Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Da, toliko kolikor je napisano na nalepki.

 

Zakaj bi imel drugace? :)

 

recimo ?e ho?e? bolj udobno vo?njo da? malo manj, ?e ho?e? manj?o porabo da? malo ve? :)

Kaj pa za tole dimenzijo 215/45 R18 89W, kolk je ET? Kaj pa razmerja med vijaki? Toliko kot pri 16"?

 

enako je vse ja..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da, toliko kolikor je napisano na nalepki.

 

Zakaj bi imel drugace? :)

 

Zato, ker je na?eloma tisto na nalepki minimum za najbolj udobno vo?njo.

 

?e pa ho?e? od gume najve? je treba it preko te cifre, od par desetink bara, lahko tudi do 7 ali 8 desetink ?ez, odvisno od znamke in tipa gum.

 

?e zadane? pravilno bo guma zdr?ala bistveno ve? km in kar je najbolj pomembno, da bo obraba enakomerna po celotni tekalni povr?ini. Malo bolj napumpane gume poleg tega zmanj?ujejo porabo, dajejo bolj?i ob?utek na volanu in avto je malo manj "gumjast" sploh, ?e so visoke bo?nice.

 

Sicer pa je najve?ji problem v tem, da ve?ina pumpa gume na bencinski in ker se pripeljejo tja so gume ?e bolj ogrete in pritisk ve?ji kot takrat ko so hladne - se pravi ?e samo zaradi tega je treba na pumpi dodati 0,1 ali 0,2 bara.

 

Druga?e pa testirat in testirat za najbolj?i filling in seveda prilagajat tlak tudi obremenitvi vozila - ?e gre? polno nalo?en na morje je treba precej dvignit tlak.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja. Sploh ni tak mali. Z 4.60m dol?ine bi bil v?asih v srednjem razredu :)

Res je in v praksi to pomeni, da je skoraj 20 cm dalj?a od A Vectre, ki je veljala za solidno prostorno dru?insko vozilo. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je in v praksi to pomeni, da je skoraj 20 cm dalj?a od A Vectre, ki je veljala za solidno prostorno dru?insko vozilo. :P

Doma smo imeli fiat tempro 4.4m, pa je imela ve?ji prtlja?nik, noter ve? prostora kljub foteljem namesto sede?ev. Ni pa imela tako sexi dolge haube kot jo ima trojka :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni. ?e nekaj ?asa imam nagledano 3-jko sedan, oprema Attraction ali Revolution G120. V?eraj sem si detajlno ogledal Attraction verzijo v salonu, testna vo?nja pade verjetno drug teden, nakup pa... :).

Zanima me kako je s funkcijo Follow me home, baje da od maja 2015 je ?e na voljo v vseh modelih. Prav tako v?eraj nisem 'na?el' tipke/gumba za odklep vozila iz notranjosti. (na voznikovi strani so samo za okna in nastavitev ogledal) Kako je s tem, ?e n.pr. pri pri?ganem vozilu nekoga pobere? recimo na avtobusni. A je treba pose? po daljincu, ali se odprejo vsa 4 vrata ?e n.pr. sprosti? 'zaklep' pri notranji kljuki na voznikovi strani. Kako je s tem pri Revolution varianti, ki ima Smart Key? A Heads Up display poleg navigacije, trenutne hitrosti in tempomata prikazuje ?e kaj drugega (n.pr. RMV opozorila, SCBS opozorila, itd)

 

Hvala za odgovore, P.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

robertos664 - V56 imam name??en ?e 1 teden in ti povem, da popolnoma ni? ni bolje od V33, kot sem jo imel prej. Nekaj manj?ih napak je odpravljenih, a hitrost delovanja je ?e vedno zelo po?asna.... poleg tega sedaj potrebuje dlje ?asa, da se pove?e z mojim telefonom prek BT (prej na V33 se je takoj povezal torej nekje 20 sekund po zagonu vozila, sedaj pa rabi tudi 5 minut!).

 

Kar mi je v?e? je edino to, da si sedaj MZD zapomni, kje si ostal pri mp3 na USB in vedno nadaljuje naprej predvajanje (prej na V33 je zmeraj predvajal od za?etka USB).

 

ppresing - funkcijo Follow me home imajo tako kot si napisal vse Mazde 3 od maja 2015 naprej. Lahko pa tudi sam preveri? v MZD, ?e ima za nastavljat dol?ino (30, 60, 120 sekund) delovanja lu?i po temu, ko ugasne? avto. ?e tega nima v nastavitvah pomeni, da je starej?a Mazda 3.

 

Te funkcije za samodejno zaklepanje vozila ob startu Mazda 3 nima (niti EU in niti USA trg). Baje da je ta funkcija bila prisotna na starej?ih sistemih torej od V33 dol, ampak so jo pri V33 odstranili. Zakaj? Samo pri Mazdi vejo...

 

HUD prikazuje navigacijo, aktivni tempomat in tvojo trenutno hitrost. RMV opozorila ne prikzuje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jp se popolnoma strinjam..... in to razli?ico V56 so pripravljali 1 leto!!!

 

In da MZD potrebuje 5 minut, da se pove?e prek BT je tak FAIL, da ve?jega ?e nisem videl. Pa tudi kljub temu,da ro?no izberem najden telefon mi javi, da se ne more povezat.... potem pa po 5 minutah se kar sam pove?e.... 

 

Skratka - ni nekega bistvenega napredka iz V33 na V56, ?eprav se je obljubljalo marsikaj (od Androidauto do cloud spomina, kamor si bo? lahko shranil svoje to?ke v navigaciji, imenik, postaje, dodatne aplikacije v MZD itd...).

 

Zanimivo - ravno japonci so bili vedno znani po "svetu zabave in elektronike", pa tukaj kar zaostajajo (jih je ?e prehitel marsikdo: BMW, Audi, VW, Kia in celo Hyundai.... - govorim za enthertaiment v vozilu).

 

Nekateri imajo ?e Androidauto, ostali online zemljevide (kar v praksi pomeni bolj?a in novej?a pokritost pri navigaciji, saj se zemljevidi nalagajo in neta...).

 

Je pa res, da je ?e veliko manevrskega prostora pri MZD in lahko nas presenetijo z naslednjimi nadgradnjami. Ampak mislim, da je to to kar omogo?a in bo omogo?al MZD. ?e sem prav razumel je celo tako, da se je menjal lastnik MZD sistema oziroma so ga prodali ?e pred ?asom nekomu drugemu....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm pa res ni neke velike razlike... Sedaj tudi jaz razmi?ljam o 18kah. Samo se ni? ne mudi, pa? ko bi menjal gume, bi zamenjal vse skupaj :)

@robertos664 Kak?no ima? pa sedaj porabo? Ali avto kaj manj stegne? Malo me edino skrbi da je 1.5 pre?voh za take gume.

Uf 18col in konkretni valarji pri 100KM motorju se mi zdi precej smela poteza. ?e je kdo ?e kdaj montiral konkretno ve?jo cola?o na svoj avto, potem ve o ?em govorim.  :zvizga:

 

Izgled pa bo res precej lep?i kot ?e da? gor 16, to se pa moram strinjati.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.