Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 13 urami je vzupan3 napisal:

Nekaj podobnega sem že bral in takrat je bilo rečeno, da lahko v teh primerih mašino spravi v fazo samo uradni servis, ki ima uradno Mazda orodje za to. To orodje naj bi bilo sicer izjemno drago (10k), tako da tudi Pelko tukaj ne pride v poštev. Je pa to informacija iz druge roke.

Pomoje bi bilo najbolj na mestu, da tule dr. Pelko pove, ali je zmožen takšnega popravila ali ne. Kolikor ga poznam, se nikoli vnaprej ne vda, razen rotacijski motor, tisto je rekel, da ne obvlada. :) 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Brane napisal:

Lahko preveriš tudi po  partizansko,prvi bat v zgornjo mrtvo točko,pokrov ventilov dol , odmične imajo  vtore ki morajo biti poravnani lahko daš šubler namesto orodja 

Hvala za nasvet, po partizansko sem že naredilo in očitno ni ok. Torej na odmičnih gredeh, sem si označil po 1 zob in ju potem pri vgradnji postavil nazaj na približno isto pozicijo, ker brez orodja ne morem reči, da je bilo sigurno točno postavljeno.

Bolj kot premišljujem večja je verjetnost (ker nimam orodja), da sta odmični gredi za kakšno stopinjo navzkriž z glavno gredjo (tako kot si ti @Brane že omenil) in motor torej ni v fazi...

 

Ima slučajno kdo takšno orodje doma in živi med Mariborom in Celjem?

48170.png

Aja, še to. Odmični gredi nista isto dolgi, zato ne morem uporabiti šublerja ali drugačnega "flohajzna" namesto orodja..

Popravljeno od x-layer

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
dne 7. 12. 2025 ob 14:09 je x-layer napisal:

Hvala za nasvet, po partizansko sem že naredilo in očitno ni ok. Torej na odmičnih gredeh, sem si označil po 1 zob in ju potem pri vgradnji postavil nazaj na približno isto pozicijo, ker brez orodja ne morem reči, da je bilo sigurno točno postavljeno.

Bolj kot premišljujem večja je verjetnost (ker nimam orodja), da sta odmični gredi za kakšno stopinjo navzkriž z glavno gredjo (tako kot si ti @Brane že omenil) in motor torej ni v fazi...

 

Ima slučajno kdo takšno orodje doma in živi med Mariborom in Celjem?

48170.png

Aja, še to. Odmični gredi nista isto dolgi, zato ne morem uporabiti šublerja ali drugačnega "flohajzna" namesto orodja..

Če potrebuješ uradno procedruo z autodate mi pošlji na zs podatke od avta in ti pošljem.

Napisano

Evo, zopet se oglašam.

Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani:

IMG20251213101352.jpg

Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi:

IMG20251213103030.jpg

Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala.

Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne.

Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin.

Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...

 

Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo?

Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣

Napisano (urejeno)

Zdravo.

Poročam naprej...

Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz).

Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig...

Stanje v enem od cilindrov:

2025-12-15  17h 46m 50s___1_s.jpg

 

Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.

 

Vseeno hvala vsem za nasvete!

Popravljeno od x-layer
  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
  • Hvala 1

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Kot zanimivost; pred leti mi je med vožnjo "zakuhal" 318i, letnik 2001, pa je potem dr. Pelko urejal zadevo in med drugim je pri sanaciji predlagal testiranje glave motorja, da ni slučajno počena. Pa je to naneslo dodatnih 60eur, če se ne motim. Sem rekel, če se mu zdi res potrebno, pa je rekel, da ne misli zastonj vsega tega postopka izvajati in na koncu ugotovit, da je pa itak glava počena. Kar želim povedat, da očitno pri teh posegih NI bližnjic in raje dati nekaj več cekinov že v štartu in si potem prepričan, da bo mir v prihodnje. 

 

P.S. takrat glava ni bila počena, ampak dr. Pelko ni nek hazarder in ima raje 100% potrditev, preden se loti sanacije težave. :) 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 16. 12. 2025 ob 22:54 je x-layer napisal:

Zdravo.

Poročam naprej...

Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz).

Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig...

Stanje v enem od cilindrov:

2025-12-15  17h 46m 50s___1_s.jpg

 

Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.

 

Vseeno hvala vsem za nasvete!

A glavo ste jemali dol? Verjetno da zaradi menjave obročkov. Ravnost glave je potrebno preveriti stalno ko se vzame dol ker ko jo jemlješ dol je ne moreš odvti vseh vijakov na enkrat in ko odviješ delno jo lahko malo potegne. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Spet priklanjanje Bruslju (bolj papeški od papeža), zakon je bil kolikor razumem pred kratkim na hitro sprejet pod našo čudežno vlado... Pa kdo te lahko prisili, da daš na svojo bodočo novo hišo s svojim verjetno težko prigaranim denarjem, žal zaenkrat potencialno zelo nevarno požarno "preprogo". Sončna elektrarna ima kar precej gorljivih materialov (večina sploh ne ve da to lahko gori) in težko pogasiš. Je bilo že kar precej primerov požarov sončne elektrarne tudi v Sloveniji, pa hitro to pometejo pod preprogo. Seveda če tega ne veš, te prepričajo, da ni nevarno, pa da so njihovi monterji strokovnjaki itd. Po navadi tudi večina sploh ne ve, da moraš elektrarno tudi vzdrževati (kontrolirati), mislijo da daš gor pa da bo večno, še avte vozimo vsako leto na servis. Tako da zaenkrat je na žalost to kar riziko za privat hišo, vsak se pa na koncu sam odloči ali bo sprejel. Zna biti tudi problem in zavajajoče, ker večini ljudi to ni predstavljeno in se ne zavedajo potencialne nevarnosti. 
    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.