Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 minutami je Jest napisal:

Nutrije si pozabil omenit 😁 … pa opankarja ;)

Zokilandiranje in nutrijaštvo sta že všteta v omenjeno in verjemi mi da samo še pravi zokilanderji kupujejo EV in hibride ter s tem podpirajo ostale neumnosti kot je npr. skladba kjer drugega ne znaš kot ponavljati svoje ime 

 

 

 

Napisano

Ha,ha,ha🤣...bodo zvili in obrnili kar se bo dalo,samo,da bi EVji izpadli bolje k ICEji.

Kot pr levičarjih...ko reče,da je zunaj sončno,moraš prec vstati in preveriti,k ziher laže🧐 

 

SLO-TECH.COM

V mrzlih zimskih dneh imajo avtomobili več težav z vžigom, električni avtomobili pa tudi s polnjenjem baterij. V ljudski...

 

Napisano
pred 35 minutami je skritikrt napisal:

Ha,ha,ha🤣...bodo zvili in obrnili kar se bo dalo,samo,da bi EVji izpadli bolje k ICEji.

Kot pr levičarjih...ko reče,da je zunaj sončno,moraš prec vstati in preveriti,k ziher laže🧐 

Vse je odvisno koliko zaupaš vremenarjem in radijskim postajam katere jih plačajo, saj na vsaki govorijo drugače ;)

 

Pravijo da so tudi švedinje hot, a realnost je popolnoma drugačna.

Blondinke imaš tudi v Dolini Šentflorjanski, mar ne?

Zaradi tega ne rabiš iti v Skandinavijo oziroma na Baltik, ampak imaš vse servirano tu na Balkanu. 

Napisano
pred 29 minutami je DonFelipe napisal:

Vse je odvisno koliko zaupaš vremenarjem in radijskim postajam katere jih plačajo, saj na vsaki govorijo drugače ;)

Narobe si me razumel. Nisem mislil vremenarje,ali radijske in TV postaje😉

Napisano

Sicer je link ze v drugi temi... bolj pa sodi v tole... da se vsaj malo razblinijo tiste "govorice", da EV pa v zastoju pozimi pogori na celi crti ... 

 

SIOL.NET

Eno najbolj mrzlih noči zadnjih let sem preživel v električnem avtomobilu. Ni me zeblo, pri 20 stopinjah Celzija v notranjosti avtomobila sem prijetno spal. Koliko energije za ohranjanje toplote za...

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak , pazite, to so Tesle.

 

V finalu izbora za SLO avto leta je bil "britanski"  MG 4, ki pa, zanimivo, ima gretje baterij samo v najvišji stopnji opreme luxury.

Kolk greste stavit? Ker ne bo šuškov, bodo po letu 35 pri nas večinoma kupovali kitajce. In to ne v luxury izvedbi. In potem bo polno enega čudenja zakaj rikša ne dela pozimi. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 13 urami je Jest napisal:

Sicer je link ze v drugi temi... bolj pa sodi v tole... da se vsaj malo razblinijo tiste "govorice", da EV pa v zastoju pozimi pogori na celi crti ... 

 

SIOL.NET

Eno najbolj mrzlih noči zadnjih let sem preživel v električnem avtomobilu. Ni me zeblo, pri 20 stopinjah Celzija v notranjosti avtomobila sem prijetno spal. Koliko energije za ohranjanje toplote za...

 

 

 

Absolutno pogori na celi črti.

 

Primer vestnega voznika Tesle Model 3 z 62kWh nazivne kapacitete baterije, ki ohranja baterijo v top kondiciji in jo polni le do 80%. No in ta se v teh mrzlih dneh odloči, da bo šel iz Lj v Mb, cca 130km poti. Tesla obljublja vsaj 300km dometa s to baterijo tako, da bi do Mb moralo biti absolutno dovolj.

 

No pa začnimo 62kWh baterija ima dejansko uporabno kapaciteto le 57kWh in ker jo vestni lastnik polni le do 80% je bilo ob štartu v Lj za 46kWh energije shranjene v baterija. Štarta lepo po predpisih s 130km/h. Poraba pri tej hitrosti je okoli 20kWh/100km a ker je strašno mraz je potrebno dodati še vsaj 25% gor za ogrevanje baterije na najbolj idealni temperaturi in seveda tudi notranjost avta samega.

 

Tako, da rečmo, da je realna poraba ob takih razmereh tam nekje okoli 25kWh. Pelje se cca 100km in naleti na snežni metež in na zasneženi cesti je povprek obrnilo in zagozdilo enega profesionalca s šleperjem in zlizanimi gumami. V glavnem zastoj. Ob zastoju je imela Tesla še 21kWh baterije na zalogi, kar bi za zadnjih 30km vožnje moralo biti popolnoma dovolj.

 

No ker naši vrli marsovčki v snežnem metežu nikakor ne najdejo zastoja še manj pa zagozdenega kamiona se ta iskalna in reševalna akcija konča šele po sedmih urah čakanja. Da naš protagonist ne bi zmrznil je ves čas ogreval Teslo in glede na opise v članku zgoraj porabil cca 15kWh baterije tako, da je revežu ostalo le in samo 6kWh s katerimi ne more naredit zadnjih 30km in zdaj ihtavo išče polnilnico v Slovenski Bistrici ter mu srce divje razbija ali se bo le izšlo al bo treba osramočeno priznat, da ta pot kljub vsej njegovi previdnosti ni bila dobro zamišljena.

 

 

No taisto pot se je recimo odpravil recimo en z dizelsko Mazdo 6 s sankami na strehi (rečmo mu kar Boss, da bo lažje), ki je pri tankanju bolj take sorte, da je verjetno nazadnje tankal 1x pred deset dnevi in ma cca v tanku samo še enih 20litrov goriva oziroma  cca 40% tanka. Ker je mal neredne sorte mu pač dol visi za priprave na tako pot.

 

Isto po 100km naleti na zastoj in je tja prišel s 14litri goriva še v tanku. Po 7 urah čakanja in laufanja motorja je pokuril še dodatnih 4litre in, ko se je sprostilo je imel v kestlu še 10litrov, kar je vrh glave za zadnjih 30km vožnje pa še vedno se mu ni prižgala lučka za gorivo saj mu kaže še za 140km dometa ko pride na cilj v Mb.

 

 

Kaj hočem povedat - pri BEV-ih je kapaciteta zaloge energije tako majhna, variable , ki povečujejo porabo pa tako velike, da tudi pri avtih, ki imajo nadpovprečne baterije je lahko že pot med Lj in Mb cela avantura v stilu Camel Trophya, ker ti lahko že en nepredviden dogodek totalno zaserje že tako posran dan. Pri ICE tega ni niti približno saj bi ob polnem ne prav velikem tanku, kot ga ima Mazda 6, naredil tri take tripe LJ-Mb in še nazaj pa četudi bi v vsakem stal že 7 ur v snežnem zametu.

 

  • Všeč 5
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Mraušk Mčk napisal:

V finalu izbora za SLO avto leta je bil "britanski"  MG 4, ki pa, zanimivo, ima gretje baterij samo v najvišji stopnji opreme luxury


Kolikor vem, imajo “battery management” (torej ogrevanje ali hlajenje baterije) vsi… Kar je sele pri opremi Luxury, je toplotna crpalka za ogrevanje kabine… Nizje razlicice opreme imajo elektricni grelec (PTC)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Model za “EV haterje” ;)

 

image.jpeg

  • Haha 6
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 22. 1. 2024 ob 14:20 je Mraušk Mčk napisal:
WWW.RTVSLO.SI

Vozniki električnih vozil Tesla se v času, ko je ZDA zajel hud mraz, spopadajo s kopico težav. Družbena omrežja so preplavili posnetki...

 

Meni je kolega s Teslo povedal, da je tak, ker so nesposobni.

 

Baje so polnit šli hladno baterijo in potem jo polni doooolgo.

Je rekel preheat daš in potem polnit, pa polni normalno.

Napisano
pred 13 urami je godlike napisal:

Je rekel preheat daš in potem polnit, pa polni normalno.

 

Kako pa to narediš na klasični tankšteli. Jaz sam vtaknem cev v tank pa je v parih minutah fertik. A bi moral kakšen preheat dat al pa kej zakurit spod, da bi šlo hitrej. 🤪

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

Pri tebi je druga skrajnost: ko je zunaj +40°C, moraš predhodno malo ohladit rezervoar, da ne izhlapi, preden priteče vanj. Sploh, če ni dizel...

Napisano
pred 14 urami je godlike napisal:

Meni je kolega s Teslo povedal, da je tak, ker so nesposobni.

 

Baje so polnit šli hladno baterijo in potem jo polni doooolgo.

Je rekel preheat daš in potem polnit, pa polni normalno.

In si mu verjel?

Pa,a veš,da so tudi polnilci crkavali...al ker niso dobili dovolj elektrike al kaj-ne vem,a seveda bi se vsi gor obesili-enkrat pač zmanjka,k bi vsi cuzali...

Pa dajmo predpostavljati,da prideš do polnilnice z 10% baterije...po dolga vrsta oz. ne veš,kdaj bo prosto zate...zunaj pa -14 stopinj.

Al se boš malce grel,da ti "tič" ne zmrzne,al boš "preheat-al" baterijo ne vedoč,kako dolgo boš moral še čakati...ker domnevam,da to predgretje ne dela na bencin,diesel ali plin🧐...in tudi če imaš vgrajeno TČ-tudi ta ne zmore "čudeža".

 

Mislim,da ni potrebe nekaj filozofirati in predpostavljati...ko je prazna baterija,je prazna baterija...pol pa tudi če "odkleneš" še tistih par %,kolikor je "do čist do konca prazna",ker tudi tistih par % je v mrazu manjših!

Enkrat je "konec veselja",pa obračaš kakor hočeš-moraš poklicati avtovleko,ker ti kantica bencina v prtljažniku nič ne pomaga.

Pa ne bom sedaj o izgubljenem času...naj to Kirk-legenda ponovi.

 

 

Napisano

Use j to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn. Mrbit zato, k sm kmet an s hribu doma...

 

Vozilo, ki ima motor z notranjim izgorevanjem, ima bistveno več sestavnih delov in precej teh delov je bistveno težje izdelati in so precej občutljiva kot pa vozilo, ki ima elektromotor in baterijo. In vendar je električno vozilo dražje za nakup, dražje za vzdrževanje in več se kvari...

 

Ne zastopm...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Noja… kvari se vecinoma elektronika… pri vseh… ne samo pri EV … za vzdrzevanje pa dvomim, da nevem, ce je EV drazje… Ampak ja… fajn se bere take zadeve.. sploh tistim, ki ze privzeto ne marajo EV ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 29 minutami je Slivka napisal:

Use j to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn. Mrbit zato, k sm kmet an s hribu doma...

 

Vozilo, ki ima motor z notranjim izgorevanjem, ima bistveno več sestavnih delov in precej teh delov je bistveno težje izdelati in so precej občutljiva kot pa vozilo, ki ima elektromotor in baterijo. In vendar je električno vozilo dražje za nakup, dražje za vzdrževanje in več se kvari...

 

Ne zastopm...

@Boss pravi da ni res :D 

pred 11 minutami je Jest napisal:

Noja… kvari se vecinoma elektronika… pri vseh… ne samo pri EV … za vzdrzevanje pa dvomim, da nevem, ce je EV drazje… Ampak ja… fajn se bere take zadeve.. sploh tistim, ki ze privzeto ne marajo EV ;) 

POTEM PA ŠE PREDPOSTAVKA, DA ČE BI PRIMERJAL TOYOTA HYBRID V PRIMERJAVI Z OSTALIMI HYBRID ‼️

 

Nekdo ki je že 25 let v biznisu vs 5 :D 

Napisano
pred 30 minutami je NevLado napisal:

@Boss pravi da ni res :D

 

Čak mal, ne prehitevat - jaz sem še zmeri tam a moram preheatat rezervoar al ne. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

Čak mal, ne prehitevat - jaz sem še zmeri tam a moram preheatat rezervoar al ne. :nevem:

 

Ja, ampak lahko preden tankaš samo šibico notr vržeš

  • Haha 1
  • Zmeden 2
  • Hvala 1
Napisano

Ja, vidiš, pri dizlu vržeš šibico notri, pa se segreje. Precej električarjev ne potrebuje šibice, da se segreje na tako temperaturo...

 

In, če smo že pri tem, vprašanje, če bi pri dizlu kaj dosti naredil z eno šibico...

Napisano

Že tretji v dveh tednih😯...sedaj pa izgleda vse kaj drugo kot....ma,vsak si naj sam misli🙄 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.