Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni, 

 

Na moji Mazdi 6 2.0 89kW letnik 2004, je dal moj mehanik obnovit injektorje. Sedaj pa me zanima a je res, da se sami nastavijo(kot mi je on rekel) ali je potrebno vnesti nove kalibracijske kode? Namre? pri nizkih obratih in obremenitvi sli?im da tol?ejo.

 

Hvala.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Treba jih je vnesti, to stori? lahko tudi sam v  Forscanu.

 

 

Pozdravljeni, 
 
Na moji Mazdi 6 2.0 89kW letnik 2004, je dal moj mehanik obnovit injektorje. Sedaj pa me zanima a je res, da se sami nastavijo(kot mi je on rekel) ali je potrebno vnesti nove kalibracijske kode? Namre? pri nizkih obratih in obremenitvi sli?im da tol?ejo.
 
Hvala.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zivjo!

 

Mi zna kdo povedat, koliko plina je normalno v klimatskem sistemu?

 

M6 GD (?)

2012

2.2 CRDT (120kW)

Imas mogoce nalepko v motornem delu na okvirju. Enkrat je enkrat ni

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Treba jih je vnesti, to stori? lahko tudi sam v  Forscanu.

 

Dobil sem odgovor od Diesel Technik Biberach, od koder so pri?le obnovljene ?obe: 

 

Dear Sir,

this injectors have no code the insert in the ECU only they have cable with specific numbers, but ist not very important that you Change the cable.

You can only build in and drive.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Treba jih je vnesti, to stori? lahko tudi sam v  Forscanu.

Pri prvi 6-ki to ni potrebno. Sem jih zamenjal in delajo v nulo brez nobenih nastavitev.

Dobil sem odgovor od Diesel Technik Biberach, od koder so pri?le obnovljene ?obe: 

 

 

Dear Sir,

this injectors have no code the insert in the ECU only they have cable with specific numbers, but ist not very important that you Change the cable.

You can only build in and drive.

 

 

Pri tej firmi v Nem?iji sem jih kupil tudi sam.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, tako sem pri prvi ?estici naredil tudi jaz, oz. sva skupaj z Juresom. Zdej, ?e pa avto dela optimalno je pa druga zgodba. Jaz sem takrat kupil rabljen injektor, z drugo kodo, pa na?eloma bi moral to narediti. Ampak nisem, pa je delalo ja. 

 

Samo saj pravim, kako optimalno pa ne vem. Te kode o?itno nekemu namenu najbr? slu?ijo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri prvi 6-ki to ni potrebno. Sem jih zamenjal in delajo v nulo brez nobenih nastavitev.

Pri tej firmi v Nem?iji sem jih kupil tudi sam.

Pri meni je pa te?ava, da jih v nizkih obratih in pri obremenitvi sli?im, tudi pri ogretem motorju, zato sem mislil, ?e je potrebna kak?na nastavitev ali kalibracija. 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Injektorje lahko tudi skalibrira?(fino nastavi?) z forscanom ali pa prebrika? oni konektor pri motorju.

Se pa ponavadi res pri novih vnese kode.

?e sedaj ne razumem, zakaj je to potrebno.

Jaz sem obnovljene enostavno montiral noter in avto dela bolj?e kot nov. Motor je tih, ni? ne klopota, poraba majhna.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz se tudi nisem matral s tem, samo zamenjal sem na mazdi....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja nvm zakaj je potrebno, pa? taka so servisna navodila. Predvidevam pa da zaradi optimalnega delovanja pod vsemi pogoji, poraba...

Npr. Pr mercedesu ce ne vneses kod od injektorjev avto ful bolj kadi, ?e nima? dpf, ?e ga ima? ni vidno nobene razlike razn na testerju.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pozdravljeni,

Nevem ?e je pravi naslov za deljenje izku?enj. Kak?ne izku?nje imaste vi z Pelkotom? Danes sm pelju k njemu Mazdo 6 2.0 CD letnik 2008.

Za narest je bilo:

-Menjava olja z vsemi filtri (kabinski sm jst ampak ni va?no)

- ?i??enje sita oljne ?rpalke

- Menjava vseh 4 podlo?k na injektorjih

- Menjava olja v ro?nem menjalniku

- Menjava zadnjih zavornih plo??ic

- Kalibracija injektorjev z OBD testerjem

- Nastavitev ventilov

 

Ob 8h sm pripeljal, ob 13.18 je blo sporo?eno da je avto fertik.

 

Za cca 6h sem pla?al 200? za delo brez ra?una. Material sem sam prinesel. A ni to malo tuu ma?, ?eprav je ura 25? oz 20????

Kaj se vam zdi, natega ali?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex vrjetno si te filtre pri mehaniku kupil in je tudi tam nekaj zasluzil in nakoncu ni dobil samo 15e. Jest sem dal 30e za delo pa sem imel ves svoj material (olje + vsi filtri). Je pa res da mi je se xenon zarnico menjal (zarnica je bila moja). Malo dvomim, da ti bo kdo sel delat servis za 15e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex vrjetno si te filtre pri mehaniku kupil in je tudi tam nekaj zasluzil in nakoncu ni dobil samo 15e. Jest sem dal 30e za delo pa sem imel ves svoj material (olje + vsi filtri). Je pa res da mi je se xenon zarnico menjal (zarnica je bila moja). Malo dvomim, da ti bo kdo sel delat servis za 15e.

Verjetno ima kak popust na rez. dele a delo je bilo 15?.In sem mu dal 20?,ker se je tudi meni zdelo malo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Morda  so pa delala  dva mojstra na avtu,pa tudi marendo in kavico si zaslu?ita.Cena je ugodna.Vsi neki  nabavljajo svoj materijal  pol pa je jokanje.Drugi? se zmenite za komplet z materijalom  pa boste pri?li na isto ceno -pa ?e garancijo boste imeli

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.