilom in zrakom vbrizgaš v kolo dokler ni v njej dovolj tlaka, max 5 min. Drugega pa uporablja Mazda in sledi, najprej odviješ ventilček, naliješ dozo nakar narediš en obrat s kolesom in napolniš z zrakom kot prvič. 👍

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Jest napisal:

 

Ampak to slednje velja tudi za rezervno gumo :D ... 

Homologacija za rezervno gumo? Pride avto iz stacune s polnilom... Pustiš polnilo v avtu in zraven daš še gumo (če imaš plac seveda). 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bolj sem mislil na rok uporabe ... homologacijo imas itak ponavadi za oboje, ce imas originalno prilozeno polnilo + kompresor ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Jest napisal:

Bolj sem mislil na rok uporabe ... homologacijo imas itak ponavadi za oboje, ce imas originalno prilozeno polnilo + kompresor ... 

Hja... Imam več zaupanja v 15let staro rezervno gumo kot enako staro polnilo... Ampak ja... Plusi in minusi so povsod. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Svet bi bil veliko lepsi, ce bi vecina reagirala na tak nacin, kot je tale ...

 

 

Pravkar je Nejc1986 napisal:

Hja... Imam več zaupanja v 15let staro rezervno gumo kot enako staro polnilo... Ampak ja... Plusi in minusi so povsod. 

 

Meni je pa vseeno za polnilo... itak je notri samo zaradi zakonskih dolocil... tako kot vozim s seboj tudi komplet zarnic, ki sem jih dobil skupaj z avtom... ceprav pomoje niti ena zarnica ni uporabna (LED :) ) ... 

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1 hour ago, Jest said:

tako kot vozim s seboj tudi komplet zarnic, ki sem jih dobil skupaj z avtom... ceprav pomoje niti ena zarnica ni uporabna (LED :) ) ... 

 

tocno tega pa nebom nikol razumel, mas avto s full led lucmi, zarnice pa mores met obvezno za rezervo... zakaj ze? 🤔🙄

  • Všeč 1
  • Jezen 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.