x-layer Napisano 3. februar Prijavi Napisano 3. februar pred 18 urami je dvorjan napisal: LOL Modelu enkrat spodleti polnjenje in potem gre vedno polnit še pred 25 %. ROTFL In potem jamra, kako se podaljša čas potovanja. Mimogrede, včeraj sem naredil 1024 km z EV. Večino od tega po dežju in snegu, temperature cel dan med -3 in 4C. Na polnilnice sem prišel z 8, 5 in 7 odstotki. Pa me ni bilo niti najmanj strah. Ampak, ja, nekaj so izkušnje ... Aja, še to. VSA polnjenja, tudi tisto pred začetkom poti (7-100%), sem opravil na javnih polnilnicah v Sloveniji, Avstriji in Nemčiji. Strošek 63,5€. Tole je sicer nekaj ceneje kot pa da bi šel z ICE vozilom. Koliko časa si pa "porabil" za 3 kratno polnjenje? Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
jures Napisano 3. februar Prijavi Napisano 3. februar To je po domace vbprimerjavi z mojim hibridom 35€ ceneje. Ce pa si 3x polnil bi to v mojem biznisu pomeni 180€ izgube 1 ura sistemca je cca 60€ proti strankam 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
dvorjan Napisano 3. februar Prijavi Napisano 3. februar Evo, izpis iz polnilnic pravi total 78 minut za polnjenje. Itak sem kombiniral eno polnjenje s prehranjevanjem, enega z WC-jem, na enem pa sem malo poklepetal z ostalimi EV mojstri in kaj koristnega izvedel. Pa še nekaj pozabljate - tudi vi bi morali kje tankati, in cene bencina/dizla ob AC so zelo zasoljene. Še v mestih po Nemčiji je gorivo po 1,8-1,85€/liter, na avtocestah pa že krepko čez 2€/liter. Citiraj
Boss Napisano 3. februar Prijavi Napisano 3. februar pred 23 minutami je dvorjan napisal: Še v mestih po Nemčiji je gorivo po 1,8-1,85€/liter, na avtocestah pa že krepko čez 2€/liter. To ne bo držalo, klele me že nekaj časa prepričujejo, da ima Golob najdražji bencin in dizel tako, da že v Italijo hodijo tankat, ker je ceneje. Zdaj pa ti take cene privlečeš. 3 Citiraj
Boss Napisano 3. februar Prijavi Napisano 3. februar Pred eno uro je dvorjan napisal: na enem pa sem malo poklepetal z ostalimi EV mojstri in kaj koristnega izvedel. ja jaz tud rad z neznanci govorim na nekih neobičajnih lokacijah... moram rečt, da me ICE pri tem totalno omejuje, ker nimam časa kakšno jako debato udarit na nekem parkirišču. Moram pa rečt, da polnjenje na javnih polnilnicah je kot bi rekel Forest Gump:" life is like a box of chocolate, you'll never know what you're going to get". In to je problem, ker te polnilnice se postavijo potem pa silno malo ali nič vzdržujejo. Če je vse OK super, kaj pa če ni? Pol pa hitro rata razumnih tistih 20% zaloge energije v bateriji, da se poišče novo polnilnico. Meni osebno se namreč še nikoli ni zgodilo, da bi prišel na pumpo pa avta ne bi mogel napolniti. Še celo več, najdlje sem čakal, da sem prišel na vrsto, 15 minut. Čakanje po nekaj ur na prosto polnilnico pa sploh ni tako redko ob kakšni obljudeni lokaciji in še slabše bo, ko se bo število EV-jev povečalo. Infrastruktura ne sledi temu, tudi obstoječe pumpe imajo premalo placa, da bi uredile dovolj polnilnih mest za EV-je. Verjetno si nihče ne želi imeto zasedenega prostora s polnilnimi mesti na vsakem vogalu in bi radi, da se urbanost okolja s tem čim manj obremenjuje a po drugi strani bodo potrebe čedalje večje. Kako to uskladit med sabo je zanimivo vprašanje. @dvorjan dokler vas je EV lastnikov malo tole vse nekako laufa in verjemi, da samo krat 2 povečamo število EV-jev bodo že precejšnji problemi. Da smo nekje na 30% voznega parka pa s tako infrastrukturo tega ne sfolgamo. Tako, da tudi zate je dobro, da se število EV-jev počasi povečuje, ker če bo šlo hitro boš prej mel ti problem, kot pa mi z ICE vozili. 4 Citiraj
godlike Napisano 3. februar Prijavi Napisano 3. februar pred 1 uro je dvorjan napisal: Pa še nekaj pozabljate - tudi vi bi morali kje tankati, in cene bencina/dizla ob AC so zelo zasoljene. Še v mestih po Nemčiji je gorivo po 1,8-1,85€/liter, na avtocestah pa že krepko čez 2€/liter. So tudi v Italiji. Pa pač zaviješ dol, kjer je črpalka blizu. Torej ruta Galipoli - Ancona, sem šel dol v Pescari, 100m in na pumpo. Citiraj
dvorjan Napisano 3. februar Prijavi Napisano 3. februar Ja, seveda. Ampak tudi zavijanje dol z avtoceste in iskanje bencinske črpalke je potratno z vidika časa. Ker nikjer ni samo 100 metrov, razen če imamo različne metre ... Se pa čisto strinjam z @Boss, infrastruktura polnilnic se mora še precej izboljšati, da bo kos bolj masivnemu prehodu na EV-je. Ampak glede na to, da sem potoval v soboto, pa nikjer ni bilo niti 50 % zasedenosti, vendarle ni tako hudo ... Citiraj
godlike Napisano 3. februar Prijavi Napisano 3. februar (urejeno) pred 4 urami je dvorjan napisal: Ja, seveda. Ampak tudi zavijanje dol z avtoceste in iskanje bencinske črpalke je potratno z vidika časa. Ker nikjer ni samo 100 metrov, razen če imamo različne metre ... Črpalka je bila najdena usput. Prosil sem naj nekdo od oseb pogleda naslednja dva izvoza, če je kaka črpalka blizu. Pa če bi se peljal 5 min. Se raje peljem, kot muhe štejem ko avto štrom vleče. Ne vem kolko je tvoj meter, moj je standarden. Imaš rdečo zastavico na cestninski. ENI je na desni. Prosim meri! Jasno se vidi, kje se vključiš na normalno cesto. Torej od tam do ENI parcele, je verjetno še manj. Popravljeno 3. februar od godlike Citiraj
godlike Napisano 3. februar Prijavi Napisano 3. februar 120m do sredine grunta. Do uvoza v črpalko je točno 100m. Jaz ne prodajam bučk 😉 Citiraj
godlike Napisano 3. februar Prijavi Napisano 3. februar Shell Rače. Ni avtocestna, ker ima normalne cene. Evo, sem našel že 2 😉 2 Citiraj
dvorjan Napisano 4. februar Prijavi Napisano 4. februar Sorry, ni 100 metrov, sploh pa ne od izvoza na avtocesti - za te smo si verjetno enotni, kje se začnejo, ali pač? In lahko iščeš 1000 in 1 izgovor, dejstvo je, da je treba za milijone črpalk zaviti par minut iz avtoceste - ja, tam, ko ti zmanjkuje goriva, greš dol. Ne vem, zakaj zdaj tako izgovarjanje, pa saj se je že vsak od nas kdaj peljal po avtocesti - doma in v tujini. Edino, kar skoraj vsem e-polnilnicam manjka, je streha nad glavo - to bi pa projektanti lahko vedeli. Ampak nekoč bodo ... Citiraj
Shrek Napisano 4. februar Prijavi Napisano 4. februar Jaz imam v avtu kantico 10 l. Za 150 km... 1 2 Citiraj
godlike Napisano 4. februar Prijavi Napisano 4. februar (urejeno) pred 3 urami je dvorjan napisal: Sorry, ni 100 metrov, sploh pa ne od izvoza na avtocesti - za te smo si verjetno enotni, kje se začnejo, ali pač? Ti gledaš začetek izvoza, jaz pa konec. Jaz pač pod avtocesto štejem celi izvoz. In če ga je 90% za cestninsko, zakaj tudi ne bi bil del avtoceste. Izmero imaš, kak potem ni 100m? 😆 Govoril sem na pamet, potem pa sem zmeril, da je res. Če ti Italija ne odgovarja, pa Shell 100%. Ni poanta v tem, da se pač dol zavije, da se malo prišpara. Ampak trdiš, da je to nemogoče. Še podčrtal si. Jaz pa sem dokazal, da lahko podčrtaš, kar želiš, pa ne drži. Popravljeno 4. februar od godlike Citiraj
dvorjan Napisano 4. februar Prijavi Napisano 4. februar Mojster, tukaj se pa ne bova strinjala. Šteje začetek izvoza in ne konec. Ker AC zapustiš na začetku izvoza, sicer bi se normalno peljal naprej. In tudi na našem izjemnem Shellu, ki ga omenjaš, imaš od začetka izvoza do prostega točilnega mesta vsaj 100 metrov. In spet, kot sem v tej temi že večkrat zapisal, vas ne razumem, zakaj vedno zapenjate v neke robne pogoje. A so realnost? Niso, kot nobena skrajnost. In v povprečju se kar lepo navoziš, če zapustiš avtocesto, da greš točit cenejše gorivo. A je to tako težko priznati in zakaj?! Citiraj
godlike Napisano 4. februar Prijavi Napisano 4. februar Prosim preberi si zakon! To kar ti misliš, je tvoje mnenje, šteje kar pravi zakonodaja. Zakon o cestah (ZCes-2) 2. člen, 1 točka: avtocesta je daljinska državna cesta, ki je posebej zasnovana in zgrajena za promet motornih vozil, kjer so smerna vozišča ločena z ločilnim pasom, ki ni namenjen prometu, in praviloma opremljena z odstavnim pasom, nivojsko ne prečka ceste ali železniške proge, kolesarske poti ali pešpoti ter je označena s predpisano prometno signalizacijo, njen sestavni del so tudi servisne prometne površine in cestni priključki nanjo; Torej ti iščeš izgovore, da nas demantiraš in ne mi. Ti jasno dokazuje zakon. Na svoji poti, do Apulije in nazaj sem točil gorivo na avtocesti na hrvaškem, v Lecce-ju (ob) ogledu mesta, v okolici Pescare, kjer sem zapustil avtocesto in v Šempetru, kjer sem tudi zapustil avtocesto, ker je čisto zraven Mol. V glavnem ja, toliko odvečnih kilometrov (0.1 km) sem naredil, da me kar glava boli. Če bi moral dalje zapeljati iz avtoceste, bi pač tankal na avtocesti neki sorazmerno količino, da pridem do cilja in potem tam točim ceneje. Citiraj
dvorjan Napisano 4. februar Prijavi Napisano 4. februar A potemtakem ti po avtocesti voziš do roba vsakega izvoza in nazaj, ali kako?! Da izkoristiš res vse površine, kar si jih plačal z vinjeto? Izvozi so seveda jasno del avtoceste, tega nisem demantiral, kot želiš ti prikazati. Pogovarjava se, no, vsaj jaz, o dodatni poti, ki jo prevoziš za tankanje goriva. In ta dodatna pot se začne s tistim metrom, ko zapelješ na izvoz iz avtoceste. Ne vem, otrok to razume ... Citiraj
godlike Napisano 4. februar Prijavi Napisano 4. februar Razumem. Po ribiško sem rekel 100m in si se vpiknil v to. In ker te je tako ribiško pretiravanje motilo, sem si vzel čas za teorijo. Vsak se sam odloči ali bo kak kilometer peljal za ceješi tank ali tankal dražje. Časovno pa 1km ne boli nič. Ali pa pač tankam kot električarji, prej. Citiraj
jures Napisano 4. februar Prijavi Napisano 4. februar Z mojim tarracotom 70L tank dizel bi 1034km tankal doma ob startu in potem doma ob vracanju....sam tok nobenega ustavljanja Sral bi pa v tujini ce bi me prijel Drugace pa mocno pretiravas s cenami. Italija je 1.6-1.7, avstrija, spanija je toliko kot Slovenija....kot da si primoran na 3 ure tankat govoris ..pozabljas range dizlov To mi gre mal na k pri mojmu hibridu, enostavno so vsi delani za kratke Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
x-layer Napisano 4. februar Prijavi Napisano 4. februar (urejeno) Pa saj tudi če na pumpo zaviješ na AC, je to tudi neke vrste "dodatna pot". Moje mnenje je, da tudi če se zapelješ iz AC in se pelješ do črpalke v eno stran 5 min, boš z ICE vozilom še vedno prej nadaljeval vožnjo po AC kot pa z EV. Popravljeno 4. februar od x-layer 1 Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
jures Napisano 4. februar Prijavi Napisano 4. februar pred 28 minutami je dvorjan napisal: A potemtakem ti po avtocesti voziš do roba vsakega izvoza in nazaj, ali kako?! Da izkoristiš res vse površine, kar si jih plačal z vinjeto? Izvozi so seveda jasno del avtoceste, tega nisem demantiral, kot želiš ti prikazati. Pogovarjava se, no, vsaj jaz, o dodatni poti, ki jo prevoziš za tankanje goriva. In ta dodatna pot se začne s tistim metrom, ko zapelješ na izvoz iz avtoceste. Ne vem, otrok to razume ... Ti pa spet skrajne meje loviš, z avtom ki ima vsaj 800km range se ne ustavljas na nobeni AC. 800km je cela italija Gorica - Ventimiglia ali pa Frejus tunel do Francije... Razmisljas narobe, ker ce sintin3x polnil pomeni da imas ranflge 400km, s twm da verjetno vozis ne vec kot 120 na AC. Ne primerjaj zmogljivost / range 1:1...ker ne gre tako In ja cas je pa denar pred 3 minutami je x-layer napisal: Pa saj tudi če na pumpo zaviješ na AC, je to tudi neke vrste "dodatna pot". Moje mnenje je, da tudi če se zapelješ iz AC in se pelješ do črpalke v eno stran 5 min, boš z ICE vozilom še vedno prej nadaljeval vožnjo po AC kot pa z EV Ker pri nas v Slo pa res ni nobene pumpe takoj ob AC....Vipava 5min s tankanjem, Postojna 5 min s tankanjem, Gorica 5 min s tankanjem (in coffee to go). Teh 5 minut ti povrne aplikacija petrol ker res samo prides, tankas in gres, nobenega cakanja v vrsti - pa cetud gres na AC, kjer se vedno caka vbprodajalni Ce smo ze pikolovski pa dajmo potem res vse minute upostevat. Jaz na pumpi za cel tank v SLO z aplikacijo ne porabim vec kot 5 min, nikoli ni vrste na malih pumpah, samo nasa vele vas Medvode ma 4 pumpe, mi smo fenomen. 3 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 4. februar Prijavi Napisano 4. februar Hodim sluzbeno sedaj v Mieming, Avstrija, greš čez Rosenheim, 500km, po tvoje bi moral se ustavljat pa se ne ker na cilju samo dolijes pa gres drug dan dam direkt. 4 urce pa si doma, brez kakanja 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
x-layer Napisano 4. februar Prijavi Napisano 4. februar pred 1 minuto je jures napisal: Hodim sluzbeno sedaj v Mieming, Avstrija, greš čez Rosenheim, 500km, po tvoje bi moral se ustavljat pa se ne ker na cilju samo dolijes pa gres drug dan dam direkt. 4 urce pa si doma, brez kakanja Pa dobro, ne se zdaj toliko spravljat na njega... Mogoče pa mehur in še kaj drugega deluje drugače, če se voziš v EV vozilih Brez zamere, ampak jaz ne vidim nekih prednosti EV vozil, vsaj trenutno in v bližnji prihodnosti ne... 1 Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Jest Napisano 4. februar Avtor Prijavi Napisano 4. februar pred 22 minutami je jures napisal: In ja cas je pa denar Vse gre v rok sluzbe, ce si na sluzbeni poti ... 2 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
dvorjan Napisano 4. februar Prijavi Napisano 4. februar Pa če tako rad delaš, ti lahko še zaupam, da v EV-ju lahko polniš/napajaš vse svoje elektronske naprave hkrati. In delaš na prenosniku ali telefonu tudi ko se avto polni - ne rabiš držati ročke ves čas ... 😃 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.