Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

Ni? ne bo narobe z garancijo, ker noben ne bo vedel, da je olje bilo menjano. Z g. Pelkom sva se dogovorila, da ne bova resetirala ?tevca za servis, tako da bo on bele?il svoje parametre naprej, nemoteno. To prakso sem imel ?e pri nekaj novih avtih, in nikjer ni bilo problema z garancijo. Oljni filter bo original, na starem olju pa ne bo pisalo, da ni mazda factory, ampak shell. 

 

Pa tudi ?e bi kdo vedel, da je olje menjano, nima kaj re?t, ker za uveljavitev garancije ni potrebno servisiranje na poobla??encih. Pred?asna menjava olja pa je lahko za motor samo plus, tako da tu nima kaj zbrkati garancije. Iz izku?enj govorim. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo kaj komplicira? Takoj, ko se mi izte?e garancija, bom s servisi nadaljeval pri dr. Pelku, zato ne vidim problema, da bi mi on prvo olje zamenjal? Dogovorila sva se, da bom tudi vulkanizerske storitve pri njemu opravljal. Ne s preuranjenimi sodbami, prosim. 

 

P.S. Koliko pa sem o njem prebral na tem forumu, pa je tako bolj?i od ve?ine poobla??encev, tako da res ne vidim problema v tem, da njemu zaupam menjavo olja, in kasneje redne ali bog ne daj izredne servise. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni? ne bo narobe z garancijo, ker noben ne bo vedel, da je olje bilo menjano. Z g. Pelkom sva se dogovorila, da ne bova resetirala ?tevca za servis, tako da bo on bele?il svoje parametre naprej, nemoteno. To prakso sem imel ?e pri nekaj novih avtih, in nikjer ni bilo problema z garancijo. Oljni filter bo original, na starem olju pa ne bo pisalo, da ni mazda factory, ampak shell.

 

Pa tudi ?e bi kdo vedel, da je olje menjano, nima kaj re?t, ker za uveljavitev garancije ni potrebno servisiranje na poobla??encih. Pred?asna menjava olja pa je lahko za motor samo plus, tako da tu nima kaj zbrkati garancije. Iz izku?enj govorim.

Nekateri mazda servisi so zelo aktivni na fourumu ves....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simon mi je 1x to?no to razlagal, da ?e se uporabi originalen material in ob strokovni vgradnji, potem veljavnost garancije nikakor ni vpra?ljiva.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekateri mazda servisi so zelo aktivni na fourumu ves.... :)

 

Hvala bogu! 

Simon mi je 1x to?no to razlagal, da ?e se uporabi originalen material in ob strokovni vgradnji, potem veljavnost garancije nikakor ni vpra?ljiva.  :prstgor:

 

Jasno, kot beli dan  :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Lep pozdrav vsem skupaj, ze nekaj casa sem clan mazdinega foruma in sem prebral dosti zanimivih zadev, ga kr redno cekiram ce je kaj novega.

V kratkem se bom tudi uradno predstavil, ampak trenutno imam en problem

Imam mazdo 3 2007 dizel 2.0 motor z 143 km

In zadnje case se mi dogaja da med voznjo zacne v kabini piskat, vendar se nobena opozorilna lucka ne priziga, prvo sem mislil, da ni kaj narobe s kljucem oz kartico ki sluzi za odklepanje in zaklepanje avta, sem probal z obema karticama vozit in dogaja se enako, vcasih se piskanje zacne samo pri zavijanju v levo ali desno, vcasih samo ko vozim naravnost, danes pa je zacelo piskat tudi ko sem vozil v hrib.

Imam tudi posnetek ker sem snemal medtem ko je piskalo, ki ga prilagam spodaj.

Zanima me kaj bi gospod Pelko imel za povedat o temu pa tudi vasa mnenja me zanimajo.

Hvala vnaprej za bilo kako pomoc

 

 

P.s da se dodam, tako piska nekaj casa, potem piska hitreje in ?ez nekaj casa se ustavi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na sovoznikovem sede?u ima? torbo ali ruzak  :jupiii:

Edit, nisem poslu?al, ne ni zvok za nepripet pas....sorry


a ko piska je v levem ali desnem ?peglu kaka lu?ka pri?gana/utripa?


Pa poigraj se ?e s pal?ko za osvetlitev ?tevcev - pritisni in zavrti jo enkrat levo in potem ful na desno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo tole ni Mazdino piskanje... Si prvi lastnik? Ali si avto kupil od koga... ker bolj se mi zdi, da piska nekaj, kar je dodatno vgrajeno in ni del serisjke opreme... Vozim Mazde ze precej let in takega piskanja nisem slisal pri nobeni...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo tole ni Mazdino piskanje... Si prvi lastnik? Ali si avto kupil od koga... ker bolj se mi zdi, da piska nekaj, kar je dodatno vgrajeno in ni del serisjke opreme... Vozim Mazde ze precej let in takega piskanja nisem slisal pri nobeni...

Js sm drugi lastnik, kupljena v avtohisi v kopru.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js sm drugi lastnik, kupljena v avtohisi v kopru.

Imas kaj dodatno vgrajenega? Kaksen alarm, dashcam, naknadno vgrajene senzorje,... ali kaj podobnega?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa si mogoce izsledil iz kje prihaja zvok? Ce je karkoli aftermarket bos takoj vedel, ce bos sledil zvoku :). UUU zej sem se spomnu...TPMS. Jest sem imel isti zvok k mi je padel tlak v gumi. Preveri tlak in javi. Je pa meni poleg tega se utripala lucka za TPMS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa si mogoce izsledil iz kje prihaja zvok? Ce je karkoli aftermarket bos takoj vedel, ce bos sledil zvoku :). Jest osebno tudi prvic slisim tak zvok in tista palcka za osvetlitev stevca ima drugacen zvok...no vsaj pri sestki je drugacen.

Nisem izsledil od kje prihaja zvok, kolkor vem ni nic aftermarket noter, pa tudi nisem neki vesc kar se avta tice, je moja prva mazda in moj prvi dizel

To se je zacelo dogajati ko sem prsu iz dopusta iz bosne

Upam da bo Zmaj lahko posredoval mojstru da vidim kaj bo se on povedal.

 

Ps bom jutri pregledal tlak v gumah pa javil ce se se naprej ponavlja. Predvidevam da mazde tega letnika nimajo opozorilne lucke za tlak v gumah?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stevec imam vedno osvetljen na max

Ja in ko das na max naredi bip, in so primeri komse je zataknilo

Primer

 

https://youtu.be/RuJW5AguA7k

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa si mogoce izsledil iz kje prihaja zvok? Ce je karkoli aftermarket bos takoj vedel, ce bos sledil zvoku :). UUU zej sem se spomnu...TPMS. Jest sem imel isti zvok k mi je padel tlak v gumi. Preveri tlak in javi. Je pa meni poleg tega se utripala lucka za TPMS.

TPMS ima mogoce res podoben zvok... samo bi morala posvetiti se lucka...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na servisu pravijo, da so homologacijo pisali na tehničnih. Na tehničnih pravijo, da so homologacijo spisali po deklaraciji uvoznika. Uvoznik pravi, da je vse dokumente skupaj z vozilom poslal na servis in da so tam urejali homologacijo. Na servisu pravijo, ... ... ...   Sem pa zvedel, da je bilo to prvo vozilo v taki konfiguraciji v Sloveniji. Vsaj z nečim se lahko pohvalim, da ne bo vse tako žalostno...
    • Ja, pa saj vas nihče ne sili, da živite v hribih. Jaz sem se tudi odločal par let nazaj, kje bom živel, samo meni osebno je že vukojebina, če nimam 15 minut peš do osnovnih javnih storitev (občina, šola, vrtec, itd.) ali pa 15 minut z avtom do kina v sosednjem mestu. Priznam, pač mi malo ustreza moderno potrošniško življenje, pa da lahko delam in grem kamor se mi zazdi, pa vseeno na koncu z avtom naredim pod 10.000 km na leto, pa še sam si vse prispevke plačujem in plačo izplačam ob vsem tem. Vsakemu svoje. Lopata? Tisto prišparaj, na moji trmi in zagulenosti se bo zvila...   Tole še objavim, včeraj gledal, po moje spada sem in je zanimiv povzetek kako se je dizel privlekel med uporabnike v EU. Potem pa se mi ne ljubi tipkati več danes. Grem na svinčnik in papir...    
    • Z opisom naše vukojebine se strinjam. Ni nas niti za en dober Dunaj, kar se opazi da je ekonomija države zastavljena kot eno manjše velemesto, periferija bi pa živela vsak na svoji rodni grudi in imela vodo, štrom in telefon do svoje riti, s tem da naslednji trenutek bevskajo, koliko denarja se v infrastrukturi požre. Pa še nimby generacija so večina in ko je treba prekopati grabne čez njihove ultra vredne parcele, se spet vsi bunijo in štopajo napredek. Še vedno je treba pa pri tem vzdrževati infrastrukturo in ko potegneš črto, to potrebuješ hočeš ali nočeš in stane denar, ki ga ne znamo ustvariti, ker smo bolj narod vzdrževalcev in obrtnikov... Za neko verzijo podzemnega transporta je Ljubljana spet premajhna in potem imaš kar imaš. Je pa tole začaran krog. Če bi več ljudi vzelo javni transport, bi bilo tudi manj zastojev in bi tudi transport bolje funkcioniral. Delno je tudi problem ker je treba tudi pokazati avto in se ljudje pomembnega počutijo, da se lahko vozijo naokrog, ker je to nek dokaz da so v življenju nekaj dosegli.😬 Jebat ga, balkan je blizu in letvice za nek standard so hudičevo nizko postavljene.   Super, še otroke bomo fujickali sem pa tja, kjer imajo ljudje šiht. Užitek in kvaliteta življenja na kvadrat. 6 ur, 4 ure, super za javni sektor, privat sektor pa tega ne prenese, obrtniška in delavska mentaliteta, ki ne ustvarja vrednosti je preveč zakoreninjena in enostavno potrebuješ ljudi, da opravijo delo. Pa če opazuješ demografijo, lahko vidiš da se delovna populacija zmanjšuje, torej boš težko zmanjšal delovne ure v realnem sektorju. Jaz sem to videl že 5 let nazaj, počasi pa začenjajo vsi to kričati. V poslovnih krogih se govori še samo o tem kako tujce pripeljati delati. Bosancev pa ni več, je treba iti dlje iskati.   Ajej, delitev se da rešiti s kakšnim obvodom, če bi naši pravniki znali še kaj drugega, kot samo skrbeti za svoje debele riti. Pač ne rečeš za tujce, ampak za vozila, ki nimajo slovenske registracije. Če je Slovenec v takšnem vozilu je to njegov problem.   Za cestnine se pa delno strinjam. Sicer jih v Nemčiji ni za osebna vozila, če kaj prav vem, razen če niso kaj spreminjali vmes. Kar sem napisal lahko velja za osebna vozila, s tem bi se krile ceste, ki niso ac, nek mali % tudi ac, cestnina za ac bi se pa zaračunala samo za težja transportna vozila. Tisto je biznis in ni tako hudo, če jim kakšno cestnino rukneš. Spet pa, če bi bila logika, bi šlo več na železnico, če bi jo znali izkoristiti, pa so spet riti predebele v določenih državnih sistemih in razvoj infrastrukture je omejen - beri prvi odstavek. Enkrat sem zasledil, kako imajo Avstrijci veliko bolj izkoriščeno železnico proti nam. Pa tam na Semeringu zdaj nekaj kopljejo tunele in delajo na tem da bi nas počasi obšli. Tudi če je počasi, mi ne bomo dovolj hitri da bi se odzvali, na žalost.
    • Končno dobil in sestavil. Rabi kdo potopno fox transfere 175mm prodam za 300€ brez ročke. Ker mi je prevelika in sem že naročil krajšo. Nova je pri nas cca 500e
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.