Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Es ist ein Fehler aufgetreten.

:blink:

 

KLIK?

 

Nevem kaj me j**e, upam da zdaj bo, druga?e se gre pa za 323f V6GT z 116kkm za 1700?, pa voznikov vrata ma udrta, kar bi se dalo đabe popravit!

panoramska.jpg
Napisano

mater, sej ste ?ist ponorel

 

za mojga bodo?ga naslednjika mam pa v mislih tole:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3982456&show=1

 

 

ej, ne bo? verjel, gledu sm jih, eno sm ?ou celo sprobat v gorico..

kabina je ene 2x manj?a kot avtu zgleda (?e bolj "japonska" kot mazda).

volan je zmaga, sede?i so zmaga, zadnji zici so podn od podna (glavo naslanja? na zadnje steklo)-smrtna ob mal vecjem impactu.

lega je super, 6 prestava je super

ketna namest zobatga super..

ampak... sam 143hp in FWD. Malo underpowered. (kot je reku marko) >> zato sem raje 323f 2.5 V6 pol ... pa ker je bla 4x cenejsa... ;D

 

pa, ce ze mam V6... tud sound je nikakrsn prot orng stroju ;D

 

probi dobit VVTLi ko ma 188hp.. :) sam jih pri nas prakticno ni heh.

edit:sorry, TS je pri nas . :)

 

nidhogger: lepa! pa stara armaturka. fali ji sam GT "bodykit"

skoda da se je tak podrazalo importanje iz nemcije

Napisano

ej, ne bo? verjel, gledu sm jih, eno sm ?ou celo sprobat v gorico..

kabina je ene 2x manj?a kot avtu zgleda (?e bolj "japonska" kot mazda).

volan je zmaga, sede?i so zmaga, zadnji zici so podn od podna (glavo naslanja? na zadnje steklo)-smrtna ob mal vecjem impactu.

lega je super, 6 prestava je super

ketna namest zobatga super..

ampak... sam 143hp in FWD. Malo underpowered. (kot je reku marko) >> zato sem raje 323f 2.5 V6 pol ... pa ker je bla 4x cenejsa... ;D

 

Ja sosedov mulc (lol, 14 let) je pametoval zakaj nisem kupil tamo?ne Celice namesto Cliota. No zaradi lege in ker je avto tudi v ravni ?rti po?asnej?i kot Clio. Pa manj prostoren. Zadnja ?ipa nad glavo je pa standard v tem razredu. 200sx, 100NX, vse ima isti sistem. V glavnem ni high performance avto, je pa lu?tna zadeva pa tudi najpo?asnej?i nisi z njim. Pa za ve?je ?meke je kot Clio.
Napisano

Sam ne pozabit "surprise" faktorja. Ko vidijo Celico vsak pomisli, ?portni avto z velik konji pa tud ne pomisli, da bi ?el kej dragat/dirkat s semaforja. Clio RS pa po drugi strani razen rorov zgleda ?ist klasi?no - sleeper style. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

tak ko 323fka 2.5V6 .. vceri me je prcu en megane RS (tanov!) and i took him by surprise :D

 

symon: ja sej ce pomislis da je logicno, weight distribution je malo v pizdi, tezji je od kliota pa medosno ima manjso kot 323f!

 

se pa res sami smekiji vozijo z njo, meni je bla vsec ker ima stransko linijo podobni Fki :D

Napisano

probi dobit VVTLi ko ma 188hp.. :) sam jih pri nas prakticno ni heh.

edit:sorry, TS je pri nas . :)

 

uf ne, nad 130kW pa no?em it, ker te registracija pa ?e kr fajn udari po ?ep, bi raj? iskal Galanta 2.5 V6

 

druga? pa tut tole zna bit fajn zadeva, ?eprav oblika mi pa ni nvem kaj

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3976603&show=1

Napisano

tak ko 323fka 2.5V6 .. vceri me je prcu en megane RS (tanov!) and i took him by surprise :D

 

Ja? ?zmeden? No ja najbr? res ni bil pripravljen. Boss ima? prav, se najdejo ljudje, ki mislijo, da sem ?e ta dva rora jaz namontiral pa vrgel "modre" lu?ke da mam kao xenon. :hohoho: Ne bom pozabil zavarovalni?ke agentke, ko mi je prera?unala zavarovanje in rekla, da nekaj ne ?tima, da so kW napa?ni. Ko sem rekel, da je OK je bila 2 minute tiho, od tega 1 minuto gledala malo vame, malo v ra?unalnik. Po 2 minutah je vpra?ala "Ti tole pa gre a?" ker ima istega Cliota ampak dCI (60hp). :hohoho:

 

Tale Legacy je tut fajn zadeva. V bistvu se ga celo malo gledal, ko sem menjal avto ampak ni bilo nobenega pametnega. Prva predelava mora biti plin. Potem je pa neuni?ljiv avto, ki ne zahteva veliko stro?kov. Ni najhitrej?i ampak je trpe?en avto za v hribe in pomoje, ko ga kupi? ga ima? lahko dokler ga rja ne poje, druge zadeve delajo. Kar tastare poglej, vsak razgledan "hribovc", ki ga ima ne vlaga skoraj ni? vanj in samo fura. Po hribih seveda.

Aja Deeyan, zavarovalnica Triglav ima zdaj nove razrede, nad 130kW je ?lo malo dolj ker je potem ?e nekaj razredov vi?e gor. Sploh ni ve? maksimum nad 130kW kar je bil ?e skrajni ?as. Kar pokli?i kak?nega agenta. Dandanes ima ?e vsaka mo?nej?a limuzina z Navorom nad 130kW, ?portni avti se za?nejo ?ele nekje pri 180kW... :bravo:

Napisano

Aja Deeyan, zavarovalnica Triglav ima zdaj nove razrede, nad 130kW je ?lo malo dolj ker je potem ?e nekaj razredov vi?e gor. Sploh ni ve? maksimum nad 130kW kar je bil ?e skrajni ?as. Kar pokli?i kak?nega agenta. Dandanes ima ?e vsaka mo?nej?a limuzina z Navorom nad 130kW, ?portni avti se za?nejo ?ele nekje pri 180kW... :bravo:

 

Sej to je bil ?e cajt, da spremenijo, sam js sm na Mariborski ;)

Napisano

Razred od 130 do 150 kw FTW! Seveda samo pri Triglavu zaenkrat.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

jep, js s homologacijo pa zletel ravno 2 razreda visje, iz 100-110 v 120-130...

podrazitev z mojim zavarovanjem? 7e/mesec...

 

Dej mal ve? povej kako sta se z RS-om merla, ker tole mi je neki ful ?udn, da ni mev slu?ajno v varnostnem programu? <_<:harhar:

 

A nima ta makina 250 konji?kov? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A nima ta makina 250 konji?kov? :blush:

 

. ;) Neuradno pa celo ve?. tako, da saj sem napisal, da najbr? ga je ujel nepripravljenega in se mu ni dalo ker v resnici so stroji kot je Megane RS in Focus RS dandanes nekaj hitrej?ega kar si lahko privo??i?. Ironija je, da je Focus ful dra?ji pa mu Megane RS sledi, v ovinkih pa tudi

Niso pa tak?ne razlike, da bi zato u?el za 100m takoj. ?e ima? 180 ali 200 konjev bo to realno lahko le kak?en avto razlika. Prav privo??il bi vsakemu entuziastu, da bi vozil kak?nega Cliota RS in potem ?e Megana/Focusa RS ker so res nekaj posebnega. B) Do sedaj je bil ?e vsak sopotnik (na racelandu) ?okiran kako se lahko en FWD avto tako dr?i, brez kakr?nekoli ?pere in semi slick gum. Ne vem kako jim je uspelo vem pa, da so jih naredili za to, da ga kupi?, gre? na pisto in se ti vsak ovinek smeji. :danzoman:

Napisano

Kokrkol, jz trdim, da 323F 2.5 niti pomotoma ni konkuren?na avtu ki ima dobrih 80 konjev ve? od nje (Megan RS), pa to je to, v nasprotnem primeru, bomo pa nardil primerjavo (Symon, midva ?e kerga najdeva z RS om, pa da vidmo). :P:harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kokrkol, jz trdim, da 323F 2.5 niti pomotoma ni konkuren?na avtu ki ima dobrih 80 konjev ve? od nje (Megan RS), pa to je to, v nasprotnem primeru, bomo pa nardil primerjavo (Symon, midva ?e kerga najdeva z RS om, pa da vidmo). :P:harhar:

 

ah kje... :) nisem rekel da je, megane RS je nov avto ki ma tud bolso podvozje in mehaniko valda. :) not that naive. :P

ceprav avto se vedno vlece.. zadnic sem hotu mal bolj spelat pa sm naredu burnout :blush::blush:

 

ceprav zdej ko gledam cist lahk da ni bil RS.. :blush: . tema je bla tak da nisem cist ziher, je pa res da ni bil pripravljen sam neki se je limu za rit pa bil tecen, mislu verjetn da mam neki z 100konji tops.

Napisano

Al pa da ma? legendarnih 89, 1.5 ki?tico iz BAF! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Prav privo??il bi vsakemu entuziastu, da bi vozil kak?nega Cliota RS in potem ?e Megana/Focusa RS ker so res nekaj posebnega. B) Do sedaj je bil ?e vsak sopotnik (na racelandu) ?okiran kako se lahko en FWD avto tako dr?i, brez kakr?nekoli ?pere in semi slick gum. Ne vem kako jim je uspelo vem pa, da so jih naredili za to, da ga kupi?, gre? na pisto in se ti vsak ovinek smeji. :danzoman:

 

Labija pelji en krog, ker je verjetno ?e vedno prepri?an, da se FWD ne more primerjat z RWD. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

ta zelena se prodaja ze zelo dolgo...verjetno ze 2 meseca

isto kot tista kao 1999 letnik

(ker sem spremljal vem :) )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zdaj je ?e ni?ja cena. :vskalo: A mislite, da bi menjal za RSa in mi ?e dopla?al? (da si kupim ?e en skret za pozimi :P )

 

BTW: WTF is this shit? MX-5 NA in letnik 1999? Kolikor vidim je ameri?ki model. Najbr? leta 1999 uvo?ena v Slovenijo in bi zdaj nekdo rad fajn nategnil nekoga, da je letnik 1999.

 

1. Mislim da se gre "Zelencu" iztr?it ?im ve? gotovine, ne dopla?vat! :blush:

 

2. Ja generacija NA kokr vem traja do vklju?no 1998, se prav v letu 1998 sta obe seriji aktualni, v letu 1999 pa samo ?e NB, tko da ?e unle misli da ima 1999 letnik svojga Lopatarja, naj ?e naprej sanja! :harhar::P

 

 

Tale stric pa mislim da bo ?e kar en cajt prodajal Celi?arja Lopatarja;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3919737&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

1. Mislim da se gre "Zelencu" iztr?it ?im ve? gotovine, ne dopla?vat! :blush:

 

2. Ja generacija NA kokr vem traja do vklju?no 1998, se prav v letu 1998 sta obe seriji aktualni, v letu 1999 pa samo ?e NB, tko da ?e unle misli da ima 1999 letnik svojga Lopatarja, naj ?e naprej sanja! :harhar::P

Tale stric pa mislim da bo ?e kar en cajt prodajal Celi?arja Lopatarja;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3919737&show=1

 

pa kdo bo kupu ta riz, zarad vse te navlake gor gre se slabs brez dejstva da ma sam 106konjev

 

ceprav sem vceraj enega celicarja v celju srecal ki je mel uber bodykit pa nespusceno :D

Napisano

2. Ja generacija NA kokr vem traja do vklju?no 1998, se prav v letu 1998 sta obe seriji aktualni, v letu 1999 pa samo ?e NB, tko da ?e unle misli da ima 1999 letnik svojga Lopatarja, naj ?e naprej sanja! :harhar::P

Tale stric pa mislim da bo ?e kar en cajt prodajal Celi?arja Lopatarja;

 

 

?isto hipoteti?no je mo?no, da je avto bil salonski, in je bil eden zadnjih, ter je zato registriran v 1999, model pa 1998 ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.