Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Ne-FL sestica druge generacije (GH) je bila pri dizelski varianti samo 2.0 140 KS... Ta je bila v letu 2008 in nekje proti koncu 2008 je sele prisla prva FL varianta z 2.2 dizelskim motorjem... kasneje (se mi zdi da 2010) je prisla se druga FL varianta..,

Ni ?ist tko. Z motorjem 2.2 so zamujali in tako je bil leta 2007 in 2008 ?e stari preizku?eni 2.0 s 140KM

 

Konec leta so ga menjali z 2.2 v treh mo?eh 125KM, 163KM in 185KM, dodali so ?e RVM, drugih sprememb pa mislim, da ni bilo.

 

Prvi in edini FL pa je pri?el leta 2010, kjer so se spremenile mo?i motorja 2.2 in sicer na 129KM, 163KM je ostal isti in 180KM.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dodali so RVM, tipko za start motorja, keyless go, mislim da je to to... pa js imam 2.0 CD140 imam prevozenih 210 000 nobenih problemov do zdej kr se tice dpf, egr, ?ob itd... skratka ne upam menjat avto ker nevem kaj bo dobil .

 

La lep dan

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dodali so RVM, tipko za start motorja, keyless go, mislim da je to to... pa js imam 2.0 CD140 imam prevozenih 210 000 nobenih problemov do zdej kr se tice dpf, egr, ?ob itd... skratka ne upam menjat avto ker nevem kaj bo dobil .

 

La lep dan

 

Kratke relacije naredijo posledi?no ?kodo dizel motorjem. Moram potrkat po lesu, da zaenkrat nimam teh te?av. Delam nekje cca. 1Kkm na mesec.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na koliko km pa servise delate na mazdah? Verjetno na 15Kkm. In katero olje kaj dajete noter?

Pri dizlih so enkrat letno oz. na 20.000 km.... predvidevam, da za bencinarje velja podobno...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bil danes na ogledu ene 6-ice. Sicer ne karavan in ne pravi letnik. Ampak toliko da sem se vsedel in pregledal avto. Nimam pripomb.

Bi ga vozil lahko pa je bil tako zaparkiran med drugimi avti.

Uglavnem avto se mi ?edalje bolj dopade. Notranjost je lepa in kvalitetno narejena.

Volan lepo pa?e v roke, sede?i so odli?ni in imajo dobro bo?no oporo. ?e bi imela ?e gretje sede?ev in kako malenkost bi jo celo vzel.

 

Ampak se mi ne mudi nikamor z nakupom. Odlo?en sem da vzamem sport combi razli?ico.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bil danes na ogledu ene 6-ice. Sicer ne karavan in ne pravi letnik. Ampak toliko da sem se vsedel in pregledal avto. Nimam pripomb.

Bi ga vozil lahko pa je bil tako zaparkiran med drugimi avti.

Uglavnem avto se mi ?edalje bolj dopade. Notranjost je lepa in kvalitetno narejena.

Volan lepo pa?e v roke, sede?i so odli?ni in imajo dobro bo?no oporo. ?e bi imela ?e gretje sede?ev in kako malenkost bi jo celo vzel.

 

Ampak se mi ne mudi nikamor z nakupom. Odlo?en sem da vzamem sport combi razli?ico.

 

:) No no, ne je tolk hvalit...

 

Volan lepo pa?e v roke (dosti bolje, kot recimo Mondeo iste generacije), ampak je slab?e kvalitete od ve?ine. ?e ima? kak?na te?ja kolesa (18''), ga mora? pri dinami?ni vo?nji ob malce ?vica v rokah kar konkretno dr?at, da ne zdrsi po svoje. Usnjeni sede?i v GT-jki ne nudijo nobene bo?ne opore - je to kaj bolj?e v GTA? Za GT je to mogo?e tudi logi?no... Navadni sede?i pa te vsaj malo bolj dr?ijo na mestu.

 

Gretje sede?ev ima? serijsko pri usnju (torej GT in GTA oprema) in meni pozimi v GT-jki (ki ima polno usnje, GTA ima delnega) kar pa?e, pa druga?e sploh nisem zmrzljiv tip. ?e pa bi imel ?e ventilacijo sede?ev... :)

 

Druga?e pa vzami sport combi - meni osebno najlep?a oblika te ?estice. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Facelift ima najsibkejskega dizla s 129 konjicki, ki je razmeroma poskocen in ponuja v praksi vec kot suhoparen podatek o moci na papirju. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se tudi jaz spra?ujem..."odli?na bo?na opora" No, jaz imam verzijo mirai, ki ima od ?e se ne motim GTA opremo in kake posebne bo?ne opore ni. 

Sicer tega ne pogre?am, je pa sede? dale? od kake "?koljke". Z volanom nimam te?av, lepo sede v roke, menjalnik recimo je svetlobna leta pred konkurenco v tem rangu in letniku, motor 2.2. se je pa zaenkrat /(vsaj ta R2 verzija) izkazal za kar robustnega no. Nekih te?av zaenkrat ni. tok tok tok.

Prevo?enih pa imam 110 tiso?. Res pa da osnovnim 129 konjem malce sape doda ?e PB :-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Facelift ima najsibkejskega dizla s 129 konjicki, ki je razmeroma poskocen in ponuja v praksi vec kot suhoparen podatek o moci na papirju. :)

In zame ve? kot dovolj. Ne rabim nekih konjev, ker jih nima? kje rabit.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Facelift ima najsibkejskega dizla s 129 konjicki, ki je razmeroma poskocen in ponuja v praksi vec kot suhoparen podatek o moci na papirju. :)

 

No, v praksi ponuja tisti odtenek manj, kot primerljiva 140-konjska konkurenca. Ampak ne me narobe razumet...?e vseeno ?isto dovolj, rad bi samo, da smo realni in objektivni. ;)

 

?e bi jaz ?e 1x nabavljal, bi vzel naj?vohnej?ega R2 dizla in kak?no preprogramiranje, pa smo na nekih varnih in ?e kar posko?nih recimo da 160 konji?ih...

To se tudi jaz spra?ujem..."odli?na bo?na opora" No, jaz imam verzijo mirai, ki ima od ?e se ne motim GTA opremo in kake posebne bo?ne opore ni. 

Sicer tega ne pogre?am, je pa sede? dale? od kake "?koljke". Z volanom nimam te?av, lepo sede v roke, menjalnik recimo je svetlobna leta pred konkurenco v tem rangu in letniku, motor 2.2. se je pa zaenkrat /(vsaj ta R2 verzija) izkazal za kar robustnega no. Nekih te?av zaenkrat ni. tok tok tok.

Prevo?enih pa imam 110 tiso?. Res pa da osnovnim 129 konjem malce sape doda ?e PB :-)

 

Ja, to je stvar, ki se premalokrat pohvali pri teh ?esticah...menjalnik je res super. V?e? mi je ?e en majhen detajl, ki ga velika ve?ina niti ne opazi...ro?ka menjalnika, tisti del, ki je oble?en v "usnjeno oblekico" je med vzno?jem in zgornjim delom stopni?asto zavit proti vozniku za kak?na 2 cm. Na ta na?in je ro?ica ?e nekoliko bli?je vozniku, kot bi druga?e bila. :) Ravno zaradi tak?nih stvari me jezijo nikakvi sede?i... :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 Je pa zanimivo nekaj. ?e ima tako opremo, kot jaz ho?em nima pravega motorja. ?e pa ima motor 2,2 pa nima opreme kot jaz ho?em :ne vem: ?

Aja pa ?ibedahe zgleda tud ne poznajo pri mazdah glih :blink:

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Xenon in gretje sede?ev je prioriteta. Ne rabi biti gta oprema. Lahko so tud 16" becikli gor. Feltne bom ?e kupil za poleti 17".

Pri FL se mi armatura dopade, ker je ?e ?rne barve okoli radia. ?e bi imela pa ?e ?ibedah bi bila to zmaga. Pa avtomatska klima (ki jo ima ve?ina). Drugega ne rabim.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Xenon in gretje sedezev ima pomoje samo GT ali GTA oprema ... Stresno okno pa je res redkost, edino ce je bilo nakdnadno vgrajeno neoriginalno... Zakih z originalno vgradnjo je res zelo malo :) ... V cenikih novih so to le tisti modeli, ki imajo v opisu se SD (SD = Schiebe Dach :) ) ... in to je recimo pri trenutnem modelu le pri tistih z najvisjimi paketi opreme ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Xenon in gretje sede?ev je prioriteta. Ne rabi biti gta oprema. Lahko so tud 16" becikli gor. Feltne bom ?e kupil za poleti 17".

Pri FL se mi armatura dopade, ker je ?e ?rne barve okoli radia. ?e bi imela pa ?e ?ibedah bi bila to zmaga. Pa avtomatska klima (ki jo ima ve?ina). Drugega ne rabim.

 

Potem pa takole...Xenon je pri opremah TE+, GTA, GT

Gretje sede?ev je tam, kjer je usnje, torej GTA, GT

Letne gume ima velika ve?ina 17'', nekateri tudi 18''

?ibedah..ne vem, se ga je sploh dalo dobit?

 

Torej, i??e? GTA in GT opremo. Te opreme se je pa mislim da dobilo le v kombinaciji z najmo?nej?imi motorji, torej 2,5 bencinarjem in 180/185 KM dizlom. Mogo?e celo z 163 KM dizlom...to nisem prepri?an.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sem bil na ogledu te, ker mi je zelo blizu http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11045260&display=Mazda Mazda6 Sport CD140 GT - 1. LASTNIK...

Ima recimo xenon in nima gretje sede?ev. Pa 2,0 je ?e motor. Druga?e pa ni slaba. Od ?enske prve lastnice.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.