Jump to content

Recommended Posts

pred 7 urami je Brane napisal:

Temu se reče normalna cena,pa sigurno mu ni komplicirala da so filtri na Autodocu cenejši.Pri PSA  znajo servisi natočit napačno olje,še posebno pri tanovih 3 cilndriskih turbo motorjih.Pač ne znajo čitat .

Neumne se nardijo,sploh pri ženskih strankah,kaj pa one vejo.....🤔

Link to post
Share on other sites
  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opa, spet je bil en rep pohojen.   Brane, lepo da si lastnik servisa in da imaš vse zrihtano in to je zelo pohvalno. Mi tukaj pa smo v veliki večini samo lastniki in uporabniki avtomobilov i

Za reden servis si komot kupiš preko autodoc. je pa res da je autodoc pokazal realne cene in ne mi trdit da dajete stranki dele po cenah autodoca, mogoče jih vi dobite po tej ceni ampak stranki se pa

Kot tisti, ki pljuvajo čez bivšo, a hkrati vedo vse novice o njej...

Posted Images

pred 24 minutami je Jest napisal:

 

1194250524_Konstantno_zvijanje_diskov_-_Stran_11_-_Tehnicne_tezave__vzdrzevanje_in_stroski_-_Mazda_forum_Slovenija.thumb.png.02ef09d98249a9e38f0d46dbea680bcc.png

 

1552995827_Gume_-_Stran_80_-_Splosna_debata_-_Mazda_forum_Slovenija.thumb.png.b70c9aca1b57e5dfa79968973b015297.png

 

Tole mi nekako ne gre skupaj ... 🤣

Nisem bil pri mojem mehaniku za premontažo, ker sem hotel na hitro to rešiti. Sem se izgleda malo zafrknil. Tudi tale mojster, pri katerem sem bil je imel prej dobre cene, saj sem velikokrat kupoval gume pri njemu. Od sedaj naprej nič več. 

  • Sad 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites

2 ceni sta zmedli tudi mene (ne vem zakaj, kakšna je razlika, če sploh), ampak zame to ni aktualno.

 

Danes mi je lokalni mehanik na M6 namontiral nove ATE diske in ploščice, naročil pa jih je včeraj popoldan, zelo verjetno ne na Autodoc :), ker je bila tudi cena precej drugačna :(. Zraven sem dal še nacentrirat vsa 4 kolesa, da ne bo dileme. Bomo videli.

 

Mehanik je imel tudi zanimivo pripombo - diski na M6 se mu zdijo izredno majhni glede na velikost in težo avta.

 

Mi je še povedal, da je pred leti na svoj avto dal prav tako ATE diske in ploščice, pa mu je začelo tresti že po nekaj 1.000 km. Diske je dal minimalno podrejat in s temi diski potem nikoli več ni imel težav. 

 

Edited by Janez007
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

2 ceni sta zmedli tudi mene (ne vem zakaj, kakšna je razlika, če sploh), ampak zame to ni aktualno.

 

Danes mi je lokalni mehanik na M6 namontiral nove ATE diske in ploščice, naročil pa jih je včeraj popoldan, zelo verjetno ne na Autodoc :), ker je bila tudi cena precej drugačna :( . Zraven sem dal še nacentrirat vsa 4 kolesa, da ne bo dileme. Bomo videli.

 

Mi je pa povedal, da je pred leti na svoj avto dal prav tako ATE diske in ploščice, pa mu je začelo tresti že po nekaj 1.000 km. Diske je dal minimalno podrejat in s temi diski potem nikoli več ni imel težav. 

 

Čudno mi je to s tem tresenjem. Nisem imel še na nobenem avtu problema s tem, da bi se mi diski zvili. 

Imel sem probleme z zadnjimi zavorami na Mazdi 6 mk1, na rdečki je tudi treslo, a sem na koncu  sam ugotovil, da so bile krive gume. Namreč, če kdaj močneje udari guma v kak rob luknje na cesti, nastane na kotalni površini, na notranji strukturi gume, rob. Tega na zunaj ne opaziš, ne moreš pa nikakor balansirati gume. Jaz sem obiskal več vulkanizerjev, a ni in ni bilo boljše. Pri zaviranju mi je "bobnelo" in vibriralo in sem pomislil, evo, tudi meni trese.😬 Na srečo sem se poglobil v problem in ugotovil sem, ob zelo natančnem pregledu in kotaljenju gume, v čem je problem. Potem sem itak zamenjal feltne in gume in je bil mir. Možno je, da je velikokrat vzrok kje drugje in ne v samih zavora in diskih. 

  • Like 2

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
pred 8 minutami je Alex napisal:

Čudno mi je to s tem tresenjem. Nisem imel še na nobenem avtu problema s tem, da bi se mi diski zvili. 

Imel sem probleme z zadnjimi zavorami na Mazdi 6 mk1, na rdečki je tudi treslo, a sem na koncu  sam ugotovil, da so bile krive gume. Namreč, če kdaj močneje udari guma v kak rob luknje na cesti, nastane na kotalni površini, na notranji strukturi gume, rob. Tega na zunaj ne opaziš, ne moreš pa nikakor balansirati gume. Jaz sem obiskal več vulkanizerjev, a ni in ni bilo boljše. Pri zaviranju mi je "bobnelo" in vibriralo in sem pomislil, evo, tudi meni trese.😬 Na srečo sem se poglobil v problem in ugotovil sem, ob zelo natančnem pregledu in kotaljenju gume, v čem je problem. Potem sem itak zamenjal feltne in gume in je bil mir. Možno je, da je velikokrat vzrok kje drugje in ne v samih zavora in diskih. 

@Alex, bodi srečen, da je tako :)

Edited by Janez007
  • Like 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
pred 3 urami je Janez007 napisal:

2 ceni sta zmedli tudi mene (ne vem zakaj, kakšna je razlika, če sploh), ampak zame to ni aktualno.

 

Danes mi je lokalni mehanik na M6 namontiral nove ATE diske in ploščice, naročil pa jih je včeraj popoldan, zelo verjetno ne na Autodoc :), ker je bila tudi cena precej drugačna :(. Zraven sem dal še nacentrirat vsa 4 kolesa, da ne bo dileme. Bomo videli.

 

Mehanik je imel tudi zanimivo pripombo - diski na M6 se mu zdijo izredno majhni glede na velikost in težo avta.

 

Mi je še povedal, da je pred leti na svoj avto dal prav tako ATE diske in ploščice, pa mu je začelo tresti že po nekaj 1.000 km. Diske je dal minimalno podrejat in s temi diski potem nikoli več ni imel težav. 

 

To jaz že ves čas trdim, da ima Mazda v primerjavi s konkurenčnimi avtomobili poddimenzionirane diske.

  • Like 2

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Link to post
Share on other sites
pred 3 urami je Janez007 napisal:

2 ceni sta zmedli tudi mene (ne vem zakaj, kakšna je razlika, če sploh), ampak zame to ni aktualno.

 

Danes mi je lokalni mehanik na M6 namontiral nove ATE diske in ploščice, naročil pa jih je včeraj popoldan, zelo verjetno ne na Autodoc :), ker je bila tudi cena precej drugačna :(. Zraven sem dal še nacentrirat vsa 4 kolesa, da ne bo dileme. Bomo videli.

 

Mehanik je imel tudi zanimivo pripombo - diski na M6 se mu zdijo izredno majhni glede na velikost in težo avta.

 

Mi je še povedal, da je pred leti na svoj avto dal prav tako ATE diske in ploščice, pa mu je začelo tresti že po nekaj 1.000 km. Diske je dal minimalno podrejat in s temi diski potem nikoli več ni imel težav. 

 

Kolikšen pa je premer diskov na šestici potem?

N7rRRL1.jpg

Link to post
Share on other sites
pred 30 minutami je jacques33 napisal:

To jaz že ves čas trdim, da ima Mazda v primerjavi s konkurenčnimi avtomobili poddimenzionirane diske.

V bistvu za normalno vožnjo do kar dovolj. Saj premer 297mm na Mazdi 6 niti ni toliko malo. Problem je, da so prvovgradni diski in ploščice zelo povprečni,če že ne zelo slabi. Že, če bi vgrajevanje ate, kot vgrajujejo v nove 3-ke,bi bilo znatno bolje. Za kaj malo  bolj resnega je treba pogledati k boljšim znamkam, ki so namenjene za malo bolj agresivno vožnjo, mogoče že občasnim vožnjam po dirkalnih stezah. 

  • Like 1
  • Confused 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
pred 6 urami je Janez007 napisal:

2 ceni sta zmedli tudi mene (ne vem zakaj, kakšna je razlika, če sploh), ampak zame to ni aktualno.

 

Danes mi je lokalni mehanik na M6 namontiral nove ATE diske in ploščice, naročil pa jih je včeraj popoldan, zelo verjetno ne na Autodoc :), ker je bila tudi cena precej drugačna :(. Zraven sem dal še nacentrirat vsa 4 kolesa, da ne bo dileme. Bomo videli.

 

Mehanik je imel tudi zanimivo pripombo - diski na M6 se mu zdijo izredno majhni glede na velikost in težo avta.

 

Mi je še povedal, da je pred leti na svoj avto dal prav tako ATE diske in ploščice, pa mu je začelo tresti že po nekaj 1.000 km. Diske je dal minimalno podrejat in s temi diski potem nikoli več ni imel težav. 

 

 

Tale tvoj mehanik pa fejst nabija in je očitno poln BS-ja. Velikost avta nima nobene veze, edino masa bi spadala v to kategorijo. Mazda 6 ima maso nekje tone in pol in ne dve toni, da bi rabila večje diske, tako da tudi ta argument odpade.

 

To, da je pa dal ATE diske in ploščice gor in mu je treslo po 1000km je pa tudi tipična reakcija folka, ki je celo življenje v fohu in je prepričan da vse ve. Potem mu pa prideš ti pa predlagaš nekaj, kar ni niti pomislil. Potem pa najde zgodbico, da zakrije svoje pomanjkljivo znanje. Ta problem so lepo opisali v knjigah o psihologiji, ker je to opisano, kot tipičen primer obrambnega mehanizma v opravičevanju svoje strokovnosti.

  • Like 1
  • Wow 2

33112_1.png

Link to post
Share on other sites
pred 5 urami je Boss napisal:

 

Tale tvoj mehanik pa fejst nabija in je očitno poln BS-ja. Velikost avta nima nobene veze, edino masa bi spadala v to kategorijo. Mazda 6 ima maso nekje tone in pol in ne dve toni, da bi rabila večje diske, tako da tudi ta argument odpade.

 

To, da je pa dal ATE diske in ploščice gor in mu je treslo po 1000km je pa tudi tipična reakcija folka, ki je celo življenje v fohu in je prepričan da vse ve. Potem mu pa prideš ti pa predlagaš nekaj, kar ni niti pomislil. Potem pa najde zgodbico, da zakrije svoje pomanjkljivo znanje. Ta problem so lepo opisali v knjigah o psihologiji, ker je to opisano, kot tipičen primer obrambnega mehanizma v opravičevanju svoje strokovnosti.

Res je. Večina mehanikov prisega  na svoje znamke in o drugih imajo ponavadi same grde besede. Najbrž dobijo dele zelo ugodno in na zihr, da jim ni potrebno iskati kakih boljših delov, ki so težje dobavljivi.

Kar se tiče pa same velikosti diskov pa bi bili lahko večji, ne rečem, a tudi tej opravijo svoje delo v redu, seveda z dobrimi komponentami. Vedno je možnost izboljšave. 🤗

  • Like 2

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites

Kot laik z dosti izkušnjami bi ocenil, da ima 6tka v primerjavo s 3ko res malo večje kolute 297 vs295 kar je za cc300kg večjo težo res mala razlika. To pomeni cc4 osebe v moji 3ki več teže kar je pa kar veliko. Lahko bi komot imela 6ka med 320 in 350 velike in nebi bilo nobenih problemov. :prstgor:

@Bossmehaniki so pa tako poglavje zase, zato imaš dobre in slabe kot povsod in ti nobena psihologija ne pomaga! :nevem:

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Ja in kako boš pol spravu gor 17 colske feltne? 320mm diske rabiš minimalno 18 colske feltne, za 350mm pa ne vem, če je 19 col dovolj tko, da tale izjava je bla bolj na pameti. Je pa res, da vedno bi lahko dal večje pol bi pa vsi pizdili kake budale so pri Mazdi, da je treba za par diskov dat 250 EUR in da ena guma za 20 colske feltne stane bliz 200 EUR.

 

300 kg razlike je le med najlažjo Mazdo 3 in najtežjo Mazdo 6 dizel automatic AWD. Med najlažjima modeloma je pa le za 150kg razlike in to resne pomen potrebe po ne vem kakšnih diskih. Sploh, ker ne govorimo o 300, 400, 500 konjskih avtih, kjer se pričakuje, da bodo šli tud na kako dirkališče.

 

Glede psihologije pa nisi razumel - mehanik mu je kr neki nabijal brez podlage... 1000 km pa ATE diski tresejo, ja valda res - svizec in drugi glodalci pa ne sam da čokolado zavijajo v folijo ampak jo verjetno prodajajo od hiše do hiše kot tiste tabornice v USA.

 

 

 

 

  • Wow 1
  • Confused 1

33112_1.png

Link to post
Share on other sites
pred 23 minutami je Boss napisal:

Ja in kako boš pol spravu gor 17 colske feltne? 320mm diske rabiš minimalno 18 colske feltne, za 350mm pa ne vem, če je 19 col dovolj tko, da tale izjava je bla bolj na pameti. Je pa res, da vedno bi lahko dal večje pol bi pa vsi pizdili kake budale so pri Mazdi, da je treba za par diskov dat 250 EUR in da ena guma za 20 colske feltne stane bliz 200 EUR.

 

300 kg razlike je le med najlažjo Mazdo 3 in najtežjo Mazdo 6 dizel automatic AWD. Med najlažjima modeloma je pa le za 150kg razlike in to resne pomen potrebe po ne vem kakšnih diskih. Sploh, ker ne govorimo o 300, 400, 500 konjskih avtih, kjer se pričakuje, da bodo šli tud na kako dirkališče.

 

Glede psihologije pa nisi razumel - mehanik mu je kr neki nabijal brez podlage... 1000 km pa ATE diski tresejo, ja valda res - svizec in drugi glodalci pa ne sam da čokolado zavijajo v folijo ampak jo verjetno prodajajo od hiše do hiše kot tiste tabornice v USA.

 

 

 

 

Moje mišljenje je, da bi morali  za ta švohne benzinarke, ki imajo 17" montiratii obstoječe diske, za močnejše z 19" pa večje, tam nekje 320 mm. In bi bila koza sita, volk pa cel. 

  • Love 1
  • Confused 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
Pred eno uro je Boss napisal:

Ja in kako boš pol spravu gor 17 colske feltne? 320mm diske rabiš minimalno 18 colske feltne, za 350mm pa ne vem, če je 19 col dovolj tko, da tale izjava je bla bolj na pameti. Je pa res, da vedno bi lahko dal večje pol bi pa vsi pizdili kake budale so pri Mazdi, da je treba za par diskov dat 250 EUR in da ena guma za 20 colske feltne stane bliz 200 EUR.

 

300 kg razlike je le med najlažjo Mazdo 3 in najtežjo Mazdo 6 dizel automatic AWD. Med najlažjima modeloma je pa le za 150kg razlike in to resne pomen potrebe po ne vem kakšnih diskih. Sploh, ker ne govorimo o 300, 400, 500 konjskih avtih, kjer se pričakuje, da bodo šli tud na kako dirkališče.

 

Glede psihologije pa nisi razumel - mehanik mu je kr neki nabijal brez podlage... 1000 km pa ATE diski tresejo, ja valda res - svizec in drugi glodalci pa ne sam da čokolado zavijajo v folijo ampak jo verjetno prodajajo od hiše do hiše kot tiste tabornice v USA.

 

 

 

 

Tako kot Alex piše, močnejše na 19" ta lahke 6ke pa tako hecne zagledajo na 16-17"kih.

Kupiš avto za 30 čukov in za gume zmanjka! :dudek:

Sem razumel kaj si hotel z psihologijo in sem samo pripomnil, da so različni kot npr, računalničarji ali šoferji itd. :whatever:

Link to post
Share on other sites
pred 2 urama je Alex napisal:

Moje mišljenje je, da bi morali  za ta švohne benzinarke, ki imajo 17" montiratii obstoječe diske, za močnejše z 19" pa večje, tam nekje 320 mm. In bi bila koza sita, volk pa cel. 

No c'mon govoriš kot da je 194 KM pri najmočnejši Mazdi 6 res neka moč kjer boš rabil ogromne diske za ustavit? MPS-ka je imela recimo 320mm ampak tud 265KM-jev. Pa še to je mela večjke disk zato, ker so vedeli, da jo bo folk še dodatno natunal in divjal po dirkališčih.

  • Like 1

33112_1.png

Link to post
Share on other sites
pred 8 minutami je Boss napisal:

No c'mon govoriš kot da je 194 KM pri najmočnejši Mazdi 6 res neka moč kjer boš rabil ogromne diske za ustavit? MPS-ka je imela recimo 320mm ampak tud 265KM-jev. Pa še to je mela večjke disk zato, ker so vedeli, da jo bo folk še dodatno natunal in divjal po dirkališčih.

Kaj pa, če naturiraš dizelco in rata tudi ta raketa? S čim ali  kom jo boš zaustavil, ko bo nujno? 🤪

  • Like 1
  • Haha 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
pred 59 minutami je Bini napisal:

Tako kot Alex piše, močnejše na 19" ta lahke 6ke pa tako hecne zagledajo na 16-17"kih.

Kupiš avto za 30 čukov in za gume zmanjka! :dudek:

Sem razumel kaj si hotel z psihologijo in sem samo pripomnil, da so različni kot npr, računalničarji ali šoferji itd. :whatever:

Haha, kake fore. Men je pa fino, da so 17 možne, da dam zimske škornje gor. Pozim pa res ne rabim 19 colskih zaradi lepote itak sem v avtu, zaradih drugih mi pa dol maha.

 

Mi še nikol ni zmanjkal denarja za gume, ker vidim da si mene tagal. Si pa zelo pristranski, saj marsikdo ne more nov avto kupit in kupuje rabljene in verjetno se mu pozna tud ta razlika. Ker če ne, ne bi tukaj v temi konstantno poslužal debato o iskanju najboljše price/performance gume ampak bi šli vsi kupit najbolj renomiranega proizvajalca, zmagovalca testov pa ne glede kolk guma stane.

33112_1.png

Link to post
Share on other sites
pred 3 minutami je Alex napisal:

Kaj pa, če naturiraš dizelco in rata tudi ta raketa? S čim ali  kom jo boš zaustavil, ko bo nujno? 🤪

 

Pa čak mal... ok šala, amapk a zdej praviš, da jo ne boš ustavil s temi diski. Uff tale je pa huda. Ja, če boš kot poblaznel dol teral iz Vršiča in vsak ovinek bremzal na polno bo mogoče res v nekem momentu ratala razlika ampak, da bi pa bilo zdaj smiselno met zato 320mm ali več diske pa res ni potrebno. Diski niso poddimenzionirani ampak kaj boš pa rekel, da so še nedolgo nazaj tudi prve Mazde 6 al pa Passati al pa Mondeoti mel diske velikosti dobrih 280mm in 16 colske feltne? A tisto je blo pa pol smrtna obsodba?

33112_1.png

Link to post
Share on other sites
pred 2 minutama je Boss napisal:

Haha, kake fore. Men je pa fino, da so 17 možne, da dam zimske škornje gor. Pozim pa res ne rabim 19 colskih zaradi lepote itak sem v avtu, zaradih drugih mi pa dol maha.

 

Mi še nikol ni zmanjkal denarja za gume, ker vidim da si mene tagal. Si pa zelo pristranski, saj marsikdo ne more nov avto kupit in kupuje rabljene in verjetno se mu pozna tud ta razlika. Ker če ne, ne bi tukaj v temi konstantno poslužal debato o iskanju najboljše price/performance gume ampak bi šli vsi kupit najbolj renomiranega proizvajalca, zmagovalca testov pa ne glede kolk guma stane.

Mišljeno je bilo, da bi bila na voljo izbira različnih velikosti zavornih diskov. Za normalno vožnjo z možnostjo  montirati 17" bi bili tej majhni 297 mm, za močnejše izvedbe pa 320mm ,kake brembo ali kaj podobnega in bi človek lahko izbiral. Recimo na uradni strani zavornih komponent  ebc  je lepo napisano, da se green stuff ploščice ne priporočajo  za vozila z več kot 200 konji. 

Se pravi, da je res nekaj na tem. 🤔

pred 1 minuto je Boss napisal:

 

Pa čak mal... ok šala, amapk a zdej praviš, da jo ne boš ustavil s temi diski. Uff tale je pa huda. Ja, če boš kot poblaznel dol teral iz Vršiča in vsak ovinek bremzal na polno bo mogoče res v nekem momentu ratala razlika ampak, da bi pa bilo zdaj smiselno met zato 320mm ali več diske pa res ni potrebno. Diski niso poddimenzionirani ampak kaj boš pa rekel, da so še nedolgo nazaj tudi prve Mazde 6 al pa Passati al pa Mondeoti mel diske velikosti dobrih 280mm in 16 colske feltne? A tisto je blo pa pol smrtna obsodba?

No, jaz bom po operaciji avta  definitivno zamenjal diske in ploščice, ne za večje, ampak take, ki  ob močnejših bremzanjih samo še bolje primejo. Ni vse v velikosti. Je pa fino. 😉

  • Like 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
pred 34 minutami je Boss napisal:

... je rekla žena al ljubica? :hudicek:

Saj imajo punce in žene rade velike. Diske namreč. 🤔

  • Haha 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
pred 13 minutami je Alex napisal:

Saj imajo punce in žene rade velike. Diske namreč. 🤔

... aja, jaz sem pa mislil, da tošle. 😜

  • Haha 1

33112_1.png

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • To trdim tudi sam, da v osnovi Mazdine zavore niso glih neka top zadeva. Primejo za normalno vožnjo, za kaj več pa ne. Kot si napisal, res ni vse v velikosti diskov. Zato pa obstajajo različni tipi ploščic (recimo EBC firma jih ima 5, od OEM kvitete  do visoko zmogljivih race). Podobno je pri brembo in ferodo, če naštejemo samo nekatere.  Seveda je potrebno ob zamenjavi ploščic za bolj "race" variante montirati tudi ustrezne diske. 
    • Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉 Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran.  Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎 Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto.    Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor.  Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine.  Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 
    • Jaguar-land rover? 🤔
    • Res je. Od indijcev nimaš kaj posebnega za pričakovati razen ugodne nabavne cene.  
    • Tile različni pristopi so vsi OK, dokler se obe strani strinjata (mehanik in lastnik).   Nekateri mehaniki se temu (uporabi prinešenega blaga) izogibajo oz. tega načina sploh ne omogočajo, verjetno zaradi možnih komplikacij v primeru težav (diski so zviti, lastnik, ki jih je kupil na autodoc trdi, da je prinesel brezhibne in so se zvili zaradi neustrezne montaže, mehanik pa trdi obratno}, mehanik uporablja materiale, ki jih je navajen in vanje zaupa, in nekateri seveda tudi iz finančnih razlogov oz. posledično manjšega zaslužka.   Nazadnje sem očetu peljal avto na servis, kjer so mu vgradili vzmeti za 87 € (dobil je račun o nakupu vzmeti), ki jih dobiš na autodocu že za okoli 30 in naprej. Mehanik je za delo zamenjave 2 vzmeti računal 28€, skupaj je prišlo 115 €, dobil je 120 € 😉. Povedal je, da vgrajuje le materiale, ki so kakovostni, da potem ni težav z reklamacijami.    Pred mnogimi leti mi je moj vodovodar povedal, da strankam noče več montirati poceni elementov iz Bauhausa, ker je za montažo porabil 3x več časa, se fino zafrkaval, na koncu pa je imel še sranje z reklamacijami.    Tako da jaz razumem mehanike in druge obrtnike, ki se prinešenemu materialu izogibajo oz. tega načina ne omogočajo. Tudi sam sem to že prakticiral, vendar se vedno ni obneslo, na primer sem prinesel napačno robo oz. se kasneje izkazalo, da je treba zamenjati nekaj drugega, kot je kazalo sprva.   
  • Topics

  • Latest Images

  • Today's Birthdays

    1. Bosti
      Bosti
      (38 years old)
    2. HoracioGis
      HoracioGis
      (31 years old)
    3. VonGarrett
      VonGarrett
      (37 years old)
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.