Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

@Z M A J da to je tisto, kar tudi mene mu?i. Je pa tako, na Mazdi sem zamenjal cca 80kkm sklopko in vzrajnik, naredil velik servis cca 60kkm in uredil manj?e nepravilnosti. Recimo cca 3 meseca nazaj sem jo odpeljal mojstru v Grosuplje, da mi je pokrpal eno luknjo v podvozju in pobrusil ter prebarval podvozje, da bo podvozje zdr?alo ?e kak?no zimo, saj sem bil padel na tehni?nem pregledu. Avto je star in ima +360kkm prevo?enih...nvm verjetno bo res ?el kar do bli?njega odpada :/.

@mazdaman rjav je, saj je Mazda :D. heh podvozje je bogo, bilo je sanirano vendar dale? od tega da bi bilo tipitopi. Rabljen bat, hmmm le?aje na glavni gredi in obro?ke bi pa vseeno moral zamenjati?

@Aless razumem ampak v?eraj sem klical na A-Cosomos za informativno ceno bata in obro?kov. Cene brez ddv so za bat okoli 550? in obro?ke 400?. Me je kr stisnilo zakaj tako dragi obro?ki vendar dobi? komplet za vse 4 cilindre. ?e se pa da kje na internetu dobiti ali kak?nem Potokarju, samo batne obro?ke za enega pa se nisam pozanimal.

@Boss dobro napisano in ?e bi dobil v delujo?em stanju jurija ? zanj bi bil ve? kot zadovoljen. Saj ima opremo (webasto, bose, navi, ?ibedah, kljuko...) ampak leta leta :D. Po delih ga ne bi prodajal, ker ?raufam bolj ali manj na dvori??u in ?e sedaj zgleda kot nek "ciganluk"...tako da ideja da se proda po delih je super vendar zame bolj kot ne neizvedljiva (beri:sosedje :D)

@Scr3am hmmm. Bom poklical da vidim kako je z batom, ?e je kdo sploh pripravljen posamezno prodat. Ampak vse skupaj bo naneslo: tesnilo glave in ostale maleknosti 100? (Potokar), bru?enje glave 30? (Zupan?i?), bru?enje ventilov in sede?ev (nvm to?no ceno, to je zgolj moje predvidevanje) 160?, obnova trubine (luft v osi, ob?uti se z roko, nisem je pa dal ?e pregledat-CSS) ca. 200?, olje, oljni filter 50? (Potokar). Vse skupaj 540?. Potem pa ?e bat, obro?ki in le?aji, lahko ra?unam sigurno ?e na 150-200?. Pa smo na cca 700?. Ne me narobe razumet vendar se resno spra?ujem ?e se mi spla?a. Imam nekaj ?raufanja za sabo od motorjev do avtov ampak se spra?ujem ali je vredno..hmm :/

 

Hvala dru?ba za hitre odgovore in priporo?ila :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pelko ali njegov sosed (?tefan), bi utegnila imet precej rezervnih delov za ta tvoj Wagen. Vpra?aj! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Hvala za informacijo, zakaj bi bla le posledica tega? Cca pol leta nazaj je mehanik meril in naj bi bil 70% zmogljivost..

Akumulator vcasih enostavno 'umre' in sicer brez predhodnih znakov. Tukaj ni nekega pravila oz. kdaj pride tudi do nepredvidenega.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za informacijo, zakaj bi bla le posledica tega? Cca pol leta nazaj je mehanik meril in naj bi bil 70% zmogljivost..

Sem imel enak avto in enake simptome, ko je akumulator mrknil in sem dal novega, so te?ave izginile. Tudi na servisu so me na to opozorili.

?e ima? mo?nost probati drug akumulator, probaj ?e to, preden gre? v nakup novega.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pozdrav vsem;

 

Imam vpra?anja za g. Pelkota - prosil bi. ?e mu  lahko nekdo posreduje:

Vozim M6:

Model: Mazda6 Sport Karavan Diesel.

Tip: Mazda6 Sport Combi CD140 TE Plus.

Leto izdelave: 2008. Prostornina

motorja [cm3]: 1998. Mo? motorja [kW]: 103.

Nosilnost [kg]: 565. Registriranih mest: 5. ?tevilo vrat: 5.

?t. ?asije: JMZGH19D601159644

prevo?enih 285.000 km 

 

Te?ava:

  • pu??ati mi je pri?el intercooler, potrebna bi bila menjava;  najraje bi videl, ?e ima na zalogi kakega rabljenega, ker so novi precej dragi.
  • pri speljevanju mi nekaj v motorju "zabruma", potem pa pri vi?jih obratih neha, pojavi se spet pri ni?jih obratih; a je mo?no, da je to povezano z intercoolerjem? bolj se mi zdi, kot da kak kos plastike ni privit, mogo?e pokrov?
  • zavorne plo??ice za pobrusiti: pred kratkim sem menjal diske in zavorne plo??ice; po menjavi naredil cca 15.000km; sedaj mi je  pri zaviranju pri?elo tresti; 

 

Hvala  :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?na je okvirna ?ivljenska doba vodne ?rpalke, na motorju 2.5i pri Mazdi 6 FL L.2010? Oziroma pri katerih km,jo je najbolje preventivno zamenjati?

Menjas ko crkne. Se ne menja preventivno. Drgac imam pa jest trenutno 215k km pa je se original. Prejsna sestka ima tudi se original pa ima 340k km... Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Majavko, sem pravkar Simonu Pelku poslal in bom tule prilepil njegov odgovor, ko ga prejmem.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ODGOVOR;

 

Pozdravljeni

Intercoler zal rabljenega ni samo nov cena je pa okrog 200 eur
Pri speljevanju ki ropota je posoda zracnega filtra z notranje strani popustila plastika je potrebno samo vijak privita da je plastika fiskna potem bo to ok
Zavorne plo??ice ce se bodo pobrusile bo avto se vedno tresel pri zaviranju potrebno bo brusiti diske potem bo ok
Lps
 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo, najprej bi se zahvalil Simonu in ekipi za kvalitetno storjen servis - hitro in kvalitetno in tudi cenovno ugodno  :jupiii:

 

Samo pozabil sem na menjavo filtra zraka  :zvizga: - zanima me kateri filter zraka priporo?ate - Bosch, Mahle, Mann? Cenovno so vsi tatm tam, samo K&N izstopa :)

 

Najlep?a hvala za odgovore.

 

Lep pozdrav,

Jernej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

K&N je kolko vem oljni filter zraka in je z njim cela zejebancija, kolikor sem bral po tujih forumih (pa? potrebuje vzdr?evanje). Za ostale pa tudi mene zanima, js ga bom vrjetno tudi zamenjal, starega sem spihal ampak je vse tak zapacano, da brezveze.

 

PS: Pa pol le napi? kaj si kupu pa kje ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pelko ima ponavadi teden do 10 dni ?akalne vrste (trenutno je tudi zelo okupiran z menjavanjem gum), tako da ra?unajte s par dnevi zamika. Kontakt najla?je klic ali sms na gsm; 041 667 335 (Simon).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Zdravo. Cca. 14 dni nazaj (?etrtek pred prazniki) sem bil pri Pelkotu, menjal je olje filter, zavorne itd...super odnos, super fantje je pa sedaj en manj?i problem?i?...

 

Olje je bilo na 20% na ra?unalniku (flexible). Ponastavil je na 100%, sedaj mi pa zaslon?ek na armaturki javlja oil change due vsaki? ko v?gem avto. Na centralni konzoli je ?e vedno na 100%. Prosim za pomo?. Najlep?a hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.