Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4953329&show=1

 

ta avto je PORNI?. :danzoman:

nove slike je dal gor. noro rit ma. 350Z je pussy proti temule stroju. matr je dobr.

 

Men je 350Z (Strojan - bakrene barve) res v?e?en sodoben avto?ek, tale pa mi oblikovno nikoli ni bil posre?en, pa ?e cena je res konkretna! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je 350Z (Strojan - bakrene barve) res v?e?en sodoben avto?ek, tale pa mi oblikovno nikoli ni bil posre?en, pa ?e cena je res konkretna! <_<

 

http://1.bp.blogspot.com/_ddEtvpt28yA/TU0Y...10%2BGT%2B4.jpg

 

ja ti ma? rad nove avto, js sm pa mahnjen na grdoto 90ih :P

 

oran?en 350Z je sicer hud samo meni osebno niti pribli?no kot 300zx

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In cena ?e naprej pada, mo?no, da ?e mu kdo da 5.500 ? gotovine, da takoj odpelje! :danzoman::P

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4903134&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale je pa mal zmeden, izpod te cene se prodaja serija T23 ki izgleda preeecej druga?e! <_<

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4957198&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale je pa mal zmeden, izpod te cene se prodaja serija T23 ki izgleda preeecej druga?e! <_<

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4957198&show=1

 

pa ?e mal ve? HP ma :) ?e da? pa ?e enkrat tolk zraven, ma? pe ?e VVTL-ko, ki ma bistveno ve? konji?kov :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale je pa mal zmeden, izpod te cene se prodaja serija T23 ki izgleda preeecej druga?e! <_<

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4957198&show=1

 

Kaj je narobe, saj je napisal, da je avto samo za prave ljubitelje Toyote Celice. Vsak normalen ?lovek pa ne bi dal za star ?voh mlin?ek toliko ke?a. :P ?uvan ali ne, marsikateri avto je ?uvan pa zato ni vreden 3 jurje ve?. :blush:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak ima pa ?portni in nastavljiv sede?! Ena najbolj butastih izbir na avto.net.

No sicer ajde, ?e je od 1. lastnika, nekaramboliran bo nekemu navdu?encu res v?e? ampak ne za toliko ve? denarja kot so vredne ostale.

 

max. 3k? ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

najdu 2 let mlaj?o malo manj km, bolj?i motor in oprema, pa 3x bolj ohranjena:

http://www.avto.net/_dealerpages/ad.asp?id=4927380

 

pa bo na koncu ene 1000? ve?.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar uredu, pa vidim da je ?e FL (kar v nekaterih primerih se sicer ne izka?e ravno za prednost). <_<

 

A jo gre? gledat ali si celo ?e kej zmenjen? :bravo:

 

?e kdo ?eli poceni 2.5 V5, pa tole;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4952969&show=1

 

Pa ?e mal sm pogledu kako izgleda Ford Mondeo 2.5 (V6) proti Mazdi 6 2.5, 4-cilindrci!

 

http://www.zeperfs.com/en/duel3175-496.htm

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js sm pa ?e mislu re?t, ?e menja, ampak ko sm vidu tole sm si krepko premislu :P

 

http://www.zeperfs.com/en/duel496-661.htm

 

Pa nebi menda menju za Mondea, men je grozni (kineti?ni) dizajn! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa nebi menda menju za Mondea, men je grozni (kineti?ni) dizajn! <_<:P

 

ma nvem, ker niti voznih lastnosti Mondeota ne poznam

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.