Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ena redkih Celic, ki ?e nekam gre ?eprav ne vem zakaj potem nima tako legendarnega statusa kot kak Civic. Najbr? slab?a lega? ;) Tale motor bi mogli dati serijsko v MR-S. Kdor pozna oddajo Best Motoring, notri so imeli zadnjo MR-S s tem motorjem, to pa res gre in se dobro dr?i. :jupiii:

Napisano
  je Ploki napisal:

ceprav.. za tak denar ze Supro skines iz germanije. ki pa dejansko je pravi avto. :)

 

?al je realnost res taka, da za tak denar dobi? ?e bolj zanimive avte zaradi ?esar se tale Toyota ni prodajala v tak?nih ?tevilkah kot konkurenca...
Napisano
  je Ploki napisal:

:blush:

sorry! :D

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4027033&show=1

opa, malo redkej?a pri nas.. ta "?e??a" s 192 konji?ki

 

 

Mi je pa smeh, kako je dodatno slikan tistle START knof, o?itno je bla to takrat za Japonce te?ka pridobitev in silni dose?ek, medtem ko imajo to ?e nekateri EU skreti, ?e kar okroglo desetletje! :harhar: Aja firme ne bom izdal! :blush::D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je JozaGulikoza napisal:

Mi je pa smeh, kako je dodatno slikan tistle START knof, o?itno je bla to takrat za Japonce te?ka pridobitev in silni dose?ek, medtem ko imajo to ?e nekateri EU skreti, ?e kar okroglo desetletje! :harhar: Aja firme ne bom izdal! :blush::D

 

 

a ta knof je renoju skoz crkaval?ups sem firmo izdal.. :harhar:

www.trziskisladoled.si

Napisano

se en del "opreme" ki je cist mim in nepotreben....kot da je tezko zaverglat s kljuci

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je iceman22 napisal:

a ta knof je renoju skoz crkaval?ups sem firmo izdal.. :harhar:

 

Ne vem ?e so mel kej te?av s tem knofom, prej bi reku s karticam, odnosno s ?italci kartic! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je LabiGT napisal:

se en del "opreme" ki je cist mim in nepotreben....kot da je tezko zaverglat s kljuci

 

+1

 

te novi sistemi za ?tartat avto so mi res brezvezni... pa 100 in en je, kartice ki jih ne mor? dat nikamor, volvo ma debelo "kartico" oz cel tist zlo?ljiv klju? not potisne?, saab ma tak plasti?en velik klju? same bedarije ki ?akajo da crknejo....

itak smo pa vsi navajeni dat klju? not pa za?tartat

brezveze

Napisano
  je rendy napisal:

zakaj pa tale lepoti?ka negre v promet? jo ?e ncajta gledam pa je ?e kr gor na netu...

 

?e nebi blo Zemirjeve bi ?e bla pri men doma :D

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4210506&show=1

Napisano
Napisano
  je Deeyan napisal:

nvem, upra? lastnika :P

 

roza tla, skoraj roza avto, tamago?i pes, to je lastnica......ali pa topel lastnik

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je rendy napisal:

zakaj pa tale lepoti?ka negre v promet? jo ?e ncajta gledam pa je ?e kr gor na netu...

 

?e bo kdaj 1,5k? jo prec odpelem... ?e se ne motim je bila za?etna cena 2,5k?

panoramska.jpg
Napisano
  je Nidhoggr 323f napisal:

?e bo kdaj 1,5k? jo prec odpelem... ?e se ne motim je bila za?etna cena 2,5k?

 

jp, pomoje bi jo dal za kake 2k

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.