Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Punca si je ubodla limuzino 2.0 Revolution in je men osebno avto BOMBA! Sicer je 120 koni?ev cool, sam kak ve? vseen neb ?kodu.

Sej lih to me matra, 120 al 165 konjev sem neodlo?en

Napisano

120ka je izpeljanka 165ke in se ji pozna da je pac zadusena razlicica. Do 4000 rpm naj nebi blo neke razlike (ne vem iz lastnih izkusenj), nad 5000 rpm se ji pa kr pozna da jo zadusi. Jaz jo lahko primerjam sam z mojo 6ko gta.. :-) Ce finance in izbira omogocata mocnejso vrezijo,jo toplo priporocam! Mi te izbire nismo imel,ker mocnejsih ni bilo vec na razpolago.

 

Sam zanimivost; Ima porabo nizjo kot jo je imela prej 2ka z 86 konjici :-)

Napisano

Po testih berem, da ima G120 dalj?a prestavna razmerja, posledi?no motor v isti brzini in primerljivi hitrosti deluje na ni?jih obratih kot G165 in je zato ti?ji (?e posebej po avtocesti) ter manj pije. Medpospe?ki so na ra?un tega malce slab?i, seveda pa brez problema ?alta? brzino ni?je, ker so same zmogljivosti motorja do cca 4000 rpm baje zelo podobne. G165 poka?e dodatne konje ?ele nad tem obmo?jem.

 

Osebno mi je G120 bolj zanimiv, nisem pa ?e nobenega vozil, tk da iz prve roke ne vem. Tukaj sta npr. fajn testa obeh:

 

G120: http://www.nacionalnaklasa.com/auto-testovi/14425-nk-test-mazda-3-g120-zlatna-sredina?showall=&start=4

G165: http://www.nacionalnaklasa.com/auto-testovi/14071-nk-test-mazda-3-g165?showall=&start=5

Napisano

Tale hrup zna biti mote?, no kakor za koga :) ?e je to res, da ima G120 pri 100kmh v ?esti 2000 obratov , G165 pa 2430 obratov.

Napisano

G120 ima res zlo dolg menjalnik, kar se definitivno pozna pri hrupu in porabi, zahteva pa mal ve? prestavljanja. Sem kr rabu da sem se navadu, ker me je moja 6 razvadla da ne rabim za vsak k.. ?altat. Druga?e pa tak kot sem reku, men je avto fenomenaln!

Napisano

G120 ima res zlo dolg menjalnik, kar se definitivno pozna pri hrupu in porabi, zahteva pa mal ve? prestavljanja. Sem kr rabu da sem se navadu, ker me je moja 6 razvadla da ne rabim za vsak k.. ?altat. Druga?e pa tak kot sem reku, men je avto fenomenaln!

 

Pa je dovolj 120 konjev ?e ima? poven avto?da je 5 oseb v njemu?

Vseeno vle?e dovolj dobro? 

Napisano

Punca se vozi relaccijsko nekje 20 km v eno stran do slu?be in nazaj domov ko majo zadn kilometer hrib da koze komi grejo, ter za normalno popoldansko uporabo, mal do trgovine, kavice in tak, pa je dejansko ra?unana poraba med 6.5 do 6.7. Na ra?unalniku ka?e 6.3. Pa je dekle dale? od po?asne "babe" za volanom. :punk: Na avtocesti pri 140 je poraba prakti?no identi?na, tak da za 7,5 al kolk majo nekateri jo mora? ornk stiskat, al karkol delajo z avtom da ma tak?no porabo.. Mi smo se vsi ?udl kak noro nizko porabo ima. Smo tud mi pri?akoval nekje 7+, glede na to da ji je mazda 2 pila 7 na idetni?nih relacijah.

Napisano

Punca se vozi relaccijsko nekje 20 km v eno stran do slu?be in nazaj domov ko majo zadn kilometer hrib da koze komi grejo, ter za normalno popoldansko uporabo, mal do trgovine, kavice in tak, pa je dejansko ra?unana poraba med 6.5 do 6.7. Na ra?unalniku ka?e 6.3. Pa je dekle dale? od po?asne "babe" za volanom. :punk: Na avtocesti pri 140 je poraba prakti?no identi?na, tak da za 7,5 al kolk majo nekateri jo mora? ornk stiskat, al karkol delajo z avtom da ma tak?no porabo.. Mi smo se vsi ?udl kak noro nizko porabo ima. Smo tud mi pri?akoval nekje 7+, glede na to da ji je mazda 2 pila 7 na idetni?nih relacijah.

 

Res je, doma imam mazdo 2 pa ni lih var?na se skoz vrti 7.2 7.5 porabe

Napisano

Mazda 2 ima med 7,2 in 7,5? Ne morem verjet...men 6ka 7,8 do 8 l kuri 2,0 motor bencinar...

Napisano

Letnik 08... Pa to je normalna ?enina vo?nja...pa povpre?je...sej lahko tud ve?, ampak manj tud...

Napisano

Letnik 08... Pa to je normalna ?enina vo?nja...pa povpre?je...sej lahko tud ve?, ampak manj tud...

 

Moja mazda 2 je tudi letnik 08....pa tudi kar si naprej napisal bi lahka ?ist isto napisal :)

Tak, da sem pri?u do ugotovitve, da so ?ene krive za tako porabo :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Imam 5 dni staro mazdo 3 sport G120 revolution in sem za enkrat super zadovoljen. Lepa vo?nja na avtocesti in pode?elju super odzivna. Kar se ti?e porabe ?e ne vem, vendar v?eraj v Celje iz Tr?i?a skozi Tuhinjsko dolino in nazaj po avtocesti pod 7 litrov. Na atocesti vozil 130 km/h v ?esti prestavi obratomer okoli 2700 obr. Ve? sporo?im ?ez nekaj ?asa. Priporo?am nakup :notworth: .

LP

 

P.S pred nakupom sem bral razli?ne teste in povsod je ugotovitev, da je razlika med G120 in G165 nad 4000 obr. Vendar ve?ina priporo?a G120.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Rahlo si zgresil poanto mojega zapisa, ne trdim da so kitajski avtomobili oh in sploh, ne bojo pa razpadl. Motorjev svojih skoraj ne razvijajo, vse je iz drugih firm. Tiste podrobnosti s katerimi se pa evropejci ukvarjajo, in tudi japonci pa korejci, pa zelo vpliva na to kako se avto vozi ali pa kako se pocutis v avtu.   Lej pred kratkim sem lynka, rentacar. Masina in menjalnik super, odziven avto, nimam pripomb. Pol pa kvaliteta v kabini pa ne vem, zalost. Poceni plastika, avto je bil nov, tako da se ni bilo crickov, ampak bojo kmal pomoje, slaba zvocna izolacija. Asistencni sistemi pa ne vem kaj naj recem, je pa verjetno res to kar pravijo na raznih testih teh avtomobilov. Da je bil razvit za kitajske avtoceste, vecinoma obvoznice velikih mest, kjer vec al manj stojis v koloni in niso primerni za evropske ceste. Tudi na splosno voznja, bl tko tko. Izvoz z avtoceste, kjer je 60 omejitev bi s katerokoli mazdo k sm jo do zdj vozu lahko 80 brez problema prpelov, v tem avtu mi je blo pa ze pr 50 rahlo nelagodno. Kle je unih 10% razlika v razvoju.     Aja, pa to je kitajc, ki pri nas stane ~50k, tako da rajs ne pomislim kako je s kitajci ki so polovico te cene. Vseeno pa masina, menjalnik in pleh ne bojo kr narazn padl, ostalo je pa pofl.
    • Tu je veliko kislo jabolko razvoja, če se je kdo kdaj ukvarjal z njim. Za zadnjih 20% potrebuješ 80% časa razvojnikov (ja, tudi tu velja pravilo 80-20), da speglaš detajle in narediš kvaliteten izdelek. To vse pomeni več denarja in potenicalno veliko razliko na koncu v ceni izdelka.
    • Tudi meni se vse bolj dozdeva, da je to  zopet en izmišljeni lastnik Mazde.😉
    • Meni je prav vseeno ,če dobim unih par deset evrov ali ne. 😉 Ni pa prav,da so se zapufali za božičnico za javni sektor .. Itak imajo večje plače in sedaj so se še tukaj ozenačili,tako,da ja bodo vsi silili v javno sektor in bo še več zaposlenih tam. In še večji minus v javni blagajni. Tej bonbončki stanejo. 😎 Podobno je  v trgovino z sladkarijami.. Če hočeš kupiti otroku bombone to stane.   
    • Kot sem že napisal en mesec nazaj, ti @tommzy sploh Mazde nimaš in nas samo malo za.....  Ker, da imaš vse to kar pišeš ni bilo možno niti na yugecu pred 50 leti.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.