Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

105KM 1.6 --- stra?en tunning

 

spet tisto, ko folk ne lo?i stylinga in tuninga, druga? pa men zlo v?e?na Celica, sam ?e zadn spojler manjka

 

Teli ?tev?ki - plazma, so zihr bli od kak?nega forumovca? :P

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3881150&show=1

 

ko smo glih pri teh ?tev?kih, ma tole mogo?e kdo za prodat?

 

pol ti ne sme sploh zakopat, probaj na makadamu speljat. ceprav MOCNO dvomim...

ma niti na mokrem nebi smel, pa zakople ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe potem pa dvomim :)

 

jz mam stevcke se, zelene, z lukno za digitaln stevc... nikol montirani.verjetn rabis tastare ne?

 

jp, js rabim za analogni ?tevc

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Teli ?tev?ki - plazma, so zihr bli od kak?nega forumovca? :P

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3881150&show=1

 

:D ja to pa je zaj zares moja bivsa zelenka samo pac oskubljena ma pa homologacijo za ni ke ni

 

te mam ?e jst ene doma za 98 letnik :)

 

jurja sto za 1.5 z wannabe lukno v havbi? a dej dej.. :)

 

poisci slike avta ko se je bil moj in komplet v spojlerjih!!!

prodan je bil takrat za 3500 eur to je dve leti in pol nazaj,pa kolko vem si ga ti tudi videl na srecanju

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ooooooooooo faq ... tole pa je grdo ... zlo ?alostno vidt RX-8 v takem stanju :(

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tlele me je kr smeh poprijel, da nekdo pri?akuje dobit 8000 EUR za 7 let staro Laguno benz! <_<:P

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3860048&show=1

 

kar se pa redkih mazdurin ti?e, si je pa vredno tole pogledat (men dost lep?a kokr originalna);

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lexus lu?i so povsod grde, ?e na originalnem lexusu IS200 so grde..

sploh s krom podlago

 

http://forum.mazdabg.com/user_pics/mazda6mps_02.jpg

te na mpski so se nekot, tiste s krom podlago so pa bruh.

 

najboljsa stvar kar so lahk nardili ko so novo delali je da so ditchali te jebene lexus luci...

 

pa brez zamere, samo so mi res zelo grde

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lexus lu?i so povsod grde, ?e na originalnem lexusu IS200 so grde..

sploh s krom podlago

 

http://forum.mazdabg.com/user_pics/mazda6mps_02.jpg

te na mpski so se nekot, tiste s krom podlago so pa bruh.

 

najboljsa stvar kar so lahk nardili ko so novo delali je da so ditchali te jebene lexus luci...

 

pa brez zamere, samo so mi res zelo grde

 

pa tut na F-ki se mi dopadejo ;)

 

http://img527.imageshack.us/i/04kh1.jpg/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men je ta avto pozornost pritegnu zarad vlke rdece luci zadaj ;)

 

ta crno bel s crno podlago lexuskami je SE NEKOT

 

ta

http://www.designercars.net/biler/Mazda-model-148.jpg

je ogaben

 

ampak nasploh pa... lexuske so ponavadi na vsakem avtu grse kot original, vsaj meni.. sploh okrogle luci na cemerkoli drugem kot ferrariju je precej grdo (od novejsih avtov pravim)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men je ta avto pozornost pritegnu zarad vlke rdece luci zadaj ;)

 

ta crno bel s crno podlago lexuskami je SE NEKOT

 

ta

http://www.designercars.net/biler/Mazda-model-148.jpg

je ogaben

 

ampak nasploh pa... lexuske so ponavadi na vsakem avtu grse kot original, vsaj meni.. sploh okrogle luci na cemerkoli drugem kot ferrariju je precej grdo (od novejsih avtov pravim)

 

na tej men tut niso u?e?, bi blo ql, ?e bi ble ?rne lexuske

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

me prov zanima, ?e se tole kdo norca ne dela

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3887396&show=1

 

Pa ?e raj kako parcelo kupm za tak dnar, ne pa da si nabavim smrt na 4-ih kolesih! <_<:P:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.