Skoči na vsebino

Rjavenje avtomobilov ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri moji druge generacije je pa en mali zametek na b stebri?ku in za robom havbe. Avto je star 9 let in za sabo ima skoraj ?etrt milijona kilometrov ter ej skos na prostem pod milim nebom.

 

To z rjo je verjetno bolj od sre?e odvisno oziroma od serije in sigurno ne velja za vse Mazde. Naj pa povejo tisti, ki imajo novej?e Mazde ali imajo kaj rje razen seveda tiste povr?inske predvsem na kak?nem masivnem nosilcu podvozja, kjer imajo ve? ali manj rjo vsi avtomobili.

 

Moja ima pri slabih 200k kilometrih in osmih letih starosti kar nekaj pikic po strehi (do 0,5 m od vetrobranskega stekla) in po B stebri?ku, nekaj rjavih pikic je tudi po A stebri?ku. Poleg tega se tudi ?e delajo mehurji na stiku vetrobranskega stekla in strehe. V naslednjem mesecu se obeta sanacija (barvanje celotne strehe).

 

Vitalni deli avtomobila so sicer ?e OK, ampak roko na srce...tak?na rja pri tej starosti je sramota za vsako znamko. Sicer sem kar se tehnike ti?e s ?estico ?e kar zadovoljen, ampak tale rja bo definitivno imela vlogo pri razmi?ljanjih o naslednjem avtomobilu...

  • 6 let kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.