Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

pred 8 urami je Slivka napisal:

Hja, to je tako, ko se delavci še niso posodobili.

 

Nekoč so šefi lahko zahtevali od šoferja karkoli in šoferji so to morali narediti, ker bi drugače ostali brez službe. Danes bi si lahko šoferji privoščili pogoje, kakršnih v zgodovini še niso imeli. Ker jih manjka. In če šef zahteva nekaj, kar se šoferju ne zdi prav, lahko jutri dobi službo drugje...

In ravno to se dogaja. Zato, ker ni za dobiti več šoferjev tu v bližnji okolici , hodijo iskat "šoferje" tovornjakov v Indijo, Bangladeš...

In tisti, "ta stari" si lahko privoščijo, da dobijo kako povišanje plače. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsaj za dve podjetji vem, da TAKOJ zaposlijo voznika C in E kategorije in vem za eno podjetje, kjer ti TAKOJ plačajo, da gres delat izpit D kategorije in potem voziš zanje.

 

Ne poznam pa nobenega podjetja, kjer bi razmišljali, da bi mogoče zaposlili kakšnega univerzitetnega diplomiranega politologa.

 

Mogoče je to zato, k sm kmet an s hribu doma...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, samo za kak denar...pa drobni tisk. 

Sam imam 5 podjemnih pogodb...se pravi, da bi lahko bil pri vseh zaposlen... Izbiram, za koga bom vozil... Zaposlen pa nočem bit pri nobenem. 

Popravljeno od Shrek
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, ali dobiš 1.000€, pa plačaš 400€ kazni zaradi izrabljenih gum ali pa dobiš 800€ pa brezhibni tovornjak - kateri primer je boljši?

 

Čeprav, kolikor je meni znano, dobijo vozniki več kot 1.000€ na mesec...

 

Čeprav je pa res, da gre denar zelo težko od direktorjev in so pripravljeni zaposliti kogarkoli, samo da bo delal za drobiž. Kako pa potem "Kogarkoli" dela in koliko škode naredi zraven, tega se pa zavedo, ko je že prepozno. In potem iščejo nekoga, ki bi delal še za manj denarja...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Svilka, za 1000€ že dooolgo ne najdejo voznika, tako da tisti, ki niso zmožni ali nočejo plačati voznika kot se spodobi, ali vozijo sami ali pa zaprejo svojo dejavnost. Ekonomska računica, heh

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Študent ne zasluži veliko, a dobi 6€ na uro...

Sem se več kot 15 let preživljal kot voznik. 8 let sem imel ZLATEGA šefa. Sem zgradil hišo in ustvaril življenje. Naj mu bo zemlja lahka. 

Na začetku sem pa zastonj delal, ker sem bil vsakega dinarja vesel. 

Vsak vidi prihodke šoferja, kaj pa stroški? 

Roman bi lahko napisal... 

  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Shrek napisal:

Študent ne zasluži veliko, a dobi 6€ na uro...

Sem se več kot 15 let preživljal kot voznik. 8 let sem imel ZLATEGA šefa. Sem zgradil hišo in ustvaril življenje. Naj mu bo zemlja lahka. 

Na začetku sem pa zastonj delal, ker sem bil vsakega dinarja vesel. 

Vsak vidi prihodke šoferja, kaj pa stroški? 

Roman bi lahko napisal... 

Hvala enako+komedijo.... :zvizga: :danzoman:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cigi transport?

 

WWW.24UR.COM

V nedeljo popoldne se je 73-letni moški v naselje Brezje v Novem mestu pripeljal z osebnim vozilom s pripetim priklopnikom, na katerem je bilo natovorjeno še eno osebno vozilo. Pri raztovarjanju se je strgal...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
WWW.24UR.COM

V hudi prometni nesreči na italijanski cesti je umrl 40-letni kosovsko-švicarski DJ Hysni Qestaj. S ferrarijem, s katerim naj bi divjal s hitrostjo 200 kilometrov na uro, je trčil v zaščitno ograjo na cestišču, vozilo pa je...

 

  • Začuden 1
  • Žalosten 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse drugo me niti ne gane (če daš opici volan v roke, se bo ubila - kaj pa drugega lahko pričakuješ), edino zadnji stavek me vedno pretrese: "... ... ... je za seboj pustil ženo in dva mladoletna otroka." In, kdo ve, koga je pa sopotnica pustila za seboj... In to je tisto, kar me pri nesrečah vedno pretrese. Je vredno tvegat, ko pa veš, da te doma nekdo čaka? Pa dobro, recimo, da žena se bo že nekako znašla. Otroci so pa odvisni od staršev in se še "oblikujejo" in enostavno potrebujejo oba lika: moškega in ženskega. Ja, saj lahko zrastejo tudi brez staršev, ampak... Zakaj bi morali zrasti brez katerega od staršev? Je res vredno tvegati?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.