Skoči na vsebino

Odstranitev DPF


pickov

Priporočeno sporočilo

  • 7 mesecev kasneje...

Spo?tovani !!

Trenutno zdajle mi TunERC Novo Mesto odstranjuje DPF filter na AUDI-ju 2.0 TDI 125kw 2007 L, ker je bil zabit in se je hotel skoz regenerirat.
Vam sporo?im kaj bo s tega, Do zdaj je kolegu isto naredu na BMW ju pohvalno.

Upam, da bo tud men naredu super.No to sm pozabu, ?e bo z AUDI jem vse uredu ga mislim v bodo?e ?e ?ipat.
 

Sporo?im,
- o obna?anju avtomobila po odstranitvi DPF-ja
- kak?na bo poraba,
- pa ?e kej ?e se bo kaj.

Al ma kdo slu?ajno kej ve? izku?enj po odstranitvi DPF ja. 
Namre? zdej ga kr dosti odstranjujejo ker se pojavljajo te?ave.
Mal sem se pozanimal pr bl kvalitetnih Tunercev kot so RSR, SBS, CSS, Avtoelektrika, Tunerc, Ve?konjev.si..
V o?ji izbor sta pri?la Tunerc in RSR, baje imata oba zlo velik izku?enj in priznanj, no tudi ostali so pohvalni.
Tunerca sem zbral zato ker ima same pohvale in cena je kr primerna. BOMO VIDELI REZULTAT.

HVALA vsem, ki ste napisali kej oprijemljivega za odstranitev DPF-ja in ?ipiranja avtomobilov.

LP.. N?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

L.p. kaj pa se dogaja med regeneracijo filtra?? Kolko je tista poraba med regeneracijo?? Imam pa ?e eno vpra?anje za poznavalce MAZDE 5

 

Danes sem postal lastnik tudi jaz Mazde 5 2.0 diesel 110km 230.000 km. Ko sem pripeljal domov je v prostem teku za?elo cel avto tresit kot bi laufal po dveh cilindrih in bi glih zdaj crknil.. Ko sem ga enihparkrat vgasnil in sturiral je za?el normalno laufat. Kaj bi to lahko bilo. Hvala za odgovore.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
    • In kaj si pričakoval drugega? Eno je prodaja, drugo pa je psihologija ter ostale zadeve. Danes se ego žal bilda prego značk in izdelkov, ne pa več kdo s kom in kako manipulira. Dovolj jasno? Pa danes nisi ''in'' če nisi LGBT, kardašiant, eko, bio in podobne nebuloze.
    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.