Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

ali mi kdo lahko pove ali je pametno samodejno menjati xenon ?arnico na Mazdi 6 2008, kajti imam informacije da lahko z tem sam sebi naredim ve? ?kode kod koristi (pokvarim konektor...), celo nekateri mehaniki no?ejo imeti opravka z tem... 

 

ali ima kdo ?e kake izku?nje z tem?

 

Hvala za odgovore. 

Napisano

Ajverja - Bostjana vprasaj za pomoc :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljeni,

 

ali mi kdo lahko pove ali je pametno samodejno menjati xenon ?arnico na Mazdi 6 2008, kajti imam informacije da lahko z tem sam sebi naredim ve? ?kode kod koristi (pokvarim konektor...), celo nekateri mehaniki no?ejo imeti opravka z tem... 

 

ali ima kdo ?e kake izku?nje z tem?

 

Hvala za odgovore. 

Bu?e, ?e si malenkost tehni?en ti, 80% akrobata jo bo? zamenjal ?e ne pa raje pusti, ker je narejeno smotano nedostopno da glava pa?e. Sam sem jih ?e kar precej zamenjal samo je jeba, ni prostora ze ve? kot mojo drobno roko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V?asih nin?a.  :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se mi je tui zdelo, da bi lahko na svoji po?asi zamenjal. Moram re?t, da se mi zdijo ?e kar bistveno ?vohnej od kakega novega avtomobila, kar je nekako za pri?akovati po ?estih letih in 200k kilometrih.

Pol pa ?e ta neumnost, da se stalno same pri?igajo in uga?ajo... Mislim, sej je fensi al watever, ampak glih pri HID ?arnicah ni fajn, da se stalno uga?ajo in izklapljajo. Ko bom mel ?as, jih bom probal tko zvezat, da mi pa? gorijo vedno, ko je avto pri?gan in dajo mir.

Napisano

ajvar: kaj pravis na te? so najboljse al obstajajo se boljse?

http://www.ebay.de/itm/301321580658?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

kaj pa cena, kaksna je ta iz linka gor? ok?

Ajvar bo rekel, da ?e so od Philipsa na morejo biti vredu.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem jo danes zamenjal na svoji in sicer voznikova stran. Najla?je je, da delno sname? kolotek, se pravi tiste 4 plasti?ne ?raufe in 4 kovinske ?raufe na dnu. Ve? kot 20min ti ne sme vzeti :). Notri sem pa dal poceni varjanto iz GMT-ja za slabih 20?, zdej pa lah sam ?e ?akam, da mi skur balast XD.

Napisano

ajvar: kaj pravis na te? so najboljse al obstajajo se boljse?

http://www.ebay.de/itm/301321580658?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

kaj pa cena, kaksna je ta iz linka gor? ok?

Trenutno so najbolj?e OSRAM D2S Cool blue 66240.

 

 

Napisano

ajvar: kaj pravis na te? so najboljse al obstajajo se boljse?

http://www.ebay.de/itm/301321580658?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

kaj pa cena, kaksna je ta iz linka gor? ok?

Pri meni so cenej?e in bolj?e. Osram pa to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pol osram...zanimivo pri halogenkaj so osram zanic...jaz jih nikol vec ne bom dal, pri xenonu ocitno obratno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pozdravljeni, 

 

Hvala za pomo? glede ?arnic bilo je v veliko pomo?, sedaj pa imam ponovno te?avo in sicer z DPF - filtrom za?ela je utripati lu?ka DPF in pri?gana je lu?ka za motor.. 

motor ima ?e vedno normalno mo?...

 

Zanima me kaj naredi? 

Napisano

ne, ker je pri?gana tudi lu?ka za motor. Priklopi na tester, je lahko marsikaj, verjetno pa je kak senzor.

To?no ja. Ja, druge kot priklop na tester ni. Lahko, da motor kmalu ne bo imel ve? normalne mo?i...

Napisano

Ker sem z Begunj na Gorenjskem me zanima ali lahko peljem avto do Kranja ali naj pokli?em avto vleko?

 

Sem tudi dobil nasvete da se odpeljem na avtocesto in peljem v peti nekaj ?asa da se DPF filter pre?isti... Ali je pametno ali ne?

Napisano

?e ti utripa, vo?nja ne bo ni? pomagala. Tisto velja, ?e se ti pri?ge DPF lu?ka in gori pri?gana, brez utripanja. Pomoje gre? brez te?av do Kranja, lahko pa doma poskusi? sam urediti zadevo. 

 

Jaz bi se definitivno lotil tako. Spro?i? prisilno regeneracijo in resetira? tole napakico, pa vidi? kje si. ?e se spet pojavi, bo najbr? res kak senzor kriv.

Napisano

Eno vpra?anje glede ksenonk. Pri moje najdra?je avtu se je pojavila manj?a razlika v barvi svetlobe ksenonk, imajo pa za sabo cca 140Kkm. Koliko hitro gredo potem v k. ko za?no svetit mal razli?no. Da vem a moram ?e gledat kje kupit nove.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Oprosti TI nisi resen 140 kkm, pa prve ?arnice ?

Na 100 Kkm jih je treba zamenjat, ke rzgubijo na svetilnosti, kasneje pa ?e za?nejo menjat barvo, ker se dogaja tebi.

?imprej zamenjat, ?ele takrat bo? videl kako zani? so ti svetile zadnjih 50kkm 

 

Verjemi to je z izku?enj, ko sem nekomu prvi? menjal ?arnice pri 150 kkm, je tip sam reku zdej bom pa spet videl, ker je razlika bla ?e na steni in to orng razlika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko se bo? odlo?il za menjavo bo? s5 spregledal, sicer ?e mal po?akaj pa bo? celo lu? lahko zamenjal. :hudicek:

Je pa res da tisti ki imajo "dnevne" lu?i in jim ne kuri xenona ?ez dan, tam ni treba menjat na te kilometre.

Ima pa mazda ?toparico kolk ur je ?arnica svetila, vsaj moj model ima to(tega ?e na servisu ne morejo pogledat). :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko se bo? odlo?il za menjavo bo? s5 spregledal, sicer ?e mal po?akaj pa bo? celo lu? lahko zamenjal. :hudicek:

Je pa res da tisti ki imajo "dnevne" lu?i in jim ne kuri xenona ?ez dan, tam ni treba menjat na te kilometre.

Ima pa mazda ?toparico kolk ur je ?arnica svetila, vsaj moj model ima to(tega ?e na servisu ne morejo pogledat). :hudicek:  :hudicek:

 

 

Boss-ova ima pomoje dnevne lu?i ?e tako, da stalno gorijo xenonke ... :) Tako kot pri moji prejsnji ... ni nobenih dodatnih LEDic ali kaj podobnega ... Jaz tudi ?e nikoli nisem menjal xenon ?arnic... Prej?njo sem prodal pri cca 120K km ... Nevem ce je novi lastnik ze menjal kaj... ima pa sedaj menda ze preko 170K km ... Sedanja je pa itak ?e prenova... imam ?ele dobrih 70K km ... :) pa LEDice za dnevne lu?i ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.