Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, da delim najnovejše ugotovitve 😊 opravil sem vpoklic za airbage, zraven pa še opravil redni servis in potožil okrog zavor. No na servisu so se potrudili in malce raziskali, kaj se dogaja in na koncu ugotovili, da imam zvito pesto. 

Tako, da me čaka menjava pesta, ležaja ter diskov in ploščic. 

 

Bi pa pohvalil interclass, res super izkušnja 👍

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Odlično!

 

@TiEn, gledam, iščem naokrog in povsod vidim/zasledim, da ni opozorilnih kontaktov. Tudi če na jutjubu pogledaš kako menjavo zavor na 6-ki, nikjer ni kablaže do ploščic

Napisano
pred 30 minutami je Freak napisal:

Evo, da delim najnovejše ugotovitve 😊 opravil sem vpoklic za airbage, zraven pa še opravil redni servis in potožil okrog zavor. No na servisu so se potrudili in malce raziskali, kaj se dogaja in na koncu ugotovili, da imam zvito pesto. 

Tako, da me čaka menjava pesta, ležaja ter diskov in ploščic. 

 

Bi pa pohvalil interclass, res super izkušnja 👍

Kako je pa prišlo do zvite peste? 🤔

Napisano (urejeno)
17 minutes ago, Damijani said:

Odlično!

 

@TiEn, gledam, iščem naokrog in povsod vidim/zasledim, da ni opozorilnih kontaktov. Tudi če na jutjubu pogledaš kako menjavo zavor na 6-ki, nikjer ni kablaže do ploščic

Sej ni opozorila prek računalnika/elektronsko ampak na ploščici sami pride kovinska palčka, ko se ploščica obrabi le ta začne praskat po disku in ta začne civlit/piskat, tako potem veš da je ploščica obrabljena

 

Na zadnjih ploščicah vem, da je to ker mi je že cvililo in ko sem jih menjal je bila kovinska palčka gor,.. sprednjih nisem tikal od nakupa in nevem ali to obstaja ali ne,.. vsaj pri tistih od zimmermanna jih zgleda ni

2030221048_ploice.jpg.c9135f36c544721ea6ff5ac862175681.jpg

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

A tako je to! :)  Bolj ziher kot elektrika 👍 Ko gledaš zadeve v spletni trgovini tudi ni nujno, da je slika dotičnega materijala. Večinoma gre za simbolične slike.

 

@Freak, OK, ugotovili so, da je zvito pesto in ga bodo zamenjali. Tako ti bodo samo sanirali posledico. Kaj je bil pa vzrok, kar je glavna težava? Ker zviti pesto ni kar tako. Verjetno bo kak izgovor na material, ampak to sigurno ni to. Moja krava se vozi že 22. leto in z dobrimi 534k km vozi na istih pestih...

Večinoma pa je za zvito pesto kriv servisni poseg in njihova kompresorska pištola! Pretegnejo vse, krivi pa nič.

Napisano
pred 1 uro je Freak napisal:

Evo, da delim najnovejše ugotovitve 😊 opravil sem vpoklic za airbage, zraven pa še opravil redni servis in potožil okrog zavor. No na servisu so se potrudili in malce raziskali, kaj se dogaja in na koncu ugotovili, da imam zvito pesto. 

Tako, da me čaka menjava pesta, ležaja ter diskov in ploščic. 

 

Bi pa pohvalil interclass, res super izkušnja 👍

To je dokaz, da niso vedno krivi diski za tresenje. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Sej ni opozorila prek računalnika/elektronsko ampak na ploščici sami pride kovinska palčka, ko se ploščica obrabi le ta začne praskat po disku in ta začne civlit/piskat, tako potem veš da je ploščica obrabljena

 

Na zadnjih ploščicah vem, da je to ker mi je že cvililo in ko sem jih menjal je bila kovinska palčka gor,.. sprednjih nisem tikal od nakupa in nevem ali to obstaja ali ne,.. vsaj pri tistih od zimmermanna jih zgleda ni

2030221048_ploice.jpg.c9135f36c544721ea6ff5ac862175681.jpg

Po moje to ni glih nek pripomoček, na katerega bi se sam zanesel. Vsakokrat, ko zamenjam letne-zimske in obratno pregledam optično, koliko "mesa" imajo še ploščice +diski. Pri mojih sem ugotovil, da so diski ok ploščice pa bodo počasi za zamenjati. Itak pa pridejo novi bolj športni diski+ploščice, ko bo več konjev. press. 😎

 

 

Napisano

Ja ne bo konc sveta če ne bo kontakotv spredaj  ne,..važno samo, da mi pošljejo prave da ne bo tko kot pri olju ><

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 17 minutami je TiEn napisal:

Ja ne bo konc sveta če ne bo kontakotv spredaj  ne,..važno samo, da mi pošljejo prave da ne bo tko kot pri olju ><

Ja. Ker imaš potem dodatne stroške in porabiš več cajta. Po moje je najboljše, da kontaktiraš prodajalca in da ti potrdi ali predlaga, kaj je v redu in kaj paše za tvoj avto. Ugotovil sem, da naše original oem diske in ploščice  izdelujejo na Češkem. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Ugotovil sem, da naše original oem diske in ploščice  izdelujejo na Češkem. 

 

... v isti fabrki k zavesce... :hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 3

33112_1.png

Napisano

Uglavnem, jaz sem kar vesel, da so mi odkrili problem, da ne bi čez dva meseca spet dobre diske dol metal. 

 

Najbolj žalostno je to, da je zvito pesto moj produkt, saj sem kar nekaj časa nazaj bil nepreviden in pojahal robnik 😪 okej, takrat razen zbite jeklene feltne(je bilo pozimi) ni blo hujšega. Sem pa že malce pozabil na ta dogodek oz potlačil tja nekam zadaj... 😄 

  • Zmeden 2
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)

Jest sem skoraj preprican, da bojo ploscice prisle z opozorilnimi kontakti. Kokr sem jest gledal imajo to se tiste najbolj "cheap" ploscice. Je pa prva in druga generacija imela tako, da so bili opozorilni kontakti samo za sprednje ploscice in sicer ploscica na notranji strani diska naj bi praviloma imela te kontakte. Lahko, da so pri mk3 tudi za zadnje ploscice. Je pa ta sistem bistveno boljsi od elektronskega, ker pri elektronskemu, ko enkrat skuris ploscico in se ti na armaturki prizge lucka moras zamenjati tudi senzor za nazdzor obrabe. Ponavadi je to ze v kompletu, ko kupis ploscice, vendar so zaradi tega drazje :)

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Ja zna bti da bodo res s kontakti,.. itak pa bom to nabavljal naslednji mesec,.. a mislite da bi bilo smiselno zamenjati tudi vodilca ploščič al kakorkoli se že temu reče
 

avto ima sedaj 154k km

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Da dodam še mojo izkušnjo pri tej tematiki. Pri 110.000+ km so mi začele cviliti zadnje zavore. Do sedaj ni bilo potrebo servisirati sprednje niti zadnje zavore. Na Interclassu so mi zamenjai zadnje diske in ploščice, čez 20.000 pa bo bojda potrebno še sprednje. Strošek se mi zdi sicer visok (nekaj pod 400 EUR) ampak ker so zdržale dolgo časa nisem kompliciral.  

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)
pred 1 minuto je vzupan3 napisal:

Da dodam še mojo izkušnjo pri tej tematiki. Pri 110.000+ km so mi začele cviliti zadnje zavore. Do sedaj ni bilo potrebo servisirati sprednje niti zadnje zavore. Na Interclassu so mi zamenjai zadnje diske in ploščice, čez 20.000 pa bo bojda potrebno še sprednje. Strošek se mi zdi sicer visok (nekaj pod 400 EUR) ampak ker so zdržale dolgo časa nisem kompliciral.  

Dolgo so ti zdržale. Kaj pa so ti vgradili? Če so oem je cena res malo zasoljena. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
2 minutes ago, Alex said:

Dolgo so ti zdržale. Kaj pa so ti vgradili? Če so oem je cena res malo zasoljena. 

 

Interclass servis. Gre za OEM oz. če se prav spomnim na ploščicah piše TWA, za diske pa ne bi vedel. Mi je pa serviser pokazal koliko je uradna Mazda postavka za menjavo in potem so mi dali še popust. 

Napisano
pred 9 minutami je vzupan3 napisal:

 

Interclass servis. Gre za OEM oz. če se prav spomnim na ploščicah piše TWA, za diske pa ne bi vedel. Mi je pa serviser pokazal koliko je uradna Mazda postavka za menjavo in potem so mi dali še popust. 

Hja, ura dela je zlatarska. 😬

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

Glede na to da imas relativno nov avto jest mislim, da se vodila samo ocistijo ter podmazejo in so kot nova :)

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 32 minutami je vzupan3 napisal:

 

Interclass servis. Gre za OEM oz. če se prav spomnim na ploščicah piše TWA, za diske pa ne bi vedel. Mi je pa serviser pokazal koliko je uradna Mazda postavka za menjavo in potem so mi dali še popust. 

TRW mogoče? 

 

 

Napisano
1 hour ago, Scr3am said:

Glede na to da imas relativno nov avto jest mislim, da se vodila samo ocistijo ter podmazejo in so kot nova :)

Hvala

 

jajcadizlska.jpg

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Če nisi nič udaril v kak robnik ali podobno je skoraj nemogoče, da bi zvil pesto. Veliko večja možnost je, da so krivi diski. Če maš še prve in 90kkm bi jaz menjal najprej to. Nimaš kaj zgubit, diski bi bili tako ali tako kmalu za menjavo. Jaz namreč nikoli nisem naredil z enimi več kot 120kkm pa nisem glih idiot na bremzi.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Kvaliteten disk je cca. 50€/kos. To kar ti pa na servisu prodajajo je pa samo za v kanto.

Popravljeno od Scr3am

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mešaš vse po vrsti! Če je kitajc zato nategun ker ti da robo poceni in kvaliteto  potem imaš pa čudno gledanje na življenje večine ljudi, ki si ne morejo privoščit zvenečih znamk!  Pa MURO si našel, koliko Slovencev si je pa lahko kupilo tisto obleko....   
    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.