Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

a ga ne more en poklicat? sej se neki druzte pa to, dejte poklicat pa vprasat ce je ok pa ce kaj rab pa to...

 

drugace pa, enkrat sem tole dal gor: http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx

se vid, da ni iz tega stoletja...

 

mogoce pa sploh ni dejanot...takih bmwjev (predelanih) je kar dost

 

prevec podoben je njagovmu..enake feltne,mat folija na sprednji haubi pa se iz novega mesta..

 

upajmo da ni kj hudega...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ravnokar Yanko klical nazaj in sporo?il, da je Dejan zaenkrat ?e v bolnici v umetni komi, ni pa ve? v smrtni nevarnosti. Od avta ni ostalo skoraj ni?, zraven sta bila pa ?e njegov brat in nek kolega iz Cerknice. :(

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

No, upam da bo hitro okreval! :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To je mogl pa kar ornk vsekat :blink: sem pa govoril z enim bmw fanov in mimogrede ?e povedal o tej nesre?i in pravi da so tele 325ke ?e veliko ljudi na ?ale spravle, mo?an pa brez elektronke ko te odlima te odlima in ne ujame? ve? nikol, sploh ?e nima ?pere.

Sam da se fantje ?imprej pocajtajo.

Napisano

Tole je iz "tiskanih" Novic ...

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Uf, tole je bil pa zverinski rukar. :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To je mogl pa kar ornk vsekat :blink: sem pa govoril z enim bmw fanov in mimogrede ?e povedal o tej nesre?i in pravi da so tele 325ke ?e veliko ljudi na ?ale spravle, mo?an pa brez elektronke ko te odlima te odlima in ne ujame? ve? nikol, sploh ?e nima ?pere.

Sam da se fantje ?imprej pocajtajo.

 

To itak, E36 sploh M3 je pasja zadeva in rabi? malo spo?tovanja in veliko izku?enj, da ga tera?. Dejanot je to ugotovil na grd na?in. :blush:
Napisano

jebemu dva tedna me ni, pol me pa iceman ustra? s slikami v kafani. Upam da bo vse ok z njim, ko smo ?li do Bovca in nazaj se ni zdelo da je divji voznik.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni, sem Dejanov brat in eden izmed la?je po?kodovanih sopotnikov v prometni nesre?i ki se je zgodila 22.7.2012 nekje ?ez osmo uro zve?er v Blo?icah iz smeri Cerknica poti Novi vasi. Mislim da je moja dol?nost da sporo?im vam Mazda?em kak?na je situacija, ker vem da je u?ival v va?i dru?bi in vem da vsaj nekatere izmed vas zanima kako ter kaj je bilo in ?e bo v prihodnje.

 

Sicer bom zelo kratek ker imam tudi sam nekaj te?av s spominom ker sobil 2 huda udarca v glavo, a mislim da bom zadel bistvo da boste vedeli kako je do nesre?e sploh pri?lo. Kot sem ?e omenil smo se iz Cerknice peljali proti Novi vasi nakar nas je v Blo?icah (par kilometrov naprej od Grahovega) sredi ovinka za?elo odna?at in nas je vrglo ob robnik od katerega nas je odbilo in vrglo v zrak nakar smo padli na streho. Jaz in kolega sva lahko nekak lahko spravila iz avta, brat je padel v nezavest zaradih hudega udarca v glavo, poleg tega je imel ovirano dihalno pot zato ker je bil vkle??en v avtu to pa poredvsem zato ker je bil center trka njegova stran (bo?ni trk v plo?nik na voznikovi strani v podvozje). Po 1 mu?ni uri (ali ve?) so ga komaj spravili iz vozila, trudili so se pred prihodom re?evalcev in gasilcev ampak mo?nega stiska vrat z stebri?ki nikakor niso mogli raz?leniti poleg tega bi avto lahko zlezlo po cesti navzdol zato je bilo potrebno umerjeno delo.Po 2 urah je bil sprejet v klini?ni center Ljubljana, postavljena je bila diagonoza: krvavitev mo?ganov, prestavljen je bil CIT zaradi ottekanja mo?ganov. Drugih resnih po?kod na sre?o ni bilo! Po parih klicarjenjih smo danes zvedeli da se je stanje pobol?alo, oteklina je delno zginila in so ga danes pri?eli zbujat iz umetne kome. Sicer tuki lahko nastane ?e kaka komplikacija, v prihodnje vam bom javil vse. Vedite ni ?e izven ?ivljenske nevarnosti, a ostanimo pozitivni. Hvala vsem za podporo, Dejanov brat David.

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano

Dr?imo pesti, da bo kmalu z nami!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sranje :(

 

David, dobro, da si OK, upam, da se tud Dejan izvle?e iz tega sranja brez dolgoro?nih posledic - kolikor sem ga uspel spoznati se mi zdi zelo v redu poba in res mu ?elim ?im hitrej?e okrevanje.

33112_1.png

Napisano

Prosim da zbri?ete dvojni post!

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano
Napisano

Dec je ?ilav in zihr bo O.K., pa ?e v prihodnosti naju oba ?aka nakup Rx8-k, tako da se MORA po?timat :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To itak, E36 sploh M3 je pasja zadeva in rabi? malo spo?tovanja in veliko izku?enj, da ga tera?. Dejanot je to ugotovil na grd na?in. :blush:

 

e36 ima 50/50 razdeliteve teze...kaj bi sele reku, za kaksen starejsi bmw...moj prvi bmw je bil e12, razdelitev teze po moje ene 65/35...ce je blo spolzko, ze naglo prestavljanje iz 3. v 2. je rezultiralo s spontanim driftom...un avto je bil prava avto sola

 

 

drugace pa majo sem videl tole: http://forum.bmwslo.com/showthread.php?p=1939942#post1939942

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pred ve? kot 15 leti sem imel prilo?nost vozit M3 prve generacije (e30 ?e se ne motim) s 195KM in avto je bil prav pasji. Na suhi podlagi je bil super in pravi joymachine za driftat, ko pa je postalo mokro ali vla?no je bil pa za ubit se, ?e si le malo bil preve? samozavesten.

 

Kolega, ki mi ga je takrat posodil ga je potem tudi razbil - cesta je bila suha, most nad reko pa rahlo vla?en in je ?e letelo bo?no ter v ograjo, da je avto bil konkretno zvit.

33112_1.png

Napisano

Pred ve? kot 15 leti sem imel prilo?nost vozit M3 prve generacije (e30 ?e se ne motim) s 195KM in avto je bil prav pasji. Na suhi podlagi je bil super in pravi joymachine za driftat, ko pa je postalo mokro ali vla?no je bil pa za ubit se, ?e si le malo bil preve? samozavesten.

 

Kolega, ki mi ga je takrat posodil ga je potem tudi razbil - cesta je bila suha, most nad reko pa rahlo vla?en in je ?e letelo bo?no ter v ograjo, da je avto bil konkretno zvit.

 

Jaz sem tudi pred davnimi, davnimi ?asi vozil od kolega M3.In sem (na suhem) napi?u v ovinku na gas in ko se je cesta zravnala, sem ga lovil bo?no malo v levo pa malo v desno po celi cesti ?e 100 metrov;skratka, no gut za moj okus. :zvizga:

 

 

Napisano

Sicer bo sigurno v poro?ilih, sem videl le ene 3 avtomobile tam ko navije? iz obvoznice za btc (iz be?igrada proti BTC) en je bil BMW in je bil sredi obvoznice na strehi, neki manj?ega ala Twingo pa na hribu na travi, nisem dobro videl, ker sem ?el ravno dol na obvoznico in nisem hotel gledat nazaj (ni ravno varno) seveda se je nekaj bumbarjev kar ustavilo tam ob robu in potem opazovalo dogajanje, ko sem se vozil proti domu pa so v tisto smer drveli 2x gasilci in en re?ilec. Upam da ni nikomur ni? hudega in je samo pleh ?el k vragu. Nvm no, sicer priznam da tudi sam kot vsak naredim vsake toliko kak?no neumnost na cesti, ampak me je vedno bolj strah vo?nje po AC, sploh ker fiolk zavije na prehitevalnega kar tako brez smernika, brez pogleda nazaj,... se mi neverjet no velikrat zgodi da moram na polno bremzat, je res da sem sedaj ve? na prehitrevalnem na poti v sliu?bo, ker sme prej vozil striktno 90 (mi je bilo ?koda precej vi?je porabe za to da prehitevam na tako kratki razdaliji, zdj pa tega ni ve?), poleg tega pa oopa?am veliko vo?nje cca 80, 90 po prehitevalnem medtem ko je vozni pas prazen. Folek se kar vozi po prejitevalnem, sam tudi ko vem da bom mortal nazaj na prehitevalnega v primeru ve?jega razmika med avtomobili zavijem nazaj na vozni pas in potem na prehitevalnega, kot bi morali po?eti vsi. Malo sem se razpisal ampak resni?no je to problem, pa ne hitrost ampak ljudje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.