Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 18 minutami je TiEn napisal:

Jst sm z mojim čiščenjem dpfja dobil ene 70+km na generaciji, tko da se definitivno pozna

Saj to je po moje glavni razlog za vse krajše razmake med regeneracijami. Pri meni je na začetku bila regeneracija vsakih 250 km se mi zdi, potem pa vse krajše. Sedaj sem na nekje vsakih 200 km, če je veliko mestne vožnje pa se spusti  tudi na 180-190.

Je pa res, da če tankam not famozno  super-duper omv  nafto se ta interval poveča na nekje vsakih 220-230.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 1 uro je Hixxy napisal:

 

Jah zna bit da se res preveč obremenjujem.

 

Podložke so bile menjane, EGR mi bo sčistil na naslednjem servisu pa mu bom rekel da še šobe pogleda.

 

Imam Forscan - 

Reg_dis - 85,5 km

PM_ACC_DsD - 4.58
PM_ACC - 4.56

PM_GEN - 2.18

 

Zlil sem v tank 

PRODUCTS.LIQUI-MOLY.COM

A combination of agents which cleans, disperses, protects materials and boosts the cetane number. The lubricity enhancer contained provides sufficient lubricity for diesel fuels low in sulfur. Due to the...

 

mogoče bo kaj pomagalo, zaenkrat ne kaže (porabil že skoraj cel tank)

Jaz bi probal tole zadevo. Jo vsi ful hvalijo in je namenjena prav za takšne, bolj zabite dpf filtre. Škodit ne more... 

WWW.IN2DETAILING.CO.UK

DPF Cleaner and Regenerator  - Aids...

 

 

 

Napisano (urejeno)
dne 5. 5. 2021 ob 7:44 je Brane napisal:

GMT-A DEL ima komplet verige z napenjalci , drsniki za 250 eur

0ila

seveda je ceneje če sam kupiš 

jaz žal rabim predračun vsega da vzamem hitrega ker je prišla višja sila in ni din din. 

Glede ketn nove generacije od leta 2019 maj, so ketne visoke kakovisti. 

So pa bojda ketne problem tudi pri nemcih in francozih.

Če avta ne sparas in voziš med 130 do 160 je večja verjetnost za kake težave. 

Kolega menjava ketne na 170000 saj dela mesečno 5200km.

Vidim da eni pišejo da jim papca 5.5l.

Dajte no nea ga serte. Ja če voziš 90km/h v 6brzini na 20km razdalje,pa z 1500 obrati. 

Popravljeno od Tine1966
  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
49 minutes ago, Alex said:

Jaz bi probal tole zadevo. Jo vsi ful hvalijo in je namenjena prav za takšne, bolj zabite dpf filtre. Škodit ne more... 

WWW.IN2DETAILING.CO.UK

DPF Cleaner and Regenerator  - Aids...

 

Sem že gledal zadevo, žal se je pri nas ne dobi, in2detailing isto ne pošilja

 

Gledal sem tole - podobna zadevščina:

WWW.KA3.SI

ČISTILO FILTRA TRDIH DELCEV

 

Tole je slika izpred 30 min - po končani regeneraciji:

185671488_504321727360392_4866994030044915976_n.thumb.jpg.da2ba8c7d938d5f676db3274f3ded7bf.jpg

Napisano

Drgac res skoda in obenem veliko razocaranje tale DPF. Mislim res wtf. Jest bi popizdil.

  • Začuden 1
  • Žalosten 2
Napisano
16 hours ago, Hixxy said:

Sem že gledal zadevo, žal se je pri nas ne dobi, in2detailing isto ne pošilja

 

Gledal sem tole - podobna zadevščina:

WWW.KA3.SI

ČISTILO FILTRA TRDIH DELCEV

 

Tole je slika izpred 30 min - po končani regeneraciji:

 

 

 

Probal sem oboje, pa še od k2 tudi. Zdej, da bi ti to spucalo delno zamašen filter malo dvomim, meni ga ni. Je pa res, da doda nekaj pri izgorevanju, vsaj kolikor sem opazil opazujoč na parametre med vožnjo, se parameter PM_ACC_DSD ne dvigne tako visoko, se pravi manj dimi. Je pa potem glavna varovalka še parameter PM_GEN, katerega pa mislim da na ta način ne moreš bistveno pretentat, ker ima sigurno neko varovalo zadaj, na koliko km se proces kljub vsemu sproži. 

 

Od prešnjega avta imam doma še ene par takih flaškic, in ga vsake par tisoč ulijem notri, zaenkrat b.p. pa čeprav nimam zdej idealnih voženj za dizla. No, ko pa zapnem prikolico, se pa takrat toliko bolje namatra, da včasih saje zgorijo tudi brez regeneracije 🙂

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano

Sej pravim, naslednja stopnja (pomojem še pred poletjem) je pucanje ERG-ja in vse okoli, če to ne bo pomagalo, gre cel DPF k Strajnarju

Napisano

Eno vprašanje... vsi govorijo o pasivni in aktivni regeneraciji. OK, aktivno vemo kaj je, kaj pa pasivna? Kolk dejansko moraš terat po AC, da ta poteka sama od sebe oziroma na kakih obratih mora motor laufat, da se zamašenost DPF-ja niža med samo vožnjo?

33112_1.png

Napisano
pred 19 minutami je Boss napisal:

Eno vprašanje... vsi govorijo o pasivni in aktivni regeneraciji. OK, aktivno vemo kaj je, kaj pa pasivna? Kolk dejansko moraš terat po AC, da ta poteka sama od sebe oziroma na kakih obratih mora motor laufat, da se zamašenost DPF-ja niža med samo vožnjo?

O tem pa prvič slišim. A to res obstaja. 🤔

 

 

Napisano

Seveda da obstaja. Nekatere znamke so imele to, ne vem če še imajo, ker mora biti posledično tudi filter oz cel sistem nekak prilagojen temu. Zdej, z normalno vožnjo tega ne moreš doseči. Eventuelno, če bi teral tam okoli 200, nikoli nisem toliko dolgo časa vozil tako hitro, da bi to dejansko potrdil, sem pa na temperaturi izpuha oz teh 2 senzorjev, ki jih dobim ven, videl, da bi znalo bit to dovolj. 

Jaz sem videl edinole pri vleki prikolice, in še to zgolj po AC in še to zgolj v kakšen daljši klanec, ko se temperaturej povzpnejo tam nekje okoli 500 stopinj, takrat se pa začne zmanjševat % napolnjenosti filtra.

 

Zdej fora teh aditivov je pa (tako piše) da tebi pri nižji temperaturi omogoča to žganje saj. Tega nisem še preveril, ali to drži ali ne .

Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Seveda da obstaja. Nekatere znamke so imele to, ne vem če še imajo, ker mora biti posledično tudi filter oz cel sistem nekak prilagojen temu. Zdej, z normalno vožnjo tega ne moreš doseči. Eventuelno, če bi teral tam okoli 200, nikoli nisem toliko dolgo časa vozil tako hitro, da bi to dejansko potrdil, sem pa na temperaturi izpuha oz teh 2 senzorjev, ki jih dobim ven, videl, da bi znalo bit to dovolj. 

Jaz sem videl edinole pri vleki prikolice, in še to zgolj po AC in še to zgolj v kakšen daljši klanec, ko se temperaturej povzpnejo tam nekje okoli 500 stopinj, takrat se pa začne zmanjševat % napolnjenosti filtra.

 

Zdej fora teh aditivov je pa (tako piše) da tebi pri nižji temperaturi omogoča to žganje saj. Tega nisem še preveril, ali to drži ali ne .

Jaz bom vseeno nabavil to čudo  dpf cleaning. Ja, naj bi delovalo tako, da se regeneracija začne izvajati pri precej nižji temperaturi in tudi prej naj bi se končala. Kot jaz razumem je to stvar, ki pospeši "gorenje" saj in naj bi bolj spucalo dpf. Seveda ga moraš začeti uporabljati preden se vse skupaj zabije. Pa še takrat nekateri zatrjujejo, da se lučka za dpf ugasne in naj bi avto zopet normalno deloval. Bomo videli. 

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Scr3am napisal:

Probajte tankat bencin mogoce bo kaj pomagalo 😅

Najprej morajo menjat avte....😁

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Najprej morajo menjat avte....😁

In kupimo benzinske  kosilnice? 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Ne. Kupis zanesljiv avto. Hitr greva pa cist enako :D

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Ja pod 500 stopinj ne bo izgorevalo, tako sem jst opazoval takrat na svoji, ko sem jo še imel. Zdej, da bi pa ta aditiv izpušne pline tolk "ogreval" pa močno dvomim, je pa to enostavno probat. Kot Spektr pravi, gledat tista, dva parametra oz. PM_GEN, če bo ta začel lezit dol in bojo stopinje v izpuhu v rangu 500 stopinj, potem zadeva dela :)
Bo kdo probal v soboto na poraba testu? :)

Napisano
Pravkar je 50keda napisal:

Ja pod 500 stopinj ne bo izgorevalo, tako sem jst opazoval takrat na svoji, ko sem jo še imel. Zdej, da bi pa ta aditiv izpušne pline tolk "ogreval" pa močno dvomim, je pa to enostavno probat. Kot Spektr pravi, gledat tista, dva parametra oz. PM_GEN, če bo ta začel lezit dol in bojo stopinje v izpuhu v rangu 500 stopinj, potem zadeva dela :)
Bo kdo probal v soboto na poraba testu? :)

Kako? A če je že kdo nabavil to žaubo? Jaz sem jo naročil pred kratkim v Angliji a bog ve, kdaj jo dobim. 

Zadnje čase so pošiljke bolj po polžje. 

 

 

  • 5 tednov kasneje...
Napisano
pred 56 minutami je Janez007 napisal:

Po menjavi olja (Dexelia 5W30) se mi povprečni interval med regeneracijami (neto interval) iz okoli 200km skrajšal, tako da so zadnji trije intervali med regeneracijami trajali:  135 km, 115 km in 154 km. 😲

Aha, in svizec ti je naredil ta servis, Alan Ford pa opral avto na koncu. 

 

 

Napisano

... a Bob Rock se je pa v DPF filtru zataknil? Ampak @Alex , saj ti vedno pljuvaš po Dexelii in v bistvu ti je to voda na mlin v promociji tvojih odličnih olj. Torej zakaj zdaj trolanje?

33112_1.png

Napisano

Saj vidis, da se je spet spravil na enega in provocira…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.