Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Tale pa je zgleda voz ?e zapoliru, pol ko je bil ?e po?kodvan, drga? pa mi je lep za videt (mu sede rde?a k svina)! :ljubezen:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3253114&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes se bom z ?eno vsedel in rekel - prodal bom stanovanje v Kranju, vrgel na cesto podnajemnike, ker so mi rekli da sem preve? napet in si moram privo??iti nekaj zase

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2240866&show=1

 

Stari vzem, ker ma nastavljiv sede?,CX ga ziher nima. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lejga zlomka, tole pa dr?i ceno ko vrag! <_<:hohoho:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3204027&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Unile Ksedosi majo abnormalne cene, matr glih dvojne, al pa ?e ve?kratne! <_<

 

A je sploh obstaju letnik 1999? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne da je nek stroj, sam je pa useen dokaj sodobn vozi?ek, pa cabriolet, cena pa total ugodna;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3338072&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne da je nek stroj, sam je pa useen dokaj sodobn vozi?ek, pa cabriolet, cena pa total ugodna;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3338072&show=1

 

 

Alooo dejmo dajat oglase in se dejmo pogovarjat o avtih seveda!!! :hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni sodoben. Golf 4 cabrio je Golf 3 z masko od ?tirice. :hohoho:

 

To?no tako, samo to mora? druga?e gledati, so naredili lep po?asen prehod iz golf 3 na golf 4.

Druga?e pa cabrio brez klime ni good...men je prevro?e, poleti pa pa?e da se da streha dol pa klimo vklopi? in je sanjsko :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Symon ima prav, oglas bo ?ez kak?ne pol leta enak, samo da bo spodaj pisalo ?e nekaramboliran :hohoho:

Ja o tem govorim. :hohoho: Mogo?e, mogo?e ga bo zrihtal kdo zase in ga bo zrihtal dobro. Ampak ve?ina takih avtov kupijo taki z namenom, da ga na hitr skupaj spacajo pa prodajo naprej. Pa ne mislim samo za ta avto, prepri?an sem, da bi tudi kak Mazda? bil presene?en v ?em se preva?a. ;)

Ampak ponavadi se to izve, ko za?ne avto rjaveti na po?vasanih mestih ali pa ko se ga podira. Za prijateljevo MR2 sm bili presene?eni, da v osnovi ni bila rde?e ampak modre barve ter je po?vasan iz dveh avtomobilov. In kje je bilo to vidno? Pod tapeto pod sede?i kjer nih?e ne gleda, ko kupuje avto. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole bo kupil en li?ar ali pa klepar, ga se?vasal iz treh delov pa prodal za 12.000?. :whatever: Nakar ga bo ?ez par let kupil nekdo drug pa imel rjavo in nevarno razvalino od avta. :whatever:

 

 

Ta avto pa poznam... in tudi voznika in ostala dva ki sta bila v avtu v ?asu nesre?e.... :(

 

Voznik ima po slabem letu ?e vedno te?ave s hojo (brez opore bergel ne more stat), sopotnica, ki je neprivezana sedela odzadaj, ima po 5 operacijah kolkrtolk normalno ?ivljeneje, sopotnik je pa ?el mimo samo z zlomljeno stegnjenico, enim vretencem in roko....

 

Tolk o tem....

 

Ampak si je ?e omislil nov avto.... STI WRX..... :dudek:

 

 

Pamet v roke folk... ;)

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta avto pa poznam... in tudi voznika in ostala dva ki sta bila v avtu v ?asu nesre?e.... :(

 

Voznik ima po slabem letu ?e vedno te?ave s hojo (brez opore bergel ne more stat), sopotnica, ki je neprivezana sedela odzadaj, ima po 5 operacijah kolkrtolk normalno ?ivljeneje, sopotnik je pa ?el mimo samo z zlomljeno stegnjenico, enim vretencem in roko....

 

Tolk o tem....

 

Ampak si je ?e omislil nov avto.... STI WRX..... :dudek:

Pamet v roke folk... ;)

 

He he lepa pamet je ugotovil da s clio-tom ni speljal ovinka pri 100km/h ker ma samo 2kolesni pogon,zato je zdej nabavil s 4 kolesnim pogonom da bo ?lo!!!

 

 

Lepa pamet :hohoho::hohoho::hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.