Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Saj nova trojka bo imela full led spredaj ... za zadaj ne vem ...

pri mazdi ni tu problem, problem je da ra?unalnik ne podpira tega. ?e bo v novi ne vem...te?ko po moje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vpra?anje: pri v?igu vozila, se mi na vzvratnih ogledalih poka?e znak za opozorilo za "mrtvi kot". Ali je to v serijski opremi takumi ali bolj za okras? :)

 

Namre? nikjer nisem opazil vklopa/izklopa te funkcije + ravno ne dela, ko te kdo prehiteva ali prehiteva? ti..no, saj zasledil nisem. Imam pa slu?benega nissana, kjer dela ta re? presenetljivo dobro!

 

Pri meni (Mazda 6 2014) lu?ka zasveti, ko se mi nekdo pribli?uje, ali ko jaz prehitevam - razen ?e nisem toliko hitrej?i, da "pamet" smatra, da to ni potrebno. Zvo?no opozorilo se sli?i v primeru, da s smernikom naka?em, da ?elim zamenjati pas.

Pri Mazdi 6 2016 (se pravi FL), lu?ka zasveti samo hkrati z zvo?nim opozorilom - domnevam, da je pri Mazdi 3 enako. Vsekakor pa se opozorilo ne oglasi, ?e se vozni pas menja brez uporabe smernikov.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

 Vsekakor pa se opozorilo ne oglasi, ?e se vozni pas menja brez uporabe smernikov.

 

Se pa v primeru, da ne uporabljas smernikov pri menjavi pasov, oglasi zvocno opozorilo za prevozeno crto (LDWS - lane departure warning system) ... ce je sistem aktiven seveda :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hja, LDWS ni ravno nekaj s ?imer bi se Mazda 6 lahko pohvalila.

 

Zakaj ne? Meni deluje cisto spodobno... sem pa ene parkrat moral porpavljati nastavitve, da sem nasel pravo za moj nacin voznje ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zakaj ne? Meni deluje cisto spodobno... sem pa ene parkrat moral porpavljati nastavitve, da sem nasel pravo za moj nacin voznje ... 

 

se strinjam, mene je ze 2x resil

Pri Mazdi 6 2016 (se pravi FL), lu?ka zasveti samo hkrati z zvo?nim opozorilom - domnevam, da je pri Mazdi 3 enako. Vsekakor pa se opozorilo ne oglasi, ?e se vozni pas menja brez uporabe smernikov.

 

to ni res, lucka zasveti zmeraj ko se ti kdo priblizuje, zvocno opozorilo pa se oglasi ce vklopis v istem trenutku se smernik

Napisano

Hja, LDWS ni ravno nekaj s ?imer bi se Mazda 6 lahko pohvalila.

 

Hmm? A nima Mazda 6 celo aktivne verzije, kjer ti volan sama popravlja?

Napisano

Zakaj ne? Meni deluje cisto spodobno... sem pa ene parkrat moral porpavljati nastavitve, da sem nasel pravo za moj nacin voznje ... 

 

Sam se poskusil z vsemi nastavitvami, pustil sem tovarni?ko. Saj ne, da ne dela, tudi sam imam stalno vklju?eno in marsikdaj zabrni ko je treba.

Glede spodobnega delovanja: da ne gremo v kak?ne cenovne vi?ave: Hyundai i40 (isti letnik) ima to mnogo bolje re?eno; zazna prej in bolj natan?no ter seveda popravlja z volanom.

 

Ima Mazda nekaj re?itev, ki so mnogo bolj?e izvedene kot LDWS

Hmm? A nima Mazda 6 celo aktivne verzije, kjer ti volan sama popravlja?

 

Mogo?e FL, prva izvedba M6 III tega nima - samo brnenje

to ni res, lucka zasveti zmeraj ko se ti kdo priblizuje, zvocno opozorilo pa se oglasi ce vklopis v istem trenutku se smernik

 

Ko sem vozil nadomestno M6 FL je delovalo, kot sem opisal - lahko pa, da sem bil premalo pozoren.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Hmm? A nima Mazda 6 celo aktivne verzije, kjer ti volan sama popravlja?

 

moja, ki je FL ima ja

Ko sem vozil nadomestno M6 FL je delovalo, kot sem opisal - lahko pa, da sem bil premalo pozoren.

 

verjetno :) ker pri moji FL deluje tocno tako kot sem opisal

Napisano

Meni deluje tudi tako kot je opisal g.Damci....dobra stvar.pomaga pri vo?nji lp

Napisano

Ojoj, a zdaj, ko sem v petek naro?il svojo me boste pa s tem stra?ili? :huh: ;-)  Za?uda jaz nisem opazil tega pri testnih vo?njah. Pa je kdo reklamiral to na servisu?

jaz sem reklamiral ker je bilo od 130kmh naprej obupno pa so mi zamenjali tesnila na zadnjih vratih in je bolje ampak ?e vedno se malo sli?i

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Da, v BTC-ju imajo eno nova facelift Mazdo 3. Danes sem jo ?el pogledat. Dobra novica: na novi se vse ?tiri ?ipe odpirajo in zapirajo avtomatsko :notworth:  

Salon sem zapustil z nasme?kom na obrazu s pogodbo v roki o pla?ani ari 1000 evrov za Mazdo 3 G120 Revolution sedan soul red. Dobava april / maj 2017  :ouje:

Napisano

Da, v BTC-ju imajo eno nova facelift Mazdo 3. Danes sem jo ?el pogledat. Dobra novica: na novi se vse ?tiri ?ipe odpirajo in zapirajo avtomatsko :notworth:  

Salon sem zapustil z nasme?kom na obrazu s pogodbo v roki o pla?ani ari 1000 evrov za Mazdo 3 G120 Revolution sedan soul red. Dobava april / maj 2017  :ouje:

Cestitam.

Napisano

Salon sem zapustil z nasme?kom na obrazu s pogodbo v roki o pla?ani ari 1000 evrov za Mazdo 3 G120 Revolution sedan soul red. Dobava april / maj 2017  :ouje:

U super.. Koliko so pa sedaj vi?je cene za facelift model napram prej?

Napisano

U super.. Koliko so pa sedaj vi?je cene za facelift model napram prej?

100 - 300 ? za nekatere pakete, nekateri imajo ceno isto. Jaz svojo dobim ?ez 2 tedna. :-)

Napisano

Dobra novica: na novi se vse ?tiri ?ipe odpirajo in zapirajo avtomatsko :notworth:  

 

Super in hvala za informacijo. Zanimivo mi je samo, kako za ta podatek do sedaj ni nih?e vedel (niti prodajalci ne) oz. ni bil nikjer omenjen. Me pa zanima ali je tako v vseh stopnjah opreme ali samo v bolj?ih?

12360_1.png
Napisano

Super in hvala za informacijo. Zanimivo mi je samo, kako za ta podatek do sedaj ni nih?e vedel (niti prodajalci ne) oz. ni bil nikjer omenjen. Me pa zanima ali je tako v vseh stopnjah opreme ali samo v bolj?ih?

Dobro vpra?anje...jaz sem gledal M3 Revolution in ta ima vse ?tiri ?ipe z avtomatskim odpiranjem. Ker sem tudi sam naro?il opremo Revolution nisem spra?eval za ni?je stopnje opreme. :vskalo:

Napisano

Dobro vpra?anje...jaz sem gledal M3 Revolution in ta ima vse ?tiri ?ipe z avtomatskim odpiranjem. Ker sem tudi sam naro?il opremo Revolution nisem spra?eval za ni?je stopnje opreme. :vskalo:

 

 

Kaj to pomeni "avtomatsko"? To, da je treba samo pritisnit in gre sipa do konca dol ali gor tako kot recimo pri sestici? Ali to, da to sipe odpres ali zapres z daljsim pritiskom gumba na daljincu kot se je dalo pri prejsnjih generacijah sestice :) ?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kaj to pomeni "avtomatsko"? To, da je treba samo pritisnit in gre sipa do konca dol ali gor tako kot recimo pri sestici? Ali to, da to sipe odpres ali zapres z daljsim pritiskom gumba na daljincu kot se je dalo pri prejsnjih generacijah sestice :) ?

No, mogo?e je lep?i izraz "samodejno". Na voznikovih vratih lahko samo z enim pritiskom popolnoma odpre? ali zapre? vsa ?tiri stekla. Avtomatsko sem napisal zato , ker je na prej?nji verziji pisalo "AVTO" kot "avtomatsko" na gumbu, ampak samo za voznikova vrata. So pa po novem tudi osvetljeni gumbi za odpiranje stekel na vseh ?tirih vratih. Nimam pa ni? informacij, ?e se lahko stekla odpirajo z daljincem. To bojo poro?ali prvi sre?ni lastniki nove mazde 3. 

Napisano

U super.. Koliko so pa sedaj vi?je cene za facelift model napram prej?

Cene za Revolution in Revolution Top so vi?je za 100 ?. Najve? so podra?ili opremo Challenge: G100 je 100 ? dra?ja, G120 in CD150 je pa 300 ? dra?ja, medtem ko je pri opremi Attraction cena ostala ve?inoma nespremenjena, razen pri motorjih G100, kjer je cena ve?ja za 200 ?. V glavnem ni neke hude razlike  :rolleyes: 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.