Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

Lojz a lahko to pove? bol na na? ''kme?ki '' na?in da te bom zastopil kaj si hotel povedat!

Ker te res ne razumem sramezljiv

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Letos je 12 manj mrtvih kot lani, kar pomeni slabih 9% manj kot lani tako, da sem se tudi sam zmotil v napovedi saj sem napisal preve? konzervativno oceno.

Torej glede, da si ti oreng kiksnu jaz pa minimalno je tvoja naloga, da razlo?i? kako je to mo?no, da kljub pove?anemu ?tevilu prevo?enih kilometrov je manj mrtvih.

 

To pomeni, da se dru?ba na splo?no po?asi civilizira, tudi morda na ra?un vi?jih kazni. Ampak ti ?e nisi med temi prilagojenimi. Kot ka?e bo ?e nekaj ?asa trajalo, da bo? tudi ti prestopil v civilizacijo.

 

Lojz a lahko to pove? bol na na? ''kme?ki '' na?in da te bom zastopil kaj si hotel povedat!

Ker te res ne razumem sramezljiv

 

Lahko povem. Kaj te zanima?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja to kar si na dolgo in ?iroko napisal! :blink:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ak v zgornem postu nisem nikjer zasledil dedka,babice,...... kje to pi?e ..... sem kje spregledal! :ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisi spregledal. Le po "kme?ko" sem ti povedal, ker ti tako bolj zastopi?.

 

Kdaj si ti meni kaj povedal,jaz nisem ni? sli?al!?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdaj si ti meni kaj povedal,jaz nisem ni? sli?al!?

 

 

Lojz a lahko to pove? bol na na? ''kme?ki '' na?in da te bom zastopil kaj si hotel povedat!

Ker te res ne razumem sramezljiv

 

Jojoj, ti pa si ?aljivec! In to velik! ?e Jaka ?raufenciger in Tof bi se ti smejala.

Benti? si pa taprau....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mej du? da sem res a ne! Ampak da bo? vedu,ti si tud en pravi pavliha :):jupiii:

Samo ?e vedno te ne sli?im kaj si hotel povedat(manka mp3 zapis)Razen ?e bi rad napisal potem pa napi?i.

 

Ti pa sprotno popravljanje tvojih objav kar dobro gre od rok :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imajo pa policaji take "fancy" lucke, ki oznacujejo, kje se je treba peljat :jupiii:

 

Objavljena slika

 

Na posnetku pri cca. 1:10 >>

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Ti pa sprotno popravljanje tvojih objav kar dobro gre od rok :)

 

Kaj si morem. Mam bolj debele prste in hitro tipkam, pa marsi kdaj kar po tri tipke na enkrat s prstom klofnem. Pol pa malo popravim, ?e vidim kak?no zme?njavo oziroma ?kandal.

Priznam, da sem dober.

Ti si pa tolk hecen, da bi te Mario z veseljem uzel v svojo oddajo. Si taprav kerlc res.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

TILE mojstri vam prikazujejo kako se pelje z NEprilagojeno hitrostjo. Fantje (ali pa mogo?e celo dekleta) glede voznih pogojev, morda opremljenosti svojega avta, psihofizi?nih sposobnosti itd...pa? niso prilagodili hitrost svoje vo?nje.

?eprav je na tem odseku sicer vi?ja omejitev, je treba vseeno voziti mnoooooogo po?asneje, ker pogoji pa? niso taki, da bi se vozilo z maksimalno dovoljeno hitrostjo.

Tako dragi Boss, Tomacuki, zdaj upam da zastopita kaj pomeni termin"neprilagojena hitrost"

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako dragi Boss, Tomacuki, zdaj upam da zastopita kaj pomeni termin"neprilagojena hitrost"

 

Fak, kak si ti pameten. Da ne bo? ?e sam sebe kaj nau?il :rolleyes: Si ?e kdaj razmi?ljal o tem, da ?e nama stvar ne bi bila jasna , bi verjetno v svoji vozni?ki karieri ?e poletela s ceste ali v kako drugo vozilo? Verjetno nisi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No gospodje iz va?e teorije pa k praksi, tole je bilo vse posneto danes!!!

 

Za ogrevanje rondo Medvode in near miss ?ez polno....

 

Ja ta voznik ima na glavi klobuk!!!!

 

V naselju z omejitviju 70 se je kolona pred menoj oddaljila, za prenehanjem omejitve 70 na 90 sem jih spet ujel...zakaj, ker cel ?as vozijo varnih 80...torej pod in nad omejitvijo...

 

50 na uro na ravni, pregledni, suhi cesti z omejitvijo 90

 

In zmagovalna, 60 na uro po vklju?evalnem DIREKTNO na avtocesto, tudi near miss...

Drugega kot enako mi ni preostalo, le odlo?neje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

TILE mojstri vam prikazujejo kako se pelje z NEprilagojeno hitrostjo. Fantje (ali pa mogo?e celo dekleta) glede voznih pogojev, morda opremljenosti svojega avta, psihofizi?nih sposobnosti itd...pa? niso prilagodili hitrost svoje vo?nje.

?eprav je na tem odseku sicer vi?ja omejitev, je treba vseeno voziti mnoooooogo po?asneje, ker pogoji pa? niso taki, da bi se vozilo z maksimalno dovoljeno hitrostjo.

Tako dragi Boss, Tomacuki, zdaj upam da zastopita kaj pomeni termin"neprilagojena hitrost"

 

Kaj je LojZi - vse kar je bilo na teh posnetkih je samo neobvladovanje vozila, kjer je verjetno najve?ji vzrok nepravilna reakcija, neustrezna zimska oprema (ostala vozila so z isto hitrostjo peljala ?isto normalno) in pa nenazadnje tudi manjko stabilnostnih sistemov, da se takole zavrti?.

 

Nepravilna pregroba reakcija in manjko izku?enj na snegu je problem ravno v temu, da 95% voznikov take razmere sproba direkt v ?ivo na cesti sredi prometa, kar je dobesedno noro. Ravno zato dragi LojZi obstajajo ?ole varne vo?nje, ki jih ti zani?uje?, da ljudje sploh v kontroliranih razmerah (kontrolirano pomeni, da ni prometa, ?iroke izletne cone ipd) sploh sprobajo kaj se zgodi, ko avto zdrsi.

 

Zimska oprema ne pomeni samo, da ima? gor zimske gume ampak morajo te biti ?e vedno dovolj dobre (dovolj profila, stare maksimalno 5 let in seveda, da niso neke ?unga lunga ?ang ?lang)

 

ESP je to?no v takih primerih kot so na posnetkih izredno koristen saj prepre?i, da bi zadek zanihal iz ene na drugo stran.

 

Aja pa ?e to LojZi ti, ki zagovarja? ?im po?asneje tem varneje - v snegu se mora zimska guma samo?istit kar pomeni, da mora biti hitrost tako velika, da sneg leti iz profila in da se ne nabira na gumi. Pri zelo po?asni vo?nji se to ne dela in sneg se nabira na profila in stik snega na gumi s snegom na tleh pomeni izredno drse?o situacijo. Zato lahko pri 20km/h drsi bolj kot, ?e se vozi? 40km/h.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No gospodje iz va?e teorije pa k praksi, tole je bilo vse posneto danes!!!

 

Za ogrevanje rondo Medvode in near miss ?ez polno....

Ce gres naravnost, bi po predpisih moral iti po notranjem pasu... :jupiii:

 

In zmagovalna, 60 na uro po vklju?evalnem DIREKTNO na avtocesto, tudi near miss...

Drugega kot enako mi ni preostalo, le odlo?neje

 

Ti pa takoj za njim... tudi nisi izkoristil vkljucevalnega pasu :cheers:

 

P.S.: Kako to, da ti kamero tako trese? Jo drzi nekdo v roki?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce gres naravnost, bi po predpisih moral iti po notranjem pasu... :jupiii:

Ti pa takoj za njim... tudi nisi izkoristil vkljucevalnega pasu :cheers:

 

P.S.: Kako to, da ti kamero tako trese? Jo drzi nekdo v roki?

 

od kje ti to??? Poleg tega je bil notranji pas zaseden kot vidi?, a naj pol ?akam? Bistvo rondoja je hiter pretok prometa , pa ?e tonje dvopasovni rondo, bistvo je da je idiot sekal ?ez polno

 

sem dopisal, da mi ni ostalo drugega, ker tak butelj bi ?e nazaj lahko sko?il desno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ejejejej Boss, ti pa res ne zna? logi?no povezat dveh besed. Piflar pa?.

Tudi ?e bi res veliko voznikov padlo na ponovnem preverjanju teorije iz CPP, kaj je potem razlike med tistim, ki bi na preverjanju padel in potem tabo, ki bi, kot pravi?, test opravil, ampak bi pol nala? spet vozil narobe? Te bom preprosto vpra?al; Kak?na razlika je med tistim, ki ne ve, da je na AC omejitev 130 proti tebi, ki sicer ve?, da je omejitev 130 ampak se nala?? ne dr?i? te omejitve? Kaj je tle razlike v kon?nem rezultatu?

Ve? Boss, ti si prakti?no popolnoma enak, kot cigani, ki vozijo brez izpita. Cigan dela pizdarije na cesti, ker predpisov mogo?e ne pozna, ti dela? pizdarije na cesti pa nala? in namerno. Popolnoma isti kon?ni rezultat. Popolnoma enak kon?ni izplen. Kaj tebi nuca, ?e naredi? test z desetko, ?e pa pol ti tega testa v praksi ne uporablja??

Kje ti vidi? potem smisel testiranja, ?e pa se v praksi po?vi?ga? nanj? Kaj koristi, ?e si se nau?il pravilne vo?nje, vendar no?e? vozit prav? Kaj nuca ciganu, ?e ve, da ne sme krast, vendar vseeno krade?

 

LojZi, zakaj vedno eno in isto ponavlja? in se dela? nedol?no ov?ico, kakor da nisi nikoli v ?ivljenju naredil nobenega prekr?ka zavestno. To?no ve? da si jih in samo pri sebi pomisli zakaj si jih. Stavim karkoli, da si sigurno sredi samotne ceste, ki ima priklju?ke s stransko pa ni bilo ?ive du?e nikjer, da bi se lahko zgodilo karkoli, omejitev pa pred priklju?kom stranske ceste postavljena na 60km/h za tistih 50m dol?ine. Na?eloma z namenom, da jo upo?teva? takrat, ko se nekdo vklju?uje, da lahko to varno stori in da ni te?av zaradi izsiljevanja. Torej takrat 90% voznikov prekora?i omejitev, ker s takim manevrom ni niti v sanjah povzro?ilo nevarne situacije. Tistih 10% telebanov pa tako ali tako vozi ves ?as 50 ali 60km/h ne glede kak?ne so omejitve saj se jim tudi pribli?no ne sanja kak?na pravila obstajajo.

 

Primerjave s krajo pa so debilozne in bebave do konca pa jih sploh ne mislim komentirat

 

 

Od kdaj si ti tako zagret za testiranje pravil, ?e pa pravi? da so pravila butasta?

 

Zakaj tolk u?iva? v laganju - nikoli nisem rekel tega, da so pravila butasta. Pravila morajo biti, obvezno pa jih morajo poznati vsi vsa - ne samo nekatera, a ne LojZi, ne samo tista, ki ti pa?ejo.

 

Boss, ti bom ?e miljav?enti? povedal; Kdor vozi po omejitvah in v okviru dovoljenega, NI me?ka?! Takemu ?loveku lahko mirne du?e re?e?, da je civiliziran voznik, ki se lepo dr?i pravil in ki vozi stanju primerno. In temu kar po?ne ta civilizirani voznik, se re?e pravilni prometni tok. Temu, kar po?ne? pa ti in tebi podobni, se pa re?e divjanje, neciviliziranost, objestnost, zakompleksanost in oviranje normalnega prometa. To kar ti po?ne?, pa ni pravilni prometni tok! Vidi? Boss, tako gre to, le da si ti te dve zadevi pome?al. Tebe, ker si neprilagojenec, motijo tisti, ki se dr?ijo pravil in omejitev, v resnici si pa TI tisti, ki si med normalnimi ljudmi mote?. Cigana med lopov??ino tud motijo kamere, policaji itd.., saj zaradi teh dejavnikov cigan ne more neovirano krast. In v prenesenem pomenu si ti na cesti v vlogi cigana, katerega ovirajo pravila.

Boss, neprilagojenec ni tisti, ki se dr?i pravil, ampak si neprilagojenec ti, ker se nisi v stanju pravilom in civilizirani dru?bi prilagodit. Pravila v civilizirani dru?bi pa so nujna.

Bontona si krvavo potreben ti Boss ne pa tisti, ki vozijo/mo po predpisih.

 

No jaz ti pa miljav?enti? odgovarjam, da je me?ka? vedno mi?ljen tisti, ki vozi 10-15% pod maksimalno dovoljeno omejitvijo, ?e razmere omogo?ajo normalno vo?njo. Omejitve so ?e tako ali tako postavljene relativno nizko nato pa si nekateri uzrupirajo pravico, da si naredijo lastno kolono in jo nato kot vlakec po?asi furajo pa? NI v okviru dovoljenega. Preberi si ?e enkrat ZVCP in CPP, da bo? videl na kaj mislim. Kdor pa vozi v okviru omejitve oziroma minimalno 10-15% pod ni bil mi?ljen kot me?ka? tako, da upam, da sva to raz?istila.

 

In ne LojZi to ni civilizirano, da s svojimi dejanji ovira? normalen prmetni tok in nepotrebno povzro?a? kolone ter celo zastoje oziroma neenakomerno vo?njo. To je silno nesramno in silno egoisti?no in dale? od cestnega bontona.

 

Bi pa rad sli?al, zakaj sem mote?? A zato, ker grem prehitevat tebe, ki se gujsa? po cesti v prepri?anju, da je vseeno, ?e se pri omejitvi 90km/h vozi? 30km/h ali pa 90km/h (vse v okviru omejitev, a ne?). A zato sem mote?, ker ti ne trobim in ne blendam ampak grem mimo vmes pa recimo peljem 100km/h namesto 90km/h. A si sploh opazil, da sem ?el 10km/h prehitro ali te moti samo to, da sem ?el mimo, ker je to udarec na tvoj ego, saj te nih?e ne sme prehiteti? To so tvoji problemi, ker za vsakega, ki ni ?isto po tvojem okusu razlaga?, da je nekaj najslab?ega a ker mu ne more? ni? te to boli, zelo boli.

 

Ne razume? enostavnih zadev, da ?e nekdo pelje po?asneje od omejitev s to svojo odlo?itvijo isti tempo narekuje tudi vsem ostalim, sploh ?e ni mo?no prehiteti. Se pravi vsiljuje nekaj, kar drugim ni v?e? in si tega ne ?elijo - kako taki potem odreagirajo je druga stvar. ?a pa nekdo na cesti malenkostno prekora?i hitrost pa ovira koga? Nikogar, razen ega me?ka?ev, ki jim je zoprno, da jih konstantno prehitevajo ampak v svoji omejeni betici jim pa? ne potegne, da so sami najve?ji vzrok, da se jim to dogaja. Vozi normalno pa bo kar naenkrat izredno malo divjakov - kar izpuhteli bodu...puf kot bi imel ?arobno pali?ico.

 

Sem se pa ob tej priliki spomnim ene anekdote pred kar precej leti, ko sem bil napro?en od dru?inskega znanca, da mu pomagam nalo?iti in pripeljati nekaj robe iz tehni?ne ?tacune. Meni je bilo to ena bolj neprijetnih izku?enj saj sem moral sedeti zraven kot sovoznik in gledati te antimotori?ne manevre. O hitrosti raje ne bi, saj je bilo vklju?evanje na obvoznico s hitrostjo 50km/h in sem v strahu samo zagrabil stol in ga stisnil, da sem imel ?isto bele prste. V 20minutah vo?nje sva bila 3x dele?na hupanja in za vsakega takega se je moj voznik razjezil in preklinjal ter mahal tistim, ki so mu ?isto upravi?eno hupali.

 

Zakaj to pi?em, saj je vsak ?e kdaj imel kak?no podobno izku?njo? Bistvo je bilo nekje drugje in sicer ko sva nakupila in ?akala v vrsti pred blagajno je ta dru?inski znanec konstantno potiho bentil kaj se toliko obirajo in me?kajo. Pa da nima ?asa cel dan in kako so ljudje lahko taki, da sam nase mislijo. Sem mislil, da se bom v zemljo vgreznil od sramu.

 

To je bil tak dogodek ?e predno si ti LojZi za?el harati na tem forumu tako, da takrat niti nisem pomisli, da vas je takih pacientov, ki vidite samo napake drugih lastnih pa ne, o?itno kar veliko.

 

Ni problema, ko pravi?, da bi bilo povratne prekr?karje treba strpati v zapor. Se strinjam. Popolnoma. Mislim, da bi bil ti tukaj v ve?ji zagati kot jaz.

 

Misli?? Verjemi da ne, sem pa bolj prepri?an, da bi po mojem predlogu ti ostal brez izpita, ?e ga ?e sploh ima?, ker ve? tolk o navadah ciganov in vseh njihovih trikov in for.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No gospodje iz va?e teorije pa k praksi, tole je bilo vse posneto danes!!!

 

Za ogrevanje rondo Medvode in near miss ?ez polno....

 

Ja ta voznik ima na glavi klobuk!!!!

 

V naselju z omejitviju 70 se je kolona pred menoj oddaljila, za prenehanjem omejitve 70 na 90 sem jih spet ujel...zakaj, ker cel ?as vozijo varnih 80...torej pod in nad omejitvijo...

 

50 na uro na ravni, pregledni, suhi cesti z omejitvijo 90

 

In zmagovalna, 60 na uro po vklju?evalnem DIREKTNO na avtocesto, tudi near miss...

Drugega kot enako mi ni preostalo, le odlo?neje

 

Vsi ti primeri imajo nek skupni imenovalec. Skoraj za vsemi si vozil z premajhno varnostno razdaljo. ?lovek bi celo pomislil, da so tisti pred tabo vozili nekoliko zmedeno zato, ker si ti zadaj najedal. ?isto mo?no bi blo to.

 

LojZi, zakaj vedno eno in isto ponavlja?

Zakaj pa ti zmeraj isto ponavlja??
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsi ti primeri imajo nek skupni imenovalec. Skoraj za vsemi si vozil z premajhno varnostno razdaljo. ?lovek bi celo pomislil, da so tisti pred tabo vozili nekoliko zmedeno zato, ker si ti zadaj najedal. ?isto mo?no bi blo to.

Zakaj pa ti zmeraj isto ponavlja??

 

Se strinjam!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Zakaj tolk u?iva? v laganju - nikoli nisem rekel tega, da so pravila butasta. Pravila morajo biti, obvezno pa jih morajo poznati vsi vsa - ne samo nekatera, a ne LojZi, ne samo tista, ki ti pa?ejo.

 

In zakaj pol ti pravil ne upo?teva?, ?e, kot pravi?, jih pozna??

 

.

 

In ne LojZi to ni civilizirano, da s svojimi dejanji ovira? normalen prmetni tok in nepotrebno povzro?a? kolone ter celo zastoje oziroma neenakomerno vo?njo. To je silno nesramno in silno egoisti?no in dale? od cestnega bontona.

 

 

Boss, hec je v tem, da si ti pome?al kaj je normalno. Pa ne samo ti, tud Tomacuki in podobni. Za vas je normalno ?e kr?i? pravila. In kdor jih ne kr?i tako kot ti, je zate egoist, me?ka? itd....

 

 

 

Ne razume? enostavnih zadev, da ?e nekdo pelje po?asneje od omejitev s to svojo odlo?itvijo isti tempo narekuje tudi vsem ostalim, sploh ?e ni mo?no prehiteti. Se pravi vsiljuje nekaj, kar drugim ni v?e? in si tega ne ?elijo - kako taki potem odreagirajo je druga stvar. ?a pa nekdo na cesti malenkostno prekora?i hitrost pa ovira koga? Nikogar, razen ega me?ka?ev, ki jim je zoprno, da jih konstantno prehitevajo ampak v svoji omejeni betici jim pa? ne potegne, da so sami najve?ji vzrok, da se jim to dogaja. Vozi normalno pa bo kar naenkrat izredno malo divjakov - kar izpuhteli bodu...puf kot bi imel ?arobno pali?ico.

 

Ne ne Boss, ti si tisti ki ne razume? dolo?enih zadev. Ti si tisti, ki vsiljuje? svoja interna pravila! In ti si tisti, ki po?ne? nekaj kar normalnim ljudem ni v?e?. Ampak ti misli?, da bi tvoje delanje prekr?kov in zaradi te

ga ogro?anje ostalih, moralo biti vsem v?e?.

?e dvomiljav?enti? ti ponavljam; Vo?nja po predpisih in v okviru dovoljenega, NI ME?KANJE. ?e tebi cestna pravila niso v?e?, ostani doma ali pa se vozi z javnim prevozom!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

od kje ti to??? Poleg tega je bil notranji pas zaseden kot vidi?, a naj pol ?akam? Bistvo rondoja je hiter pretok prometa , pa ?e tonje dvopasovni rondo, bistvo je da je idiot sekal ?ez polno

 

sem dopisal, da mi ni ostalo drugega, ker tak butelj bi ?e nazaj lahko sko?il desno

 

Od kje mi to? Ce je vecpasovno krozisce, se na zunanji pas razvrstis le, ce gres prvi izvoz ven ali pa ce ti razmere to ne omogocajo (sleparji v majhnih kroziscih) ...

 

http://www.varna-voznja.si/krozisce

 

Objavljena slika

 

In ja... ce je notranji pas poln, pac cakas... Prednost imajo tisti, ki so ze v kroziscu ... Ampak takih, ki se v kroziscu drzijo prmoetnih predpisov je itak zelo malo :cheers: Smernike itak vecina ne uproablja v krozisci... vozijo se pa prosto po presernu... (ponavadi kar skoraj naravnost in sekajo dvopasovno krozisce) :hudicek:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jah, ocena pač - dokler ne ponovim z ICE, je samo ocena. Ampak glede na to, koliko je bilo prehitevanj, vožnje po hribih, stanja in cijazenja v kolonah - veliko je bilo situacij, ki "dinozavru" niso v prid. Zgolj na relaciji bi verjetno šlo s 6-6,5, ampak vse skupaj pa ni šans. Je 7,5-8 kar realna ocena porabe.
    • Fascinantno,  koliko energie za prepričevanje en drugega v svoj prav, js pa še kr berem, ko kak tabloid, jao mene. Očitno bo zdaj še kar nekaj elektrike preteklo, preden se bo EV organsko razširil nad celotno populacijo, navdušenci že imajo vsak svoj model, zdej bo pa bolj zanimivo.   @dvorjan Kako si tako prepričan koliko bi ti mazda popila na tem istem potovanju? Ni druge, boš moral še enkrat it peljat, pa na koncu pokazat povprečno 48 km/h, pa da se vidi kolko bo pila. Jst na svojem dinozavru še nikoli nisem mel nad 7,5 kadarkoli sem šel  na daljše izlete, tk da težko vrjamem da z trojko nebi  nebi šlo pod to, brez naporov.
    • Saj je vse lepo in prav z EV, je pa še kar precej če-jev in nekih predpostavk, ki se morajo izpolniti , da je vožnja nekako primerljiva z ICE..Kar se tiče logistike, ipd..   Je šel znanec  s službenim EV audijem na Dunaj, je rekel nikoli več. Toliko enega dodatnega sranja in letanja z iskanjem polnilnice da je joj. Pride do hotela, ki je bil malo izven mesta, valda avto je treba napolnit, vse polnilnice zasedene. Nato ob 10 zvečer nazaj v mesto, poiskat prosto polnilnico, s taksijem nazaj v hotel..Zjutraj isto v obratni smeri.  Potem pot nazaj v SLO in takoj naprej na balkan...vmes je treba seveda spet polnit in vsa povezana logistika s tem.   Hočem rečt, hitro se lahko kaj zalomi - infrastruktura še ni tam kjer bi morala biti - vprašanje če sploh bo kdaj.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.