Skoči na vsebino

IN-VA-LI-DI


jures

Priporočeno sporočilo

Enega spredaj in drugega zadaj, samo par cm lufta pa da da ga vidimo. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Mogo?e je mislu da ma kolo :D

 

Kolo ima mogoce na servisu pa je dobil "nadomestno vozilo"  :harhar:  :jezicek:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK un tam gor ima vsaj razlog da ho?e nalo?it v avto zarad de?ja, kaj pa tale (razen to da ma superiorno koreto) na sliki se ne vidi ampak da je tako parkiral je moral avto obrnit za 180? ker je lahko pri?el samo iz smeri v katero je obrnjen :D

img201510301614192.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Tole je pred kratkim nekdo objavil na FB ... 

 

Parkiranje_mentalnih_invalidov-20151121-

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce PRETEPA ljudi in je je sama hudobija :D

 

A takole kot tale finska trgovka, ki prebuta tatove v stacuni? :)

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja... dva zafiksanca je dobila. Sej komi stojita na nogah.

Se mi pa zdi, da je ?lo tule za predstavitev multi kulti obogatenja (vsi so pravi Finci :P ). 

 

 

Po drugi strani imamo pa tudi Slovenci med pe?ci zanimive kalibre, pomoje si upam ugibati koga volita na volitvah. ?e ju kdo prepozna iz slike:

 

 

Zivjo,
 

Ker sem bila napadena 24.11.15 ob 9.00 zjutraj (z strani dveh neznancev) vas prosim da delite mojo resnicno zgodbo, da najdem te dva "bolnika" ce lahko tako povem. Zjutraj sem se odpravila v lokal Lepa zoga - Siska, da prevzamem kljuc in ker ni bilo za parkirati sem avto pustila na kolesarski stezi (moja napaka) in prizgala vse stiri smernike za nekaj manj kot minuto v tem casu sem pogledala parking ce je kaj prostega da ne stojim tam ker lahko dobim kazen. Vzela sem telefon pri sovoznikovem sedezu in ta cas so me pa kolesarji grdo gledali ker jim ni bilo prav da tam stojim ampak so sli mimo. In od enkrat se dva penzionera najdeta in se zacneta dreti name z vsemi moznimi kletvicami itd.pa kaj mam tu za parkirati itd.. v tem trenutku sem dedku rekla da naj se umiri in da bom takoj avto premaknila ker ni nic prosto in ce grejo lahko kolesarji mimo lahko tudi dva pesca. on se je nasel uzaljenega in pride nazaj do avta in mi z pestjo udari po zunanjem ogledalu da ga je cisto zlomil prisla sem do njega da kaj mu ni jasn da nemore tuje lastnine razbijat (nisem nic pricakovala ker je pac starejsi clovek) ker mu ni bilo dosti udarec v ogledalo me je z pestjo udaril 1x 2x 3x... po glavi bila sem cisto zgubljena verjetno sem mu vrnila par udarcev in njegova "ZENICKA" namesto da naju da narazen me zacne se ona udarjati vlecti itd. Jaz sem bila tako skoncentrirana na to da me kdo slisi ker je slo vsaj ene 100 ljudi mimo nas, da poklicejo policijo. Sej ves da mi je kdo pomagal... tam sta me vlekla, udarjala vse mozno ampak NIC. Potem sem se nekako izmuznila od njiju itak cisto v soku pridem do avta in ena gospa je pa vse videla (je tudi pricala) in se zacela dreti da naj ju slikam in da rabim dokaz itd.samo gledala sem jo nic mi ni bilo jasno ampk sem potem razumela in zacela teci za njima da ju slikam (vsaj to mi je uspelo) policijo sem poklicala in se je vleklo.... preskocila sem dosti podrobnosti ampak nima veze vazno je bistvo in imam res zeljo da mi pomagate pri tem da ce jih kdo zagleda, vidi, sledi kar koli poklicite policijo vsi imajo njuno sliko tako da bojo vedeli o cem se gre. Delite!! (Baje je "dedek" viden v mostah) ampak vse se je dogajalo v tivoliju. Vsaka pomoc mi pride prav!! Hvala vam v naprej ! Najditelju pa tudi dolzna ne bom ostala! 

Pomagajte vsaj preko spletnih strani da se siri, ker mi v tistem trenutku mimoidoci ravno niso.

12246941_803479926441161_204585170656468

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.