Skoči na vsebino

Mazda CX 3


ppresing

Priporočeno sporočilo

Na nekem drugem portalu preberem, da za letos ni ve? mogo?e naro?iti cx 3 ?!? Kar je na zalogi in to je to. Ponovno naj bi stekla prodaja v letu 2020 in sicer pod novo oznako (ugibam: cx 2 ??? ).

Mogo?e je kaj na tem ... kot posledica za?etka prodaje cx 30.

 

Na katerem drugem portalu? Kolegica ravno kupuje ... pa so ji rekli, da ravno narocajo CX-3 za dobavo v septembru ... Takrat bi lahko dobila v zeljeni barvi... Nekaj pa imajo na zalogi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...
WWW.AVTOMANIJA.COM

Predstavnik za medije poljske Mazde je povedal, da se bo proizvodnja CX-3 za Evropo konèala decembra.

 

Ne vem no ... veliko firm si izmišljuje nove majhne mestne SUVe (Yaris cross) Mazda pa beži iz segmenta.

Popravljeno od Civic
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomojem bodo kmalu dali ven manjši SUV. Cx3 in cx30 sta si precej blizu. Cx3 je pa vseeno malo večji/dražji od Capturja &co .

 

Pa še poimenovanje je malo čudno , saj večina misli,da je narejena na osnovi trojke. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V

pred 17 urami je Nejc1986 napisal:

 Cx3 in cx30 sta si precej blizu. 

 

U to se pa ne strinjam. Cx 3 je bila pri hiši 4 leta. Cx 30 je v pogledu prostora kar občutno večja, kar pa seveda ni težko, saj je cx3 res skromna na zadnjih sedežih in v prtljažniku. Cx 30 je tudi udobnejša in smerna stabilnost je boljša. Je bila pa "t' mala" zaradi manjše teže nekoliko bolj poskočna kot je sedanja z enakim motorjem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Civic napisal:

V

U to se pa ne strinjam. Cx 3 je bila pri hiši 4 leta. Cx 30 je v pogledu prostora kar občutno večja, kar pa seveda ni težko, saj je cx3 res skromna na zadnjih sedežih in v prtljažniku. Cx 30 je tudi udobnejša in smerna stabilnost je boljša. Je bila pa "t' mala" zaradi manjše teže nekoliko bolj poskočna kot je sedanja z enakim motorjem.

Ja cx30 g122 je res za bolj umirjene voznike, gre pa čisto dovolj.... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Leta so minila od zaključka uradne prodaje CX-3, opažam pa na Avto.net, da izredno držijo ceno. Recimo sam imam letnik 19`, attraction paket 122KM bencinar. 84k km. Zanjo sem dal 20.150€. Sedaj pa je cena tega letnika bencinarja od 17-19.5k €. in gredo kar precej hitro. Toliko spremljam Avto.net, da videvam menjave oglasov teh vozil znotraj meseca, dva. Torej hitro prodani. Kako je to možno? Res tako zaželjen voz?!? Hmmm

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je brett napisal:

Leta so minila od zaključka uradne prodaje CX-3, opažam pa na Avto.net, da izredno držijo ceno. Recimo sam imam letnik 19`, attraction paket 122KM bencinar. 84k km. Zanjo sem dal 20.150€. Sedaj pa je cena tega letnika bencinarja od 17-19.5k €. in gredo kar precej hitro. Toliko spremljam Avto.net, da videvam menjave oglasov teh vozil znotraj meseca, dva. Torej hitro prodani. Kako je to možno? Res tako zaželjen voz?!? Hmmm

 

Ja, sem imel rdečo 2016 Revolution s 30.000 km in jo prodal 2020 za 14.000, približno tak znesek bi dobil danes. 🙃

 

Pri Mazdi se kar nekaj odločitev ne zdi razumnih ... ena takih je bila ukinitev proizvodnje CX-3.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sigurno se ne prodajo kot je oglaševana cena. Noben avto se ne😉

Samo za več tisočakov pa se tudi ne spusti cena. Recimo do 1k-15k€ je pa realno. Ampak to je še vseeno veliko denarja. Če bi svoji dal v oglas recimo 18,5k€, sem skoraj 99,9%, da bi šla za 17k+€ precej hitro.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Žena ima R. clia, letnik 8´, 1.2 motor, 210k km. Prva lastnica. Pred korono bi bil slabega jurja €, pol leta nazaj ji je njen sodelavec (malo za res, malo za foro - da vidi, če bo trznila, glede na to, da je omenjala, da bi pri hiši ostal le en avto) zanj ponujal 2k€. Pa s tem, da je vedel, da je bil pol leta star bočno udarjen po vsej strani (sosed rikverc na cesto).

Vem, da so šle cene rabljenim v zadnjih let precej gor (dobavna veriga - korona, elektr., ...), ampak se mi zdi, da ravno taki mali jajčki bolj držijo cene. Sploh če nimajo neke hude "elektrike" in gadgetov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je😇 No, vsaj za nekatere modele. Ne vem kako je z večjimi mrcinami...

Sam sem postal bolj pozoren v zadnjem letu, ko so me začeli srbeti prsti, da bi posegel po CX-5. Še posebej sedaj, ko vidim koliko okvirno iztržim za manjšo sestrico. Ker vprašanje kako bo čez leto, dve s cenami rabljenih + ali bo 5tka sploh še. Pa sedaj imajo kar ok popuste (za Mazdo) za lanske modele.

Recimo tale ponudba (pa cena sigurno ni zadnja): https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19316529&display=Mazda CX-5 (za moje, naše potrebe čist ok).

Popravljeno od brett
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je brett napisal:

Res je😇 No, vsaj za nekatere modele. Ne vem kako je z večjimi mrcinami...

Sam sem postal bolj pozoren v zadnjem letu, ko so me začeli srbeti prsti, da bi posegel po CX-5. Še posebej sedaj, ko vidim koliko okvirno iztržim za manjšo sestrico. Ker vprašanje kako bo čez leto, dve s cenami rabljenih + ali bo 5tka sploh še. Pa sedaj imajo kar ok popuste (za Mazdo) za lanske modele.

Recimo tale ponudba (pa cena sigurno ni zadnja): https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19316529&display=Mazda CX-5 (za moje, naše potrebe čist ok).

Če imaš sedaj G122 v CX-3 se ti bo zdelo da ta G165 v CX-5 ne potegne nikamor :D 

 

CX-3 je lahka, okretna, 2.0 motor premočan za njo

CX-5 je težja, večje gume, 2.0 motor je ok za vozit se, ni pa raketa, se bo zdel bolj len... definitivno priporočam testno vožnjo!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je brett napisal:

Vem, da so šle cene rabljenim v zadnjih let precej gor (dobavna veriga - korona, elektr., ...), ampak se mi zdi, da ravno taki mali jajčki bolj držijo cene.

 

 

Tudi novim so sle cene precej gor... posledicno so tudi rabljeni drazji... Glede manjsih "mestnih" avtov pa ze dlje casa drzi to, da bolje drzijo ceno ... in da se praviloma prej prodajo, kot vecji avtomobili ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je NevLado napisal:

Če imaš sedaj G122 v CX-3 se ti bo zdelo da ta G165 v CX-5 ne potegne nikamor :D 

 

CX-3 je lahka, okretna, 2.0 motor premočan za njo

CX-5 je težja, večje gume, 2.0 motor je ok za vozit se, ni pa raketa, se bo zdel bolj len... definitivno priporočam testno vožnjo!

Res je. Imaš prav! Moram prej na testno vožnjo. Ker že CX-3 ni neka raketa. Za prehitevanje tovornih vozil moram bodisi vzeti zalet ali pa v nižjo, da se zbudi nad 3000obr. Pa kak višnjegorski ali vrhniški klanec ne zmore z več kot 120km/h, če nima zaleta ali v nižjo prestavo. V 6-ti pač ne gre. Prejšnji avto, VW golf VI je imel 122KM, pa je bil raketa v pospeških napram Mazdi. In je te klance zlahka "pobral" tudi v 6-ti.

Zato se res bojim, da bo 5-tka še slabše. Čeprav drugače sem precej umirjen voznik, ki ima raje kruzanje in hitrost do omejitve (AC ponavadi do 110km/h). Ampak včasih pa rabiš ali si zaželiš, da potegne kot se zagre.

 

Hmmmm

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je brett napisal:

Sam sem postal bolj pozoren v zadnjem letu, ko so me začeli srbeti prsti, da bi posegel po CX-5. Še posebej sedaj, ko vidim koliko okvirno iztržim za manjšo sestrico.

Aha, tud sam sem imel takšne racunice koliko bom iztržil za M6. No ko pride do prodaje pa se zatakne, sem bil na koncu vesel da sem jo prodal pod ceno, pa je bila top avto. Mogoče boš CX-3 lažje prodal, ni pa nujno. Vglavnem po moji izkušnji so cene na avtonetu previsoke in je treba kar fajn spustiti da prideš v ožji krog izbire potencialnih kupcev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je brett napisal:

Res je. Imaš prav! Moram prej na testno vožnjo. Ker že CX-3 ni neka raketa. Za prehitevanje tovornih vozil moram bodisi vzeti zalet ali pa v nižjo, da se zbudi nad 3000obr. Pa kak višnjegorski ali vrhniški klanec ne zmore z več kot 120km/h, če nima zaleta ali v nižjo prestavo. V 6-ti pač ne gre. Prejšnji avto, VW golf VI je imel 122KM, pa je bil raketa v pospeških napram Mazdi. In je te klance zlahka "pobral" tudi v 6-ti.

Zato se res bojim, da bo 5-tka še slabše. Čeprav drugače sem precej umirjen voznik, ki ima raje kruzanje in hitrost do omejitve (AC ponavadi do 110km/h). Ampak včasih pa rabiš ali si zaželiš, da potegne kot se zagre.

 

Hmmmm

Ja, to so pač atmosferski motorji, ko jo boš nažgal na 3,5k bo dobro cuknila :D

 

Jaz sem z CX-3 G120 na AC prehiteval vse živo, od NM do LJ me je res redko kdo prehitel.

 

Zate je potem mogoče dobro gledat tudi automatski menjalnik, ker ti sam vrže dol za 2 brzini, sploh čutiš ne, sam pospeši :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preden sem kupil električarja za našo penzionistko, sem gledal tudi CX-3 2.0 avtomatik z 90.000 km za 12,5 jurjev + stroški uvoza. Pa mi je bil predrag. 😃 Tako da res ne vem, kdo za te "menjalnike na polento" odkarta 18 jurjev ...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je brett napisal:

Res je. Imaš prav! Moram prej na testno vožnjo. Ker že CX-3 ni neka raketa. Za prehitevanje tovornih vozil moram bodisi vzeti zalet ali pa v nižjo, da se zbudi nad 3000obr. Pa kak višnjegorski ali vrhniški klanec ne zmore z več kot 120km/h, če nima zaleta ali v nižjo prestavo. V 6-ti pač ne gre. Prejšnji avto, VW golf VI je imel 122KM, pa je bil raketa v pospeških napram Mazdi. In je te klance zlahka "pobral" tudi v 6-ti.

Zato se res bojim, da bo 5-tka še slabše. Čeprav drugače sem precej umirjen voznik, ki ima raje kruzanje in hitrost do omejitve (AC ponavadi do 110km/h). Ampak včasih pa rabiš ali si zaželiš, da potegne kot se zagre.

 

Hmmmm

Morda v razmislek po 2.5 194KM motorju.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je MazdaBoy napisal:

Morda v razmislek po 2.5 194KM motorju.

Žal so cene previsoke + avtomatika. Želim ročnega. Sem že vozil avtomatike po ZDA, pa nekaj po SLO, pa me še ni prepričalo. Mazde pa slovijo ravno po ročnih.

Budget je do max 34k€, od tega do 6-7k€ kreda/leasing. Potem bi raje pogledal h konkurenci: Formentor 1.5TSI  (s popustom 33k€) ali Touran 1.5TSI 4ALL paket (s popustom 31k€). Je treba še računati dopust v eksotiko🌏✈️

  • Všeč 3
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo najbrž kar držalo, čeprav mi2 sva precej zmanjšala število km/leto. Oba skupaj z dvema vozoma iz 35k/leto, na 12k/leto. Oba dobila službe v domačem kraju - peš. Zato bo šel en stran jeseni. In v 10 letih bi moral tudi 1.5TSI zdržati tistih max 150k km, hehe.

Aja - 2.0, 2.5 je predrag.

Je pa ženi najbolj všeč ravno Mazda (in meni seveda), ker Formentor je notri pust + tisti velik štrleč zaslon. Zunaj pa je majka. Touran pa je najbolj uporaben in največ opreme + enoprostorci se bodo vedno dobro prodali. Ampak izgled ni ravno oh 😁

Popravljeno od brett
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.