Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

Sam imam tri avte in sem lastnik zemlji??a, na katerem so avti...

Naj vsak kupi parking, pol pa avto...ob?inski veljaki pa naj dajo mo?nost nakupa...

Kdor ima ve? parkingov kot avtov, ga naj pa mastno obdav?itvijo...

Da se...

Ampak saj je ve?ji (predvsem pa nevarnej?i) problem gneca na cesti,kot to da ljudje nimajo kje parkirati.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Manj avtov, manj gne?e, polni busi, polni vlaki...

Za v slu?bo javni prevoz...za v nabavo pa avto...

Vsi naj najprej kupijo prostor za parkirat avto, potem pa avto...vsi espeji in dooji...od osebnih avtov, kombijev do tovornjakov in avtobusov...

Zdaj ima lahko nekdo firmo in po?tni nabiralnik v LJ in 150 tovornjakov brez parkinga...

Goopti ima ohoho avtov brez parkinga...jaz pla?am davek na zemljo, na kateri stoji moj avto...tako bi morali vsi...

Marsikdo bi se raje z javnim prevozom vozil...pa ga ni...

Za?aran krog...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e sem prav razumel bi blo treba sterat vse osebne avte s cest in nabasat ljudi kot ?ivino na avtobuse in vlake, da bi se lahko vzhodnoevropski tranzit normalno ?ez vozil. Mater to pa je slu?nostni prepogib do tal.

 

Kdo, bo recimo meni povrnil ves izgubljen ?as na avtobusu, kjer bi me radi zgu?vali kot sardino? Stat med pre?vicanim folkom sred poletja v nabito polnem avtobusu - a zato delam, da bi pol z mano ravnali kot ?ivino in da bi se vi kamionarji lahko veselo vozili po praznih cestah? Sam ta odgovor bi rabil, ker z avtom rabim do ?ihta 15min, z avtobusom povpre?no 50 min. dnevno to pomeni dodatno uro uro in deset minut ve? kot z avtom. Posledi?no to pomeni, da ne delam samo 8 ur na dan ampak skoraj 10 ur od tega dve nepla?ani.

 

Aja, pa parking imam svoj na slu?beni lokaciji, tako da se ne bo kdo slu?ajno zgra?al.

 

Pa ?e nekaj, mene k imam prilagodljiv delovni ?as, gne?e ne obremenjujejo, posku?am pa gledat vse vidike tudi tiste v katerih nisem udele?en, ampak da bi se pa takole hodilo na roke vzhodnoevropskim tranzitarjem je pa sorry, milo re?eno nerazumljivo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti, ki ne veste, kak?en je poklic voznika in delo voznika, ne pi?ite bu?k...

Tovornjak ima razklad v Celju ob 10ih... Naklad v LJ...tovornjak za?ne v NM...tovarna v LJ za?ne ob 7ih... Kako bi to re?il?

Tovornjak v tranzitu, dela pavzo v MB...gre v Madrid...vsaka ura in ?as vo?nje mu je pomemben...

Tovornjak iz MB gre v KP poln, ima razklad in naklad v Postojni do 14e ure...

Pa mi znanstveniki razlo?ite, kako, kje in kdaj naj se mimo svete Ljubljane pelje...

Da ne govorimo o dostavah v trgovine v LJ...pa dostave v skladi??a v LJ, pa iz skladi?? v LJ... Tu je tema za me?anje megle in zaslu?ek DARSa...ni namen takrat poceniti cestnino, ampak v drugem ?asu podra?iti...

 

Pa mi ti genij povej kako naj se pelje po pol?je v jutranji gne?i in vseeno ujame rok?

 

Druga?e pa kot je meni jasno mora? po 4,5 urah vo?nje obvezno narediti 45minutni odmor oziroma ga lahko koristi? znotraj tega ?asa 15min + 30min. A ni bolje, izkoristiti tega ?asa odmora v situaciji, ko se delajo gne?e in se ne premakne? nikamor in dejansko vozi? takrat, ko je najbolj teko?e? po 9 urah vo?nje je pa treba narediti po?itek in takrat se ne vozi. Se pravi ?e ne goljufa? in ?e gre vse po najbolj?em planu lahko naredi? najve? 800km/dan.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e sem prav razumel bi blo treba sterat vse osebne avte s cest in nabasat ljudi kot ?ivino na avtobuse in vlake, da bi se lahko vzhodnoevropski tranzit normalno ?ez vozil. Mater to pa je slu?nostni prepogib do tal.

 

Kdo, bo recimo meni povrnil ves izgubljen ?as na avtobusu, kjer bi me radi zgu?vali kot sardino? Stat med pre?vicanim folkom sred poletja v nabito polnem avtobusu - a zato delam, da bi pol z mano ravnali kot ?ivino in da bi se vi kamionarji lahko veselo vozili po praznih cestah? Sam ta odgovor bi rabil, ker z avtom rabim do ?ihta 15min, z avtobusom povpre?no 50 min. dnevno to pomeni dodatno uro uro in deset minut ve? kot z avtom. Posledi?no to pomeni, da ne delam samo 8 ur na dan ampak skoraj 10 ur od tega dve nepla?ani.

 

Aja, pa parking imam svoj na slu?beni lokaciji, tako da se ne bo kdo slu?ajno zgra?al.

 

Pa ?e nekaj, mene k imam prilagodljiv delovni ?as, gne?e ne obremenjujejo, posku?am pa gledat vse vidike tudi tiste v katerih nisem udele?en, ampak da bi se pa takole hodilo na roke vzhodnoevropskim tranzitarjem je pa sorry, milo re?eno nerazumljivo.

Se strinjam, sploh v tem,da bi se doma?i vozniki na nek na?in morali prilagajati tujemu tranzitu, medtem ko v kontra smeri tega ni za pri?akovati.

 

Ampak poglejmo z drugega zornega kota; ?E bi bil javni promet izpopolnjen do te mere,da z njim porabis recimo pol ure, medtem ko bi z avtom za isto relaciji porabil recimo 20', potem bi pa to ?e bilo vredno razmisleka... In seveda, da so avtobusi/vlaki vsaj pribli?no na nivoju.

 

Recimo znanec se vsak dan pelje z vlakom iz Grosupljega v Ljubljano v slu?bo. Mese?na karta ga pride ceneje kot bencin, ko pa ra?una? ?e na parking v Ljubljani, amortizacijo avta je pa sploh v plusu.

 

Sicer izgubi nekje 1h na dan v primerjavi z avtom, ampak na ta ra?un na vlaku dela stvari za slu?bo,ce pa bi hodil z avtom,bi jih pa moral doma... Vseeno mu je za gne?o na cesti, sneg na cesti, iskanje parkinga...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa mi ti genij povej kako naj se pelje po pol?je v jutranji gne?i in vseeno ujame rok?

 

Druga?e pa kot je meni jasno mora? po 4,5 urah vo?nje obvezno narediti 45minutni odmor oziroma ga lahko koristi? znotraj tega ?asa 15min + 30min. A ni bolje, izkoristiti tega ?asa odmora v situaciji, ko se delajo gne?e in se ne premakne? nikamor in dejansko vozi? takrat, ko je najbolj teko?e? po 9 urah vo?nje je pa treba narediti po?itek in takrat se ne vozi. Se pravi ?e ne goljufa? in ?e gre vse po najbolj?em planu lahko naredi? najve? 800km/dan.

Kaj pa delovni ?as? Kaj pa po?itek? Nekaj ve? glede vo?nje, vsega pa ne...

Ne samo zaradi tranzita, ampak zaradi gu?ve je smotrno z javnim prevozom v slu?bo...

To ni za vse, ampak za ve?ino...

 

Ste prebrali prvi stavek, ki sem ga napisal?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jp,se kar strinjam. Ampak.... O?tevil?eni parkingi bi verjetno pomenili pla?ljive parkinge... Koliko ljudi bi ga bilo pripravljenih pla?ati in koliko ljudi bi raje videlo da ostane tako kot je?

 

Izjava tedna!

 

A koliko bi jih bilo pripravljenih pla?ati parking in koliko bi jih raje videlo, da ostane tako kot je? Ti zaupam skrivnost: ravno toliko, kolikor je prevoznikov pripravljenih pla?evati vi?je cestnine in kolikor bi jih raje videlo, da ostane tako kot je.

 

Sicer pa, ?e je Jankovi? naredil Sto?ice in zdaj dela ?e kanalizacijo, mu ponudite ?e eno idejo in jo bo gotovo izpeljal: pri Verdu naj se odcepi en krak, ki bo brez enega samega samcatega kri?i??a peljal do Krtine. Pa naj se ves tranzit odpelje mimo (ali pa na stebre in ?ez) Ljubljane. Potem bodo gu?vo delali samo tisti, ki gredo v Ljubljano.

 

Pa ?e en pomislek: baje se vsak dan v Ljubljano pripelje 120.000 ljudi. Recimo, da jih polovica pride z javnim prevozom. In recimo, da se v avtu v povpre?ju vozijo trije. To pomeni, da se v Ljubljano vsak dan pripelje 20.000 osebnih vozil. ?e je povpre?en avto dolg 4,5 metra, je to 90 kilometerska kolona. V Ljubljani je omejitev 50 km/h, ponekod 70 km/h. Ampak semaforji to hitrost zmanj?ajo za polovico, torej je dejanska hitrost skozi Ljubljano med 25 in 35 km/h. Tudi ?e vse tovornjake umaknemo s ceste, koliko ?asa traja, da se 20.000 osebnih vozil s hitrostjo 30 km/h odpelje mimo? Ja, vem, Ljubljana ima ve? uvozov ne samo enega, ampak bistvo je, da vse, kar prileti po avtocesti s hitrostjo 130 km/h, se mora potem zbasat skozi Ljubljanske semaforje. In pri takem ?tevilu vozil bo enostavno pri?lo do zastoja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V ve?ini se je pove?al predvsem tovorni promet v zadnjih 10 letih zato so v osnovi te kolone zaradi njih,?e slepec vidi da je vozni pas zabasan s tovornjaki. Drugi problem pa je uvoz Dom?ale in ?entjakob. Tu je potreben 3 vozni pas pa bo vse kot je tretreba.Tam ko se cesta odcepi na severno obvoznico ni ve? problemov. Nekje pet let nazaj ni bilo problemov na tej relciji in razlog je to kar sem napisal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer pa, ?e je Jankovi? naredil Sto?ice in zdaj dela ?e kanalizacijo, mu ponudite ?e eno idejo in jo bo gotovo izpeljal: pri Verdu naj se odcepi en krak, ki bo brez enega samega samcatega kri?i??a peljal do Krtine. Pa naj se ves tranzit odpelje mimo (ali pa na stebre in ?ez) Ljubljane. Potem bodo gu?vo delali samo tisti, ki gredo v Ljubljano.

 

To bi bila odli?na re?itev samo neizvedljiva, ker bi naravovarstveniki naredili skupinski samomor, ?e bi to samo predlagali. Dejansko pa bi moral biti Lj obro? izlo?en iz direktne AC povezave vzhod-zahod. Ampak takrat, ko se je na?rtovalo niso niti pomislili, da se bo tranzit pove?al za 700%. Zato ga je pa? potrebno za?eti regulirati z mehkimi variantami, kot so oprtni vlaki, cenovne cone, prepoved uporabe severne obvoznice za tranzit, itd itd. Pa da ne bo ?lo samo na rova? tranzita, bi bilo dobro, da se podjetja odlo?ajo za razli?ne za?etke dela od 6 ure do 9 in pa recimo take anomalije, kot si jih je privo??ila kemofarmacija. Oni recimo svoje nakladalne rampe odprejo ob 8 uri in tako, ?e pol ure pred tem tam na cesti v obe smeri stojijo raznorazni ?leperji in kamioni, ki vsi ?akajo, da odprejo rampo. Sicer mi ni jasno zakaj ?oferji prihajajo pol ure prej in delajo nepotrebno gne?o, ?e manj mi je pa jasno zakaj rampo ne odprejo ob 7 ali pa celo 6 uri.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer grem mimo Ljubljane zgolj nekajkrat letno, ampak kadar sem ?el, je bil najve?ji problem in zastoj pred odcepom za Brezovico. V?asih celo tak zastoj, da smo stali v koloni ?e kmalu za odcepom za Brdo.

 

Mimo Dom?al in ?entjakoba o?itno pridem ob takih urah, da ni ve? gu?ve, ker se ne spomnim, da bi tam kdaj naletel na zastoj.

 

In ko je ?e govora o tovornjakih, vsi tovornjaki so hoteli mimo. vsi, ki so hoteli pri Brezovici dol z avtoceste, pa so bili osebni...

 

Torej bi, po mojem mnenju, Ljubljana potrebovala ?e en krog okoli, ker ta je o?itno premajhen...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdele je na forumu prisoten g. Lojz (avtor teme ter priznani mojster nagrajenega Cvi?ka) in ga lepo pozdravljam! :vino:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa mislim, da je marsikaj bolj pomembnega pri kolesarjih, kot pa no?enje ?elade. Osebno pi zahteval, da se opravi izpit iz poznavanja pravil CPP in sicer tako, da je izpit prilagojen kolesarjem. Tudi, ?e ima? izpit za avto bi to moral opravit in potem bi se ?ude?no zgodilo, da bi ?tevilo po?kodb drasti?no upadlo.

 

?e bodo uvedli obvezno no?enje ?elade, se bo ?tevilo vo?enj s kolesom zmanj?alo, da o storitvah bicikelj ipd sploh ne govorim. Ker takrat ni niti najmanj?e mo?nosti, da bi sistem deloval, saj edino pravilno velika in ustrezno zapeta ?elada je varna. Tega pri sistemu izposoje ne more? zagotovit pa ?etudi bi zraven imeli ?e izposojo ?elad. Kdo bo pa pre?vicane ?elade natikal na svojo glavo - jaz ?e ne.

 

Da ne bo narobe razumljeno, sam vedno uporabljam ?elado, se pa ne strinjam, da bi to bila obveza. Raje ljudi izobrazit o varni vo?nji, pravilih, obveznih svetlobnih telesih, zbijanjem ega....

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam ; ve? bi se naredilo v smeri varnosti, da je obvezna uporaba lu?i (No,saj ubistvu ?e je, torej raje re?em STRIKTNO sankcioniranje prekrskarjev) in ja... Neko opravljanje izpita ,ki naj bo na vi?jem nivoju kot tisto , ki ga opravlja otrok v O?. Kako bi to izobra?evanje sprovedli v praksi....

 

Verjetno najlazje in hkrati u?inkovito tako, da bi v sklopu opravljanja izpita za avto, namenili par teoreti?nih ur glede prepoznavanja nevarnosti za kolesarja.

 

Saj ve?ina kolesarjev je tudi avtomobilistov.... Na starej?e in predvsem mularijo pa vplivati z izobra?evanjem (izpit), dobrimi Zgledi in konec koncev s kaznimi; verjetnost , da te policist ustavi, ko se pono?i vozis brez lu?i na kolesu, bi morala biti enaka verjetnosti da te ustavijo ?e se sredi no?i vozi? z avtom brez lu?i...

 

Ampak, ?elada... Dejstvo je da ?elada velikokrat pomaga. ?kodi pa nikoli (?e je ustrezne velikosti in pravilno zapeta).

 

In zato se mi tudi uvedba obveznega no?enja zdi korak v pravo smer.

 

Kar se ti?e rent-a koles.... Pa? bi vsak imel svojo ?elado. Ne vidim problema tukaj. Atestirana neka osnovna ?elada namenjena mestni uporabi je cenej?a kot par pija? in ve?erja v gostilni....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja in to bos nosil skoz s sabo? Dej dej

boss ma popolnoma prav, naj bo obvezna za mlajse, naj si zrihtajo kolesarske steze raje.

pol bo bicikelj res propadel, ce uvajajo obvezno celado za vse.

 

Naj nosimo celade se med hojo po cesti

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja in to bos nosil skoz s sabo? Dej dej

boss ma popolnoma prav, naj bo obvezna za mlajse, naj si zrihtajo kolesarske steze raje.

pol bo bicikelj res propadel, ce uvajajo obvezno celado za vse.

 

Naj nosimo celade se med hojo po cesti

Ja in zakaj nebi mogel imeti ?elade v roki tistih par 100m do postaje bicikelj?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekateri gredo naprej v slu?bo v trgovino pa na kosilo itd in da jo nosi? potem cel dan ker si se peljal z izposojenem biciklom par kilometrov?... Misli da bi uporaba izposojenih koles kar upadla. Jaz bi dal izjemo za po mestu izven pa bi lahko bila obvezna saj so tudi hitrosti ve?je zaradi hitrej?ih koles, kot pa so tile v mestih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko je padlo/porastlo ?tevilo motoristov v zadnih letih? Pa je ?elada obvezna. (?eprav za nekatere ne vem zakaj jo nosijo, saj nimajo kaj ??itit - vsebina prazna)

 

Sploh pa v mestu je ve? mo?nosti za bli?nja sre?anja tretje vrste kot na vasi, in s tega vidika ?e ve? potrebe po ?eladah. A zdej naj pa ena koko? na poti od frizerja zapelje meni pred avto pa razma?e mo?gane po vetrobranu in jaz bom imel zarad tega travme ker kao u mestu pa ni potrebe po ?eladi.

 

Da pa se vozi v temi s pri?ganimi lu?mi, za to kolesarji ne potrebujejo dodatnega izobra?evanja, samo ?trafat jih je treba.

Dodatno izobra?evanje potrebujejo vozniki avtov, ker je ve?ina okoli tega kako se pravilno prehiteva, povsem neizobra?ena.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko je padlo/porastlo ?tevilo motoristov v zadnih letih? Pa je ?elada obvezna. (?eprav za nekatere ne vem zakaj jo nosijo, saj nimajo kaj ??itit - vsebina prazna)

 

Sploh pa v mestu je ve? mo?nosti za bli?nja sre?anja tretje vrste kot na vasi, in s tega vidika ?e ve? potrebe po ?eladah. A zdej naj pa ena koko? na poti od frizerja zapelje meni pred avto pa razma?e mo?gane po vetrobranu in jaz bom imel zarad tega travme ker kao u mestu pa ni potrebe po ?eladi.

 

Da pa se vozi v temi s pri?ganimi lu?mi, za to kolesarji ne potrebujejo dodatnega izobra?evanja, samo ?trafat jih je treba.

Dodatno izobra?evanje potrebujejo vozniki avtov, ker je ve?ina okoli tega kako se pravilno prehiteva, povsem neizobra?ena.

To?no to in se povsem strinjam.... Edino kar se ti?e izobra?evanja; pa? so nekatere posebnosti, na katere bi bilo fajn da nekdo spomni oziroma vsaj prizemlji dolo?ene kolesarje in se jim pove , da nis(m)o nedotakljivi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko je padlo/porastlo ?tevilo motoristov v zadnih letih? Pa je ?elada obvezna. (?eprav za nekatere ne vem zakaj jo nosijo, saj nimajo kaj ??itit - vsebina prazna)

 

Sploh pa v mestu je ve? mo?nosti za bli?nja sre?anja tretje vrste kot na vasi, in s tega vidika ?e ve? potrebe po ?eladah. A zdej naj pa ena koko? na poti od frizerja zapelje meni pred avto pa razma?e mo?gane po vetrobranu in jaz bom imel zarad tega travme ker kao u mestu pa ni potrebe po ?eladi.

 

Da pa se vozi v temi s pri?ganimi lu?mi, za to kolesarji ne potrebujejo dodatnega izobra?evanja, samo ?trafat jih je treba.

Dodatno izobra?evanje potrebujejo vozniki avtov, ker je ve?ina okoli tega kako se pravilno prehiteva, povsem neizobra?ena.

Ne dam ti ravno prav, nekaj od tega pa vseeno dr?i.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za ve?ino kolesarjev bi bolj prav pri?el asisten?ni sistem "prepoznave znakov". Da bi jim ustavil kolo pri rde?i lu?i, da bi jim dr?al smer znotraj pasu, ?e bolj pa, da bi jih na pasu obrnil v pravo smer (sploh pri kri?i??ih), da bi jim ustavil kolo pri znaku "nima? prednosti", ?e se kdo pelje po prednostni cesti,... Potem ?elada niti ne bi bila tako zelo potrebna. Pa tudi sicer sem ?e sre?al zelo veliko kolesarjev z zelo trdo glavo, tako da se mi zdi tole pretiran ukrep.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi v dežju je fajn pohajat in nič jamrat😁 V trenutku sem bil stuširan.
    • Norveške mi raje ne omenjat, ker kolk hipokrizije kot je pri njih je verjetno da skoraj ni nikjer. Da so si naredili vse to je bila zgolj zasluga v ogromni prodaji nafte in plina. Potem so tolk subvencioniral EV-je ravno iz prodaje fosilnih goriv, da so si jih vsi kupili "na zalogo" in tko mal za zajebavat naokol. Za resno pa se še vedno vozijo v ICE avtomobilih, sploh pozimi jim skoraj ne pade na pamet, da bi EV-ja uporabljal.   Zato pa pridemo do tega fenomena, da poraba goriv ne pade. Ne pade zato ker lažejo vsem v fris vključno samim sebi.   Zgodba je verjetno podobna povsod, ker ne glede, da je procent EV-jev še majhen bi se moralo poznati pri zmanjšanju porabe nafte. Pa se? Kje so študije, da gre to res v pravo smer? Vemo da samo izdelava EV-ja potrebuje toliko nafte, da so pri Volvotu naračunal, da je za cca 90.000km vožnje ICE-ja.
    • Golob je kriv... aja sej to ni pr nas. Mah sej je vseeno pod pernatim Taubijem, sem slišal, da mamo najdražji bencin. Tko pravijo tud na forumih in TikToku.
    • Dražji kot pri nas. 202 RDS, to google pravi 1.72€.   2 leti nazaj sem poleti v Italiji (Elba in Firenze) tankal po 2.1€. V Grčiji pa lani poleti poleti okoli 1.8€.   Imam kr srečo s ceno.
    • Sigurno je pa poceni🤣, bil v IT in sem bil primoran tankat na AC, imajo kar drag bencin (2.30 mislim da...oz.tak nekje).....je pa res da imajo pa večino ostalih zadev bistveno cenejših kot mi....v bistvu je severni del IT krepko pred nami....ne samo cene, tudi ponudba, odnos gostincev, cene v gostilnah, trgovinah (da o raznovrstnosti v neki navadni trgovini supermarketu ne govorim, dvomim da ima kaka aleja v lj na 10x vecji povrsini tako ponudbo)....se vidi da se italijancki znajo it biznis😉🤣
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.