Jump to content

Recommended Posts

Že samo verigo se da dobiti skoraj pol ceneje. Pa zna bit, da je še boljša kot original. 

https://www.autodoc.si/swag/10286990

 

  • Like 2

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kaj že vemo kaj je bilo?  Se mi zdi da je vedno več novih članov ko samo nekaj rabi potem pa jih več ni. Če smo bili toliko dobri da smo si vzeli čas in premislili, bi bilo vsaj toliko pošteno da

Tem novim zvanim ketnam se reče verižica. Drugače pa bencinar skyactiv G nima problemov z verižico ker tudi navora nima nič v primerjavi z dizlom. Saj če boš dizla vozil ko po jajcih in nikoli pohodil

Tien pa to je mazda. Lucka se vcasih vklopi da samo vidis ce dela in kako zgleda ko gori. Preventiva 😁😁😁😁

Posted Images

pred 3 urami je Brane napisal:

GMT-A DEL ima komplet verige z napenjalci , drsniki za 250 eur

 

katera pa? Da le ni kak FAI, sm že dost slabega slišu za njih

Link to post
Share on other sites
pred 3 urami je Brane napisal:

GMT-A DEL ima komplet verige z napenjalci , drsniki za 250 eur

Normalna cena. Vse kar je več je odiranje stalnih strank na uradnih servisih, ki itak pustijo pri njih že tako preveč denarja. 

  • Like 2

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
pred 1 uro je Alex napisal:

Normalna cena. Vse kar je več je odiranje stalnih strank na uradnih servisih, ki itak pustijo pri njih že tako preveč denarja. 

 

Autodoc ma to za 150€

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
pred 2 minutama je Deeyan napisal:

 

Autodoc ma to za 150€

 

 

+ 120€ veriga. Pa primerjajte cene z uradnim servisom. In tam ti zopet vgradijo originalno, ki je polom od verige. 🤪

  • Like 1
  • Sad 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
dne 4. 5. 2021 ob 9:16 je Brane napisal:

Jermen se ne kontrolira po napisih na jermenu.Bili so primeri ko je imel jermen 500000 km pa je bil vsa popocan od starosti, napisi pa kot novi-zato se gleda tudi starost jermena npr.120000 km ali 72 mesecev.Ponavadi cvilijo ob zagonu micro jermeni  in ne zobati. Cvilijo pa vglavnem tisti ki nimajo avtomatskega napenjalca in ga moraš naknadno nastavit ker se jermen raztegne.Razlika v dolžini novega in starega jermena je zanemarljiva zato pa ima avtomatski napenjalec, saj se vsaka stvar ki je v uporabi raztegne

Bom poizkusil razločno in bolj počasi napisati.  In rad se argumentirano pogovarjam, zato tudi prilepim slikice.

- ne vidim, da sem kje kakorkoli omenjal, da se jermene kontrolira po napisu. Sem želel dati samo primer, kako jermen ne trpi ob pravilnem in predpisanem postopku menjave;

- si ti menjal in spremljal jermen 500000km ali je to po sistemu rekla kazala? Je bila kilometraža dokazljiva? Ne trdim, da je to nemogoče.

- nisem omenjal kateri jermen cvili. Sem na splošno omenil, da je cviljenje jermenov posledica nepravilne menjave/montaže. In ti lahko iz prve roke povem, da tudi pri avtomatskem napenjalcu in nepravilni montaži jermen cvili kot zaklana mačka.

- res je, razlika v dolžini je praktično nična. Problem pa se potem zopet pojavi, ker ni ustrezna menjava. In se tu pojavi pravilo iz OŠ, kjer so nas učili, "napake se seštevajo". To se potem odraža v čudnem delovanju motorja. Pojavi se naenkrat, prej pa tega ni bilo. In to je ravno zaradi pojava raztegnjenega jermena, ker se te razlike ne izniči. NE uporabi se ustrezno orodje, neustrezen postopek, ampak samo stari jermen dol in kakor stojijo pozicije jermenic, novega gor. In voila, zamik je tu in s tem tudi zamik časov med posameznimi takti motorja.

 

Vse je preveč na potrošništvu in komercialne obljube na long life olja, 3 cilindrski motor namesto 4, s tem ful prihraniš ker menjaš na interval 1 svečko manj in bla bla bla... Ljudje pač kupujemo popuste. In tak so tudi mehaniki potrošniško naučeni, vse se samo menja. Ni več popravil. Kmalu bo mehanik moral biti računalničar. In včasih so na šoli za mehanike imeli vsaj 1 leto strojne elemente, da so jih seznanili s strojništvom. Potem so pa še to ukinili. Ne vem ,katerega leta, ampak mislim da so že takrat opuščali, ko sem jaz hodil v šolo. Zato mi je včasih kar čudno poslušati razlage mehanikov, mi smo pa na strojni fakulteti in s preizkušanjem na dinamometrih dobili čisto drugačne in dokazane rezultate.

 

Sem zašel, vem. Začel sem pa samo s tem, ko sem rekel, da je bolj pomembno menjati periferijo okrog jermenov kot jermene, ne pa menjati jermene in pustiti staro/rabljeno periferijo. Kar mehaniki radi prodajajo pri preventivnem servisiranju ob nakupu rabljenega avta. Mi bi pa seveda radi varčevali tudi pri vzdrževanju. :)

 

Za konec pa še moja slikica, menjava jermenov, napenjalcev in ležajev pa ne.

 

PB100112.JPG

PB100113.JPG

PB100114.JPG

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.