Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na nekem drugem portalu preberem, da za letos ni ve? mogo?e naro?iti cx 3 ?!? Kar je na zalogi in to je to. Ponovno naj bi stekla prodaja v letu 2020 in sicer pod novo oznako (ugibam: cx 2 ??? ).

Mogo?e je kaj na tem ... kot posledica za?etka prodaje cx 30.

 

Na katerem drugem portalu? Kolegica ravno kupuje ... pa so ji rekli, da ravno narocajo CX-3 za dobavo v septembru ... Takrat bi lahko dobila v zeljeni barvi... Nekaj pa imajo na zalogi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano (urejeno)
WWW.AVTOMANIJA.COM

Predstavnik za medije poljske Mazde je povedal, da se bo proizvodnja CX-3 za Evropo konèala decembra.

 

Ne vem no ... veliko firm si izmišljuje nove majhne mestne SUVe (Yaris cross) Mazda pa beži iz segmenta.

Popravljeno od Civic
Napisano

Pomojem bodo kmalu dali ven manjši SUV. Cx3 in cx30 sta si precej blizu. Cx3 je pa vseeno malo večji/dražji od Capturja &co .

 

Pa še poimenovanje je malo čudno , saj večina misli,da je narejena na osnovi trojke. 

Napisano

V

pred 17 urami je Nejc1986 napisal:

 Cx3 in cx30 sta si precej blizu. 

 

U to se pa ne strinjam. Cx 3 je bila pri hiši 4 leta. Cx 30 je v pogledu prostora kar občutno večja, kar pa seveda ni težko, saj je cx3 res skromna na zadnjih sedežih in v prtljažniku. Cx 30 je tudi udobnejša in smerna stabilnost je boljša. Je bila pa "t' mala" zaradi manjše teže nekoliko bolj poskočna kot je sedanja z enakim motorjem.

Napisano
Pred eno uro je Civic napisal:

V

U to se pa ne strinjam. Cx 3 je bila pri hiši 4 leta. Cx 30 je v pogledu prostora kar občutno večja, kar pa seveda ni težko, saj je cx3 res skromna na zadnjih sedežih in v prtljažniku. Cx 30 je tudi udobnejša in smerna stabilnost je boljša. Je bila pa "t' mala" zaradi manjše teže nekoliko bolj poskočna kot je sedanja z enakim motorjem.

Ja cx30 g122 je res za bolj umirjene voznike, gre pa čisto dovolj.... 👍

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Leta so minila od zaključka uradne prodaje CX-3, opažam pa na Avto.net, da izredno držijo ceno. Recimo sam imam letnik 19`, attraction paket 122KM bencinar. 84k km. Zanjo sem dal 20.150€. Sedaj pa je cena tega letnika bencinarja od 17-19.5k €. in gredo kar precej hitro. Toliko spremljam Avto.net, da videvam menjave oglasov teh vozil znotraj meseca, dva. Torej hitro prodani. Kako je to možno? Res tako zaželjen voz?!? Hmmm

Napisano
pred 30 minutami je brett napisal:

Leta so minila od zaključka uradne prodaje CX-3, opažam pa na Avto.net, da izredno držijo ceno. Recimo sam imam letnik 19`, attraction paket 122KM bencinar. 84k km. Zanjo sem dal 20.150€. Sedaj pa je cena tega letnika bencinarja od 17-19.5k €. in gredo kar precej hitro. Toliko spremljam Avto.net, da videvam menjave oglasov teh vozil znotraj meseca, dva. Torej hitro prodani. Kako je to možno? Res tako zaželjen voz?!? Hmmm

 

Ja, sem imel rdečo 2016 Revolution s 30.000 km in jo prodal 2020 za 14.000, približno tak znesek bi dobil danes. 🙃

 

Pri Mazdi se kar nekaj odločitev ne zdi razumnih ... ena takih je bila ukinitev proizvodnje CX-3.

Napisano

Si prepričan, da se prodajo za oglaševano ceno? Ki je povsem prenapihnjena ...

Saj je dober avto, ampak rabljena dvignjena Mazda 2 pač ni vredna tega denarja ...

Napisano

Sigurno se ne prodajo kot je oglaševana cena. Noben avto se ne😉

Samo za več tisočakov pa se tudi ne spusti cena. Recimo do 1k-15k€ je pa realno. Ampak to je še vseeno veliko denarja. Če bi svoji dal v oglas recimo 18,5k€, sem skoraj 99,9%, da bi šla za 17k+€ precej hitro.

Napisano

Žena ima R. clia, letnik 8´, 1.2 motor, 210k km. Prva lastnica. Pred korono bi bil slabega jurja €, pol leta nazaj ji je njen sodelavec (malo za res, malo za foro - da vidi, če bo trznila, glede na to, da je omenjala, da bi pri hiši ostal le en avto) zanj ponujal 2k€. Pa s tem, da je vedel, da je bil pol leta star bočno udarjen po vsej strani (sosed rikverc na cesto).

Vem, da so šle cene rabljenim v zadnjih let precej gor (dobavna veriga - korona, elektr., ...), ampak se mi zdi, da ravno taki mali jajčki bolj držijo cene. Sploh če nimajo neke hude "elektrike" in gadgetov.

Napisano

To je dobro za naše Mazde... 😊

Malo spustiš pa še vedno veliko dobiš.... 👌😉

Napisano (urejeno)

Res je😇 No, vsaj za nekatere modele. Ne vem kako je z večjimi mrcinami...

Sam sem postal bolj pozoren v zadnjem letu, ko so me začeli srbeti prsti, da bi posegel po CX-5. Še posebej sedaj, ko vidim koliko okvirno iztržim za manjšo sestrico. Ker vprašanje kako bo čez leto, dve s cenami rabljenih + ali bo 5tka sploh še. Pa sedaj imajo kar ok popuste (za Mazdo) za lanske modele.

Recimo tale ponudba (pa cena sigurno ni zadnja): https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19316529&display=Mazda CX-5 (za moje, naše potrebe čist ok).

Popravljeno od brett
Napisano
Pred eno uro je brett napisal:

Res je😇 No, vsaj za nekatere modele. Ne vem kako je z večjimi mrcinami...

Sam sem postal bolj pozoren v zadnjem letu, ko so me začeli srbeti prsti, da bi posegel po CX-5. Še posebej sedaj, ko vidim koliko okvirno iztržim za manjšo sestrico. Ker vprašanje kako bo čez leto, dve s cenami rabljenih + ali bo 5tka sploh še. Pa sedaj imajo kar ok popuste (za Mazdo) za lanske modele.

Recimo tale ponudba (pa cena sigurno ni zadnja): https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19316529&display=Mazda CX-5 (za moje, naše potrebe čist ok).

Če imaš sedaj G122 v CX-3 se ti bo zdelo da ta G165 v CX-5 ne potegne nikamor :D 

 

CX-3 je lahka, okretna, 2.0 motor premočan za njo

CX-5 je težja, večje gume, 2.0 motor je ok za vozit se, ni pa raketa, se bo zdel bolj len... definitivno priporočam testno vožnjo!

Napisano
pred 2 urama je brett napisal:

Vem, da so šle cene rabljenim v zadnjih let precej gor (dobavna veriga - korona, elektr., ...), ampak se mi zdi, da ravno taki mali jajčki bolj držijo cene.

 

 

Tudi novim so sle cene precej gor... posledicno so tudi rabljeni drazji... Glede manjsih "mestnih" avtov pa ze dlje casa drzi to, da bolje drzijo ceno ... in da se praviloma prej prodajo, kot vecji avtomobili ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 31 minutami je NevLado napisal:

Če imaš sedaj G122 v CX-3 se ti bo zdelo da ta G165 v CX-5 ne potegne nikamor :D 

 

CX-3 je lahka, okretna, 2.0 motor premočan za njo

CX-5 je težja, večje gume, 2.0 motor je ok za vozit se, ni pa raketa, se bo zdel bolj len... definitivno priporočam testno vožnjo!

Res je. Imaš prav! Moram prej na testno vožnjo. Ker že CX-3 ni neka raketa. Za prehitevanje tovornih vozil moram bodisi vzeti zalet ali pa v nižjo, da se zbudi nad 3000obr. Pa kak višnjegorski ali vrhniški klanec ne zmore z več kot 120km/h, če nima zaleta ali v nižjo prestavo. V 6-ti pač ne gre. Prejšnji avto, VW golf VI je imel 122KM, pa je bil raketa v pospeških napram Mazdi. In je te klance zlahka "pobral" tudi v 6-ti.

Zato se res bojim, da bo 5-tka še slabše. Čeprav drugače sem precej umirjen voznik, ki ima raje kruzanje in hitrost do omejitve (AC ponavadi do 110km/h). Ampak včasih pa rabiš ali si zaželiš, da potegne kot se zagre.

 

Hmmmm

Napisano
pred 1 uro je brett napisal:

Sam sem postal bolj pozoren v zadnjem letu, ko so me začeli srbeti prsti, da bi posegel po CX-5. Še posebej sedaj, ko vidim koliko okvirno iztržim za manjšo sestrico.

Aha, tud sam sem imel takšne racunice koliko bom iztržil za M6. No ko pride do prodaje pa se zatakne, sem bil na koncu vesel da sem jo prodal pod ceno, pa je bila top avto. Mogoče boš CX-3 lažje prodal, ni pa nujno. Vglavnem po moji izkušnji so cene na avtonetu previsoke in je treba kar fajn spustiti da prideš v ožji krog izbire potencialnih kupcev.

Napisano
pred 5 minutami je brett napisal:

Res je. Imaš prav! Moram prej na testno vožnjo. Ker že CX-3 ni neka raketa. Za prehitevanje tovornih vozil moram bodisi vzeti zalet ali pa v nižjo, da se zbudi nad 3000obr. Pa kak višnjegorski ali vrhniški klanec ne zmore z več kot 120km/h, če nima zaleta ali v nižjo prestavo. V 6-ti pač ne gre. Prejšnji avto, VW golf VI je imel 122KM, pa je bil raketa v pospeških napram Mazdi. In je te klance zlahka "pobral" tudi v 6-ti.

Zato se res bojim, da bo 5-tka še slabše. Čeprav drugače sem precej umirjen voznik, ki ima raje kruzanje in hitrost do omejitve (AC ponavadi do 110km/h). Ampak včasih pa rabiš ali si zaželiš, da potegne kot se zagre.

 

Hmmmm

Ja, to so pač atmosferski motorji, ko jo boš nažgal na 3,5k bo dobro cuknila :D

 

Jaz sem z CX-3 G120 na AC prehiteval vse živo, od NM do LJ me je res redko kdo prehitel.

 

Zate je potem mogoče dobro gledat tudi automatski menjalnik, ker ti sam vrže dol za 2 brzini, sploh čutiš ne, sam pospeši :) 

Napisano

Preden sem kupil električarja za našo penzionistko, sem gledal tudi CX-3 2.0 avtomatik z 90.000 km za 12,5 jurjev + stroški uvoza. Pa mi je bil predrag. 😃 Tako da res ne vem, kdo za te "menjalnike na polento" odkarta 18 jurjev ...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je brett napisal:

Res je. Imaš prav! Moram prej na testno vožnjo. Ker že CX-3 ni neka raketa. Za prehitevanje tovornih vozil moram bodisi vzeti zalet ali pa v nižjo, da se zbudi nad 3000obr. Pa kak višnjegorski ali vrhniški klanec ne zmore z več kot 120km/h, če nima zaleta ali v nižjo prestavo. V 6-ti pač ne gre. Prejšnji avto, VW golf VI je imel 122KM, pa je bil raketa v pospeških napram Mazdi. In je te klance zlahka "pobral" tudi v 6-ti.

Zato se res bojim, da bo 5-tka še slabše. Čeprav drugače sem precej umirjen voznik, ki ima raje kruzanje in hitrost do omejitve (AC ponavadi do 110km/h). Ampak včasih pa rabiš ali si zaželiš, da potegne kot se zagre.

 

Hmmmm

Morda v razmislek po 2.5 194KM motorju.

 

 

Napisano
pred 1 minuto je MazdaBoy napisal:

Morda v razmislek po 2.5 194KM motorju.

Žal so cene previsoke + avtomatika. Želim ročnega. Sem že vozil avtomatike po ZDA, pa nekaj po SLO, pa me še ni prepričalo. Mazde pa slovijo ravno po ročnih.

Budget je do max 34k€, od tega do 6-7k€ kreda/leasing. Potem bi raje pogledal h konkurenci: Formentor 1.5TSI  (s popustom 33k€) ali Touran 1.5TSI 4ALL paket (s popustom 31k€). Je treba še računati dopust v eksotiko🌏✈️

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano (urejeno)

Bo najbrž kar držalo, čeprav mi2 sva precej zmanjšala število km/leto. Oba skupaj z dvema vozoma iz 35k/leto, na 12k/leto. Oba dobila službe v domačem kraju - peš. Zato bo šel en stran jeseni. In v 10 letih bi moral tudi 1.5TSI zdržati tistih max 150k km, hehe.

Aja - 2.0, 2.5 je predrag.

Je pa ženi najbolj všeč ravno Mazda (in meni seveda), ker Formentor je notri pust + tisti velik štrleč zaslon. Zunaj pa je majka. Touran pa je najbolj uporaben in največ opreme + enoprostorci se bodo vedno dobro prodali. Ampak izgled ni ravno oh 😁

Popravljeno od brett
Napisano

Vsi so po ceni tu tu, vzemi kar ti je všeč, da ti nebo čez nekaj časa žaw... 😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
    • Če je prvi lastnik, ti bo brez problema pokazal račun.   Vidim pa da ga prodaja firma. Torej je 1. lastnik prepisal avto na firmo in to je že menjava lastnika. Ki je večina noče priznat.   Tak da komot tudi njih prostaviš pred dejstva, pa boš videl odziv.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.