Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem pa peljal na 2. redni servis Mazdo 3 (2.0 120km) v Kranj k Mo?niku. Bil sem zadovoljen. V nasprotju z AC Cosmosom ?i?ka, kjer mi ob 1. servisu niso dovolili pripeljati svojega olja, tukaj niso komplicirali. Edino opozorili so me, naj ne kupujem olja, ki bi bilo sme?no poceni, ker je ena njihova stranka imela te?ave z motorjem po nakupu takega neoriginalnega olja. Olje sem kupil na mimovrste za 31,5? - 5 litrov. Cena za servis pa je bila 185?.

Napisano

Ok, z nekaj dela pri nakupu olja si zaslu?il 3.5?? Seveda ti je nekaj olja ostalo. To je sicer ra?unica, da je servis 220? kot pri nas! Verjetno je pri vas ve?, ne ve? pa koliko je polna cena?

Napisano

Ok, sam kake cene majo. Kak si zmi?ljujejo cene, da kar glava boli. Res pa je da imate vi?ji standard in s tem ve?jo pla?o mehanik,?e? Va?no da si profitiro in si zadovoljen.

Napisano

Jaz pa v Acosmos v BTCju vse servise do 5 let pod 180 EUR, vklju?no z njihovim oljem. Samo malce se je potrebno glihati :). Potem sem pa avto zamenjal.

Napisano

Nisem razumljivo napisal...avto sem kupil 2014 in ga konec lanskega leta prodal. Lansko leto sem za 4ti servis pri cca. 70.000 km dal 180 EUR. Bi prilo?il ra?un, pa sem vse ra?une dal kupcu.

Napisano

Jaz sem za CX-5 lani avgusta dal za prvi servis 193?, pred kratkim za drugi servis 212?... S seboj sem pripeljal samo avto... ;) ... Vedno na A Cosmos BTC...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kako vam to rata? Js sem vpda?al na tri kraje in se poskusu kaj zmenit, in povsod pristal na okoli 270eur z oljem vklju?enim... No, vsaj lani sem meu prvi servis zastonj :-)

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Jaz sem v BTCju vpra?al ?e lahko prinesem svoje olje, ker ga dobim veliko ceneje kot pri njih, njihov odgovor je bil da lahko, ?e se pa strinjam mi ga pa oni prodajo po isti ceni kot ga dobim sam. In tako sem vsako leto pla?al za olje 8 EUR/liter.

Napisano

So pa to malenkostno odstopanja glede na ceno avtomobila, pa asistenco dobi? gratis, saj druge znamke so tu nekje. Za citroen damo tudi 190? pa je 1.6 motor, za 30? se pa ne tresem. To je nujni stro?ek in nima? kaj.

Napisano

Starsi C3 drugi servis 125? (enako kot prvi)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mazda?i, danes se mi je za 1 sekundo pojavila napaka DSC malfunction sedanu M3, 2015, skoraj 100k prevozenih. Vozila pa sem po avtocesti.

 

Gre za kaj resnega?

 

Hvala.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

ima kdo service plan (kaj se ob dolo?enih kilometrih/letih servisira) za mazdo3 2.0 g120/g165?

sem na?el en link, vendar ne dela ve?, verjetno odkar je nova 3-ka zunaj...

na servis sem peljal v btc, zanima me pa kaj se menja ob dolo?enih kilometrih, v navodilih pa nimam..

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hmm, kdaj ste vi tule morali prvi? menjati akumulator? Ta teden se mi je zgodilo da avto ni v?gal zaradi akumulatorja... in se mi zdi starost 3,5 let malo hitro za to, da gre akumulator v maloro. 

Napisano

Meni zdej po 2 letih ob?asno ne dela iStop, verjetno zaradi baterije, znak za baterijo se ne obarva plavo...

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz imam isti problem....zdaj bo pa zima in verjetno bo treba menjati baterijo....ali je kdo ?e povnil to baterijo i stop?

I stop ne uporabljam verjetno bi lahko dal navadno baterijo noter .....ker tista z i stop je 170?.

Napisano

Po servisu in preve?enih cca 1.000 km se baterija spet obarva modro, zdej ko je baterija ok se mi pa ob?asno AC ve? ne obarva in iStop spet ne dela

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Ko imas nastavljeno odrositev prednjega stekla, se i-Stop ne aktivira ... Ali pa ce je prevelika razlika med zunanjo in nastavljeno temperatero... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja to vem. Samo klime trenutno ne koristim, pr meni se sezona klime zaklju?i septembra. Tudi ?ipe ne odrosujem... Lani v najhuj?i zimi je iStop delal brez problema ?e po 5-10 minutah vo?nje ko se je motor segrel... Letos ka?e bl slabo... Ga sicer malo rabim samo me moti ko stvari ne delajo kakor bi mogle

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.