Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

Ja, to?no Loj-Zi! To sva midva z Bossom! Morilca nedol?nih ljudi. ?e do sedaj sva jih toliko ubila v svoji vozni?ki karieri, da je lokalno pokopali??e prepolno celo za ?are. Naju o?itno ni? ne izu?i. Ne Loj-Zijeva holesterolna predavanja, ne ?rna kronika, ne najine prigode iz cestnega ?ivljenja, ne ?tevilo mrtvih, ki sva jih pustila za sabo,... ni?. Brezupen primerek sva, dragi policist Loj-Zi. Mogo?e pa kdaj celo pla?ava kak?no kazen, ki jo bova zagre?ila zaradi tega, ker vedno ti??iva gas do daske in prebijava zvo?ni zid na poljskih cestah. Mogo?e celo voziva v rde?o, odvzemava prednost, se voziva po napa?ni strani avtoceste... ampak koga to briga. Va?no je, da se po lokalni cesti namesto 90 peljeva 110! Noro. Kaka vratolomna vo?nja. In koliko ?ivljenj trpi zaradi tega. Dru?ine jokajo in se ne upajo ve? iz svojih hi?, da se jim ne bi kaj zgodilo. Zadnji? je lokalni ?upnik celo ?egnano vodo zlival po cesti.

 

Boss, se ti opravi?ujem, da sem te razkrinkal. Mi je izjemno ?al, vendar sem se zlomil pod pritiskom Mazdinega neumnega izpra?evalca. Oziroma moralizatorja.

 

Tomacuki, ti si ?e ve? priznal, kot sem mislu da bo?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Va?no je, da se po lokalni cesti namesto 90 peljeva 110! Noro. Kaka vratolomna vo?nja.

Majster, ni problem v vo?nji, problem je v ustavljanju avtomobila.

Za tvoj konkretni primer si poglej tole:

Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 90 km/h, zaustavilo na razdalji 45.55 m od za?etka zaviranja.

Reakcijska pot zna?a 25.02 m.

Pot ustavljanja torej zna?a 70.57 m.

 

Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 110 km/h, zaustavilo na razdalji 68.05 m od za?etka zaviranja.

Reakcijska pot zna?a 30.58 m.

Pot ustavljanja torej zna?a 98.63 m.

 

Tomacuki, a ti vidi? tukaj kak?no razliko?

Vrtet volan in ti??at na gas zna vsak tepec, ustavit in to varno ustavit, pa ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lojz, me zanima za katere pnevmatike (gume po doma?e) si ti vzel tele podatke o zaustavljanju?

 

Jaz sem ravno v?eraj nabavil ?isto nove (ta nov model) TIGAR gum, made in Yuga, pa pol sode? po njihovi kvaliteti, garant lahko malo bolj po?enem staro Zmaydo, ne bom po omejitvah furu s tako kvaliteto menda? :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lojz, me zanima za katere pnevmatike (gume po doma?e) si ti vzel tele podatke o zaustavljanju?

 

Jaz sem ravno v?eraj nabavil ?isto nove (ta nov model) TIGAR gum, made in Yuga, pa pol sode? po njihovi kvaliteti, garant lahko malo bolj po?enem staro Zmaydo, ne bom po omejitvah furu s tako kvaliteto menda? :ne vem:

 

?e si na svojo zmazdo nataknu TIGAR gumo, je to ?ist isto, kot bi na tvojo zmazdo gor nataknu ola gumo.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

DIVJAKOV je kot plevela. Z vsem mo?nim hudi?em se divja, samo da se divja.

 

tut vas "nepremi?nin" je tolk, da se vas da na prste pre?tet :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e si na svojo zmazdo nataknu TIGAR gumo, je to ?ist isto, kot bi na tvojo zmazdo gor nataknu ola gumo.

 

Ko je mela babica ?e Yuhco 45, je imela gor to znamko in se je dr?al ceste ko sto hudi?ev (dobesedno kot pes je?a), je pa res da je bila previden ?ofer, no v bistvu kakor na? Lojz-I. :D

 

Torej misli? da za divjake ali pa vsaj dinamike se ta vrhunska pnevmatika ne bi dobro obnesla? sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majster, ni problem v vo?nji, problem je v ustavljanju avtomobila.

Za tvoj konkretni primer si poglej tole:

Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 90 km/h, zaustavilo na razdalji 45.55 m od za?etka zaviranja.

Reakcijska pot zna?a 25.02 m.

Pot ustavljanja torej zna?a 70.57 m.

 

Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 110 km/h, zaustavilo na razdalji 68.05 m od za?etka zaviranja.

Reakcijska pot zna?a 30.58 m.

Pot ustavljanja torej zna?a 98.63 m.

 

Tomacuki, a ti vidi? tukaj kak?no razliko?

Vrtet volan in ti??at na gas zna vsak tepec, ustavit in to varno ustavit, pa ne.

 

Reakcijska je ok.

 

Zanima me slede?e.

 

Znamka in model vozila ?

Kolk je bila te?a testnega avta ?

Katero znamko, model, temperaturo in dimezijo gum je imel nataknjene ob testu ?

Kak?ne so bile zavore- diski plo??ice ABS system ?

Razred oprijema podlage in temperaturo na testni stezi ?

 

 

Al ti ti kar tako na splo?no ? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Reakcijska je ok.

 

Zanima me slede?e.

 

Znamka in model vozila ?

Kolk je bila te?a testnega avta ?

Katero znamko, model, temperaturo in dimezijo gum je imel nataknjene ob testu ?

Kak?ne so bile zavore- diski plo??ice ABS system ?

Razred oprijema podlage in temperaturo na testni stezi ?

Al ti ti kar tako na splo?no ? :ne vem:

 

diesel al bencinar.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja glede na to, da moderni avti imajo vsi pod 40m pri 100km/h

in pri 90km/h = 25m/s, kar pomeni, da je reakcija 1s, to velja za ful star avto in ful starega fosila

 

Sej on to o seb pi?e iz lastnih izku?enj - to je takrat, k je trezen, ?e je pa malo potrjen je pa rezultat ?e slab?i.

 

Boss, se ti opravi?ujem, da sem te razkrinkal. Mi je izjemno ?al, vendar sem se zlomil pod pritiskom Mazdinega neumnega izpra?evalca. Oziroma moralizatorja.

 

a si mogu - kaj bom pa zdej, men je ?e danes ?al, da sem prvo nesre?o povzro?u ?e s Titanicom zarad prevelike hitrosti... una ledena gora se je kr pojavla tam :blush:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

DIVJAKOV je kot plevela. Z vsem mo?nim hudi?em se divja, samo da se divja.

 

Mogo?e so pa atentat nanjga delal tko kot neko? na Jelin?i?a, ki je v graben zapeljal pa potem razlagal, da se je nekomu umikal. :whatever:

 

?e je blo vse skupaj res, se bi na njegovem mestu umikal le toliko proti robu, da bi ostal na cesti nikakor pa ne bi tvegal naleta v drevo, kjer imam manj ?ans kot pa pri frontalnem trku.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Reakcijska je ok.

 

Zanima me slede?e.

 

Znamka in model vozila ?

Kolk je bila te?a testnega avta ?

Katero znamko, model, temperaturo in dimezijo gum je imel nataknjene ob testu ?

Kak?ne so bile zavore- diski plo??ice ABS system ?

Razred oprijema podlage in temperaturo na testni stezi ?

Al ti ti kar tako na splo?no ? :ne vem:

 

Za suh asvalt se uporablja koeficient trenja 0,7

Drga? pa, a misli?, da en tomacuki al pa en Boss med vo?njo za vsak kilometer in v vsakem trenutku svoje vo?njne sproti na digitronu prera?unavata in upo?tevata vse mo?ne zemeljske pogoje, vklju?no z pozicijo planeta merkurja v odvisnosti na ostalo ozvezdje ter vpliva polnosti lune itd... na kateri razdalji se bo pol avto ustavil in katero kolo bo v to?no dani poziciji bolj bremzalo in katero manj, v kolk ostrem ovinku itd...? Dvomim...

Uh, kak?na natan?nost je naenkrat potrebna.

Ti pri svoji vo?nji kar upo?tevaj tale SPLO?NI izra?un, pa bo? iz tega ?e lahko dobil en okvirni izra?un in ?ist solidno predstavo, ?e si koli?kaj izku?enega ?oferja z povpre?nim vozni?kim sta?em. Ga ni ?loveka, ki bi znal to?no zra?unat kako in kje se bo avto to?no ustavu. Pribli?no se pa da.

Pri tem izra?unu, ki sem ga napopal je pomembno zgolj to, da vsak lahko vidi kak?na je razlika pri dani hitrosti, ne pa kak?na je razlika od vsakega avta posebej. Verjetno (predvidevam) so za ta izra?un uporabili skoz isti avto, iste gume iste bremze itd...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

?e je blo vse skupaj res, se bi na njegovem mestu umikal le toliko proti robu, da bi ostal na cesti nikakor pa ne bi tvegal naleta v drevo, kjer imam manj ?ans kot pa pri frontalnem trku.

 

To Boss si pa verjetno samo ti sposoben. Edino ti lahko odreagira? zmeraj prav ne glede kaj te na cesti in v ?ivljenju lahko preseneti. Ahja, pa tomacuki zna tud.

Boss, ti si po mojem Chucka Norrisa po?tevanko u?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

avto iz sedemdesetih

70mph = 112kmh vsi avti

244feet=74m

 

lexus 42m

escort 60m

discovery 84m

911 - 50m

 

 

Dober video o tem zakaj so omejitve!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majster, ni problem v vo?nji, problem je v ustavljanju avtomobila.

Za tvoj konkretni primer si poglej tole:

Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 90 km/h, zaustavilo na razdalji 45.55 m od za?etka zaviranja.

Reakcijska pot zna?a 25.02 m.

Pot ustavljanja torej zna?a 70.57 m.

 

Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 110 km/h, zaustavilo na razdalji 68.05 m od za?etka zaviranja.

Reakcijska pot zna?a 30.58 m.

Pot ustavljanja torej zna?a 98.63 m.

 

Tomacuki, a ti vidi? tukaj kak?no razliko?

Vrtet volan in ti??at na gas zna vsak tepec, ustavit in to varno ustavit, pa ne.

 

Pa za koji "K" bi se jaz moral na ravni pregledni cesti ustavljat? In to do nule. Kolikokrat pa ti "?lajfa?" na polno pri dnevnih situacijah? Ali mogo?e kdo drug? In tudi to, da znam samo na gas ti??a?... tudi to je zrastlo SAMO na tvojem zeljniku :ne vem: Aja, ?e to. A si mogo?e vedel, da je med najbolj?imi in najslab?imi pnevmatikami na ADAC testu kar 18 metrov razlike pri zaviranju pri 100km/h?

 

Z malo predvidevanja lahko hitrost zmanj?a? od prisotnosti "morebitnih" nevarnosti ?e predno sploh pride? do ovire (npr. traktorja, ki ne ka?e znakov, da se bo pred prednostno cesto ustavil). In ni potrebno nobeno zaviranje na polno in nevem kaj ?e.

 

Sej on to o seb pi?e iz lastnih izku?enj - to je takrat, k je trezen, ?e je pa malo potrjen je pa rezultat ?e slab?i.

a si mogu - kaj bom pa zdej, men je ?e danes ?al, da sem prvo nesre?o povzro?u ?e s Titanicom zarad prevelike hitrosti... una ledena gora se je kr pojavla tam :blush:

 

A vidi?... ?e bi ti Loj-Zi takrat dal mislit o zavorni poti take ladje, bi se oviri komot na izi izognil, ne pa da si drsal po njej, da je potem pol potnikov zalilo. Verjetno si imel pri Costa Concordii tudi prste vmes. Drugi? pa prilagodi hitrost morskim razmeram in upo?tevaj znake za omejitve hitrosti :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Dober video o tem zakaj so omejitve!!!

 

Loj-Zi, ?koda ne zna? angle?ko :) Pa ni?, samo glej ga...

 

Objavljena slika

 

...in ?e povej, na kaj bi recimo moral biti na taki cesti pozoren? Zaj?ke? Ka?e? Navajo indijance na konjih? Medcelinske lete nizkolete?ih kormoranov?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa za koji "K" bi se jaz moral na ravni pregledni cesti ustavljat? In to do nule.

Mogo?e zato, da prepre?i? nesre?o? A misli? da se na ravnih preglednih cestah ne dogajajo nesre?e?

 

 

 

A si mogo?e vedel, da je med najbolj?imi in najslab?imi pnevmatikami na ADAC testu kar 18 metrov razlike pri zaviranju pri 100km/h?

 

 

 

Sem ?e sli?al ja. Ampak, ?e ti na ra?un bolj?e gume bolj hitro pelje?, potem za bolj?o varnost in hitrej?e ter varnej?e ustavljanje, nisi naredu popolnoma ni?.

 

 

 

...in ?e povej, na kaj bi recimo moral biti na taki cesti pozoren? Zaj?ke? Ka?e?

 

Marsi kdo je ?e zarad zajca, ma?ke, veverice itd...naredu nesre?o.

 

Loj-Zi, ?koda ne zna? angle?ko :) Pa ni?, samo glej ga...

 

Objavljena slika

 

 

 

Tomacuki, nisem vedu da imate v va?ih rovtah tako ravno cesto
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za suh asvalt se uporablja koeficient trenja 0,7

Drga? pa, a misli?, da en tomacuki al pa en Boss med vo?njo za vsak kilometer in v vsakem trenutku svoje vo?njne sproti na digitronu prera?unavata in upo?tevata vse mo?ne zemeljske pogoje, vklju?no z pozicijo planeta merkurja v odvisnosti na ostalo ozvezdje ter vpliva polnosti lune itd... na kateri razdalji se bo pol avto ustavil in katero kolo bo v to?no dani poziciji bolj bremzalo in katero manj, v kolk ostrem ovinku itd...? Dvomim...

Uh, kak?na natan?nost je naenkrat potrebna.

Ti pri svoji vo?nji kar upo?tevaj tale SPLO?NI izra?un, pa bo? iz tega ?e lahko dobil en okvirni izra?un in ?ist solidno predstavo, ?e si koli?kaj izku?enega ?oferja z povpre?nim vozni?kim sta?em. Ga ni ?loveka, ki bi znal to?no zra?unat kako in kje se bo avto to?no ustavu. Pribli?no se pa da.

Pri tem izra?unu, ki sem ga napopal je pomembno zgolj to, da vsak lahko vidi kak?na je razlika pri dani hitrosti, ne pa kak?na je razlika od vsakega avta posebej. Verjetno (predvidevam) so za ta izra?un uporabili skoz isti avto, iste gume iste bremze itd...

 

Ne poznate mojega avta dovolj, je krepko dodelan na predelu ustavljanja in oprijema(gume kot se zagre ne nek cheapshit-sranje po slovensko(baje ne razum? angle?ko :ne vem: ))

 

Glede na naravo mojega dela je vsak mikron pomemben in prav tako vsaka stopinja kotna in temperaturna, jebiga poklicna deformacija, to ti potrdi kdorkol ki me osebno pozna oziroma kdorkol ki sem mu bilokaj delal, ne re?ejo mi zastonj da sem picajzlast. :glare:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Objavljena slika

 

...in ?e povej, na kaj bi recimo moral biti na taki cesti pozoren? Zaj?ke? Ka?e? Navajo indijance na konjih? Medcelinske lete nizkolete?ih kormoranov?

 

Na un parkiran avto tam doli z radarjem v rokah. Pa pri 200 naprej na cesto, da je dovolj dobra da te ne razme?e. :D

 

 

Lojza bi mogli forumski divjaki privezati v svoj avto, zalepiti usta pa terat k svinja po cestah, pomoje bi ga kap ruknila. :hudicek: To, ali pa bi se soo?il s strahom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne poznate mojega avta dovolj, je krepko dodelan na predelu ustavljanja in oprijema(gume kot se zagre ne nek cheapshit-sranje po slovensko(baje ne razum? angle?ko :ne vem: ))

 

Glede na naravo mojega dela je vsak mikron pomemben in prav tako vsaka stopinja kotna in temperaturna, jebiga poklicna deformacija, to ti potrdi kdorkol ki me osebno pozna oziroma kdorkol ki sem mu bilokaj delal, ne re?ejo mi zastonj da sem picajzlast. :glare:

 

Lepo od tebe da ma? rad avto maksimalno ispraven. Tud jaz mam rad to. In tud men pravjo da sem picajzlast.

Ampak, da se bo na mikron natan?no iz?lo pri vo?nji in zaviranju z avtom, na to pa ni pametno ra?unat. Pri bremzanju je bolje met malo ve? rezerve kot mikron..

Bi si skor upal trdit, da ma moj avto bolj?e bremze in bolj?e gume od ve?ine avtov tukaj?njih foruma?ev, pa vseeno upo?tevam omejitve, varnostno razdaljo itd....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se bo treba dobit pa primerjat, ni druge re?itve.

 

definitivno :prstgor:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.