Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po avtocesti se peljes normalno 130-140 v šesti. Glede navora je fajn enakomerno pospesevanje ne sunkovito (kot si ze sam ugotovil zaradi ketne). G165 je neuničljiv ja samo potrebuje tudi malo pozornosti, peskanje in menjava ketne bo preventiva, sklopka pa je zgleda napaka na materialu in bom menjal aisin sklopko za luk. Saj drugace je super motor, pospeski niso dizelaski ampak se glihtako pripeljes 🙂

Če potrebuje kdo olje mazda 5w30 v sredo grem na servis in se bo ven spustilo olje ki je naredilo 4000km 🙃🙃🙃🙃 to bo čist motor 😁😁😁😁

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Pa kdo koga provocira? Pa kaj vam je? A ste vsi postali tako občutljivi, da bo morala priti moja mama zaradi nagajanje na govorilne ure k Jestu? 🤔 Pa saj nobenemu nič nočem. Z Janezom se v veliko stvareh prav v redu razumemo in ima tudi  smisel za humor. Dejte no, čim se kdo z vami v vsem ne strinja, takoj neka zamera, pa pihanje. A sem se kdaj jaz pritožil tebi Jest, ko kdo piše kake  neumnosti? 🤔


Slucajno sem opazil tvoj “cuden” odgovor Janezu v dveh temah… Ampak OK… ce se z Janezom dobro razumeta… potem je vse v najlepsem redu… Noben ni “specal”… in nobenemu ni treba hodit na govorilne ure… Samo napisal sem svoje opazanje… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Zakaj bi menjal ketno in preventivno peskal sesalne kanale. To zgolj iz firbca ali ? Prvic slisim, da bi imel katerikoli mazdin bencinar (ne glede na letnik izdelave)  probleme s ketno kaj sele, da bi bila utrgana. Sklopko sem pa pa tudi jaz menjal pri 230k km (prva generacija) , ampak tistih 250€ z delom vred je macji kaselj :). Trenutna druga generacija jih ima 240 k km pa sklopka u nulo grabi.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 58 minutami je Janez007 napisal:

Hvala za spodbudne besede. 👍 Ja res je servisiran več kot redno in vožen morda celo preveč nežno, od tega 90 % po avtocesti.

Glede tvojega priporočila @scania "na avtocesti ga stisni" imam dilemo. A to pomeni, da voziš pri veliko obratih v 5-ti ali pri manjših obratih v 6-ti? Verjetno je mišljeno, da se mašina bolj segreje in je zato izgorevanje saj boljše? Velik navor pa verjetno pomeni večjo obremenitev za verigo in krajšanje njene življenjske dobe (predvidoma se bo menjala pri 170.000 km).

 

Glede G165 pa sem na različnih servisih slišal, da je to neuničljiv motor, ki rabi samo redne servise, zato me je tvoja informacija presenetila. 😲

Javi se mi, ko boš kdaj prišel na obalo, greva na kako pijačo. Hkrati pa ti pokažem z mojim avtom, kako spucaš dpf filter. Malo heca. 😊

Resno. Ne prodajati dobrega   avta. Ko se ti prične regeneracija, ne se cijazitipri 1500 obratih, ampak zapelji na kako hitro cesto, avtocesto, in drži obrate veš čas nad 2000 obratov. Lahko tudi v peti brzini,če ne gre v šesti. Takrat se vse skupaj bolj segreje in hitreje se opravi regeneracija.

Pa tudi na splošno ima  ta motor raje bolj živahno, hitro vožnjo, da zadiha. Poizkusi še s tole stvarco.Cliješ v poln rezervoar goriva. Se pozna takoj že pri prvi regeneraciji. 

Še enkrat, ne kar takoj prodajati dobrega avta, poskusi voziti malo bolj dinamično in bo. 😉

 

 

Napisano

Pa to so še kar problemi s temi DPF-ji in dizli? Ne ciljam samo na Mazdo tuki. Človek bi pričakoval, da z leti vse skup nekak napreduje. Men se zdi grozno in bi se počutu kot suženj avtu, če bi se mi 2km pred domom neka regeneracija vklopla in potem bi se obračal na neke hitre ceste in AC. Po možnosti v končnici, po šihtu. To mi je prvi razlog, da na nek način ne upam kupit dizla.
A zraven se bom pa pretvarjal, da sem Keanu Reeves, v filmu Hitrost... če mi obrati padejo pod 2000, bom eksplodiral.

In zdej bo nekdo napisu ''zato maš pa Mazdo in ti je vožnja v užitek''. 😅

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 3 minutami je samSimon napisal:

Pa to so še kar problemi s temi DPF-ji in dizli? Ne ciljam samo na Mazdo tuki. Človek bi pričakoval, da z leti vse skup nekak napreduje. Men se zdi grozno in bi se počutu kot suženj avtu, če bi se mi 2km pred domom neka regeneracija vklopla in potem bi se obračal na neke hitre ceste in AC. Po možnosti v končnici, po šihtu. To mi je prvi razlog, da na nek način ne upam kupit dizla.
A zraven se bom pa pretvarjal, da sem Keanu Reeves, v filmu Hitrost... če mi obrati padejo pod 2000, bom eksplodiral.

Zadnjič sem govoril z mehanikom, ki na uradnem servisu šravfa BMW-je in se ubada s podobnimi popravili, kot pri Mazdah (čiščenje saj kolektorja, menjava verig, ..). Tisti, ki se pretežno vozijo na daljše proge (vsaj 20 km), težav z dpf menda nimajo.

Napisano (urejeno)
dne 12. 5. 2021 ob 13:33 je Hixxy napisal:

Vprašanje, ker počasi popizdevam -.-

 

Torej regeneracije se mi dogajajo na 70km - tako je tudi poraba nad 7.0

 

Kakšne so možnosti? Vozim na razdalje (Ajdovščina - Nova Gorica) - avtocesta 110 več ali manj.

 

Ko se regeneracija izvaja vedno počakam do konca (če se začne na avtocesti podaljšam pot, mojo in tudi mene to že kar živcira).

 

Avto ima 103k kilometrov, do sedaj je naredilo 810 regeneracij - če naredimo kalkulacijo je to na vsakih 130 km.

 

Hvala že vnaprej.

Evo še moja izkušnja. Enak tip motorja ampak malo starejši, ter 306k prevoženih.

Regeneracije je delal še pogosteje, poraba 7,8 l/100km. Lučka za DPF se običajno prižge na avtocesti po kakšnih 100 prevoženih km.

Injektorji so menjani, po parih različnih mojstrih, ki so poskušali odpravit napako, se zadnji od njih spomni da bi bilo dobro očisti EGR, ter sesalni kolektor. 

Po njegovih besedah, je bil zelo presenečen, da avto sploh gre, tako kot gre, glede na zapacanost, ki je vidna iz fotk.

Ampak na žalost, se je po čiščenju ponovno zelo hitro pričela prižigat lučka za DPF.

Ker mi je vse skupaj dok....o, jo sedaj preko aplikacije ugasnem in šibam dalje.

Delam pa tako dolge relacije (+500km) kot kratke.

 

Sedaj pa še vprašanje za mojstre:

Ali se da elektronski del EGR ventila kako stestirat če deluje pravilno?

Pojavil pa se je še problem z menjalnikom, meče iz 6-te prestave, kakšen je strošek popravila?

lp

i0000010.jpg

i0000011.jpg

Popravljeno od MBoki
  • Všeč 1
  • Žalosten 2
Napisano
pred 6 urami je MBoki napisal:

Evo še moja izkušnja. Enak tip motorja ampak malo starejši, ter 306k prevoženih.

Regeneracije je delal še pogosteje, poraba 7,8 l/100km. Lučka za DPF se običajno prižge na avtocesti po kakšnih 100 prevoženih km.

Injektorji so menjani, po parih različnih mojstrih, ki so poskušali odpravit napako, se zadnji od njih spomni da bi bilo dobro očisti EGR, ter sesalni kolektor. 

Po njegovih besedah, je bil zelo presenečen, da avto sploh gre, tako kot gre, glede na zapacanost, ki je vidna iz fotk.

Ampak na žalost, se je po čiščenju ponovno zelo hitro pričela prižigat lučka za DPF.

Ker mi je vse skupaj dok....o, jo sedaj preko aplikacije ugasnem in šibam dalje.

Delam pa tako dolge relacije (+500km) kot kratke.

 

Sedaj pa še vprašanje za mojstre:

Ali se da elektronski del EGR ventila kako stestirat če deluje pravilno?

Pojavil pa se je še problem z menjalnikom, meče iz 6-te prestave, kakšen je strošek popravila?

lp

i0000010.jpg

i0000011.jpg

To je tipičen primer, ko se ni sproti pravilno vzrževalo avta. Ni bilo pravočasnega menjavanja olja, pa čiščenja saj... Vsaj po moje. Lahko se pa motim. Če se ne dela sproti stvari se nalagajo in je potem problem. Sicer ima pa avto lepo število kilometrov. 

Z menjalnikom(problem 6 brezine) je imel podobne težave Beli. Tako, da poišči malo na forumu. 

 

 

Napisano (urejeno)

Uf, pri men je blo malo manj hudo 😬

 

Za kater tip menjalnika pa gre? Rocni ali avtomatski? Je blo ze kdaj menjano olje menjalnika? 

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 9 urami je MBoki napisal:

Lučka za DPF se običajno prižge na avtocesti po kakšnih 100 prevoženih km.

 

Kaksna lucka se pa prizge? Kolikor vem, Mazde nimajo indikatorja, kdaj se aktivira ciscenje... Lucka posveti samo ob nepravilnem delovanju DPF ali utripa takrat, ko je ze potreben obisk servisa ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dejansko se lahko prižge lučka DPF takrat, ko se nabere določena količina in če takrat upoštevaš to in počakaš da regeneracija opravi svoje, potem je ok. Mislim pa da takrat lučka gori, ne utripa.

Napisano

Ja... ampak takrat je filter ze poln ... Med normalnim delovanjem se lucka ne prizge ... in ni indikator tega, kdaj je ciscenje v teku ... 

 

 Mazda6_Navodila_za_uporabo__8FK7-EE-16F-SI_L_Edition1_web_OM_-_2016_pdf.thumb.png.84f779fac1abcb70a147387651b538bd.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 10 urami je Scr3am napisal:

Zakaj bi menjal ketno in preventivno peskal sesalne kanale. To zgolj iz firbca ali ? Prvic slisim, da bi imel katerikoli mazdin bencinar (ne glede na letnik izdelave)  probleme s ketno kaj sele, da bi bila utrgana. Sklopko sem pa pa tudi jaz menjal pri 230k km (prva generacija) , ampak tistih 250€ z delom vred je macji kaselj :). Trenutna druga generacija jih ima 240 k km pa sklopka u nulo grabi.

 

Vse skupaj bolj preventivno, saje bodo sigurno na sesalnih ventilih zaradi direktnega vbrizga, za ketno pa menjam na 200000km pa sem miren :) jaz sem tiste sorte ko vse menja enkrat predčasno kot je potrebno, samo da je ziher :) 

Napisano
3 minutes ago, Jest said:

Ja... ampak takrat je filter ze poln ... Med normalnim delovanjem se lucka ne prizge ... in ni indikator tega, kdaj je ciscenje v teku ... 

 

 Mazda6_Navodila_za_uporabo__8FK7-EE-16F-SI_L_Edition1_web_OM_-_2016_pdf.thumb.png.84f779fac1abcb70a147387651b538bd.png

Ja, je poln, ampak je poln toliko, da ga lahko samodejna regeneracija še ščisti. Če se pa pol še malo zajebavaš, pa ne gre več in je treba na tester.

Napisano

Jaz sem to lucko pri prejsnji sestici videl samo takrat, ko sem zalaufal avto (ko zasvetijo vse lucke za kontrolo delovanja)... nikoli pa med voznjo ... zato tudi pravim, da ta lucka posveti takrat, ko je ze nekaj narobe... Zato me cudi to, da je napisal, da se lučka za DPF običajno prižge na avtocesti po kakšnih 100 prevoženih km

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem jo na šestki prve generacije, potem ko so bile neke težave z eno izmed DPF sond...Svetila je toliko časa, dokler nisem opravil regeneracije do konca. Ne spomnim se pa zdej točno ali je bilo pred menjavo sonde ali že prej..

Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Alex napisal:

To je tipičen primer, ko se ni sproti pravilno vzrževalo avta. Ni bilo pravočasnega menjavanja olja, pa čiščenja saj... Vsaj po moje. Lahko se pa motim. Če se ne dela sproti stvari se nalagajo in je potem problem. Sicer ima pa avto lepo število kilometrov. 

Avto je bil pri ca. 240k kupljen pri pooblaščenem zastopniku. Prejšni lastnik ga je tam pustil z razsutim motorjem (znana težava), tako da bi naj bila samo glava od starega motorja, vse pod glavo pa novo. Menda je bilo materiala za 7k € (možno da z njihovim delom).

Prve dve vožnji v Nemčijo,po nakupu, so bile brez problemov. Nekaj mesecev kasneje, se prične prižigat "lučka" (opozorilo na displaju armaturke), "DPF-Inspection requierd".

Po nekaj obiskih pooblaščenega servisa, parkrat menjan tlačni in diferencialni senzor, sem zaključil z pooblaščenim servisom. Enkrat sem bil tam 3x v enem tednu. Seveda denarnica precej bolj prazna.

Prvi mojster po pooblaščenem servisu, po nekaj metrih probne vožnje, ugotovi težavo z injektorji. Pri močnem pospeševanju so se pojavile vibracije na volanu.

Mojster nekaj uredi okol tega, vibracije se ne pojavljajo več.

Čez nekaj časa se "DPF-Inspection requierd" ponovno prične prižigat. Naložim aplikacijo in pričnem sam brisat.

Nekaj sem še kasneje poizkušal okol tega, ampak za zdaj brez uspeha.

Tudi po čiščenju EGR in kolektorja, se je "lučka" pričela prižigat. 

Občasno se prižge še "Soot accumulation too high", ta me bolj skrbi, ampak se samo ugasne po 5-30 min vožnje.

Pač glede na prevožene km, sem počasi začel dvigovat roke od tega avta, potem pa par postov nazaj najdem, informacijo iz tujega foruma da je podobna težava bila odpravljena z popravilom ali menjavo elektronike EGR.

 

 

 

 

 

 

 

Popravljeno od MBoki
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Prve 3 intervale sem vozil jaz, zadnjega pa druga 2 šoferja 😉

Spremljati sem začel tudi porabo (zadnjih 2.000 km). Po števcu 5,9, po izračunih pa dobrih 6,1

To je že bolje. Kako pa si vozil ta zadnji interval? Avtocesta? Koliko je bila povprečna hitrost in obrati? Namreč, tej motorji ne marajo preveč počasne, konstantne vožnje okoli 1500obr. /min v kaki šesti brzini. A si ga kaj  "spucal" kot sem ti predlagal?🤗

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mamujimjebem   Na območju Kamnika in Komende onesnažena pitna voda | 24ur.com WWW.24UR.COM Zaradi onesnaženja pitne vode je na območju občin Kamnik in Komenda obvezno prekuhavanje vode, je sporočilo Komunalno podjetje Kamnik.  
    • È ja, Boss spreminja počasi svoja prepričanja. Še malo in tudi kak SUV ne bo več tako slaba rešitev, kot je trenutno. 😊
    • Super, hvala za informacijo.   Si ne bi nikoli mislil, ampak dejansko zveni logično.
    • Pa sej se brskalnik ne motijo med seboj. Zakaj ne bi imeli več nameščenih vzporedno. Večino imam najraje Firefox seveda z addblockerjem. Poleg Firefoxa pa seveda tudi Brave po moje že kake 4 leta. 
    • Sori vsem, da je trajalo, da vam odgovorim.    Avtoličar iz MS je imel takoj odgovor na tole uganko: razbarvanje je povzročila prevleka proti toči. Ker smo jo dali na rahlo moker avto, je bila voda ujeta pod prevleko, na vročini je zavrela in uničila barvo.💀  Reakcijo razbarvanja pa je nato sprožil prvi dež, ko je razgret avto stal na soncu.    Rešitev je paroprepustna prevleka.    Avto je bilo treba v celoti prebarvat.    Se pa to najpogosteje zgodi na rdečih lakih. Go figure.    Mogoče bo informacija komu v pomoč    LP   J       Go figure. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.