Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

Nima vsak sre?e, da se ?iv postara. Ti s svojim razmi?ljanjem in na?inom vo?nje definitivno ne bo? do?akal starosti, al pa bo?, kar je ?e huj?e, koga druzga prikraj?al za starost.

Sicer je to tvoja pravica, ?e si se odlo?u crknit mlad, ampak ostale normalne ljudi ti nima? pravice pahnit za sabo.

 

a to je zasluga, ker se po?asi vozi?, da si ?e vedno ?iv ali kako naj berem tole filozofiranje? Se pravi, ?e razumem prav se moram voziti po?asi in bom do?akal visoko starost :ne vem:

 

?eprav pravi statistika pa takole: 150 mrtvih prometnih nesre? na leto in ?e vzamemo, da je povpre?na starost teh ?rtev nekje okoli 40 let to pomeni, da v 40 letih umre v Sloveniji 6.000 ljudi kot ?rtve prometnih nesre?. V populaciji 2.000.000 ljudi to pomeni 0,3% - se pravi da cca vsak tristoti ?lovek umre nasilno kot ?rtev na cesti.

 

Lojz ne rabi? odgovarjat - ni? no?em dokazovat samo pa? vedno si privo??i? manipuliranje v stvareh, ki so izredno ob?utljive. In ko si privo??i? manipuliranje vedi, da to ne ostane neopa?eno in z vsako tvojo nadaljno manipulacijo ti kredibilnost pada, ?e jo sploh ?e ima? kej.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In ja, tiste avtoceste, ki v Nem?iji nimajo omejitev je to pa? tako. Zmenili so se tako. Pri nas ni zmenjeno tako! Pa ?e kje drugje po svetu tud ni tako zmenjeno. Zakaj pri nas ni zmenjeno tako, zdaj v tej debati nima smisla diskutirat. Tak je pa? dogovor in red, vsak, ki ima vozni?ko dovoljenje, pa se je tega reda dol?an dr?at. Brez dogovora in reda, civilizirana dru?ba ne more funkcionirat.

Torej, treba je vozit tako, kot je v kak?ni dr?avi zmenjeno. Na primer, v Angliji je zmenjeno, da bodo pa? vozili po levem pasu in tega se dr?ijo. Zdaj pa ti povej, kaj so angle?ke ceste bolj?e, ker lahko vozijo po levem pasu! Ti bimbo bi pa zarad svoje trme in trdoglavosti v angliji najbr? vozu kar po desni? In vsem angle?em bi pol ti bistroumno plozal, ?e?, saj v Nem?iji pa lahko vozijo po desni?

 

To je vse, kar sem ?elel sli?at. ?e tebi Jan?a re?e, da se pokni iz mosta, bo? to naredil. Stari, sori, jaz v to dr?avo ne verjamem (ve?). Tudi na prometnem podro?ju ne. Kar pa ?e ne pomeni, da sem vse to, kar si napisal ti. ?e misli?, da si me proku?il... niti na 100 kilometrov ne :prstgor: In vse to kar pi?e? je ?koda tvojega ?asa, ker jaz sam vem, da to ni res in me tvoje nakladanje samo zabava :vesel:

 

Skratka poanta vsega je: TAKO KOT SI ZMI?LJUJEJO OMEJITVE, TAKO SI TUDI VI?INO KAZNI

 

Tista z Anglijo je pa zelo slab primer. Govora je o hitrosti, ti pa me?a? jabke pa hru?ke. Smer vo?nje nima tu nobene te?e. Nazadnje sem naredil ene 2000 milj po njihovih cestah pa nisem ?util nobene potrebe po spremembi vozi??a, ?e to misli?...

 

In razsvetljenje: Kaos je ?e vedno lahko red, ?e se ga vsi dr?imo ;) In "dinamiki" smo zelo tolerantni. Celo do tak?nih kot si ti.

 

pa a ti sploh ve? kva si dele napisu ... pa a si sploh Tomozuki-a post prebrou ... ti kr neki folk obtu?uje?, ?eprou nepozna? nobenega od nas ...

 

?uj, ni se za sekirat :) Jaz to itak vem in mi sladko malo dol visi, kak?nega si me on predstavlja. Vem, da s svojo vo?njo nikogar ne ogro?am in vem, da nisem divjak. Verjetno bi v 11 letih ?e lahko bil razlepljen nekje, ?e bi mi ?lo tako slabo.

 

Vsi va?i izgovori gredo na to vi?o; Zakaj pa v nem?iji lahko podijo, pa saj ni nobenga na cesti, pa saj ma moj avto ABS, pa saj mam dobre reflekse, pa kolone so, pa tisto posrano ?olo varne vo?nje sm s petico naredu, pa polcaji stojijo za grmom in streljajo, pa table so neumno postavljene, polcaji samo kasirajo, pa podim, ker mam ?e tli leta pa pol vozni?ko dovoljenje, ampak jaz vseeno nisem divjak, ker znam peljat 5 km ve? kot je dovoljeno, jaz vozim dinami?no, ne podim, ti me ne pozna?, da jaz obvladam, itd....itd.....

 

In tvoj argument za neprestano upo?tevanje omejitev je...? Pa ne mi trosit spet teh prometnih znakov, ker tega sranja smo se ?e naposlu?ali in ve?inoma ugotovili, da niso vsepovsod upravi?eno postavljeni. Tak, da taki argumenti, da ponavlja? za nekom nekaj, kar sploh ne ve? zakaj, je brezveze.

 

10 zapovedi dobrega voznika

Dober, defenziven voznik:

1. spo?tuje omejitev hitrosti in jo prilagaja razmeram

2. spo?tuje predpise in upo?teva varnostno razdaljo

3. vidi dale? pred in tudi za seboj, ter predvideva prometne situacije

4. vozi s popolnim pregledom nad prometom

5. pazi na ?ibkej?e udele?ence v prometu (otroci, starej?i, invalidi...)

6. ne dopusti, da vo?nja postane drugotnega pomena (mobitel)

7. prilagaja vo?njo zdravstvenemu stanju

8. ne vozi na meji lastnih sposobnosti ali zmogljivosti vozila

9. ne pusti se izzvati zaradi napa?ne vo?nje drugih udele?encev

10. sam vozi previdno, obzirno, fer in tudi odstopi od pravice prednosti

Vsaka umetnost potrebuje dolo?eno znanje, umetnost vo?nje tudi!

Odlika je izogibati se nevarnosti in jo tudi predvideti!

Pritiskati na plin zna vsak, kako pravilno in pravo?asno ustaviti ?al ne!

Obstaja varnost, ki jo kupimo in varnost, ki se je lahko nau?imo!

 

Spo?tovane gospe in gospodje, spo?tujmo te nasvete, morda bodo tudi nas voznike spo?tovali bolj, ?e se bomo razumno obna?ali v prometu.

 

Zdaj pa ti, ki me tako dobro pozna?, povej, katero to?ko vse kr?im. Lahko pripi?e? to?kam tudi ve? uporabnikov foruma, da si potem lahko naredi? excel tabelo, jo sprinta? na A4 in da? na steno. To bo zabavno ko v ?oli :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je vse, kar sem ?elel sli?at. ?e tebi Jan?a re?e, da se pokni iz mosta, bo? to naredil. Stari, sori, jaz v to dr?avo ne verjamem (ve?). Tudi na prometnem podro?ju ne. Kar pa ?e ne pomeni, da sem vse to, kar si napisal ti. ?e misli?, da si me proku?il... niti na 100 kilometrov ne :prstgor: In vse to kar pi?e? je ?koda tvojega ?asa, ker jaz sam vem, da to ni res in me tvoje nakladanje samo zabava :vesel:

 

Skratka poanta vsega je: TAKO KOT SI ZMI?LJUJEJO OMEJITVE, TAKO SI TUDI VI?INO KAZNI

 

Tista z Anglijo je pa zelo slab primer. Govora je o hitrosti, ti pa me?a? jabke pa hru?ke. Smer vo?nje nima tu nobene te?e. Nazadnje sem naredil ene 2000 milj po njihovih cestah pa nisem ?util nobene potrebe po spremembi vozi??a, ?e to misli?...

 

In razsvetljenje: Kaos je ?e vedno lahko red, ?e se ga vsi dr?imo ;) In "dinamiki" smo zelo tolerantni. Celo do tak?nih kot si ti.

?uj, ni se za sekirat :) Jaz to itak vem in mi sladko malo dol visi, kak?nega si me on predstavlja. Vem, da s svojo vo?njo nikogar ne ogro?am in vem, da nisem divjak. Verjetno bi v 11 letih ?e lahko bil razlepljen nekje, ?e bi mi ?lo tako slabo.

In tvoj argument za neprestano upo?tevanje omejitev je...? Pa ne mi trosit spet teh prometnih znakov, ker tega sranja smo se ?e naposlu?ali in ve?inoma ugotovili, da niso vsepovsod upravi?eno postavljeni. Tak, da taki argumenti, da ponavlja? za nekom nekaj, kar sploh ne ve? zakaj, je brezveze.

Zdaj pa ti, ki me tako dobro pozna?, povej, katero to?ko vse kr?im. Lahko pripi?e? to?kam tudi ve? uporabnikov foruma, da si potem lahko naredi? excel tabelo, jo sprinta? na A4 in da? na steno. To bo zabavno ko v ?oli :blush:

 

:bravo: zanimivo

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Zdaj pa ti, ki me tako dobro pozna?, povej, katero to?ko vse kr?im.

 

Kr?i? popolnoma vse to?ke!

Z nespo?tovanjem to?ke ?t 1 se prakti?no poru?ijo vse ostale to?ke.

Pogoj, da se lahko dr?i? ostalih to?k, je spo?tovanje to?ke 1.

A pol ti pravi?, da se je cestna pravila Jan?a zmislu, kr?enje teh pravil te je pa Zoran Jankovi? nau?u? No ja, saj taka primerjava je najbr? kar taprava.

 

In tista primerjava z anglijo je ?e kako dobra in na mestu! Z dogovorom in spo?tovanjem nekega pravila, se v skladu s tem dogovorom in pravilom,potem lahko ravnajo VSI udele?enci v prometu. VSI. Tomacuki, ko re?em VSI, to pomeni, da nisi sam v prometu.

Skratka, ?e nekdo ve kolko in kako se na dolo?emnem odseku lahko pelje, se potem posledi?no lahko VSI obna?ajo in ravnajo v skladu s tem dejstvom. Druga?e se ne da. ?e bo vsak po svoje vozil, promet ne more funkcionirat.

Tomacuki, a za civilizacijo si ti ?e sli?al? V civilizaciji obstajajo dolo?ena pravila in red.

In ko si reku, da v dr?avo slovenijo ne verjame? itd....Ok, a misli? da v drugih dr?avah reda in pravil ni in da se v drugih dr?avah ni potrebno dr?at cestnih pravil?? A misli?, da si v drugih dr?avah pravil niso izmislili? A je v drugih dr?avah pravila mogo?e Jankovi? na podlagi svojih in tvojih raziskovanj dolo?u?

Mogo?e se ti zgleduje? po zaostalem balkanu, ker si verjetno od tam pri?el, ko se bo? ozrl na razvitej?i svet, in mogo?e celo zapeljal na njihove ceste, te bodo kmal urihtal in navadili reda, Brez skrbi bod!

Ti, kot ka?e, rabi? samo oreng ?trafengo, pa se bo? lepo civilizirano obna?al. Bo? enkrat naletu na tapravga, ni? bat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kon?na hitrost va?ih mazdic izgleda pa nekako TAKOLE.

 

Moji mazdici res ne gresta nikamor,odkar sm pa zadnji? na valjih pomeril koliko je zares mo?i mi je pa ?e dodatno dalo vedet, da se bo treba pozimi vozit samo po praznih parkingih in rondojih, da slu?ajno ne bi koga oviral na cesti :(

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

eh, jebe? hitrost, to je zakon :bravo:

 

 

Tole po?etje mogo?e res ne izgleda tako preklemano smrtno nevarno, pametno je pa ?e tolko manj.

Tole driftanje (al kako se ?e tej budala?tini re?e) je nekaj tazga, kot bi norc vzel tableto proti glavobolu, pol bi se pa s kladvom po butici mlatu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole po?etje mogo?e res ne izgleda tako preklemano smrtno nevarno, pametno je pa ?e tolko manj.

Tole driftanje (al kako se ?e tej budala?tini re?e) je nekaj tazga, kot bi norc vzel tableto proti glavobolu, pol bi se pa s kladvom po butici mlatu.

 

sam filing je pa :aaaaa::ouje:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kr?i? popolnoma vse to?ke!

Z nespo?tovanjem to?ke ?t 1 se prakti?no poru?ijo vse ostale to?ke.

 

Mhm, ja, pa ne bo dr?alo, ve? :prstgor: Tudi s spo?tovanjem to?ke ?t. 1 se lahko poru?ijo vse ostale to?ke. Tak, da ne nekaj na pamet...

 

 

In tista primerjava z anglijo je ?e kako dobra in na mestu! Z dogovorom in spo?tovanjem nekega pravila, se v skladu s tem dogovorom in pravilom,potem lahko ravnajo VSI udele?enci v prometu. VSI. Tomacuki, ko re?em VSI, to pomeni, da nisi sam v prometu.

 

Stari, jok. Slaba je. Primerja? hitrost in smer vo?nje. Dejansko ti meni ho?e? dokazat, da v Zdru?enem kraljestvu vozijo vsi po omejitvah :ne vem: Nabu dr?alu, vej??

 

?e bo vsak po svoje vozil, promet ne more funkcionirat.

 

Ostalim se nam zdi, da ?isto fajn funkcionira. Eni se peljejo hitro, drugi po?asi, kakor komu pa?e in da je ?e v varnih okvirjih, ko se ne ogro?a drugih udele?encev na cesti. Po tvoji logiki sode? bi vseh 5.000 prekr?karjev, kolikor so jih v Mariboru nastreljali v 36-ih urah, bilo takih, ki se venomer zaletavajo in povzro?ajo nesere?e. Stari, taka bu?a, da ?e Pepelkina ko?ije klecne :rolleyes:

 

Tomacuki, a za civilizacijo si ti ?e sli?al? V civilizaciji obstajajo dolo?ena pravila in red.

In ko si reku, da v dr?avo slovenijo ne verjame? itd....Ok, a misli? da v drugih dr?avah reda in pravil ni in da se v drugih dr?avah ni potrebno dr?at cestnih pravil?? A misli?, da si v drugih dr?avah pravil niso izmislili?

 

TomoZuki... peesda, kaki Cuki. A si jodlberger? Skratka, ne, ne trdim tega, trdim samo to, da na podlagi ?esa v neki dr?avi re?ejo, da se da po avtocesti peljat neomejeno, medtem, ko v drugi omejijo hitrost na 110km/h. Stvari si zmislijo. In o?itno so neutemeljene, omejitev pa nastavijo zato, da imajo policaji kruh. Simpl logika.

 

Mogo?e se ti zgleduje? po zaostalem balkanu, ker si verjetno od tam pri?el, ko se bo? ozrl na razvitej?i svet, in mogo?e celo zapeljal na njihove ceste, te bodo kmal urihtal in navadili reda, Brez skrbi bod!

Ti, kot ka?e, rabi? samo oreng ?trafengo, pa se bo? lepo civilizirano obna?al. Bo? enkrat naletu na tapravga, ni? bat.

 

Mogo?e bi pa ?e ti moral malo preko doma?ega pragu stopit, da bi ugotovil, da je ta tvoj "razviti svet" neka iluzija B) Alica v ?ude?ni de?eli, varianta. Ne bo? verjel, da so me ?e ?trafnili v sosednji Avstriji, pa ?e moje avstrijske motoristi?ne kolege tudi (da ne bo? mislil, da smo samo balkanci taki) in ve? kaj sem ugotovil? Da so kazni tako sme?no nizke, da se mi ni treba bat. Pri nas pa to?no ve?, kje bojo stali. Skozi naselje se pa itak vedno peljem 50, razen, ?e je omejitev druga?na. Skratka, po moje ?trafenge ne rabim, ker s svojo vo?njo ne ogro?am nikogar. Verjamem pa, da bi si ti ?elel, da bi jo dobil, ker te pa? moti, da si ne upa? nekje hitreje peljat, ker se boji? svojega avta, ceste in policaja. ?e pelje? hitreje kot je dovoljeno pa vendar preudarno, ?e ne pomeni, da koga dejansko ogro?a?. In ta zadnji stavek ti gre bolj te?ko v bu?o... :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kon?na hitrost va?ih mazdic izgleda pa nekako TAKOLE.

 

Aha, ja valjda! Hitrost je bila kriva :prstgor: To se vidi tvoja razgledanost. ?e bi bil malo ve? na cesti in malo manj prdel v ta tvoj naslonja?, bi videl, da je vzrokov za nesre?o precej ve?. Lahko ti povem nekaj, ki so po zadnji raziskavi bistveno bolj pomembni od tistih nekaj 10km/h sredi ravne ceste: odvzem prednosti (to je, ko en iz stranske ceste zapelje na glavno in se ne prepri?a... a ve?), nenakazovanje smernikov (ko recimo nekam zavija? pa ne uporabi? signalizacije in s tem ne naka?e? smeri), neopazovanje vzvratnih ogledal (ko se ti zdi, da so ?pegli v avtu zato, da si mozolj stisne? pa da si ?ena make-up popravlja) in vo?nja po nasprotni strani vozi??a (kar je lahko tako neprevidno prehitevanje kot vo?nja po nasprotni strani avtoceste kot tudi rezanje ovinkov itd.). NE MORE? VERJET, HA?! In to vse pred neciviliziranim Tomozukijevim obna?anjem, ko vozi malenkost prehitro. ?e ono babo, ko si na?el zgoraj in je obrnila tisto Mazdo na dovozu. Mogo?e je imela slabe pnevmatike, mogo?e je bil de?, mogo?e je cesti??e slabo, mogo?e se je komu izognila, mogo?e je zaspala... 100 drugih vzrokov je lahko, ampak iz svoje zaplankane omejitve hitrosti pa? ne more?. Ja, res je, ?e si pri miru in se ne premika?, ti nima kaj bit. To je prava Lojzasta logika, ne? :punk:

 

Tole driftanje (al kako se ?e tej budala?tini re?e) je nekaj tazga, kot bi norc vzel tableto proti glavobolu, pol bi se pa s kladvom po butici mlatu.

 

Evo, tu je sr? problema. Sklepam, da je to bilo iz lastnih izku?enj in pustilo dolgotrajne posledice.

 

TALE ruski hara?ojc je tud pameten in si cestna pravila razlaga po svoje, tako kot npr tamacuki, zato je ?el prehitevat kar po desni.

Pameti tale mulc nima veliko, je pa imel veliiiiiiko sre?o. Tokrat.

 

A zdaj sem pa kriv ?e prehitevanja po desni? Ne samo vratolomnih hitrosti? Madona stari, pravi vizionar! Tebe je ?koda za forum, ker bi te lahko pri policiji ponucali za kaznovanje kr?iteljev, ki ?ele bodo naredili prekr?ek :mi pijemoo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi ta zadnja tragedija se je zgodila zaradi na?ina vo?nje, ki jo zagovarja TOMACUKI

Tomacukijeva teorija ?e enkrat padla na izpitu.

 

Nesre?a se je zgodila, ko je 31-letni voznik tovornjaka vozil po pasu za po?asna vozila in je na vi?njegorskem klancu zaradi vo?nje z neprilagojeno hitrostjo tr?il v 44-letnega pe?ca, ki je takrat stal na pasu za po?asna vozila, nato pa ?e v ustavljeno osebno vozilo s hrva?ko registrsko tablico, ki je tam stalo zaradi okvare.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi ta zadnja tragedija se je zgodila zaradi na?ina vo?nje, ki jo zagovarja TOMACUKI

Tomacukijeva teorija ?e enkrat padla na izpitu.

 

Nesre?a se je zgodila, ko je 31-letni voznik tovornjaka vozil po pasu za po?asna vozila in je na vi?njegorskem klancu zaradi vo?nje z neprilagojeno hitrostjo tr?il v 44-letnega pe?ca, ki je takrat stal na pasu za po?asna vozila, nato pa ?e v ustavljeno osebno vozilo s hrva?ko registrsko tablico, ki je tam stalo zaradi okvare.

 

Ni res !!! Nesre?a se je zgodila ker je voznik tovornjaka vozil po ODSTAVNEM PASU ... tko da tle ni nc kriva neprilagojena hitrost ... Ker odstavni pas sploh ni narjen zato da vozi? po njem !!

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A misliš udarni vijačnik ali vrtalnik.   Drugače pri Metabu velja: L/Li-hobi uporaba LT-že za domače entuziaste in profesionalce,obrtnike LTX-obrt in industrija...in za takšnje usekane kot sem jaz.   Še razlaga kratic pri vrtalnikih...in tudi drugem orodju...sicer na prvi pogled izgleda zelo komplicirano,a je ravno nasprotno. Prva kratica zmeraj pomeni vrsta orodja: BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer KS-kreissege...itd   Drua kratica-številka-pomeni napetilost akumulatorja/orodja pri batwrijskih orodjih...   Zactem pa pride lahko ena ali več kratic: BL-brushless Q-quick (hitro snemljiva glava) i-t.i. impuls funkcija-super za odvijačenje vijakov z poškodovanim nastavkom na glavi vijaka,za začetek vrtanja brez točkanja v okrogle cevi in ostalo kovino ter keramiko (za predrtje glazure) brez da ti sveder pobegne. Super je tudi za zarustane vijake...a pazljivo,ker se le ti kljub temu radi odlomijo. SE-Special Edition (black)   Ne smeš pa gledati mojega starega LT-ja,ki se praktično ne razlikuje od takratnega LTXa...takrat je bil LTX identičen z razliko pri motorju...mislim da je tam bil 4- polni motor...veliko močnejši.   Tudi aktualni LT vrtalniki nimajo impuls funkcije,nimajo kovinski vrat z ohišjem menjalnika (LT vseeno znotraj ima kovinsko ohišje menjalnika,vratu pa nima), in tudi. dve LED lučku,elektronska omejitev navora,zaščitna "antikickback" funkcija so rezervirani le za LTX.   Seveda pa se vse pri denarju ustavi...če vse to daš "na kup" in pretehtaš šele vidiš kakšna killer mašina za cvenk je tisti moj tazadnji LTX,k si napisal "za prste pilizati"...tobje razlog,za kaj sem vseeno "čapnil" najprej LTXa,in šele sedaj LTja😁. In sedaj je mogoče malce bolj jasno,za kaj mi je prastari LT tako pri srcu,da mi ni žal cvenka,samo da ne škripne...elekteonski navor,impuls,aluminija k dreka,in še perfektni stroj za levorokega uporabnika...   Zunal so dobri Baumarkteu.de,Lefeld,Gotools,Rubart...pri vseh teh sem že kupoval in vsi so OK...pač samo razlika,kaj imajo,in kaj ne,in seveda PTT Baumarkteu in Rubart imata super PTT ostali slabše...preračunaj. Drugače pa pri nas...odvisno kaj iščeš-Vsegrad in Povše sta zakon.   Če imaš še kako vprašanje-ni problem😉
    • Z družbo najeli luštno hiško za wikend, na planini Dol.
    • Najvišji navor 400 Nm Najv. navor rahljanja 620 Nm   Sem imel kar prav z 400 odvijanja 😉
    • @skritikrt sem prebral na strani 5. To temo sledim bolj občasno, tako da sem vijačnik spregledal.   Eno vprašanje še, razlika med LTX in LT? Razen navora....     Trenutno ne mika bolj ta odvijačnik za 220€. Baterijo mi šenkajo in kupim še samo polnilec. Sploh če je še nemec in naslednik ni več. Povše ga ima najceneje. Morem malo nemce pogledat. Maš ti kakàna priporočila kje gori vzet?
    • Včeraj sem slučajno odkril, da je v Izoli benzinska od Shell-a. In ni na hitri cesti. 😊 Tako, da bom od sedaj naprej samo še tukaj tankal in to vedno le  "poceni" goriva od Golobjaka. 😉 Danes sem do Bologne že lahko občutil, kako dober je njihov benzin.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.