Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 33 minutami je dvorjan napisal:

Imam, en je name pisan. 😃

 

 

Ce je pisan nate, se ne pomeni, da si ti uporabnik... Kolikor vem, imas ti trojko z dinozavrskim motorjem na notranje izgorevanje :) ... Ne se delat anglecka, ce nisi :P ... Ko bos pa prodal ta "smrdljiva jajca" in si omislil pravi EV kot primarno vozilo... pa se lahko pristevas med tistih 10% "tapametnih" :D:D :D

  • Všeč 1
  • Haha 3

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 59 minutami je dvorjan napisal:

Imam, en je name pisan. 😃

...ja,ja...saj vemo...papir vse prenese....😂🤣 

 

Oprosti mi😉,nisem se mogel zadržati😁

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Imam, en je name pisan. 😃

To je isto kot je istospolno usmerjen poročen z žensko, samo za krinko.

  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 8 minutami je godlike napisal:

To je isto kot je istospolno usmerjen poročen z žensko, samo za krinko.

Damn 😂🤣

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Še sam se že spogledujem z idejo, da se do Beograda zapeljem z ZOE. 😃

 

Tole te pa prav spodbujam, da narediš. Edinstvena prilika, da dokažeš, da nimamo prav, ker pravimo, da so nam ICE oziroma HEV in PHEV mnogo bolj priročni in manj stresni od kateregakoli EV-ja v splošni uporabi vozila.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Še sam se že spogledujem z idejo, da se do Beograda zapeljem z ZOE. 😃

👍😃...samo tudi z vsemi stroški...kavicami itd...

Mogoče se pa najde kak sponzor...kaka avtorevija ali podobno...se da cel dokumentarec narediti iz tega....ali "v živo" maratonska oddaja.

Samo vprašanje,če bi EV lobijem to bilo po godu🤔...dvomim.

Napisano

Saj to ni noben "kunšt". Če sem 833 km pozimi iz Nemčije s Smartom naredil, bo v ZOE to poezija ...

 

Tole izračuna ABRP, verjetno bi šlo tudi samo z dvema malo daljšima postankoma (Zagreb, Slavonski brod).

null

image.png

Pri čemer to računa na trenutne razmere (nizke temperature, dež ...). Čez en mesec bo že bistveno manjša poraba.

Napisano

Če bi se spomladi peljal 110-115 km/h po avtocesti, bi skorajda moral priti do polnilnice Slavonski brod (331 km). Torej bi bil en postanek dovolj ...

Napisano

Go go go .... spodbujajte me  je nekoč rekel Valentinčič in je šel direktnega...

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je dvorjan napisal:

Še sam se že spogledujem z idejo, da se do Beograda zapeljem z ZOE. 😃

Pol pa le nisi tak veliki privženec EV, kot se delaš. Kolega je 2 leti nazaj kupil ID3 in so štirji v kratkem šli na Brač na morje.

Njegova izjava je bila, brez problema. Ti pa se še spogleduješ.

 

Po moje prideš marsikam, samo druga mantra in cenovno verjetno dražje kot ICE. Hitre polnilnice niso zastojn.

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Pol pa le nisi tak veliki privženec EV, kot se delaš. Kolega je 2 leti nazaj kupil ID3 in so štirji v kratkem šli na Brač na morje.

Njegova izjava je bila, brez problema. Ti pa se še spogleduješ.

 

Po moje prideš marsikam, samo druga mantra in cenovno verjetno dražje kot ICE. Hitre polnilnice niso zastojn.

Tudi moja izjava je, da prideš brez problema. Probleme vidijo predvsem ICE-verniki in EV-hejterji.

 

Cenovno pa tudi ni nobene drame, imaš zgoraj okviren izračun stroška polnjenja Lj-BG - 27,6€. Pri čemer je aplikacija vzela povprečno porabo 239 Wh/km, kar je za ZOE izredno visoka številka (ampak realna za mraz, dež in avtocesto). Jaz bom šel na izlet v toplejšem delu leta, ko ocenjujem, da tudi avtocestna poraba ne bo več kot 200 Wh/km, kar pomeni strošek med 7 in 10€/100km za polnjenje na avtocestnih počivališčih - torej še vedno manj kot pri večini klasičnih vozil.

 

Cene DC polnjenja so na Balkanu še relativno znosne in primerljive z našimi - od 0,34 do 0,50€/kWh za DC-polnilnice s 50 kW moči. Po mestih pa se celo še kakšne brezplačne polnilnice najdejo, za tiste, ki bi se radi ultra poceni vozili in imajo časa na pretek.

 

Za tiste, ki prisegajo na dopust v kampih, je pa še lažje in elegantneje vse skupaj. Vzameš parcelo z električnim priključkom in "kamp" 3-fazno polnilnico, pa imaš na lokaciji avtonomije kolikor hočeš. Sem se v zadnjih letih nagledal, kako so se množile Tesle po parcelah na Šobcu - in to ne zgolj Tesle s slovenskimi tablicami ...

Napisano

Sem pred casom na YT gledal en “challenge” … ko so pred cca. 4 leti sli z dvema avtomobiloma iz Münchna do Riminija (slabih 700 km)… eden z dizelskim BMWjem, drugi s Teslo 3…

 

Na cilj je prisel sicer prej dizelski BMW.. vendar samo nekaj minut prej… stroskovno pa je zmagal EV… 

 

Roadtrip je v dveh delih in v nemscini…

 

Prvi del:

 

 

drugi del:

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Že z navadnim Smartom na poti iz Portoroža v Zokiland je muka ker stalno cvili in se s sopotnikom stalno dotikata, prostora ni nobenega, ni za vleko prikolice, ipd... To je res hibrid med avtom in kolesom s pomožnim motorjem, da je pa to ZOE pa še povrh umrem od tišine in stalnega navora, da o tem kako nimata duše ne govorim. 

Ga ni boljšega kot s pravim terencem po bližnjicah namesto pa bi se prebijal skozi zastoje na avtocestah in ubijal na asfaltu. 

 

Imaš pa tudi norce : 

WWW.FACEBOOK.COM

S Smartom na poroko? Zakaj pa ne! 😁 Preverite našo ponudbo Smartov na: http://www.smartist.si/ponudba/ Pri nas velja načelo: KUPI IN PELJI BREZ SKRBI :)
REVIJAMEHANIK.SI

Mlada Kitajca sta se s Smartom Brabus odpravila na 55.000 kilometrov dolgo pot.

 

Napisano

Model, Smart je mestni avtomobil(ček). Tisti, ki se pritožuje, da ne more prikolice montirati nanj, ni čisto gladek ...

 

Saj pravim, večina vas sploh ni fer do EV-jev. Tako kot se ne bi s Fiat Pando vozil vsak dan iz Kopra v Maribor, se tudi z mestnim EV ne boš. Te pa pripelje, če je potreba po tem.

 

Težave niso prvenstveno v avtomobilih, temveč glavah (nekaterih) ljudi. Tako kot ICE izbereš glede na svoje potrebe, enako upoštevaš pri EV. To je vsa znanost. Ne pa samo pljuvaš to in ono se ne da, pa sploh probal nisi nikoli.

 

 

Napisano

Ko že omenjaš Pando ti povem da je to pravi terenec in je namenjen odročnim krajem. 

 

EV ni za nič drugega kot urbano ravninsko okolje ter frajarjenje, v resnici pa še bolj onesnažuje okolje kot bencinar in dizel skupaj. Občasno se zapeljam tudi z TOMOS-om na mešanico, prijatelj pa je nabavil Wartburg-a in ga bo restavriral. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Tudi s Smartom se ni treba odpovedat prikolici ;) 

 

image.jpeg

 

image.png image.png 

 

image.jpeg

 

sicer pa je tole v napacni temi… in nima zveze z EV …

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri dveh otrokih in 3000km planiranih poletnih počitnicah.

Ford bo poln do stropa. Ni takega EV ja 🙂

Napisano
pred 18 minutami je godlike napisal:

Pri dveh otrokih in 3000km planiranih poletnih počitnicah.

Ford bo poln do stropa. Ni takega EV ja 🙂

 

Hear me out :D

 

Hyundai Staria Has Major Space Van Vibes

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Podpis.png

 

Napisano

Pa ne da bo nova repriza mene vs. @dvorjan, ko sva iskala avto za 30k€.

Pa je blo vedno po angleško: there is always a but.

 

Kombi je to. Bože mili. Niti x-over ne prenesem, kaj šele to. Oba imam klasičnih karoserijskih oblik. Visoke bom kupoval, ko bom lahko zobe ven vzel. 😎

Napisano

Od nadvse prostornih in cenovno dostopnih EV imaš Aiways U5. Ki je poseben še po nečem drugem: prvi redni servis ima predviden šele pri 100.000 km.

Napisano (urejeno)

Slabo mi slediš.

Kitajski brand narejen na kijaskem.

 

Pa 100k km je dosedaj uspel obrnit, samo en moj a to in to pri 13 letih. M2 tik pred prodajo.

 

Pa nehajmo, še kr nekaj let ne bom avta kupoval. Takrat bom pa že naredil analizo trga.

pred 7 urami je g.Wankel napisal:

Mhm, te že kar vidim v belih štumfih pa sandalih ;)

Pa čeških brčicah?

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 9 urami je DonFelipe napisal:

Ko že omenjaš Pando ti povem da je to pravi terenec in je namenjen odročnim krajem. 

 

EV ni za nič drugega kot urbano ravninsko okolje ter frajarjenje, v resnici pa še bolj onesnažuje okolje kot bencinar in dizel skupaj. Občasno se zapeljam tudi z TOMOS-om na mešanico, prijatelj pa je nabavil Wartburg-a in ga bo restavriral. 

Misliš mogoče na Jankota iz Zaloga,ki je počen na Citroene?

Napisano

Glej, @dvorjan, če si za stvar, narediva preizkus. Ti z ZOE in še enega Mazdaša si vzemi s seboj, jaz pa z našim FucksWagnom. Pa se dobiva na primer v Postojni, greva do Slavonskega Broda in nazaj. Midva se ukvarjava z vožnjo, sopotnika pa z računovodstvom. Pa bomo na koncu videli, kdo bo cenejši.

 

Podoben "test" smo pred leti že imeli. Takrat sem z zastarelo in zgonj... se pravi zvoženo Mazdo 5 brez težav spravil v zadrego lastnika električnega golfa. Pa sem jaz imel šest potnikov, on pa štiri. In, tako kot takrat, tudi tokrat nista primerljivi vozili: FucksWagen je precej velik sedemsedežnik, ki je velik skoraj kot garaža za ZOEta... In ima precej večji zračni upor... Ampak pustimo podrobnosti. Bi bilo pa bolj zanimivo, če bi se na testiranje odpravil kdo s kakšno Mazdo 2, ki je po velikosti bolj primerljiva z ZOEtom, ampak take Mazde nimajo dizel motorjev...

 

Torej, kdaj gremo?

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.