Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Menjalnik ima dalj?e prestave kot tisti pri 165km...ga je pa nekdo ?e flashal, mislim, da sem ?e dal link 

...samo ne vem ali ti v SLO tudi kdo to naredi...

?e ena na 175 km...

Tale pa zgleda fenomenalno stunana, saj ima kolikor vidim na koncu, navor ?ez 200Nm vse do 6000vrtljajev...super...ta pa mora potem ?ibat :)

aja...pa lepo se vidi, da ima original v bistvu 135 konjev in ne 120...

Napisano

Ne vem...?e na ve? forumih sem bral (tudi grafi so bili), da original 120 konjev je na valjih v bistvu 135 konjev...tako pa? je, saj tudi v zgornjem videu vidi?, original in tunan graf...

Napisano

Evo, danes sem sprobal ?e G120 Revolution. Poezija :) G100 in G120 si nista primerljiva niti malo. Pri G120 sem ?ele ob?util tisto, kar pi?e v vseh testih, kako jo je res fino vozit. Tako, da vse ka?e na G120 Attraction :) 

Napisano

Hitro aro pla?at :) ...ne bo ti ?al super avto je  :notworth:

Napisano

Evo, danes sem sprobal ?e G120 Revolution. Poezija :) G100 in G120 si nista primerljiva niti malo. Pri G120 sem ?ele ob?util tisto, kar pi?e v vseh testih, kako jo je res fino vozit. Tako, da vse ka?e na G120 Attraction :)

 

This is it :vesel:

 

PS: stisni ?e jur?ka zraven pa vzemi Revolution opremo, se spla?a:)

 

Za ta denar dobi? naslednje:

- ALU plati??a 18"

- 9 zvo?nikov BOSE

- Head up zaslon

- parkirni senzorji spredaj

- smart key

- vzvratna kamera

- sistem za nadzor voznikove zbranosti (DAA)

- sistem za izogibanje trku zadaj

 

To so zadeve ki so res vredne tega jur?ka ve?:)

Y.O.L.O. 

Napisano

Jap revolution oprema je pa res potem pika na i :jupiii: ...?e gre se spla?a res 

Napisano

?lo bi, finance sploh niso problem ampak res ni potrebe po taki opremi. Sem ?el ?e sedaj ?ez budget glede na to kaj rabim. Zdej so se za?ela pogajanja glede cene :) zaenkrat ka?e presenetljivo dobro. 

Napisano

Jaz ti tud re?em da se mal stegni ker Revolution oprema tale avtek res naredi ?pica za voziti. Morda "zgleda" brezveze, sam pa ti olaj?ajo ogromno stvari. 

Napisano

Evo fantje tako pa izgledajo LED na tablci:)...seveda sta obe zalimani na avto, brez okvirjev...perfect :vesel:

 

PS: sory za obrnjeno slikco:)

post-9770-0-49017200-1499973792_thumb.jpg

Y.O.L.O. 

Napisano

Kaj konkretno pa? Ker jaz nisem pri Revolution ni? kaj posebnega opazil. Kve?jemu izgled zaradi ve?jih plati??.

- ALU plati??a 18"

- 9 zvo?nikov BOSE

- Head up zaslon

- parkirni senzorji spredaj

- smart key

- vzvratna kamera

- sistem za nadzor voznikove zbranosti (DAA)

- sistem za izogibanje trku zadaj

Y.O.L.O. 

Napisano

O tega, mene, zanima samo vzratna kamera. Ostalo so pa bombon?ki brez katerih sem pre?ivel zadnjih 10 let brez te?av :) Alu, Bose, Head up, smart key, DAA so pa samo bombo?ki po mojem mnenju. Mogo?e ?e siszem za izogibanje trku zadaj, da bi tu izbral :) 

 

Mimogrede, kaj je bistvenega med 2014 letnikom in 2017 letnikom mazde 3? Se da mogo?e kje dobit ?e star model iz zaloge? Pa? mal sem ?krt (gorenjc) :D

Napisano

No to jst pravim za Attraction opremo :) ker na za?etku sm gledal osnovni model z malo dodatne opreme. In sedaj sem na Attraction in tu postavljam mejo ;) 

Napisano

No pa se se jaz oglasim po dolgem casu. 

 

Zadovoljen lastnik Mazde 3 Revolution. 

 

Mogoce v razmislek za odlocitev med Attraction in Revolution. 

Jaz imam zimske gume  na 16 colskih platiscih.

 

Sama razlika med voznjo z 18 ( sicer letnimi ) in 16 je `freaking` ocitna in po mojem osebnem mnenju vredna tiste razlike v ceni.

Avto se mi zdi kot da je bil narejen za te 18 colske in je pravi uzitek vozit. 

 

In se zanimiv dogodek.

 

Vceraj me je povozil kolesar. hehe .. CLovek po nasprotni strani ceste, ob ograji ki je bila nepregledna , seveda se je pogovarjal po telefonu

se lepo zaleti vame ko pridem za ovinkom. 

Mazda lepo v svoji STAR TREK maniri, zacne piskat, zavirat, avto se ustavi.. kolesar pa lepo na polno v mene :)

 

Se enkrat potrjeno pravilo , da tehnologija ne more resevat socialnih problemov. 

Napisano

Pozdravljeni soforuma?i.

Na avto.netu redno spremljam ce se bo pokazala kaksna mazdica 3 letnik 2105 dalje. Iscem g120 motor in opremo attraction ali pa vsaj challenge. Tukaj sta linka od dveh meni interesantnih in bi potreboval vase mnenje glede cene in ostalo. Hvala ze vnaprej.

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12197256&display=Mazda%20Mazda3%20Sport%20G120%20Takumi

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12232825&display=Mazda%20Mazda3%20Sport%20G120%20Attraction

Napisano

Ta srebrna je novej?i model kar pomeni, da ima? ve? tovarni?ke garancije, saj je tudi skoraj 1 leto mlaj?a. Ta model ima tudi novej?i volan (ta ?rna ima starej?i volan, ker je starej?i model).

 

Poleg tega ima? pri novej?emu modelu vsa 4 okna mo?nost odpreti samo s klikom na gumb, pri starem modelu to deluje samo na voznikovi strani (za ostala okna mora? dr?ati stikalo, da se odprejo).

 

Ta novej?i model ima malo druga?no sredinsko konzolo, kjer se nahaja naslonjalo za roke. Poleg tega ima verjetno novej?i hardware za MZD.

 

Skratka, jaz bi gledal ta novej?i model  :prstgor:

Napisano

Hvala sylver za odgovor. Kaj pa cenovno kako se ti zdita ti dve pozicionirani? Sprasujem ker mi je takumi cenovno blize ampak se mi zdi kar malo draga

Napisano

Vzemi kar srebrno, ker je novej?i model in ima kar nekaj izbolj?av od prej?njega modela. Jst bi se odlo?il za novi model:)

 

PS: na Interclassu pejdi (zahtevaj) do Davida Petrov?i?a in z njim se da vse zmenit, tudi za ceno, glede na to da je rabljeni avto, on je res fajn :rolleyes:

Y.O.L.O. 

Napisano

Srebrna je res mal?ek dra?ja, ampak zaradi tega, ker je pa? novej?a. Poskusi se zmenit za kak?en popust, sigurno se da ?e kaj naredit pri ceni  :prstgor:

Napisano

Pa se novejsa ima 5 let garancije oz. do prevozenih 150.000 km... una Takumi pa nevem, ce nima samo 3 leta oz. do prevozenih 100.000 km

 

Edino Takumi ima mogoce kaj vec opreme... Keyless Go recimo ori Attraction ni naveden...pa se kaj mogoce... Pa razlika v ceni niti tako velika...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kak mate pa kaj nastavljem SCBS sistem...far, near ali medium?

Napisano

Hvala za vse nasvete. Bom v ponedeljek kontaktiral g. Petrov?i?a, da malo potipam ce se de se kaj zmenit glede cene al pa kaksen kos dodatne opreme.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.