IgorK Napisano 29. avgust, 2014 Prijavi Napisano 29. avgust, 2014 Mazda 6, 2.0, diesel ima 115000 km. Vsi redni servisi so bili narejeni na uradnem servisu v predpisanih 1-letnih razmakih (cca na 15000 km). Zdaj sem opazil, da je v 10000 km, kolikor sem jih prevozil od zadnjega servisa motor porabil okoli 2 L olja, kar se mi zdi nenormalno. Ali ima se kdo podobne izkusnje? Citiraj
Z M A J Napisano 29. avgust, 2014 Prijavi Napisano 29. avgust, 2014 Tole ka?e na iztro?ene bakrene podlo?ke injektorjev, ker ?e se ne motim so tam neki tak?ni simptomi. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
IgorK Napisano 29. avgust, 2014 Avtor Prijavi Napisano 29. avgust, 2014 Kaksna je funkcija teh obrockov in kam gre olje ce so iztroseni?Kaksne so posledice, ce se jih takoj ne zamenja? Citiraj
Z M A J Napisano 29. avgust, 2014 Prijavi Napisano 29. avgust, 2014 Ne bi ?elel preve? svetovat na podro?ju, ki ga ne obvladam dobro. Naj ?e kak?en dizel ekspert pove, da nisem slu?ajno brcnil v temo, saj "dizelske teme" tega foruma bolj povr?no spremljam. Vem le to, da je pri dizlih Mazde6 1. generacije (GG oz. GY oznaka) te?ava ravno pri teh podlo?kah, ki predstavljajo zanemarljiv stro?ek in pa cedilu karterja, zaradi ?esar v nadaljevanju motor zariba, saj je sito oz. cedilo zama?eno in dejansko motor sploh ve? ne dobiva motornega olja, brez tega pa razumljivo ne more prav dolgo delovati. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
IgorK Napisano 29. avgust, 2014 Avtor Prijavi Napisano 29. avgust, 2014 Vseeno hvala za odgovore! 1 Citiraj
dpicul Napisano 29. avgust, 2014 Prijavi Napisano 29. avgust, 2014 malo pogooglaj na to temo o podlo?kah, je veliko napisanega. Gre se za podlo?ke pod injektorji, katere zgorijo. Stro?ek materiala je sme?en 1 Citiraj
Z M A J Napisano 30. avgust, 2014 Prijavi Napisano 30. avgust, 2014 Mojster Pelko je danes potrdil, da gre v tem primeru najverjetneje za obrabljene bakrene podlo?ke, obenem je posumil, ?e nima ta 6-ka bistveno ve? prevo?enih kot 115.000km Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
IgorK Napisano 30. avgust, 2014 Avtor Prijavi Napisano 30. avgust, 2014 Mojster Pelko je danes potrdil, da gre v tem primeru najverjetneje za obrabljene bakrene podlo?ke, obenem je posumil, ?e nima ta 6-ka bistveno ve? prevo?enih kot 115.000kmMojster Pelko sumi neupraviceno. Sem prvi lastnik. Citiraj
Z M A J Napisano 30. avgust, 2014 Prijavi Napisano 30. avgust, 2014 Super, samo da ni kak?na uvo?ena iz Italije, ki bi imela totalno zgoljufane prevo?ene. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Mraušk Mčk Napisano 2. september, 2014 Prijavi Napisano 2. september, 2014 obenem je posumil, ?e nima ta 6-ka bistveno ve? prevo?enih kot 115.000kmMoja ?estka ima 300 000 km in kuri olja 0. In to vse od menjave podlo?k pred leti. Tvoj problem je ta, da ti bo ma?ina ribnla ?e ne ukrepa? takoj. (upam, da si ?e odpeljal k mehankarju). Pokurjeno olje naredi v karterju ajmoht ki ti zama?i cedilo. Ne vem to?no ali najprej ma?ina ribne ali najprej oljna ?rpalka pa takoj potem ma?ina. Obvezno karter odpret, pa o?istit cedilo. Poleg menjave podlo?k seveda. 1 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
jures Napisano 2. september, 2014 Prijavi Napisano 2. september, 2014 Mojster Pelko je danes potrdil, da gre v tem primeru najverjetneje za obrabljene bakrene podlo?ke, obenem je posumil, ?e nima ta 6-ka bistveno ve? prevo?enih kot 115.000kmna podlagi ?esa???? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
IgorK Napisano 2. september, 2014 Avtor Prijavi Napisano 2. september, 2014 Fantje hvala za odgovore. V petek gre Mazda k mehaniku. Vas obvestim o diagnozi. 1 Citiraj
Z M A J Napisano 2. september, 2014 Prijavi Napisano 2. september, 2014 Fajn po?timejte, pa seveda s ?im manj stro?ka! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Mraušk Mčk Napisano 2. september, 2014 Prijavi Napisano 2. september, 2014 Fantje hvala za odgovore. V petek gre Mazda k mehaniku. Vas obvestim o diagnozi.Ne vem kje si do sedaj delal redne servise, ampak ?e ti tam do sedaj ?e niso zamenjali podlo?k in o?istili cedila, pomeni, da o Mazdah nimajo pojma in bi bilo priporo?ljivo menjat servis. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Posavc Napisano 22. september, 2014 Prijavi Napisano 22. september, 2014 mojster kaj si zrihtu? Ker men tut olja zmankuje pa avto mi ?rno pokadi ko ga pohodim.. Prosim za odgovor.. Citiraj Zakaj se na 90 omejitve vozite 60??
IgorK Napisano 22. september, 2014 Avtor Prijavi Napisano 22. september, 2014 Zivjo, Avto je bil pri mehaniku. Ni? ne izgleda narobe: kompresija je OK, dima ni v izpuhu, vle?e normalno.Najbolj verjetno se v mojem primeru olje izgublja pri mazanju turbopuhala. Zakaj tako mislim. Pred ?asom mi je malo kapljalo iz preluknjanega intercoolerja. To olje prinese zrak s seboj iz turbopuhala. Po zamenjavi intercoolerja je olje seveda prenehalo kapljati na tla. Sedaj gre mirno z zrakom naprej in zgori v valjih. ?e ocenim, koliko olja se je nakapljalo iz intercoolerja v vsem ?asu, ko je pu??al, se to kar dobro ujema s porabo, ki sem jo opazil. Pri predhodni oceni porabe sem se lahko tudi zmotil, ker nisem bil pozoren, koliko olja je bilo nalitega v motor pri zadnjem rednem servisu. Ker je vse skupaj samo ocena, sem se odlo?il, da bom podrobno spremljal porabo olja naslednjih nekaj 1000 km. Potem vas ponovno obvestim o dogajanju. 1 Citiraj
jures Napisano 22. september, 2014 Prijavi Napisano 22. september, 2014 Vseeno poslisaj nasvet okoli podlozk.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 22. september, 2014 Prijavi Napisano 22. september, 2014 ?e ti res spu??a pri turbini, potem mora konkretno curljati. Plus to, da se po?asi preploza una gumijasta cev..Vro?e olje jo enostavno razje..A cej je ?e ok? Citiraj
Alex Napisano 22. september, 2014 Prijavi Napisano 22. september, 2014 Zivjo, Avto je bil pri mehaniku. Ni? ne izgleda narobe: kompresija je OK, dima ni v izpuhu, vle?e normalno.Najbolj verjetno se v mojem primeru olje izgublja pri mazanju turbopuhala. Zakaj tako mislim. Pred ?asom mi je malo kapljalo iz preluknjanega intercoolerja. To olje prinese zrak s seboj iz turbopuhala. Po zamenjavi intercoolerja je olje seveda prenehalo kapljati na tla. Sedaj gre mirno z zrakom naprej in zgori v valjih. ?e ocenim, koliko olja se je nakapljalo iz intercoolerja v vsem ?asu, ko je pu??al, se to kar dobro ujema s porabo, ki sem jo opazil. Pri predhodni oceni porabe sem se lahko tudi zmotil, ker nisem bil pozoren, koliko olja je bilo nalitega v motor pri zadnjem rednem servisu. Ker je vse skupaj samo ocena, sem se odlo?il, da bom podrobno spremljal porabo olja naslednjih nekaj 1000 km. Potem vas ponovno obvestim o dogajanju.Dej ?im prej zamenjaj te podlo?ke (par deset evrov + delo), spucaj karter in bo? imel mir.Mislim,da sem to prvi naredil na tem forumu par let nazaj in od takrat je bil mir. Nekaj lastnikom ?ez v Italiji in tudi pri nas je zaribala ma?ina, ker tega niso naredili. Po tem so to redno menjavali na servisih (vsaj v Italiji pri nas ne vem).Tisto iz interkulerja pa ni olje. Meni tudi malo pu??a interkuler ampak ni? huj?ega.Tudi to so menjavali se mi zdi redno na poobla??enih servisih tudi pri nas. ?e link:http://www.mazda-si.net/topic/5928-opomnik/page-3?p=153976&do=findComment&comment=153976 1 Citiraj
IgorK Napisano 19. julij, 2015 Avtor Prijavi Napisano 19. julij, 2015 Ne vem kje si do sedaj delal redne servise, ampak ?e ti tam do sedaj ?e niso zamenjali podlo?k in o?istili cedila, pomeni, da o Mazdah nimajo pojma in bi bilo priporo?ljivo menjat servis. Koncni odgovor glede porabe olja za mojo Mazdo 6: Kmalu po nasi debati na forumu se mi je temeljito zapacal DPF zaradi saj, ki so nastajale pri zgorevanj olja in treba je bilo na servis. Vzrok za porabo olja so bile dejansko podlozke injektorjev. Po zamenjavi podlozk ni vec nobene porabe olja. Seveda sem vprasal, zakaj niso podlozk zamenjali na kaksnem od rednih servisov in zakaj v seznamu potrebnih del zamenjava teh podlozk sploh ni zahtevana. Odgovorili so, da so potrebo po redni zamenjavi podlozk na cca 60000 km ugotovili sele kasneje. No ta odgovor je milo receno ?uden, ker je moja Mazda 6 ena zadnjih (konec leta 2007) iz svoje generacije, ki so jo izdelovali od leta 2002. Vsem lastnikom Mazde 6 generacije 2002-2008 torej svetujem, da redno (na cca 60000 km) menjajo cenene podlo?ke in se s tem izognejo ve?jim stro?kom (injektorji, DPF, olje,...). Lep pozdrav! 1 Citiraj
dpicul Napisano 19. julij, 2015 Prijavi Napisano 19. julij, 2015 to je splo?na znana zadev??ina - lepo da se malo opozori na take re?i. Citiraj
Alex Napisano 20. julij, 2015 Prijavi Napisano 20. julij, 2015 Jaz bom verjetno moral ?e drugi? menjat te podlo?ke. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 21. julij, 2015 Prijavi Napisano 21. julij, 2015 Koncni odgovor glede porabe olja za mojo Mazdo 6: Kmalu po nasi debati na forumu se mi je temeljito zapacal DPF zaradi saj, ki so nastajale pri zgorevanj olja in treba je bilo na servis. Vzrok za porabo olja so bile dejansko podlozke injektorjev. Po zamenjavi podlozk ni vec nobene porabe olja. Seveda sem vprasal, zakaj niso podlozk zamenjali na kaksnem od rednih servisov in zakaj v seznamu potrebnih del zamenjava teh podlozk sploh ni zahtevana. Odgovorili so, da so potrebo po redni zamenjavi podlozk na cca 60000 km ugotovili sele kasneje. No ta odgovor je milo receno ?uden, ker je moja Mazda 6 ena zadnjih (konec leta 2007) iz svoje generacije, ki so jo izdelovali od leta 2002. Vsem lastnikom Mazde 6 generacije 2002-2008 torej svetujem, da redno (na cca 60000 km) menjajo cenene podlo?ke in se s tem izognejo ve?jim stro?kom (injektorji, DPF, olje,...). Lep pozdrav!Temu stro?ku se da tudi druga?e izognit. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 21. julij, 2015 Prijavi Napisano 21. julij, 2015 Ja OK razumemo... kupi? bencinarja...ehhhh Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 22. julij, 2015 Prijavi Napisano 22. julij, 2015 In pol ko potegne? ?rto, je benz sprotni stro?ek ve?ji, ampak ?e te dizel jebe vs po spisku, si na koncu na istem, ?e pa dizl dela pa je cnej. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.