Skoči na vsebino

Motoristi vs. avtomobilisti


Scr3am

Priporočeno sporočilo

je*enti kaj sem skuhal :) pa mi niti ni ?al... ne da bi se s to temo preve? obremenjeval, ampak, tole je debata v smislu politikov, kdo je bolj svet od drugega :P

 

je pa tako, da gledam skozi svoje o?i, in tu sem ?e preve?krat videl kako avtomobilisti namerno onemogo?ajo promet ostalim udele?encem (tudi med sabo drug drugemu)... ?e najraje motoristom, ker je v SLO pa? tudi medijska miselnost taka, da pa? motoristi smo divjaki;

po eni strani mediji osve??ajo motoriste, da naj se udele?ujemo ?ol varne vo?nje in ostalih dogodkov za pove?anje varnosti, po drugi strani pa izpostavljajo hitrost kot glaven vzrok nesre? (ne samo pri motoristih... tudi pri ostalih motornih vozilih), in posredno stigmatizirajo udele?ence v prometu...

 

tule si oglejte, koliko ljudi je po va?em bedakov v Sloveniji... 

 

http://www.stat.si/novica_prikazi.aspx?id=5511

 

vsako leto nas je ve?... neumnih objestnih barbarskih motoristi?nih norcev torej... in z vami bomo delili ceste... tako kot pe?ci, kolesarji, itd... ;)

 

pa sre?no na poti... pamet v glavo in volan v roke

 

p/s: zagovarjam pre?kanje prehoda za pe?ce (oz. cesti??a, kjer ni prej navedene ozna?be) z najavo - torej, ?e ?eli? ?ez cesto, dvigni roko in naka?i namero... tako s kolesom kot pe? in to vsepovsod!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A bej? no, a ?e jaz poguglam za slike po mojem okusu?

 

Vidva sta to?no to o ?emer je Kaalman pisal, motorist = divjak...da pa bi hitrej?emu in okretnej?emu na primer dala malo prostora to pa ne, raje se gremo u?iti zakon druge....

 

brez veze razglabljati o tem.

 

Bere? kot ?eli? brati ne vidi? pa bistva. Na cestah ni in ne bo tolerance, ?e je ne bodo izvajali vsi udele?enci v prometu. Najslab?e je pa to, da nekateri, ki sami ne upo?tevajo pravil s prstom ka?ejo na druge kako so netolerantni do njih ?e? da so bolj okretni in hitrej?i in ne vem kaj ?e vse. Se pravi po tej logiki mi kot avtomobilistu mora vedno kamionar al pa avtobusar odstopat prostor in se mi umikat, da se lahko zrinem mimo saj sem ja okretnej?i in hitrej?i?

 

A se ti res zdi ta logika v redu... a se ti res zdi, da ko stojim pred semaforjem, da moram za?eti manevrirati in se umikati motoristu, da se bo nekako zrinil mimo, ker mu bo druga?e padla krona/?elada z glave, ?e bo moral po?akati v vrsti? Upam, da se ti je samo zapisalo in da nisi tega mislil, ker druga? je samo ?e dodatna ponazoritev tega, da motoristi mislite, da ste priviligirani uporabniki cest in da se moramo drugi umikati in vam delati prostor, da pridete mimo tudi tam, kjer dejansko ne gre.

 

?e vedno sem prepri?an, da smo uporabniki cest enakovredni in da za vse nas veljajo enaki prometni predpisi, da znaki enako pomenijo pa ne glede ali sem za volanom avta, kamiona ali pa za krmilom motorja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss slabo beres...kje pise da se rinem. Iti mimo po levi ali skuteras ki se rine povsod sta dva razlicna pojma.

Tudo ti govoris o predpisih jaz pa o popolnoma drugem in to je ZAKAj ne morem po predpisih - zaradi bontona. In to predvsem tistih na 4h gumah. Meni se ne da vec rega razglabljat. Avto je zakon, motor = smrt

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

da moram za?eti manevrirati

 verjetno ni mislil tega da bi ti ?aral, ko si ?e v koloni, da bi pa pomislil in se ?e v za?etku pametno postavil, pa ne... to pa ne... 

 

 

 

da motoristi mislite, da ste priviligirani uporabniki cest in da se moramo drugi umikati in vam delati prostor

 to sicer ne mislim, da pa ti misli?, da so vsi drugi manjvredni, ker sedi? v ?katli, pa je tudi narobe... 

kamionarji so marsikje to pokazali, da se umikajo in gestikulirajo ?e ima? prosto, da jih prehiti?, ?e so pa? po?asnej?i, prav tako marsikateri traktorist... 

ne Boss, ne pa avtomobilisti, oni so v svojih ?katlah in imajo absolutno pravico uporabe cesti??a...

 

p/s: pisal sem v na?inu kot ga uporablja? ti (v tej temi vidi? ve?inoma slabe motoriste), torej, gledam samo na eno stran, druga stran pa je slabo vidna ali pa ne obstaja, in je pa? ne bomo upo?tevali...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako dopovedati nekomu, ki celo ?ivljenje fura avte, da je motor pa? bolj prakti?en, okreten in hitrej?i in sama narava motorja zato omogo?a, da se la?je prehiti avto, da ko se pelje? za avtomobilom 70 da ?e ga na?ge? si mimo ?e z 120 ali ve? in si seveda zato divjak pa ?eprav bo? potem spustil....  Ma saj si napisal v drugem odstavku, nima smisla. ?alostno, da se zaradi takih "frajerjev" kot je tale na posnetku kritizira vse povprek. Bedak je kdor misli, da je tak motorist ambasador vseh ostalih. Takega bi tudi vsak normalen motorist okoli kepe ali pa mu vsaj razlo?il, da je sam kriv glede na to, da je dobesedni pikiral v avto.

 

Da ne bo zgledalo, da samo Juresu kontriram. Nikoli nisem rekel (sploh po mojih neskon?nih debatah z Lojzem), da mora nekdo vozit to?no 90km/h in da je smrtni greh, ?e gre ?ez. Vse lepo in prav, ?e to naredi na pregledni cesti in ?e zna to narediti kontrolirano in ne tako, kot sem imel ravno danes ?ast na "partizanki", ko je motorist pridrsal po kolenu skozi nepregledni ovinek, kjer bi lahko samo ena majcena nepredvidena zadeva lahko pomenila njegov konec.

 

Ne gre zato, da si divjak, ?e prekora?i? hitrost na kontroliran varen na?in, si pa najve?ji divjak, ?e to po?enja? tam, kjer manjka samo malenkost pa po?i... pa da bi potem vsaj kdo od teh priznal, da ga je posral.... neee, kriv je nekdo tretji, ker pa? ni predvidel, da bi lahko mimo priletel kamikaza na dveh kolesih, ki je bistveno prekora?il hitrost.

 

Samo to je problem in ni? drugega, to da fizike se ne da okrog prenest pa ne glede kako si prepri?an, da si okreten in hiter. Pa tudi to temelji na trhlih temeljih, ker v ovinku si z motorjem bistveno v slab?em polo?aju kot z avtomobilom, kjer se ?e vedno da na polno zavreti in s pomo?jo ABS in ostati ?e vedno na svojem pasu, ?e pride do nepri?akovane situacije.

 

Verjamem pa ?e vedno, da vsi forumski motoristi vozite z glavo in da sploh ne vem zakaj se tukaj pregovarjamo oziroma zakaj ?utite, da gre za napade na vas osebno? Res mi ni jasno, ker tolk vas pa poznam, da se obna?ate kulturno in ne nepremi?ljeno. Vseeno pa ne vem zakaj ?utite potrebo, da branite tiste, ki si tega ne zaslu?ijo in jim dajete tiho podporo, da je vse kar po?nejo tudi prav.

 

In mislim, da je prav, da si tudi na forumu pove koga kaj moti in zakaj, ker marsikdo dostikrat niti ne ve, da so dolo?ena dejanja mote?a. In ?e enkrat ponavljam... vsaj zase se trudim ?imbolj, da moja dejanja v prometu ne bodo mote?a za nikogar - saj vem da vedno tudi ne rata ampak trudim se po najbolj?ih mo?eh in nekako to (upravi?eno) pri?akujem tudi od drugih

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 verjetno ni mislil tega da bi ti ?aral, ko si ?e v koloni, da bi pa pomislil in se ?e v za?etku pametno postavil, pa ne... to pa ne... 

 

 to sicer ne mislim, da pa ti misli?, da so vsi drugi manjvredni, ker sedi? v ?katli, pa je tudi narobe... 

kamionarji so marsikje to pokazali, da se umikajo in gestikulirajo ?e ima? prosto, da jih prehiti?, ?e so pa? po?asnej?i, prav tako marsikateri traktorist... 

ne Boss, ne pa avtomobilisti, oni so v svojih ?katlah in imajo absolutno pravico uporabe cesti??a...

 

p/s: pisal sem v na?inu kot ga uporablja? ti (v tej temi vidi? ve?inoma slabe motoriste), torej, gledam samo na eno stran, druga stran pa je slabo vidna ali pa ne obstaja, in je pa? ne bomo upo?tevali...

wow, kaj si ti prebral ?zmeden? iz mojih postov... zagovarjam enakopravnost v prometu ti mi pa pribija?, da nekoga preferiram, da je ve?vreden (avtomobiliste).

 

Aja in kam je po tvoje pametno, da se postavim pred semaforjem? Na plo?nik, da bo lahko motorist pri?el mimo? Ne resno a ti mene mal takole :whatever: .... a se bo motor pokvaril, ?e je potrebno po?akat v koloni pred semaforjem?

 

p.s. tako kot jaz vidim samo slabe motoriste, motoristi vidite samo slabe avtomobiliste, ki se vam limajo zadaj, da MORATE delat prekr?ke in vozit preko omejitev, ker se vam bodo druga?e zaletavali v rit.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss slabo beres...kje pise da se rinem. Iti mimo po levi ali skuteras ki se rine povsod sta dva razlicna pojma.

Tudo ti govoris o predpisih jaz pa o popolnoma drugem in to je ZAKAj ne morem po predpisih - zaradi bontona. In to predvsem tistih na 4h gumah. Meni se ne da vec rega razglabljat. Avto je zakon, motor = smrt

Pa sej ne mislim tebe no. Tolk te pa ?e poznam, da dela? po pameti. Ampak a je tako te?ko spregledat in dat prav samo tej zadevi, da ?e dolo?ene zadeve po?ne? mimo pravil (jih kr?i?) avtomatsko samega sebe spravlja? v bolj nevaren polo?aj. Samo o tem razlagam... ni? drugega, sploh pa najmanj to, da ste motoristi nebodigatreba.

 

In to da ?e nekaj kr?i? je treba bit vsaj toliko po?ten do samega sebe in ?e se zgodi sranje, da potem ne krivi? nekoga drugega... velja za vse udele?ence, da ne bo pomote.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa nimam ni? proti (normalnim) motoristom, me pa ?edalje bolj sicer motijo kolesarji "profesionalci", ker danes me je nek lokalni Armstrong precej konkretno izsilil in ?el v rde?o lu?, o?itno zato, da si ne zjebe "tempa", K.R.E.T.E.N.  :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

boss, ne da se mi... ne vidim smisla v nadaljevanju te debate, ker si pristranski, ne mores priznati da ti je tezko popustit drugim... ko ti pase zagovarjas zakone, ko ne pa pac dopuscas prekoracitve v okviru nekih meja "normale", ki ni definirana.. nic nisi drugacen od nas vseh, tudi od tistih ki jih vcasih obsojas...

 

Se pa strinjam s tabo da vsak sam odgovarja za svoja dejanja in za tem stojim, ceprav trdim da se pogosto v nesrecah ne odkrije pravi vzrok... ampak se kot vzrok definira tisto kar je najlazje...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje in dekleta, probajte se normalno popravilih vozit z motorjem 2-3 ure, pa boste do?vel nekaj kar ne boste pozabili nikoli.

Kaj vam delajo duvatorji v avtih, ki se na vse pretege trudijo da jih ne prehiti?, ?eprav on rabi 3 dni od 50 do 90 na uro, na motorju je to na ?alost 1-2 sekundi, pa niti omejitve ne prekoa?i?, ampak ne gelede na to se dolo?eni potentne?i napihujejo in potem pa poka. Pustite motorista na miru, ker si niti ne predstavljate kako je to zahtevno, fizi?no in koliko je potrebno gledat okrog sebe naprej nazaj, bolj kot v avtu.

Recimo meni kot ne divjaku z mopedom, mi je recimo najbolj ?lo in mi ?e vedno gre, ko se peljem cca 95 km/h po regionalki, se mi ne mudi, u?ivam, pol pa se mi naguzi en z avtom in mi rine v zadnjo gumo, pa se postavim popolnoma desno, ne on rine vame, pa dam desni smernik, njemu ?e vedno ni jasno da ga spu??am naprej in ?e vedno rine in vozi 2-3 metre za mano.

Kaj ?e se vame zaleti kak pti?, pog ne daj golob, za trenutek zgubim ravnote?je, padem, kaj se zgodi, tisti za mano ME POKON?A in vzrok je hitrost in kriv motorist, ja valda.

V takih primerih sem se ustavil na kaki avtobusni, al pa malenkost pospe?il in prehitel avto pred mano, ki je potem znal dr?at varnostno razdaljo.

 

Ok priznam, z lahkoto se kosam z motoristi, v?asih se apka 500 metrov za njimi, ?e vidim da ho?e mimo se takoj umaknem desno, ker vem da ?e se odlo?i BO ?el mimo, pa ?e se je ?e odlo?il mu omogo?im da to stori ?imbolj varno in ?imhitreje, , zakaj dolo?eni osebki v avtih tega ne morejo, in potem vozijo ne samo do ?rte ampak ?e 10-20 cm ?ez ?

 

Bom kon?alsem ?e predolg-boss style. :jezicek:

 

 

Jaz pa nimam ni? proti (normalnim) motoristom, me pa ?edalje bolj sicer motijo kolesarji "profesionalci", ker danes me je nek lokalni Armstrong precej konkretno izsilil in ?el v rde?o lu?, o?itno zato, da si ne zjebe "tempa", K.R.E.T.E.N. :cheers:

Takih je v okolici ?k.Loke kukr ho?e?, za njih semaforji NE VELJAJO IN NE OBSTAJAJO, ga pa kdo z avtom malo zadane, ker je speljal v zeleno, pa je vsega kriv avtomobilist, ker je kolesar ?ibkej?i.

 

Da ne govorim oa v o?nji v ?tric 2 ali celo 3je, pol pa sem bil pri?a je en samo malo pohupal, so kolektivno pokazali dvignjen sredinec, po naslednje kratkem pisku pa je bil dele?en BIDONA v sprednji del avta, se nisem ustavil samo ko je mojster prehitel trojico in jo kolektivno stisnil in ustavil s pomo?jo ograje ob cesti, ampak vem da je blo pestro(ker je bil to en moj znanec, cca 140 kil mi?ic cca 205 cm vi?ine) .

Baje jih je imel tam do prihoda policije, pol pa so VSI dobil kazen, vklju?no z njim, samo vseeno nikoli ve? se niso vozili v ?tric.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje in dekleta, probajte se normalno popravilih vozit z motorjem 2-3 ure, pa boste do?vel nekaj kar ne boste pozabili nikoli.

Kaj vam delajo duvatorji v avtih, ki se na vse pretege trudijo da jih ne prehiti?, ?eprav on rabi 3 dni od 50 do 90 na uro, na motorju je to na ?alost 1-2 sekundi, pa niti omejitve ne prekoa?i?, ampak ne gelede na to se dolo?eni potentne?i napihujejo in potem pa poka. Pustite motorista na miru, ker si niti ne predstavljate kako je to zahtevno, fizi?no in koliko je potrebno gledat okrog sebe naprej nazaj, bolj kot v avtu.

Recimo meni kot ne divjaku z mopedom, mi je recimo najbolj ?lo in mi ?e vedno gre, ko se peljem cca 95 km/h po regionalki, se mi ne mudi, u?ivam, pol pa se mi naguzi en z avtom in mi rine v zadnjo gumo, pa se postavim popolnoma desno, ne on rine vame, pa dam desni smernik, njemu ?e vedno ni jasno da ga spu??am naprej in ?e vedno rine in vozi 2-3 metre za mano.

Kaj ?e se vame zaleti kak pti?, pog ne daj golob, za trenutek zgubim ravnote?je, padem, kaj se zgodi, tisti za mano ME POKON?A in vzrok je hitrost in kriv motorist, ja valda.

V takih primerih sem se ustavil na kaki avtobusni, al pa malenkost pospe?il in prehitel avto pred mano, ki je potem znal dr?at varnostno razdaljo.

 

Ok priznam, z lahkoto se kosam z motoristi, v?asih se apka 500 metrov za njimi, ?e vidim da ho?e mimo se takoj umaknem desno, ker vem da ?e se odlo?i BO ?el mimo, pa ?e se je ?e odlo?il mu omogo?im da to stori ?imbolj varno in ?imhitreje, , zakaj dolo?eni osebki v avtih tega ne morejo, in potem vozijo ne samo do ?rte ampak ?e 10-20 cm ?ez ?

 

Bom kon?alsem ?e predolg-boss style. :jezicek:

Tocno o tem sem pisal, tocno o tem. Pa se mi ne da vec.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

s tem si vse povedal, ti zna? vse, vse ima?, povsod si bil pa ?e labija fajn preka?a? po kmjih

Lahko si re?em, da je veliko varnih km za mano, brez kazni, brez kazenskih to?k, brez prometnih nesre? po moji krivdi, vedno pri?el od to?ke A do to?ke B... Ponosen sem na svojo prevo?eno preteklost, lahko se mi pa kaj jutri naredi...?eprav upam, da se mi ne bo. Ne tekmujem z LABIJEM, on ima svoj poklic, jaz pa svojega...ja, po 2000 km je v 20 urah padlo, pa se jih nabere...

 Veliko varnih kilometrov vam ?elim, Jures, na motorju in v avtu...pa brez zamere. Ni? ni vam osebno letelo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tle se lah ?is podpi?em pod Ajvarja...

 

pa ?e kar sm prej prebral od nekoga mal vi?je (nism pa mel vole vseh romanov brat).... kdor ho?e kj povedat..kritizirat.. ma karkol.. nj prvo proba obe strani in potlej govori..

 

sam sem ?e oboje probal.. motor ?e davno pred avtom.. in sm ?e vedno ljubitel motorjev..:)

 

''le ?evlje sodi naj kopitar'' :)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, sem vas razumel.... krivda je v meni. :danzoman:

Kon?no pokapiral  :hudicek: .

 

Lej boss, brez zamere, tako kot 1 ali 5 lastovk ne prinese pomladi, tako je tud ?e 5 motoristov od 100 al pa 1000, prbija ?ez ves zdrav razm , niso vsi pol norci, kot potem to izpade.

NI pa PRAV, da se ?tulijo POVSOD, tud tam in tja kjer NI PLACA. Jaz sem zmeraj po?akal lepo v koloni, kot ?e bi bil z avtom, ?e ni blo placa da bi ?el naprej,  in bil pri?a da so se v takih primerih eni INVALIDI na motorjih naprej basal, in delal ?toflc, da noben nikamor ni mogu in ZATO smo vsi mopedisti pol "najebal in izpadl" kot divjaki ki se guzijo vedno i povsod.

 

En zjutranji primer, gre smrkla proti prehodu za pe?ce(kar je ?e ?ude?), tapka po telefonu (klasika slu?alke v u?esih, mo?gani na pa?i)brez da bi mignila z o?esom, lepo zakora?i na prehod nikome ni?ta ne pogleda levo in ne pogleda desno, samo mrtvohladna gre ?ez, oziroma mislila je da bo ?la ?ez, nasproti mene en tovornjakar, s prikolco mogo?e 20 na uro pa na hupo, je smrklci telefon kr iz rok padu, ga je pobrala in ?la NAZAJ, tovornjakar pa ji je par vzgojnih pokazal ?ez ?ipo, seveda se ga ni upala niti pogledat.

Tovornnajakar ustavil z lahkoto, samo trobil je pomoje iz principa, da se tako ne hodi ?ez cesto, brez da se pogleda.

 

Kdo je ravnal pravilno ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tkole bom reku, ?isto na kratko - kdor ni motorist in ni sam izkusil prometa v vlogi motorista, ne more podajat ocen, kako izgleda promet iz perspektive motorista.

 

Vse tisto jest jih nikoli ne izsiljujem, vedno se jim umikam, itd. pomeni za motorista zelo malo - je ?isto dovolj, ?e ti en avto na sto izsili prednost, in takih je dnevno kar nekaj.

 

Juresov predlog je ?e najbolj?i, da vzame "teoretika" za sopotnika za en dan, bo hitro videl razliko med teorijo in prakso.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kon?no pokapiral  :hudicek: .

 

Lej boss, brez zamere, tako kot 1 ali 5 lastovk ne prinese pomladi, tako je tud ?e 5 motoristov od 100 al pa 1000, prbija ?ez ves zdrav razm , niso vsi pol norci, kot potem to izpade.

NI pa PRAV, da se ?tulijo POVSOD, tud tam in tja kjer NI PLACA. Jaz sem zmeraj po?akal lepo v koloni, kot ?e bi bil z avtom, ?e ni blo placa da bi ?el naprej,  in bil pri?a da so se v takih primerih eni INVALIDI na motorjih naprej basal, in delal ?toflc, da noben nikamor ni mogu in ZATO smo vsi mopedisti pol "najebal in izpadl" kot divjaki ki se guzijo vedno i povsod.

 

Hehe... pa? enim nam pozn pride. Kaj ?mo :hudicek:

 

Ne vem pa zakaj ste nekateri dobli ob?utek, kot da sem naperjen proti vsem motoristom. Izpostavil sem le tiste, ki delajo ka?in in to si lepo opisal v svojem postu. Za?elo se je pa le z mojo pripombo na film?ek, kjer sem sarkasti?no pripomnil, kako ob vsaki nesre?i izjavijo da je bil izsiljen in sem samo naprej nadaljeval, da za precej?en dele? "izsiljenih" so si tisti sami krivi saj tudi sami niso vozili po predpisih (beri: bistveno prehitro) ali pa so kot teleta drveli ?eprav so recimo videli, da se nekdo vklju?uje in bi zdrav razum moral odviti ro?ko od gasa in biti pripravljen, ?e bo kdo naredil neumnost.

 

Druga?e se pa popolnoma strinjam s tvojim postom in napisal si to?no tisto kar je v prometu mote?e in to?no tisto kar sem sam posku?al razlo?iti dokler nisem fasal iz vseh topov, da sovra?im vse motoriste, kamionarje, pe?ce, kolesarje, ?upnika in nune ter Janeza Jan?o.... no ok tega zadnjega res :blush:

 

Druga?e pa ne gre za sovra?tvo do dolo?enih tipov uporabnikov cest ampak gre le za nestrinjanje z dolo?enimi dejanji, ki pa se dostikrat lahko kar precej pove?ejo s posameznimi predstavniki dolo?enega tipa cestnih udele?encev. Upam, da se to kon?no razume in da ne bo spet kak?nih u?aljenih postov polnih nekega neosnovanih insinuacij.. jebemu spet mi JJ nagaja. :angry2::jezicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tkole bom reku, ?isto na kratko - kdor ni motorist in ni sam izkusil prometa v vlogi motorista, ne more podajat ocen, kako izgleda promet iz perspektive motorista.

 

Vse tisto jest jih nikoli ne izsiljujem, vedno se jim umikam, itd. pomeni za motorista zelo malo - je ?isto dovolj, ?e ti en avto na sto izsili prednost, in takih je dnevno kar nekaj.

 

Juresov predlog je ?e najbolj?i, da vzame "teoretika" za sopotnika za en dan, bo hitro videl razliko med teorijo in prakso.

 

And the show must go on. :punk:

 

Jures ima kamerco pa naj jo zapre?e na motor in ?e je res tako hudo kot pi?e, da mu vsi stre?ejo po ?ivljenju, bom vzel nazaj vsako besedo, ki sem jo izrekel.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V mestu je ne uoorabljam drugace ampak bo treba...mestne posnetke po franciji italiji pa seveda rezem...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Da ne odpiram nove teme, prilepim svoje vpra?anje sem.

 

Torej, danes se je zgodilo, da smo ?li iz Lokovca na pot z dvema Mazdama serije B (moja BTjka in pa ena B-2500, obe modre barve in z modro prikolico). V vsaki pa po dva "?lana posadke". In ravno mene je doletelo, da se je z menoj peljal "va?ki vseved". No, in se vozimo takole po avtocesti med 100 in 110 km/h in dohitimo tovornjak, ki je zaradi vzpona izgubljal hitrost. Drugi voznik je bil pred menoj in za?el prehitevati. Ko sem dohitel tovornjak ?e jaz, sem po?akal ?e enega motorista, ki se je bli?al po prehitevalnem in nato ?el na prehitevalni pas ?e jaz. In vidim, da je motorist moral zavirati za tisto B-2500. In ko je drugi voznik pri?el toliko pred tovornjak, da se je malo odprla pot, je motorist "pohodil gas", zavil na desno pred tovornjak in po desni prehitel B-2500, ker je drugi voznik toliko ?asa ?e vozil po prehitevalnem, da je "nabral" nekaj varnostne razdalje med njim in tovornjakom, ko se je vrnil nazaj na vozni pas. Pa me "va?ki vseved" pogleda in za?ne:

- "Ve?, da je Mercedes izdelal tovornjak, ki je sposoben samostojne vo?nje, brez voznika? Kaj misli?, da bi tista avtomatika naredila v taki situaciji?"

 

?morn. Mo?akar ima prav. A je komu kaj znano, kako avtomatika tolerira napake drugih udele?encev? Bi tudi tako mirno odreagirala kot ta voznik ali bi na vso mo? zaviralo in povzro?ilo nalet? Ali bi enostavno ugasnilo vse skupaj in naj se voznik znajde v trenutku kakor ve in zna? Je komu kaj ve? jasno, kako deluje vsa ta avtomatika in kako je sprogramirana? Tudi za nepredvidene primere, ki jih je na cesti kar precej?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je motorist tik pred tovornjakom spremenil pas iz prehitevalnega na vozni pas, bi se tovornjaku, ob vklju?enem aktivnem tempomatu, samodejno vklju?ile zavore in bi avto sam za?el zavirat...in ob?utek v tovornjaku bi bil bo?anski, saj bi voznika prilepilo na vetrobransko steklo...

https://www.youtube.com/watch?v=jSQSueFrxzI

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.