Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e eno vpra?anje glede povezave med MZD in GSM.

 

Se lahko pove?e na MZD telefon Nexus 5. Tega telefona namre? ni na seznamu naprav, ki se lahko pove?ejo z MZD.

Ali je dovolj da ima telefon bluetooth in se lahko pove?e?

Napisano

?e eno vpra?anje glede povezave med MZD in GSM.

 

Se lahko pove?e na MZD telefon Nexus 5. Tega telefona namre? ni na seznamu naprav, ki se lahko pove?ejo z MZD.

Ali je dovolj da ima telefon bluetooth in se lahko pove?e?

Lahko! Na Nexusu5 vklopis bluetooth in to je to...gsm se ti v parih sekundah pove?e in ?e lahko kli?e?, bere? sms-e...

Napisano

Hvala, sem nekako upal, da bo tako.

Sicer pa bi lahko pri Mazdi seznam telefonov, ki so kompatibilni z MZD posodobili ali pa napisali splo?ne pogoje, kdaj zadeva dela.

Napisano

Pozdravljeni zadovoljni lastniki Mazd 3! :) 

 

Zanimam se za nakup Mazda 3 limuzine z opremo Attraction oziroma Revolution, ampak oklevam glede izbire motorja G100 oziroma G120, predvsem me zanima dejanska poraba in odzivnost motorja (bil sem tudi na testni vo?nji z G120 in bil zelo zadovoljen z odzivnostjo motorja, malo manj pa s porabo, ampak mislim, da nisem dobil povsem jasne slike).

Spremljal sem tudi porabo Mazd 3 na http://www.spritmonitor.de, prebiral ta in ostale forume, vendar bi vseeno rad sli?al iz prve roke, koliko ma?ine dejansko pijejo in katero se bolj spla?a vzeti. Moj stil vo?nje je bolj umirjen, ve?inoma regionalne ceste in v povpre?ju 1x tedensko tudi avtocesta, letno pa naredim okoli 20.000 km.

 

Najlep?a hvala za odgovore in lep pozdrav! :)

Napisano

?e ho?e? to?no povpre?je je spritmonitor najbolj relevanten pokazatelj. Seveda so vedno izjeme, ki bodo odstopale gor in dol ampak povpre?je uporabnikov pa najbolj prika?e dejansko porabo.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni zadovoljni lastniki Mazd 3! :) 

 

Zanimam se za nakup Mazda 3 limuzine z opremo Attraction oziroma Revolution, ampak oklevam glede izbire motorja G100 oziroma G120, predvsem me zanima dejanska poraba in odzivnost motorja (bil sem tudi na testni vo?nji z G120 in bil zelo zadovoljen z odzivnostjo motorja, malo manj pa s porabo, ampak mislim, da nisem dobil povsem jasne slike).

Spremljal sem tudi porabo Mazd 3 na http://www.spritmonitor.de, prebiral ta in ostale forume, vendar bi vseeno rad sli?al iz prve roke, koliko ma?ine dejansko pijejo in katero se bolj spla?a vzeti. Moj stil vo?nje je bolj umirjen, ve?inoma regionalne ceste in v povpre?ju 1x tedensko tudi avtocesta, letno pa naredim okoli 20.000 km.

 

Najlep?a hvala za odgovore in lep pozdrav! :)

G100 ne dobi? v opremi revolution. Attraction je max., vendar meni je ?isto ok oz. best buy kombinacija G100, challenge, plus zatamnjena stekla in vzvratna kamera.

Sam imam na G100 skupno porabo od prvega dne do 20.000 km 6.0l/100km, sem pa dokaj umirjen voznik. G100 je tudi za moj na?in vo?nje ?isto dovolj, marsikomu je pa tudi 200 km premalo.

Napisano

G100 ne dobi? v opremi revolution. Attraction je max., vendar meni je ?isto ok oz. best buy kombinacija G100, challenge, plus zatamnjena stekla in vzvratna kamera.

Sam imam na G100 skupno porabo od prvega dne do 20.000 km 6.0l/100km, sem pa dokaj umirjen voznik. G100 je tudi za moj na?in vo?nje ?isto dovolj, marsikomu je pa tudi 200 km premalo.

Super, najlep?a hvala obema za odgovor :)

Napisano

Pozdravljeni zadovoljni lastniki Mazd 3! :)

 

Zanimam se za nakup Mazda 3 limuzine z opremo Attraction oziroma Revolution, ampak oklevam glede izbire motorja G100 oziroma G120, predvsem me zanima dejanska poraba in odzivnost motorja (bil sem tudi na testni vo?nji z G120 in bil zelo zadovoljen z odzivnostjo motorja, malo manj pa s porabo, ampak mislim, da nisem dobil povsem jasne slike).

Spremljal sem tudi porabo Mazd 3 na http://www.spritmonitor.de, prebiral ta in ostale forume, vendar bi vseeno rad sli?al iz prve roke, koliko ma?ine dejansko pijejo in katero se bolj spla?a vzeti. Moj stil vo?nje je bolj umirjen, ve?inoma regionalne ceste in v povpre?ju 1x tedensko tudi avtocesta, letno pa naredim okoli 20.000 km.

 

Najlep?a hvala za odgovore in lep pozdrav! :)

 

Imam G120 attracion. Porabo imam 6.5L/100km, je pa kar nekaj mestne vo?nje. Na regionalni cesti sem ?e uspel peljat s porabo 4.4. Prej sem imel Opel astra 1.6 in nisem nikakor pri?el pod 7.9L/100km. Glede na spritmonitor.de je razlika v porabi med G100 in G120 zanemarljiva. Pomoje sta bolj pomembna pot in stil vo?nje... ?e ti denarnica dopu??a vzami G120. :)

Napisano

Sem vozil oba motorja v tanovi 3-ki, pa lahko re?em, da je razlike (po ob?utku) ve? kot le 20 konji?kov, se razume vprid mo?nej?ega gre komentar. Je pa za nezahtevne voznike dovolj tudi 100KS, samo ne gre nekaj preve? pri?akovati od njega, kar je verjetno samo po sebi razumljivo.  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To?no 4 mesece imam G120 Revolution, povprecna poraba za prevo?enih 11.000 km pri meni je natan?no 6.5l, avto je super in nimam niti ene pripombe

Napisano

Poraba naj nikakor ne bo merilo, katero ma?ino vzet, ker je ta tam, tam. G100 mora? za bolj?e pospe?ke vozit v malo vi?jih vrtljajih in si na koncu na istem.

Sam imam g100 in imam malo me?ane ob?utke. Ja, vsekakor bi si v?asih ?elel kak?nega konja ve?, pa dva rora uzadi sta tudi bolj sexy, samo po drugi strani pa...

Imam manj?e zavarovanje, registracijo in navsezadnje je cena avtomobila manj?a. In za moje potrebe, ko imam ve?inoma mestno vo?njo, 10000 km/leto in se ve?inoma vozim sam v avtu, mislim da z mo?nej?o ma?ino nebi dosti pridobil. Dinami?no se da pa vozit tudi z g100, samo malo ve? menjanja prestav je in vo?nje v vi?jih vrtljajih... Kar verjetno prinese ve?jo porabo kot pri g120 :)

Pa? na koncu vse pade na tvoje potrebe in preference :)

Napisano

Js pa imam po 6000 km porabo 6,2l. Od tega je 85% avtoceste in 15% regionalne. G100 povsem zadovolji moje potrebe. Vec konjev niti ne bi rabila, ker jih itak ne bi mogla izkoristit. Pac se je treba drzat omejitev.

Napisano

Super, super, najlep?a hvala za odgovore, sem kar pozitivno presene?en nad ugodno porabo obeh ma?in! :) 

Koliko pa vam "pije" pri 120 - 130 km/h na avtocesti?

Napisano

Pri meni je tako (CD150 2,2), da imam mestno vo?njo 5.1L, po avtocesti pa 5.3L.

 

Razlika sicer ni velika, ampak sem pri?akoval ravno obratno :)

Napisano

Pri meni je tako (CD150 2,2), da imam mestno vo?njo 5.1L, po avtocesti pa 5.3L.

 

Razlika sicer ni velika, ampak sem pri?akoval ravno obratno :)

Po mestu je tole noro navdusujoc podatek!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Super, super, najlep?a hvala za odgovore, sem kar pozitivno presene?en nad ugodno porabo obeh ma?in! :) 

Koliko pa vam "pije" pri 120 - 130 km/h na avtocesti?

Meni je na avtocesti uspelo imet porabo med 4,5l - 5.4l. Se kak mesec nazaj sem imela skupno porabo 6,3l, pa mi je uspelo tudi za kratek cas znizat na 6,1l, zdaj pa je ustaljena na 6,2l.

 

Js sem super zadovoljna z avtom.

Napisano

Da ne odpiram nove teme, pi?em kar sem.

Kupil sem novo Mazdo 3 G120, benz, attraction, soul red barve in sem opazil, da je zadnji odbija? za kak?en odtenek temnej?e barve od ostale karoserije.

Na prvi pogled ne zgleda, da bi bil odbija? menjan, saj so distance na vseh mestih enake. Ima kdo podobno te?avo?

Kupljen je bil pa pri A-Cosmos, kjer sem imel precej negativno izku?njo in jim po mojem mnenju Mazda lahko mirno vzame licenco za prodajo.

 

Trenutna poraba (vsak dan 40 km po AC + 20 km lokalne) 5,4 L /100 km. Vozim ko penzioner, ker je motor ?e nov.

Napisano

Kupljen je bil pa pri A-Cosmos, kjer sem imel precej negativno izku?njo in jim po mojem mnenju Mazda lahko mirno vzame licenco za prodajo.

 

Ker?

 

Jaz imam z A-Cosmos BTC same dobre izku?nje - pa ?e zelo prijazni in profesionalni so (?e primerjam ostale AH in servise, katere sem imel pri ostalih znamkah).

Napisano

Da ne odpiram nove teme, pi?em kar sem.

Kupil sem novo Mazdo 3 G120, benz, attraction, soul red barve in sem opazil, da je zadnji odbija? za kak?en odtenek temnej?e barve od ostale karoserije.

Na prvi pogled ne zgleda, da bi bil odbija? menjan, saj so distance na vseh mestih enake. Ima kdo podobno te?avo?

Kupljen je bil pa pri A-Cosmos, kjer sem imel precej negativno izku?njo in jim po mojem mnenju Mazda lahko mirno vzame licenco za prodajo.

 

Trenutna poraba (vsak dan 40 km po AC + 20 km lokalne) 5,4 L /100 km. Vozim ko penzioner, ker je motor ?e nov.

Pobarvani plasticni deli imajo zmeraj drugacen odtenek.

Napisano

Na mazdi so original odbijaci vedno izgledali drugace od leta 2002 ko je mazda 6 ven prisla. Ampak res vedno.

 

Zanimivo da porem ko gres do licarja to uskladi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e 1x najlep?a hvala za vse odgovore :)

Naro?il sem Mazdo 3 G120 Sedan - kovinsko bele barve ... dobavni rok je sicer malo hud (oktober), ampak bo vredno po?akat :)

Napisano

Da ne odpiram nove teme, pi?em kar sem.

Kupil sem novo Mazdo 3 G120, benz, attraction, soul red barve in sem opazil, da je zadnji odbija? za kak?en odtenek temnej?e barve od ostale karoserije.

Na prvi pogled ne zgleda, da bi bil odbija? menjan, saj so distance na vseh mestih enake. Ima kdo podobno te?avo?

Kupljen je bil pa pri A-Cosmos, kjer sem imel precej negativno izku?njo in jim po mojem mnenju Mazda lahko mirno vzame licenco za prodajo.

 

Trenutna poraba (vsak dan 40 km po AC + 20 km lokalne) 5,4 L /100 km. Vozim ko penzioner, ker je motor ?e nov.

Oprositi samo prvo kar mi pride na misel" Who da fuck are you? ", ?e ti prodajalec ne ustreza gre? k drugemu, ne vem kje je problem ??

Mazde vse imajo druga?en odtenek barve med plastiko in plehom, vklju?no z mojo, ?e so originalno pofarbane, ?e pa so bile popravljene pa ta razlika ni ve? tako opazna(odvisno od li?arja)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

 

Kupljen je bil pa pri A-Cosmos, kjer sem imel precej negativno izku?njo in jim po mojem mnenju Mazda lahko mirno vzame licenco za prodajo.

 

Lahko kak?na podrobnej?a razlaga?

 

Mislim, kak?ne te?ave sem imel z neko drugo AH (nepoobla??ene predelave na poobla??enem servisu,...), ne verjamem, da so kar vsi po vrsti taki. Sploh pa zdaj vozim na servis na A-Cosmos v BTC in sem povsem zadovoljen. 

Napisano

A-Cosmos ima dve lokaciji (pred leti so pohopsali Gama Center)... ki pa sta po lastnih izkusnjah in po pisanju drugih, kot noc in dan... Zato pa jaz se vedno recem, da je bivsi Gama Center tisti, kjer so po lastnih izkusnjah OK (A-Cosmos BTC)... Cez A-Cosmos na Celovski pa se da prebrati precej zgodbic.. ki pa vecinoma niso tako pozitivne...  :P

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.