Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je etcho napisal:

Cybertrucka sem jaz narisal že v vrtcu.

 

... a takrat, ko je vzgojitljica naročila, da naj otroci narišete kontejner za smeti?

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...fak, a ladja se je pa kar potopila, ker ji je bilo malo dolgčas? :nevem:

 

Ne, ampak zato, ker se tako najlažje pogasi tak požar. Je bila zelo kolegialna...

Napisano
pred 6 urami je dvorjan napisal:

... ... ... ... ...

 

Jaz pa nikoli ne bom dočakal ICE, ki ne trese in onesnažuje (pa še smrdi).

 

Pa dobro, koliko časa pa ti že imaš EV? Po tem zapisu sodeč si se zadnjič vozil z Golfom II. serije z razštelanimi injektorji - tisti so se tresli. Pri sodobnih pa, ko stoji na mestu, sploh ne slišiš motorja. Če gre pa za družinski avto in da družina ni skregana, se motorja ne sliši niti pri hitrosti, ker otroci zadaj prepevajo in vriskajo in sprašujejo in razlagajo in je toliko "šuma" v vozilu, da ne slišiš niti svojih misli, kaj šele motorja.

 

Onesnaževanje? Kje začnemo: da voziš na elektriko iz termoelektrarne Brestanica ali na elektriko iz sončne elektrarne Zorenci 2? 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

Po poročanju CBS naj bi Trump celo razmišljal o tem, da proda svojo teslo, kupljeno kot podporo Musku.

 

Trump je končno ugotovil, da je elektromobilnost nateg.

 

Sedaj je pa Slovenija na vrsti, da Elon naredi red. Kenede.

 

 

SIOL.NET

Nekdaj tesna zaveznika – najbogatejši človek na svetu Elon Musk in nekdanji predsednik ZDA Donald Trump – sta v desetih dneh prešla od...

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Na 182 metrov dolgi ladji za prevoz vozil Morning Midas, ki je plula iz Kitajske proti Mehiki, je bilo skupno 3.048 avtomobilov. Od tega je bilo 70 povsem električnih, 681 je bilo hibridov, preostali pa so bili klasični avtomobili z motorji na notranje zgorevanje.

 

Še vedno bi stavil, da se je vžgal hibrid.

SIOL.NET

Kaj vse je bilo na krovu tovorne ladje z avtomobili, ki je zagorela sredi Tihega oceana? Vzrok požara ostaja neznan.

 

Napisano
dne 5. 6. 2025 ob 21:16 je Slivka napisal:

 

Pa dobro, koliko časa pa ti že imaš EV? Po tem zapisu sodeč si se zadnjič vozil z Golfom II. serije z razštelanimi injektorji - tisti so se tresli. Pri sodobnih pa, ko stoji na mestu, sploh ne slišiš motorja. Če gre pa za družinski avto in da družina ni skregana, se motorja ne sliši niti pri hitrosti, ker otroci zadaj prepevajo in vriskajo in sprašujejo in razlagajo in je toliko "šuma" v vozilu, da ne slišiš niti svojih misli, kaj šele motorja.

 

Onesnaževanje? Kje začnemo: da voziš na elektriko iz termoelektrarne Brestanica ali na elektriko iz sončne elektrarne Zorenci 2? 

Saj ne, da želim biti nesramen, ampak ... Tudi EMŠO verjetno kaj vpliva na dojemanje tresljajev. ČE ti celo življenje rit na sedežu trese dizelski agregat, se ti pač to zdi normalno. In isto velja za dojemanje sluha. Če ti vsi kričijo okoli ušeš in imaš še radio prižgan, potem verjetno res ne slišiš motorja.

 

No, jaz sem se pa zdaj mesec in pol vozil samo z EV. In se potem presedel v mojo Mazdo 2,5 bencinarja, ki je dejansko eden najbolj kultiviranih v svetu ICE. In ja, čudil sem se, kako takoj čutim, da pač trese. Strokovnjaki temu sicer rečejo "mikrotresljaji", ampak so prisotni, tudi v leru.

 

Ne vem, naredite test. Vsedite se v svoj avto, ugasnite radio in zaženite motor. Potem pa poročajte, kaj slišite in občutite. In česa ne. Potem pa to ponovite še z EV.

 

 

Napisano

Ne vem kdaj si mel zadnjega dizla, ampak to kar navajaš so zgodbice iz preteklosti, kjer si dizla res tudi čutil pod ritjo. Če je zdrav pravilno delujoč dizel, ga v prostem teku ne smeš čutit in jedva slišat. Kar se zvoka tiče pa ja, ICE je glasnejši kot EV vsaj dokler piš vetra in zvok pnevmatik ne preglasi vsega pol pa neke večje razlike spet ni.

 

Bom pa rekel, da od vsega tega naštevanja je najbolj zoprn un umeten zvok, ki ga EV-ji po zakonodaji morajo spuščat pri nizkih hitrostih. Še nisem našel EV-ja z nekim prijetnim zvokom in tukaj je res zoprn in te kar sili, da bi kršil omejitve, samo da ta zvok zgine.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Ne vem kdaj si mel zadnjega dizla, ampak to kar navajaš so zgodbice iz preteklosti, kjer si dizla res tudi čutil pod ritjo. Če je zdrav pravilno delujoč dizel, ga v prostem teku ne smeš čutit in jedva slišat. Kar se zvoka tiče pa ja, ICE je glasnejši kot EV vsaj dokler piš vetra in zvok pnevmatik ne preglasi vsega pol pa neke večje razlike spet ni.

 

Bom pa rekel, da od vsega tega naštevanja je najbolj zoprn un umeten zvok, ki ga EV-ji po zakonodaji morajo spuščat pri nizkih hitrostih. Še nisem našel EV-ja z nekim prijetnim zvokom in tukaj je res zoprn in te kar sili, da bi kršil omejitve, samo da ta zvok zgine.

Se strinjam. Moja 6-ka dizel se trese v prostem teku  popolnoma enako kot benzinska cx30. 

Je pa cx30 tišja. V prostem teku sploh ne veš, da dela motor. 

 

 

 

Napisano

Se čuti, da motor laufa... Sicer res, da komaj opaziš, da motor laufa... ampak zanikati, da se prav nič ne čuti ni ravno na mestu... Sam recimo takoj vem, kdaj v EV načinu vklopi motor ... tudi če ne gledam na merilnike, kjer se to tudi vidi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja logično, ko se motor spravi iz mirovanja v delovanje ga vedno zaslišimo, tudi začutimo, ampak, ko enkrat laufa se vibracij ne sme čutit, seveda ga pa slišimo in tukaj nihče tega ne zanika. 

 

Še 1x motor slišimo, ampak vibracij pa ni... ne smejo bit, če je motor pravilno uravnotežen. @dvorjan navaja vibracije in o tem se pogovarjamo, ker če sam tega ne opazim pa vozim izmenično EV in ICE pa sem zelo picajzlas, če kaj ni OK z avtom.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega je po mestih ohoho.... 🫣
    • Fak. Moja greška. Cel čas sem mislil na njihov  album  1978 Dire Straits.    Ne na tega.       
    • Glej, sploh ne bom komentiral...    
    • Bom končno zaključil debato Analog vs. Digital...nisem prej,k nimam skoz časa viseti na forumu.   Kot prvo,ko @Alex govori,da je Brothers in Arms referenca itd... To je album,ki je bil v studiju posnet na Sony-jev 24 špurni digitalni sistem-toliko o analognem zvoku in kvaliteti. Kaj si ti v studiju poslušal ne vem...če si analogni trak,si poslušal "slabšo" kopijo kopirano z digitalnega masterja. O zvoku pri tebi doma LP vs CD-to je brez veze debata ker je subjektivna. Osebno mnenje,da je na Vinylu "več informacije" in ne vem česa še....se mi zdi blago rečeno "stupid".   Lep video okoli tega.   @5:35 toliko o Jack Douglasu-producentu prej omenjenih Eurosmith-ov,ki so bili eni prvih,ki so začeli snemati digitalno....zanimiv video.   Še zanimivejši pa je ta.   Tukaj razloži,da so cca. od leta 1980 praktično vse vinilke "digitalne". Gre za potrebo,da se na ploščo z zadovoljivo ločljivostjo spravi cel album. Gre za to,da na LP brez regulacije špure rezanja ni mogoče shraniti več kot 4 običajno dolge pesmi (dve na vsako stran).  To je sicer možno na Maxi-Singlu,kar je tudi vzrok,da je na Maxi singlu brazda globlja,širša,in na isti odjemni dozi izhodni signal neprimerno glasnejši...celo na plošči se z prostim očesom po brazdah vidi,kjer je več basa-dinamike. A za normalne albume je potrebna regulacija špure rezanja matrice.  In ker nimamo "kristalno kroglo",ki bi nam v zamiku sproti v naprej povedala kako dinamična glasba sledi v naslednji sosednji brazdi,je leta 1979 na trg prišel Ampex ADD-1 Ta je omogočal zakasnitev v signalu (vpraksi cca. 7 sekund),kar je omogočilo boljši izkoristek širine razpoložljive za rezanje brazde matrice za LP. Tam,kjer je dinamika nižja,so bile brazde lahko bolj skupaj,drugje pa ne...praktično gre le za boljši izkoristek površine LPjke. No in za to zakasnitev je bila uporabljena A/D-D/A konverzija!!!-BOGOKLETSTVO😲 Sory @Alex...praktično vse Vinilke od cca. leta 1980 so v bistvu digitalne,ker drugače se jih sploh ne da narediti. Obstajajo izjeme,kot mastering konzola predstavljena v zgornjem videu,ki jo je tip izdeloval 15 let,da je zmogel obdelati signal ki ga je dobil z močno predelanega predvajalnika. Takih predvajalnikov pa praktično ni,in jih tudi nihče ne uporablja.   Skratka kar je bilo na prejšnji strani pisano z strani "strokovnjaka"-same kontradiktornosti in nakladanje....jaz temu rečem "kačja slina za audiofile" oz. bullshit😂.   Seveda so določeni studiji nagnjeni k izpolnjevanju želja "audiofilov"...za masten cvenk seveda😉...kot npr. Stockfish Records (vrhunski studiji in Guenther Pauler-legenda med studijskimi tehniki) ponuja t.i. DMM-CD/SACD,kjer gre za direkt-cut pobakrene matrice,ki jo nato odčitajo in direktno prenesejo v DSD. Tako zejamejo značilno vinilno popačenje brez postopka produkcije-stiskanja vinilk. Stockfisch DMM-CD/SACD WWW.STOCKFISCH-RECORDS.DE Your description   Seveda pa to spet nima nič z studijskim originalom,ker je v bistvu popačenje. Torej,kot sem že na začetku pisal-ni ga čez DSD....Vinilke pa...ajd,ne bom še enkrat "sol v rano".   Aja-za tiste,ki ne marajo "zastarelih" ploščkov,zgoščenk,speštank,USB-potlačenk itd....obstaja DSD tudi za download😉...samo,kdor da kaj nase,želi stvar držati v roki😊-ziher je ziher.  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.