Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

ker je na tak na?in avto nekako obnovljen (ne mislim zdej na to, da se rjo zakrije, ?e je rja se jo pa? more odstranit in ne zakrit).

 

hmmm a misli?... ve?ina novej?ih avtomobilov ima kovinsko ali mineralno nbarvo, ki je nato ?e lakirana tako, da neke hude obledelosti tudi ?ez 10 in ve? let ne bi smelo biti. ?e je avto normalno vzdr?evan farbanje ni nikoli potrebno dokler avto ni zbit. :ne vem: OK, vzamem v zakup, da je lastniku ?la prvotna barva na jetra in ga je vsaki? razburilo, ko je pogledal svoj avto :blush:

 

Pa ?e na plin je

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da mal Uklopkota podra?im :hohoho::lol:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4379949&show=1

 

..ok s ceno pretirava na polno, jest bi mu dal max 11t eur :jezicek:

 

?pegli :vskalo::vskalo::vskalo: ziher je prej imel golfa - pa gume in feltne so ?udno majhne (zimski paket?)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tista k je bla,...s TAROX 6 batnimi za 8900e

ce vlozis se 6000e v njo (Tok ko stane ta MPS)

dobis twin turbo pa plin. <_<

PA RWD in superior handling

 

Pomoje ?e pride? do tipa z 12.000? da lahko odpelje? avto. In pomoje stock 3MPS ravno prav zadaj RX-8 obenem pa itak manj pije ob normalni vo?nji. Pa ?emu twin turbo? Ne poznam turbo kitov za RX-8 in res mi ni jasno. :blush:

Predvsem ker je Nordschleife podoben kak?ni navadni gorski cesti z vsemi tistimi spremembami vi?ine, razli?nimi ovinki.... ?eprav realno sta Megane R26 in Focus RS hitrej?a ampak je pa zato Mazda pomoje najbolj user friendly in uglajeni sleeper (5 vrat, ketna namesto jermena, najbr? nasploh bolj vzdr?ljiv avto, pa ?eprav ni toliko po?asnej?a...). No pa izra?unal sem si, da zavarovanje za katerikoli izmed teh avtov ne pride ni? dra?je kot za Cliota je pa res, da je vzdr?evanje (gume, veliki servis pri Focusu in Meganu) dra?je. :blush:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje ?e pride? do tipa z 12.000? da lahko odpelje? avto. In pomoje stock 3MPS ravno prav zadaj RX-8 obenem pa itak manj pije ob normalni vo?nji. Pa ?emu twin turbo? Ne poznam turbo kitov za RX-8 in res mi ni jasno. :blush:

Predvsem ker je Nordschleife podoben kak?ni navadni gorski cesti z vsemi tistimi spremembami vi?ine, razli?nimi ovinki.... ?eprav realno sta Megane R26 in Focus RS hitrej?a ampak je pa zato Mazda pomoje najbolj user friendly in uglajeni sleeper (5 vrat, ketna namesto jermena, najbr? nasploh bolj vzdr?ljiv avto, pa ?eprav ni toliko po?asnej?a...). No pa izra?unal sem si, da zavarovanje za katerikoli izmed teh avtov ne pride ni? dra?je kot za Cliota je pa res, da je vzdr?evanje (gume, veliki servis pri Focusu in Meganu) dra?je. :blush:

 

kaj pa ?e da? v primerjavo ?e kajga STI-ja? :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj pa ?e da? v primerjavo ?e kajga STI-ja? :P

 

:harhar:

 

?e zdaj ne verjame?? 4x4 je zakon za ?tart in ovinke, ko se enkrat pelje? 100 ali ve? pa povzro?a nepotrebne izgube, ?e gremo v ravni ?rti. V ovinkih seveda ni primerjave, sploh sta STI in Evo izven te lige. Skoraj bi primerjal MX-5 s tvojo 323F. ;)

 

Lahko pa pogledamo en lu?ten dvoboj zelo, 3MPS vs 6MPS vs Focus RS mk1 vs Megane R26 vs RX8 231hp. Velika mo? Mazde 3 in manj izgub kot pri 6ki ji je kar v prid. Seveda pa kot sem rekel, na progi se vidi (?isto spodaj so uradni ?asi), da avto vseeno ni nastavljen tako ?portno R26 ali Focus RS, je pa zelo blizu. RX-8 in 6ka sta tu za primerjavo, pravi tekmeci so samo trije, vsi s prednjim pogonom

 

 

Izmed vseh teh avtov pa je 3ka pomoje ?e najcenej?a za vzdr?evati, dokler seveda ne gre kaj izrednega. A je dost argumentov? ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:harhar:

 

?e zdaj ne verjame?? 4x4 je zakon za ?tart in ovinke, ko se enkrat pelje? 100 ali ve? pa povzro?a nepotrebne izgube, ?e gremo v ravni ?rti. V ovinkih seveda ni primerjave, sploh sta STI in Evo izven te lige. Skoraj bi primerjal MX-5 s tvojo 323F. ;)

 

Lahko pa pogledamo en lu?ten dvoboj zelo, 3MPS vs 6MPS vs Focus RS mk1 vs Megane R26 vs RX8 231hp. Velika mo? Mazde 3 in manj izgub kot pri 6ki ji je kar v prid. Seveda pa kot sem rekel, na progi se vidi (?isto spodaj so uradni ?asi), da avto vseeno ni nastavljen tako ?portno R26 ali Focus RS, je pa zelo blizu. RX-8 in 6ka sta tu za primerjavo, pravi tekmeci so samo trije, vsi s prednjim pogonom

Izmed vseh teh avtov pa je 3ka pomoje ?e najcenej?a za vzdr?evati, dokler seveda ne gre kaj izrednega. A je dost argumentov? ;)

 

Zakon stran! :bravo:

 

Sicer sm mel v mislih tanovga STI-ja, ker je HB verzija isto kot 3-jka ;)

 

me pa zanima kok bi se kej obnesu takle drag :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakon stran! :bravo:

 

Sicer sm mel v mislih tanovga STI-ja, ker je HB verzija isto kot 3-jka ;)

 

me pa zanima kok bi se kej obnesu takle drag :hudicek:

 

Ti glej tole MX6 vs Civic EG6. ;)

 

Aha torej bi rad Mazda 3 MPS vs Impreza WRX letnik 2008 z 230hp?

Mogo?e proti 250hp verziji?

?ment, ?e ima pa Impreza 50 konjev ve?, potem pa res pusti zadaj Mazdo. Prej pa ne. :harhar:

 

Pa ?e MPS3 vs MPS6. Oba isto konjev in se to?no vidi, da med vo?njo naravnost 4x4 samo pobira konje. ;)

In dejstvo, da manj konjev pri RX-8 dejansko pomeni, slab?e perfomanse proti MPS3.

 

Seveda so to samo ?tevilke, dosti je odvisno od (ne)sposobnosti ?oferja, obenem so to podatki za serijske avtomobile. ?e kaj?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne da se mi vseh linkov klikat. sorry. prevec :D

 

as far as i know, 3MPS odnese RX8 na ravni crti, kaj se pa na ovinku zgodi je pa druga zgodba

 

Sem ?el malo brskati...

3 MPS-------------RX8

Top Gear

1'32"00-------------1'31"80

Auto Zeitung

1'47"50-------------1'47"20

Tsukuba

1'10"27-------------1'09"78

Hockenheim short

1'19"60-------------1'19"60

Sachsenring

1'47"25-------------1'47"80

Laguna Seca (offical Mazda course btw ;) )

1:50.38-------------1:50.42

Virginia International Raceway

3:16.00-------------3:16.70

Oschersleben

1'52"34-------------1'56"14 (??)

 

 

Na kratko... Razlika je minimalna, je pa MPSka bolj pro?na (in ima celo ve?jo kon?no) kar pomeni, da v ovinku je RX-8 res malo hitrej?a ampak kaj kmalu jo spet MPS dohiti. ;) Za pogledat to rabi? samo tole klikniti, da vidi? v ?em je fora.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.